Şimdi Ara

0 Km Otomatik Fiesta, Corsa, Jazz, City, i20 Arasında Seçim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
28
Cevap
0
Favori
4.878
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    0 Km Honda Jazz 1.4 Joy ve Fun i-Shift modelleri hakkında düşünceleriniz nelerdir? İki model arasında 4000 lira vermeye değecek farklar var mıdır? I-Shift nasıldır, sık sorun çıkartır mı ve özellikle vites geçişlerinde hissettir mi?

    Diğer bir merak ettiğim konu ise aracın genişliği. Özellikle arka koltukta oturan kişinin kafası tavana ve dizlerinin ön koltuğa değmemesi gerekiyor.

    Genel olarak sürüş, konfor, yakıt tüketimi, güvenlik vs konusunda ne söylenebilir.

    Araç hakkında bilgisi olanların yorumu için şimiden teşekkür ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alper.y -- 22 Kasım 2010; 19:23:20 >



  • b sınıfında bana göre iki araba ideal
    jazz ve fabia
    jazz ın içi cok geniş ve ön konsol genç işi,pratık,ufak burnu sayesınde her yere girer cıkar,
    ama i-shift dersen o skandal direk,o yzuden manuel alıcaksan jazz,tam otomatıgı olsaydı jazz derdım her türlü ama i-shiftden cok sıkayet var,30.000 de baskı balata bitiren var,DH honda forum sayfasına gıdersen daha detyalı bilgiler de bulabırsın
    yok illa otomatık dersen fabia dsg alıcaksın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: watkseburt

    b sınıfında bana göre iki araba ideal
    jazz ve fabia
    jazz ın içi cok geniş ve ön konsol genç işi,pratık,ufak burnu sayesınde her yere girer cıkar,
    ama i-shift dersen o skandal direk,o yzuden manuel alıcaksan jazz,tam otomatıgı olsaydı jazz derdım her türlü ama i-shiftden cok sıkayet var,30.000 de baskı balata bitiren var,DH honda forum sayfasına gıdersen daha detyalı bilgiler de bulabırsın
    yok illa otomatık dersen fabia dsg alıcaksın


    Saçmalık.... 30binde ishift baskı balatasını bitirmek için ayrı bir çaba sarfetmeniz gerekir. Benim gibi bir insan 40bini geçip hala bitiremediyse o baskı balata sağlamdır derim(50binde değiştirmeyi düşünüyorum bakalım). Ki jazzlar 1.4 motor onlarda baskı balata 60bini rahat devirir. Kulaktan dolma bir sürü fikir oluştu ishiftte, onun için bende ön yargıyla yaklaştım bu şanzımana. 53 yaşındaki babam bile rahatça kullanıyor bu şanzımanı, bu cümle yeterince açık sanırım.
  • Test etmeden kesinlikle almayın, tek yorumum bu, çünkü Jeandan gibi de düşünen çok var, Watkseburt gibi düşünen de çok var, bende watkseburt gibi düşünenlerdenim mesela..
  • ben test ettim i-shifti beceremedim. gittim manüel jazz fub aldım. şimdi 15binde..
    fıstık gibi bir subkompakt.

    bak ishift dandik falan derdim eskiden ama şimdi ben BECEREMEDİM diyorum.

    Bir ara ingilterede geyik vardı. Honda (artık jazzlar ingilterede üretiliyor ya) kasım gibi ishiftten tamamen vazgeçip japonyada sattığı yeni nesil tork konvertörlü CVTyi koyacak diye. Ancak sanırım geyikten öteye gidemedi. aralık geldi hala böyle bir bilgi yok..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan


    quote:

    Orijinalden alıntı: watkseburt

    b sınıfında bana göre iki araba ideal
    jazz ve fabia
    jazz ın içi cok geniş ve ön konsol genç işi,pratık,ufak burnu sayesınde her yere girer cıkar,
    ama i-shift dersen o skandal direk,o yzuden manuel alıcaksan jazz,tam otomatıgı olsaydı jazz derdım her türlü ama i-shiftden cok sıkayet var,30.000 de baskı balata bitiren var,DH honda forum sayfasına gıdersen daha detyalı bilgiler de bulabırsın
    yok illa otomatık dersen fabia dsg alıcaksın


    Saçmalık.... 30binde ishift baskı balatasını bitirmek için ayrı bir çaba sarfetmeniz gerekir. Benim gibi bir insan 40bini geçip hala bitiremediyse o baskı balata sağlamdır derim(50binde değiştirmeyi düşünüyorum bakalım). Ki jazzlar 1.4 motor onlarda baskı balata 60bini rahat devirir. Kulaktan dolma bir sürü fikir oluştu ishiftte, onun için bende ön yargıyla yaklaştım bu şanzımana. 53 yaşındaki babam bile rahatça kullanıyor bu şanzımanı, bu cümle yeterince açık sanırım.


    öncelikle biraz uslubunu degiştir,"saçmalık" filan,dikkat edersen ben de honda kullanıcısıyım,DH HONDA FORUM kısmına da sık sık girerim,i-shift e övgüler düzen yorumlar görmedım,sen ve 53 yasında baban i-shiftden anlıyor dıye herkes anlıycak ,ah cok rahatmıs bu vıtes demesını bekleyemeyız
    tam otomatık konforu beklemesın i-shift alan kimse,-multomode,easytronıcden daha basarılı olsa da sonucta robotize edilmiş bir manuel sanzıman,
    amerıkada jazzlar(fit) tam otomatık,niye i-shifte gectı bu honda anlamıyorum

     0 Km Otomatik Fiesta, Corsa, Jazz, City, i20 Arasında Seçim
  • 1 yıl boyunca yeni kasa jazz kullandım 1.4 düz vites fun donanımlısı.İç mekanı benim diyen C sınıfından daha geniştir arka diz mesafesi özellikle sınıfında rakibi yoktur.Buna rağmen 400lt bagaj hacmi vardır.

    İ-shifti bilmiyorum ama çok yumuşak bir debriyaj bir o kadar yumuşak direksiyon ve vites geçişleri olan bir araçdı ayrıca 1.4 100 beygirlik motoru gerçekten güzel bir motor hem seri hemde 6litre civarında tüketim yapan bir motor şehiriçinde.

    Tek kötü yanı düşük yanaklık lastiklerinin getirdiği konforsuzluk hepsi o.Güvenlik konusundada oldukça başarılı bir araç euroncap'den 5 yıldız'lı.Asr,esp,6 hava yastığıyla oldukça dolu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ouzcav

    1 yıl boyunca yeni kasa jazz kullandım 1.4 düz vites fun donanımlısı.İç mekanı benim diyen C sınıfından daha geniştir arka diz mesafesi özellikle sınıfında rakibi yoktur.Buna rağmen 400lt bagaj hacmi vardır.

    İ-shifti bilmiyorum ama çok yumuşak bir debriyaj bir o kadar yumuşak direksiyon ve vites geçişleri olan bir araçdı ayrıca 1.4 100 beygirlik motoru gerçekten güzel bir motor hem seri hemde 6litre civarında tüketim yapan bir motor şehiriçinde.

    Tek kötü yanı düşük yanaklık lastiklerinin getirdiği konforsuzluk hepsi o.Güvenlik konusundada oldukça başarılı bir araç euroncap'den 5 yıldız'lı.Asr,esp,6 hava yastığıyla oldukça dolu.

    çok abartılan bir araç bence honda jazz. binene kadar okuduğum yorumlar beni oldukça etkilemişi. fakat arabayı sürdüğümde hayal kırıklığına uğradım. araba hantal. gaza basınca şöyle bi ileri atmıyor kendini. kalkışlar iyi değil. içi geniş tamam ama çok da öyle farklı değil. benim gözümde bu arabanın kullanıcı profili orta yaş üstü, hız ve serilik merakı olmayan insanlar. kesinlikle bir gencin kullanacağı bir araç değil. ayrıca pahalı. o paraya alınabilecek nice araçlar var.
  • şöyle bir internet sitesine baktım da 1.4 fun ishift için 39bin tl yazmışlar.
    Benzinli ve b sınıfı araç 39 bin tl eder mi ya:)
    Focus collection hb dizel 37bin tl den satılıyor.
    Honda çok uçuyor fiyat konusunda.Gereksiz bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 90alper90

    Merhabalar,

    0 Km Honda Jazz 1.4 Joy ve Fun i-Shift modelleri hakkında düşünceleriniz nelerdir? İki model arasında 4000 lira vermeye değecek farklar var mıdır? I-Shift nasıldır, sık sorun çıkartır mı ve özellikle vites geçişlerinde hissettir mi?

    Diğer bir merak ettiğim konu ise aracın genişliği. Özellikle arka koltukta oturan kişinin kafası tavana ve dizlerinin ön koltuğa değmemesi gerekiyor.

    Genel olarak sürüş, konfor, yakıt tüketimi, güvenlik vs konusunda ne söylenebilir.

    Araç hakkında bilgisi olanların yorumu için şimiden teşekkür ederim.

    Merhaba bende Fun iShift var
    oncelikle joy-fun farkindan baslayayim guvenlik donanimlari olarak joy ve fun esit(euro ncap 5 yildiz),konfor seviyeleri farkli
    fun'da cruise control[hiz sabitleyici],otomatik yanan farlar,yagmur sensoru gibi seyler var
    ama bence en buyuk artisi panaromik cam tavan,araca ilk kez binen arkadaslarimin istisnasiz hepsinin ilk tepkisi 'aa ne kadar ferahmis' oldu

    bu arada bence bir ara bayiye ugrayip jazz'in arka koltuguna oturun:),2m boyunda bir kisi degilse kafasi tavana degmez,dizlerin on koltuga degmeyecegi kadar genis degil arkasi,ama yinede uzun yolda bile rahatsizlik vermiyor diyebilirim

    ishift su sorunu cikardi diyen bir kullanici sikayetini ben jazz forumlarinda okumadim ve duymadim[ariza anlaminda]. tabii memnun olmayanlar var,ben bir sure kullandiktan sonra onyargisiz herkesin alisacagini dusunuyorum.

    araci sehir disina cikacak kayinpedere vermisdim,ilk kez jazz kullanacagi gibi daha once otm. vites kullanmadigi icin duz vites kullanmak istedi,ben yinede otm. nasil gecilir duz kullanima nasil gecilir gostermisdim,yolda giderken bir ara deniyeyim su otm. demis ve yolu otm. ile tamamlamis,buyuk rahatlik dedi pek sevmis :)

    genel olarak surus bence cok keyifli ama tabii herkese kendi araci super gelir :) siz bir test edin ama ishift e bir alisma zamani taniyin.
    yakit tuketimi olarak sinifinda 'cimri' denilecek seviyede
  • Ben Honda civic hb 1.4 İ-Shift vites aracımı 1 haftadır kullanıyorum. Daha önce hep düz vitesli araçlar kullandığım için İ-Shift vitesli araca kolay alışamayacağımı düşünüyordum, fakat daha ilk günden alıştım. Aracım, İ-Shift vites sayesinde oldukça az yakıyor.
  • @forumusr ve alpkoca: araçlarınız hayırlı olsun, fakat kendiniz de belirtmişsiniz ortada bir alışma süreci var.. benim bu i-shift'i ve esasen bu tarz tüm Otomatikleştirilmiş, kendiliğinden debriajlı, sözde manuel vitesleri eleştirme sebebim bu (AMT, easytronic, i-shift, Multimode, Dualogic, auto6R vb.) bu eleştiriyi tamamen Hondaya mal etmek doğru değil tabiki de.. benim düşünceme göre bir otomatik şanzıman zaten rahatlığın simgesi, alışma süreci gibi bir şeyin kesinlikle olmaması gerekiyor, bu yüzden de tüm üreticilerin can-ı gönülden çift kavramalı şanzımanlara geçmesini diliyorum, belki biraz olsun DSG'nin tekeli kırılır şu ülkede..
  • Peki arkadaslar buyuk umutlarla gelen CVT den neden bir anda herkes vazgecti. Eski Jazzlarda CVTler sorunlu muydu neden i shift geldi. Bilen var mi?
  • Herkese değerli fikirleri için teşekkür ederim.

    Açıkçası burada ve başka yerlerde okuduğum i-shift hakkında yazılanlar biraz korkuttu.

    Aslında konuyu biraz daha açmak gerekirse sıfır, otomatik vites Ford Fiesta, Opel Corsa, Honda Jazz ve Hyundai i20 arasında tercih yapmaya çalışıyorum. i20lere biraz meyilliyim ama karar vermek de bir o kadar zor. Bu 4 model arasında ne önerebilirsiniz?

    Şimdiden teşekkürler...
  • ben üstte dededim
    otomatıkse fabia
    fiestanın içi cok dar,ferahlık hissi 0
    i20 nın süspansıyonları cok sert
    opel servıslerı ben tavsiye etmıyorum,4 sene astra kullandım,

    en basta dedım fabia fabia fabia

     0 Km Otomatik Fiesta, Corsa, Jazz, City, i20 Arasında Seçim
  • Teşekkürler

    Pek Skoda düşünmüyoruz ama bir inceleyeceğim.

    Honda City düşünülebilir mi? Vitesi I-shift olmadığı için aklıma geldi ama ne dersiniz?
  • Şimdi de Corsa 111 Enjoy düşünmeye başladım. Nasıl karar vereceğim, bilmiyorum.
  • dizel olma zorunluluğu olmadığı için. skoda fabia 1.2tsi+dsg ambiente dinamik öneriyorum. motor ve şanzıman olarak neredeyse rakipsiz durumda. iç mekanı kaliteli ve geniş bir araç. ayrıca fiyatı da piyasa şartlarına göre oldukça uygun. skoda olması sizde önyargı oluşturabilir ama bu sınıftaki birçok araçtan daha üstün bir model.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: watkseburt


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan


    quote:

    Orijinalden alıntı: watkseburt

    b sınıfında bana göre iki araba ideal
    jazz ve fabia
    jazz ın içi cok geniş ve ön konsol genç işi,pratık,ufak burnu sayesınde her yere girer cıkar,
    ama i-shift dersen o skandal direk,o yzuden manuel alıcaksan jazz,tam otomatıgı olsaydı jazz derdım her türlü ama i-shiftden cok sıkayet var,30.000 de baskı balata bitiren var,DH honda forum sayfasına gıdersen daha detyalı bilgiler de bulabırsın
    yok illa otomatık dersen fabia dsg alıcaksın


    Saçmalık.... 30binde ishift baskı balatasını bitirmek için ayrı bir çaba sarfetmeniz gerekir. Benim gibi bir insan 40bini geçip hala bitiremediyse o baskı balata sağlamdır derim(50binde değiştirmeyi düşünüyorum bakalım). Ki jazzlar 1.4 motor onlarda baskı balata 60bini rahat devirir. Kulaktan dolma bir sürü fikir oluştu ishiftte, onun için bende ön yargıyla yaklaştım bu şanzımana. 53 yaşındaki babam bile rahatça kullanıyor bu şanzımanı, bu cümle yeterince açık sanırım.


    öncelikle biraz uslubunu degiştir,"saçmalık" filan,dikkat edersen ben de honda kullanıcısıyım,DH HONDA FORUM kısmına da sık sık girerim,i-shift e övgüler düzen yorumlar görmedım,sen ve 53 yasında baban i-shiftden anlıyor dıye herkes anlıycak ,ah cok rahatmıs bu vıtes demesını bekleyemeyız
    tam otomatık konforu beklemesın i-shift alan kimse,-multomode,easytronıcden daha basarılı olsa da sonucta robotize edilmiş bir manuel sanzıman,
    amerıkada jazzlar(fit) tam otomatık,niye i-shifte gectı bu honda anlamıyorum

     0 Km Otomatik Fiesta, Corsa, Jazz, City, i20 Arasında Seçim



    Ben sadece DH değil ingilteredeki ve amerikadaki civic sitelerini de takip ediyorum, ama bunu yazma gereği duymadım. Ayrıca 5. civic'imiz bu o konuda da bir iddiaya girişmedim, herneyse. İkinci söylediğinde haklısın konvansiyonel konforu yok, ancak yakıt ve hızlanma verileri daha iyi. Bana kalsa ruhsuz bir konvansiyonel şanzıman yerine robotize bir şanzıman tercih ederim artık. Keza geçen gün yine konvansiyonel şanzımanlı bir araç kullandım, zevk almadım. Belki senelerdir aynı türdeki şanzımanı kullanmamdandır bilemiyorum.

    Amerikadaki adam uğraşmaz yakıt ekonomisi vs vs diye. Yeniliklere gayet kapalı bir millet, hayatta alışamazlar farklı şanzımana



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeandan -- 23 Kasım 2010; 21:35:48 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berk984

    Peki arkadaslar buyuk umutlarla gelen CVT den neden bir anda herkes vazgecti. Eski Jazzlarda CVTler sorunlu muydu neden i shift geldi. Bilen var mi?


    i-shift'in maliyeti ve yakıt tüketimi CVT'ye göre düşük olduğu için..

    yoksa ki CVT, en konforlu otomatik viteslerden biridir..
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.