Şimdi Ara

0 Aracin Boyali Çikmasi-Opal Konya Yolu Ankara

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
39
Cevap
2
Favori
1.570
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 36
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 gün 19 saat 13 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 4
  • Favoriye Eklediklerim 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • pac@man (2 mesaj) rorschach_ (2 mesaj) hakeerus (2 mesaj) cancan_burak (1 mesaj) evolvo (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (9 mesaj) Mobil (15 mesaj) Tablet (1 mesaj) Mini (2 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,
    Basima gelen bu olumsuz olayi özellikle paylasmak istiyorum. Yeni araç alirken ne yapilabilir konusunda sizin de önerileriniz almak bir de herkesi de uyarmak istiyorum.
    2012 model Opel Insignia aracimi sifir olarak 2013 basinda Ankara Konya Yolu Opal’den aldim ve yaklasik 2015 baslarinda satmaya karar verdim. Yaklasik 8000 km'de 2. araç olarak kullanilan, kapali garajda duran, hiçbir gerçek hasari olmayan, 1.4 T Benzinli Manuel Edition Elegance model, TV-Navigasyon sistemi ve tüm kasko ve sigorta islemleri aldigim bayi içerisinde gerçeklestirilen bir araçti. Araci yalnizca ben kullaniyordum ve esim dahil kimseye aracimi daha önce vermedim. Esimin kendi araci var ve manuel araba kullanamiyor. Yikama sirasinda da her zaman basinda dururum. Kendim olmadan herhangi bir yere saatlik bile birakmadim. Bir kez servise küçük bir çizik için götürdüm ve sadece o alani 10 dakikada pasta cila ile düzelttiller. Alici ile belli bir fiyat üzerinde anlastik ve kendisi test yaptirmak istedigini söyledi. Allahtan öyle olmus. Çünkü bunlarin daha sonra ortaya çikmasi beni daha fazla üzerdi. Ben de aracima güvenerek kendi aldigim yerde yaptirabilecegimizi araç kontrol ve geçmis bilgilerini de sorgulayabileyecegimizi söyledim ve Konya yolu Opal’e gittik. Test için 2-3 saat bekledik ve sonuçta sok eden bir rapor çikti. Aracin 2 bölgesinde lokal boyalar oldugu söylendi. Ben tabi ne yapacagimi sasirarak bunun mümkün olmadigini söyledim ve tekrarini talep ettik. Çünkü siklikla bu testlerde kullanilan sistemlerin asiri hassas olabildigini ve normal boyayi da boyanmis gibi algilayabildigini duyuyorduk. Ancak sonuç tekrar ayni geldi. Tabi bu duruma çok sinirlendim. Oradaki yetkililerle görüstüm ve boyanin birkaç saatlik bir islem olmadigini mutlaka 1 gün en az kalmasi gerektigini belirttiler. Ben de böyle bir durumun olmadigini ve olmasi halinde de zaten tam kaskosu oldugu için mantik çerçevesinde servise getirecegimi ve o sekilde yapacagimi ifade ettim. Yetkili kisi araç geçmisini isteyeceklerini ve bunun 1-2 hafta sürecegini söylediler. Bunun üzerine artik günlerdir süren satis-alis süreci beni oldukça yordugundan ve çok sinirlendigimden araci alacak kisi yaklasik 3500 TL daha düsük fiyat teklif etti ve kabul ettim. Aracin satisini yaptim. Dedigim gibi bu durum beni üzdü ancak aracin satisi öncesi olmasi da memnun etti.
    Sonrasinda bayiden beni kimse aramadi. Aradigimda aracin geçmisinde tasinmasi vb durumlarla ilgili kaza görülmedigi söylendi. Kendilerine yasal yollara basvuracagimi belirttim en azindan yetkili birileriyle görüsmek istedigimi ifade ettim. Bana hiçbir dönüs olmadi ve 1-2 ay sonraki aramam ile ismini hatirlayamadigim yetkili kisiye kendi israrim ile ulastim. Kendisi nazik bir sekilde tek yolun yasal yollarla hallolabilecegini ifade etti. Yasal yollari arastirdigimda tüketici mahkemesine (tüketici heyeti için meblag yüksek oldugundan) basvurmam gerektigi belirtildi ancak etraftan edindigim bilgilerle islemlerin oldukça uzun zaman aldigi yönündeydi. Zaman yoklugundan ve yogun çalistigimdan bunu halen gerçeklestiremedim. Ancak ilk tatil firsatinda oturup bunlari yaziyorum.
    Buradan benim aldigim ders yeni araç alirken bile test yaptirmali.
    Baska önerileriniz ve gösterebileceginiz yollar varsa paylasirisaniz sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pac@man -- 26 Ağustos 2015; 23:17:55 >



    |
    |




  • Çakallar


    geçmiş olsun hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İki lokal boya için 3500 fiyat kırılır mı hocam ne yaptınız? En fazla 500-1000 inseydiniz. Kaldı ki o bile çok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üretim esnasında araçlar sıfır hatasız çıkmıyor malesef eziliyor veya boya Hatalı oluyor. Lokal olarak tekrar boya yapılınca fark olşuyor. Örnek vermek gerekirse Ford araçlarında fabrika çıkışı max 350 mikrona kadar normal sayılmakta. Her markanın max ölçüsü vardır. Kitapçıklarda yazıyor.Tabi bunu satarken alıcıya nasıl anlatırsın fabrika çıkışlı lokal Boyalı oda ayrı bir dert. Bayiler aracı satarken boya kalınlık ölçümü yaptırmıyor genelde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ankarada bir kaç tane opel araç gördüm sıfır aldım boyalı çıktı yazısı hikayesi üzerinde asılı çok işlek caddelerde park halinde olan.
    bunlar arabayı tırdan düşürse sıfır diye satar ben söyliyim.
  • Sifir arac alirken bile boya cihaziyla gitmek lazim bunlarin yuzunden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aklıma taşıma esnasinda kaynaklanabilecek hasarlardan dolayı bayinin lokal boya uygulaması yapabileceği yatıyor,bu kadarına da pes tabi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sıfır araç aldın mı da kazıklanıyorsan... Ne diyim. Kime güveneceğiz !,

    Geçmiş olsun. 3500 sağlam indirim yapmışsınız. Alan memnundur kesin :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cuma günü i20 alacağım. Bayide ölçtürmeyi düşünüyorum boya kalınlığını. 90-120 mikron arası standartmış deniliyor. Bunun dışında çıkarsa işimiz var.
  • Bunun gibi forumda örnekler çoğalmaya başladı malesef. Geç de olsa geçmiş olsun diyelim
  • Bazı bayiler bu çakallığı yapıyor, ilk defa duydum desem yalan olur.
  • Boyalı parça başına 500 tl fiyat kırılır.3500 tl nedir? Ben alsaydım keşke o arabayı hakettiği paraya.Vernik fazla atıldıysa mikron fazla çıkabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • geçmiş olsun. bayide olduğu kadar sende de hata var. madem araç boyalı çıktı, satma, dava aç söke söke paranı al. sonra ister sat ister bin bu kadar basit.

    vatandaş hakkını aramaktan korktukça daha çok böyle olaylar olur
  • Siz alıcı tarafından tufoya getirilmiş olabilirsiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leonidas26

    geçmiş olsun. bayide olduğu kadar sende de hata var. madem araç boyalı çıktı, satma, dava aç söke söke paranı al. sonra ister sat ister bin bu kadar basit.

    vatandaş hakkını aramaktan korktukça daha çok böyle olaylar olur


    Valla gecen birisi dsg transporter icin hakkini aramisti. Haber sitelrinde mevcut.
    2 sene sonunda dava sonuclanmis. Arac 2 sene bagli kalmis.
    Dava sonucuna ragmen yine firma diretmis falan filan.
    Hak hukuk isini geciceksiniz maalesef bu donemde. Hele ki hukuk tanimayan firmalarla hic ugrasilmaz.
    Arkadas iyi yapmis kurtulmus gitmis.
    Dava sonucu 1 haftada belli olsa dediginize katilmamak elde degil ancak, Arac 2 yasindayken 4 yasina gelecek. Yapacaklari iade ile ayni seviyede aractan almasi da imkansiz :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Indirimli haliyle kaça biraktiniz? Araçta stil paketi mevcut muydu?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    Siz alıcı tarafından tufoya getirilmiş olabilirsiniz.

    İlk başta öyle düşündüydüm de. Test yapılan yer koskoca Opal olunca bilemedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bi boya için çok indirim yapmışsın
  • 2015 yılında hala Opel alanlar var. Araç her ne kadar 2013 olsa da, söylemek istedim. En ciddiyetsiz firma.
  • 3500TL fiyat kırılır mı yav. En fazla 1000-1500TL kırılması lazımdı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.