Şimdi Ara

Corsa 1.3 CDTi Active mi? Fiesta 1.5 TDCi Trend mi? Astra Classic HB 1.6 Essentia mı?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
1
Favori
15.027
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Bir süredir B sınıfı sıfır dizel bir araç bakıyorum.
    Aldığım fiyatlar ve arabaların karşılaştırmaları, aralarındaki farkları sebebiyle bir türlü karar veremiyorum.
    Eski aracım benzinli opel corsa 2001 1.4 comfort yakıt konusunda beni epey yordu (şehir içi 9.8 lt fabrika verisi).

    Son durum şu şekilde;

    Opel Corsa 2013 CDTi 1.3 Enjoy Active 75hp : 39.800 TL.
    Dolu paket olması avantajlı, ancak kasası seneye değişecek deniyor.

    Ford Fiesta 2013 TDCi 1.5 Trend 75hp : 38.800 TL
    Alt paket olması dezavantaj ancak kasası yeni makyajlandı. Teknoloji bakımında corsa'dan daha ileride gibi. Ancak çok emin değilim bundan da.

    Opel Astra Classic III 2013 1.6 115 hp: 33.700 TL
    Dizel araçlara bakmaya gidip gelirken aklımı çelmeye başladı.
    Kasası eski, bu sene son kez satılacak.
    Ve benzinli, yakıtta üzecek gibi. Bir de boş paket.
    Ama bir yandan sonuçta Astra ve neredeyse bir alt modelinden 6.000 TL daha ucuza. %70'ini kredi çekerek alacağım için fiyatın uygun olması da cezbediyor.

    Siz olsanız hangisini tercih ederdiniz?
    75 beygirlik 1.3 Corsa ya da 1.5 Fiesta çekişte, performansta bana eski 1.4 90 hp Corsa'yı aratır mı? yoksa daha mı iyidir?
    Bir de Corsa'nın start stop özellikli 95 hp Ecoflex modeline ne dersiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi indolento -- 10 Nisan 2013; 21:16:01 >



  • bu siteye bak her arabanın özelikleri burda var sana fikir verir
    http://www.arabalar.gen.tr/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gren

    bu siteye bak her arabanın özelikleri burda var sana fikir verir
    http://www.arabalar.gen.tr/
    hocam sağol ama o sitenin her yerini ezberledim, benim daha çok öneriye ve bu araçları kullananların yönlendirmelerine ihtiyacım var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: indolento

    hocam sağol ama o sitenin her yerini ezberledim, benim daha çok öneriye ve bu araçları kullananların yönlendirmelerine ihtiyacım var.
    Corsa'dan çok memnunum,sana çok güzel de pazarlarım amaaa

    Şu an araç alacak olsam üçünü de almam.

    Bu saatten sonra ESP'siz araba alınmaz.

    Şahsi görüşümdür,tavsiye etmiyorum.

    Buyrun Clio 4 bakın mesela,0.9 Tce 90 hp,benim aracımdan bir tık daha hızlı,o da düz vites olmasından sanırım.

    Tüketimi makul,en dolu modeli 38000 TL

    http://www.renault.com.tr/araba/binek/yeni-clio/fiyat
  • quote:

    Orijinalden alıntı: V.K.

    Corsa'dan çok memnunum,sana çok güzel de pazarlarım amaaa

    Şu an araç alacak olsam üçünü de almam.

    Bu saatten sonra ESP'siz araba alınmaz.

    Şahsi görüşümdür,tavsiye etmiyorum.

    Buyrun Clio 4 bakın mesela,0.9 Tce 90 hp,benim aracımdan bir tık daha hızlı,o da düz vites olmasından sanırım.

    Tüketimi makul,en dolu modeli 38000 TL

    http://www.renault.com.tr/araba/binek/yeni-clio/fiyat

    Astra'da ESP var, Fiesta'da 1.200 farkla güvenlik paketiyle geliyor.

    Önerdiğiniz araç benzinli ama ben dizel arıyorum. benzinli alırsam en cazibi f/p açısından astra classic gibi geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: indolento

    quote:

    Orijinalden alıntı: V.K.

    Corsa'dan çok memnunum,sana çok güzel de pazarlarım amaaa

    Şu an araç alacak olsam üçünü de almam.

    Bu saatten sonra ESP'siz araba alınmaz.

    Şahsi görüşümdür,tavsiye etmiyorum.

    Buyrun Clio 4 bakın mesela,0.9 Tce 90 hp,benim aracımdan bir tık daha hızlı,o da düz vites olmasından sanırım.

    Tüketimi makul,en dolu modeli 38000 TL

    http://www.renault.com.tr/araba/binek/yeni-clio/fiyat

    Astra'da ESP var, Fiesta'da 1.200 farkla güvenlik paketiyle geliyor.

    Önerdiğiniz araç benzinli ama ben dizel arıyorum. benzinli alırsam en cazibi f/p açısından astra classic gibi geliyor.

    Yanlış,Astra da ESP Easytronic şanzıman ile var sadece.

    İlk iki yazdığınız araç dizel ancak,Astra Classic'i işin içine kattığınız için benzinli (ve daha makul tüketen) bir araç önerdim ben size.

    Clio sevmiyorum deseniz anlarım...

    Edit:Merak ettim Ford'un sitesine girdim.Trend donanım fiestaya sadece güvenlik pakedi ekledim 41,540 TL oldu,hadi pazarlıkla 40'a bağladık ama
    bana göre;"akıl karı değil"
    seçimize saygı duyarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi V.K. -- 10 Nisan 2013; 23:00:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: V.K.

    quote:

    Orijinalden alıntı: indolento

    quote:

    Orijinalden alıntı: V.K.

    Corsa'dan çok memnunum,sana çok güzel de pazarlarım amaaa

    Şu an araç alacak olsam üçünü de almam.

    Bu saatten sonra ESP'siz araba alınmaz.

    Şahsi görüşümdür,tavsiye etmiyorum.

    Buyrun Clio 4 bakın mesela,0.9 Tce 90 hp,benim aracımdan bir tık daha hızlı,o da düz vites olmasından sanırım.

    Tüketimi makul,en dolu modeli 38000 TL

    http://www.renault.com.tr/araba/binek/yeni-clio/fiyat

    Astra'da ESP var, Fiesta'da 1.200 farkla güvenlik paketiyle geliyor.

    Önerdiğiniz araç benzinli ama ben dizel arıyorum. benzinli alırsam en cazibi f/p açısından astra classic gibi geliyor.

    Yanlış,Astra da ESP Easytronic şanzıman ile var sadece.

    İlk iki yazdığınız araç dizel ancak,Astra Classic'i işin içine kattığınız için benzinli (ve daha makul tüketen) bir araç önerdim ben size.

    Clio sevmiyorum deseniz anlarım...

    Edit:Merak ettim Ford'un sitesine girdim.Trend donanım fiestaya sadece güvenlik pakedi ekledim 41,540 TL oldu,hadi pazarlıkla 40'a bağladık ama
    bana göre;"akıl karı değil"
    seçimize saygı duyarım.

    Clio hiç kullanmadım, yorum yapmayayım açıkçası renault fiyat avantajı yoksa tercih sebebim olmaz.

    astra sadece astra olduğu için beni cezbediyor, dediğim gibi benzinli olması bana aylık maliyeti açısından dezavantaj. işe gidip gelirken de yakıtı dert etmeden kullanabileyim istiyorum. ama performansı dert ediyorum tabi, fiesta ve corsa'da test sürüşü yapmadan karar vermeyeceğim yine de.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: V.K.

    Corsa'dan çok memnunum,sana çok güzel de pazarlarım amaaa

    Şu an araç alacak olsam üçünü de almam.

    Bu saatten sonra ESP'siz araba alınmaz.

    Şahsi görüşümdür,tavsiye etmiyorum.

    Buyrun Clio 4 bakın mesela,0.9 Tce 90 hp,benim aracımdan bir tık daha hızlı,o da düz vites olmasından sanırım.

    Tüketimi makul,en dolu modeli 38000 TL

    http://www.renault.com.tr/araba/binek/yeni-clio/fiyat

    bu arada öneri için teşekkürler, clio'yu biraz inceledim gayet dolu ve başarılı bir modelmiş.

    yakıtı da öyledir heralde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: indolento

    quote:

    Orijinalden alıntı: V.K.

    Corsa'dan çok memnunum,sana çok güzel de pazarlarım amaaa

    Şu an araç alacak olsam üçünü de almam.

    Bu saatten sonra ESP'siz araba alınmaz.

    Şahsi görüşümdür,tavsiye etmiyorum.

    Buyrun Clio 4 bakın mesela,0.9 Tce 90 hp,benim aracımdan bir tık daha hızlı,o da düz vites olmasından sanırım.

    Tüketimi makul,en dolu modeli 38000 TL

    http://www.renault.com.tr/araba/binek/yeni-clio/fiyat

    bu arada öneri için teşekkürler, clio'yu biraz inceledim gayet dolu ve başarılı bir modelmiş.

    yakıtı da öyledir heralde.

    Alıntıları Göster
    Mavi Corsamdan 2 özellik hariç memnunum. Motor gücü keşke asgari 90 hp olsaydı dediğim anlar oldu. Yokuş çıkarken 5. viteste hızlanma yok. 4'e vites düşürmek durumunda kalıyorum. 2. şikayetim iç tavan lambası sadece ön tarafta var, arka taraf geceleri karanlık kalıyor.
    Tavsiyem: Aracın yere yakınlığı sorun olmazsa 95 hp dizel motor,6 ileri vitesli,Start Stoplu ve 2 cm alçak şasili Corsalar var.
     Corsa 1.3 CDTi Active mi? Fiesta 1.5 TDCi Trend mi? Astra Classic HB 1.6 Essentia mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Duster55

    Mavi Corsamdan 2 özellik hariç memnunum. Motor gücü keşke asgari 90 hp olsaydı dediğim anlar oldu. Yokuş çıkarken 5. viteste hızlanma yok. 4'e vites düşürmek durumunda kalıyorum. 2. şikayetim iç tavan lambası sadece ön tarafta var, arka taraf geceleri karanlık kalıyor.
    Tavsiyem: Aracın yere yakınlığı sorun olmazsa 95 hp dizel motor,6 ileri vitesli,Start Stoplu ve 2 cm alçak şasili Corsalar var.
     Corsa 1.3 CDTi Active mi? Fiesta 1.5 TDCi Trend mi? Astra Classic HB 1.6 Essentia mı?

    Alıntıları Göster
    bugün corsa 1.3 enjoy 95 hp modeli test etme şansım oldu. start stopsuz 2010 model bir araçtı.
    açıkçası forumlarda yazdığı gibi düşük devirlerde motorun boğulması, hafif rampalı otoyolda 100'ün üzerine çıkamama gibi sorunlar yaşadım.
    fiesta yı da test ettim ancak gelen test aracı benzinli 1.6 105 hp model olduğundan tam anlayamadım.
    kararsızlığım giderek artıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmtclk

    bizde 75 hp'lik olan corsa var, ne rampada zorlanıyor, ne de yığılıyor/boğuluyor
    nasıl kullanıyorsunuz bu araçları anlamıyorum
    ben hiçbir sorun yaşamadım bugüne kadar çok şükür

    bana göre aracın eksi yönleri,
    esp yok
    arka camlar manuel
    usb/sd kart okuyucu yok
    arka tarafta tavan aydınlatması yok

    bizim kullanmamızda bir hata var demekki :)

    esp'nin eksik olması kötü, ancak artık hızlıca karar vermem lazım.

    kafam her geçen gün daha çok karışıyor. bugün altunizade arkas oto'ya gittim, 2012 model 1.3 essentia (kapak jantlı) 36.700 dediler.

    tam almaya heveslendim satılmış dediler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmtclk

    bizde 75 hp'lik olan corsa var, ne rampada zorlanıyor, ne de yığılıyor/boğuluyor
    nasıl kullanıyorsunuz bu araçları anlamıyorum
    ben hiçbir sorun yaşamadım bugüne kadar çok şükür

    bana göre aracın eksi yönleri,
    esp yok
    arka camlar manuel
    usb/sd kart okuyucu yok
    arka tarafta tavan aydınlatması yok

    Bende de hiç boğulma falan yok, benim Corsa 111. yıl ecoflex teknik bilgilerinde max. torku 1750 ve 3250 devir arası veriyor bu devir eğrilerinde kullanmak gereklidir diye düsünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M E C A Z

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmtclk

    bizde 75 hp'lik olan corsa var, ne rampada zorlanıyor, ne de yığılıyor/boğuluyor
    nasıl kullanıyorsunuz bu araçları anlamıyorum
    ben hiçbir sorun yaşamadım bugüne kadar çok şükür

    bana göre aracın eksi yönleri,
    esp yok
    arka camlar manuel
    usb/sd kart okuyucu yok
    arka tarafta tavan aydınlatması yok

    Bende de hiç boğulma falan yok, benim Corsa 111. yıl ecoflex teknik bilgilerinde max. torku 1750 ve 3250 devir arası veriyor bu devir eğrilerinde kullanmak gereklidir diye düsünüyorum.

    2013 corsa 1.3 active 75 hp (magma kırmızı) alındı :)
  • Hayırlı olsun kazadız belasız günlerde kullanman dileğiyle bu arada corsanın seneye kasası değişmeyebilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reko

    Hayırlı olsun kazadız belasız günlerde kullanman dileğiyle bu arada corsanın seneye kasası değişmeyebilir

    sağolun.
    düşündüm de kasası seneye değişse bile sahip olmak istediğim model bu, şu anda en güncel kasası da bu.
    sırf kasası 3-4 sene değişmeyecek diye istemediğim bir model almaktansa kendi istediğimi alayım dedim ve aldım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: indolento

    quote:

    Orijinalden alıntı: M E C A Z

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmtclk

    bizde 75 hp'lik olan corsa var, ne rampada zorlanıyor, ne de yığılıyor/boğuluyor
    nasıl kullanıyorsunuz bu araçları anlamıyorum
    ben hiçbir sorun yaşamadım bugüne kadar çok şükür

    bana göre aracın eksi yönleri,
    esp yok
    arka camlar manuel
    usb/sd kart okuyucu yok
    arka tarafta tavan aydınlatması yok

    Bende de hiç boğulma falan yok, benim Corsa 111. yıl ecoflex teknik bilgilerinde max. torku 1750 ve 3250 devir arası veriyor bu devir eğrilerinde kullanmak gereklidir diye düsünüyorum.

    2013 corsa 1.3 active 75 hp (magma kırmızı) alındı :)

    Hayırlı olsun çok dikkat çeken bir renk :) Clio 4'çüler kıskansın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M E C A Z

    quote:

    Orijinalden alıntı: indolento

    quote:

    Orijinalden alıntı: M E C A Z

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmtclk

    bizde 75 hp'lik olan corsa var, ne rampada zorlanıyor, ne de yığılıyor/boğuluyor
    nasıl kullanıyorsunuz bu araçları anlamıyorum
    ben hiçbir sorun yaşamadım bugüne kadar çok şükür

    bana göre aracın eksi yönleri,
    esp yok
    arka camlar manuel
    usb/sd kart okuyucu yok
    arka tarafta tavan aydınlatması yok

    Bende de hiç boğulma falan yok, benim Corsa 111. yıl ecoflex teknik bilgilerinde max. torku 1750 ve 3250 devir arası veriyor bu devir eğrilerinde kullanmak gereklidir diye düsünüyorum.

    2013 corsa 1.3 active 75 hp (magma kırmızı) alındı :)

    Hayırlı olsun çok dikkat çeken bir renk :) Clio 4'çüler kıskansın

    ne kadara aldınız acaba. Trafik sigortası dahil mi, kasko ne kadar tuttu, hangi ildesiniz. Bende clio 4 75 bg dizel, fiesta 2013 arasında kalmış bulunmaktayım. Corsa nın kasası kaç sene oldu değişim ne zaman bilgisi olan var mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: andreoni


    quote:

    Orijinalden alıntı: M E C A Z

    quote:

    Orijinalden alıntı: indolento

    quote:

    Orijinalden alıntı: M E C A Z

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmtclk

    bizde 75 hp'lik olan corsa var, ne rampada zorlanıyor, ne de yığılıyor/boğuluyor
    nasıl kullanıyorsunuz bu araçları anlamıyorum
    ben hiçbir sorun yaşamadım bugüne kadar çok şükür

    bana göre aracın eksi yönleri,
    esp yok
    arka camlar manuel
    usb/sd kart okuyucu yok
    arka tarafta tavan aydınlatması yok

    Bende de hiç boğulma falan yok, benim Corsa 111. yıl ecoflex teknik bilgilerinde max. torku 1750 ve 3250 devir arası veriyor bu devir eğrilerinde kullanmak gereklidir diye düsünüyorum.

    2013 corsa 1.3 active 75 hp (magma kırmızı) alındı :)

    Hayırlı olsun çok dikkat çeken bir renk :) Clio 4'çüler kıskansın

    ne kadara aldınız acaba. Trafik sigortası dahil mi, kasko ne kadar tuttu, hangi ildesiniz. Bende clio 4 75 bg dizel, fiesta 2013 arasında kalmış bulunmaktayım. Corsa nın kasası kaç sene oldu değişim ne zaman bilgisi olan var mı

    trafik sigortası ve diğer plaka masrafları dahil (anahtar teslim) 39.800'e aldım.
    kaskosu 1.080 TL tuttu, sanırım trafik sigortasında önceki aracımdaki hasarsızlık indirimini kaskoya yansıttılar, 100 lira civarı daha yüksek olacağını düşünebilirsiniz.
    ben de fiesta'yı düşündüm sırf kasası yeni makyajlandı diye.
    şu anda clio ve fiesta hatta c3'ü yanyana koyduğunuzda fiyat olarak en uygunu corsa, diğerlerinin boş paketi ile corsa'nın dolu paketi aynı fiyatta.
    bunda corsa'nın kasasını yenilememiş olmasının da etkisi var sanırım.
    ama ben eski corsa c kullanıcısı ve corsa d hayranı olarak diğerlerini eledim.
    siz de hangisine daha yakın hissediyorsanız onu alın bence, hiç biri kötü araba değil ve yakıtları 3 aşağı 5 yukarı aynı sonuçta.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: indolento

    quote:

    Orijinalden alıntı: andreoni


    quote:

    Orijinalden alıntı: M E C A Z

    quote:

    Orijinalden alıntı: indolento

    quote:

    Orijinalden alıntı: M E C A Z

    quote:

    Orijinalden alıntı: ahmtclk

    bizde 75 hp'lik olan corsa var, ne rampada zorlanıyor, ne de yığılıyor/boğuluyor
    nasıl kullanıyorsunuz bu araçları anlamıyorum
    ben hiçbir sorun yaşamadım bugüne kadar çok şükür

    bana göre aracın eksi yönleri,
    esp yok
    arka camlar manuel
    usb/sd kart okuyucu yok
    arka tarafta tavan aydınlatması yok

    Bende de hiç boğulma falan yok, benim Corsa 111. yıl ecoflex teknik bilgilerinde max. torku 1750 ve 3250 devir arası veriyor bu devir eğrilerinde kullanmak gereklidir diye düsünüyorum.

    2013 corsa 1.3 active 75 hp (magma kırmızı) alındı :)

    Hayırlı olsun çok dikkat çeken bir renk :) Clio 4'çüler kıskansın

    ne kadara aldınız acaba. Trafik sigortası dahil mi, kasko ne kadar tuttu, hangi ildesiniz. Bende clio 4 75 bg dizel, fiesta 2013 arasında kalmış bulunmaktayım. Corsa nın kasası kaç sene oldu değişim ne zaman bilgisi olan var mı

    trafik sigortası ve diğer plaka masrafları dahil (anahtar teslim) 39.800'e aldım.
    kaskosu 1.080 TL tuttu, sanırım trafik sigortasında önceki aracımdaki hasarsızlık indirimini kaskoya yansıttılar, 100 lira civarı daha yüksek olacağını düşünebilirsiniz.
    ben de fiesta'yı düşündüm sırf kasası yeni makyajlandı diye.
    şu anda clio ve fiesta hatta c3'ü yanyana koyduğunuzda fiyat olarak en uygunu corsa, diğerlerinin boş paketi ile corsa'nın dolu paketi aynı fiyatta.
    bunda corsa'nın kasasını yenilememiş olmasının da etkisi var sanırım.
    ama ben eski corsa c kullanıcısı ve corsa d hayranı olarak diğerlerini eledim.
    siz de hangisine daha yakın hissediyorsanız onu alın bence, hiç biri kötü araba değil ve yakıtları 3 aşağı 5 yukarı aynı sonuçta.

    Alıntıları Göster
    Teşekkürler yarın corsa bide astra yı denemeye gidicem. Astra nın boşu bile fiesta ve clio ya göre dolu :)) Clio 4 e 45.500 fiyat verdiklerini düşünürsek 49.000 e astra alırım daha iyi diye düşünüyorum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: andreoni

    Teşekkürler yarın corsa bide astra yı denemeye gidicem. Astra nın boşu bile fiesta ve clio ya göre dolu :)) Clio 4 e 45.500 fiyat verdiklerini düşünürsek 49.000 e astra alırım daha iyi diye düşünüyorum..

    Alıntıları Göster
    Siz bir aile misiniz yoksa bekar mısınız? ŞArtlar ona göre de değişir..
    Fiesta inanın dar..
    Bende 75 hp var yokuşlarda hiç yığıldığını görmedim hatta çoğu arabadan çok daha güzel çıkıyor...kimse inanmayacak 90-120 ile iyi hızlanırsanız çok rahat çıkarsınız diğer arabaların da gözleri sürekli üzerinizde oluyor..Süren kişiyle de alakalı bir şey bu..
    corsada artık esp yok..Fiesta da güvenlik paketiyle geliyor..Astrada esp olması gerek en son çıkan versiyonlarda her şeyi eklediler..alacağınız modele göre de değişir..en genişi astra ancak..ve de bizim gibi donanım takıntınız varsa kesinlikle astra alın..
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.