Şimdi Ara

Cyberpunk 2077 (Çıktı) [PC ANA KONU] | Türkçe Rehber (38. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18.859
Cevap
210
Favori
1.058.638
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
115 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • daha doğmamış cocuğa don biçiyonuz.

    biri diyor 1050 ile oynayabilirmiyim

    diğeri kartlarla grafikleri sıralamış sanki vahiy indirdi.

    durun hele daha oyun çıkmadı. ne bu telaş.

    1050ti üstü gpu ile fhd de high-ultra da rahat oynarsınız.
  • Hemen onceki nesli öldürün oyunun istedigi sistem gereksinimleri oyle ahim sahim olmayacak ki o kadar grafik farklilik yok oyunda bir npcler den dolayi vram fazla isteyebilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Volkoff_007

    Gtx 1050 ile oynayabilir miyim cok merak ediyorum
    İyi sayılacak ekran kartları piyasaya çıktıktan sonra en kötü ihtimalle 5 sene boyunca çıkacak tüm oyunları çalıştırır. 2016 yılının son aylarında piyasaya çıkmış bir ekran kartı için 2019 da çıkacak bir oyunu çalıştırır mı diye sormanız bilgisayarlar hakkında pek bilgi sahibi olmadığınızı gösteriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Noctivagant -- 29 Ağustos 2018; 9:13:27 >
  • Merhabalar.

    Euro 3 küsür iken bu adamlar 65 liraya Witcher 3 satmışlardı.(Ya da 4 küsür hatırlamıyorum.) İçinden bir de teşekkür mektubu çıkıyordu, editörler tarafından yazılmış oyunu orjinal aldığınız için teşekkür ederiz minvalinde bir mektuptu.

    Yani oyun 65 liraya satılırken bile bu oyunu orjinal almayanlar vardı. Alamayanlar değil, almayanlar. Şimdi de Türkçe dil desteği bekliyorlar. Çok beklerler. Yanlış anlaşılmasın benim İngilizcem yeterince iyi olmasına rağmen ben de isterim Türkçe dil desteği gelsin. Ama bu kafayla zor onu anlatmaya çalışıyorum.

    Oyun çıktıktan sonra fiyatı ne olur bilmiyorum, fakat çok uç bir fiyata satılmadığı sürece ben orjinal almayı planlıyorum. Geçen baktım Witcher 3 oyun sürem 293 saat olmuş. Bence ödenen paranın hakkını sonuna kadar veren bir oyundu Witcher 3.

    Bu oyunun da öyle olacağını düşünüyorum, Cd projekt'e güvenim tam. Sadece tek endişem; İ5 4690K ve Kfa2 1070 Hof ile sorunsuz oynayabilecek miyim, hepsi bu.

    Saygılar.


    Edit: Yukarıdaki arkadaş 1050 ile oynanır bilgisayar bilgisi felan yazmış. Oynanır da nasıl oynanır o da önemli. Benim monitörüm 4K ve en az 45 fps alarak oynamayı kastediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legolas246 -- 29 Ağustos 2018; 10:11:59 >




  • Legolas246 kullanıcısına yanıt
    Umarım fiyatı çok yüksek çıkmaz çünkü bazı firmalar eskiden çok düşük fiyattan oyun çıkarırken son 1 yıldır filan fiyatları biraz fazla yukarı çektiler.
  • 2K kullanıcısına yanıt
    Aynen yalnız şöyle bir durumda var: Witcher 3 ilk oyun içi vidoları yayınlandığında inanılmaz güzel gözüküyordu, özellikle alevler.

    Sonrasında oyun çıkarken bazı özellikleri kıstıklarını, yeni nesil konsolların bu kadar güçsüz olacağını tahmin etmediklerini söyledi Cd Projekt ekibi. Ki gerçekten oyun, o trailer'ın gerisindeydi. Yani zamanla kısma ihtimalleri de var oyunun grafiklerini.
  • Noctivagant kullanıcısına yanıt
    Yani oynadığım oyunlar arasında bana güven veren tek firma Cd Projekt. Sırf hayranları için Gwent diye oyun yaptılar sıfırdan, yani böyle bir ekipten bahsediyoruz.

    Tabiki her şey mümkün euro 7.40 an itibariyle. Oyunu avrupada 30 euro'ya satsa bizde en iyi senaryoda 200 lira olabilir. Her şey mümkün, şu an baktım 2015 ağustosta euro kuru 3.17'ymiş. Oyunun yanlış hatırlamıyorsam amazon.de satış fiyatı 39-45 euro arası bir şeydi. Yani bizim parayla 123-142 lira arası yapıyor. Ama oyun Türkiye'de 65 liraya satıldı kutulu olarak.

    Tabiki en önemli şeyi yazmayı unuttum. Witcher 3'ün Türkiye dağıtımını Bilkom gerçekleştirdi, Aral değil. Allah korusun Aral dağıtımı yaparsa 300 lira bile olabilir her şey mümkün.

    Saygılar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Legolas246 -- 29 Ağustos 2018; 10:34:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Volkoff_007

    Gtx 1050 ile oynayabilir miyim cok merak ediyorum
    Oynarsın o kadar da değil.
  • Noctivagant kullanıcısına yanıt
    Hocam açacağını biliyorumda hangi ayarlarda kac fps alırım onun tahminini merak etmistim.Gerci bunları konusmak icin daha cok erken. Benimkisi laf olsun torba dolsun oldu biraz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Volkoff_007 -- 29 Ağustos 2018; 11:30:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gör bunları Bioware...
  • matolimehmet kullanıcısına yanıt
    Çıktığında alıntılarsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: undy1ng

    Valla bende mutlu olanlar tarafında değil gibiyim. Bunun en büyük nedeni witcher3 ile aynı motoru kullanmaları ve atmosfer açısından bunu yetersiz görmem. Unreal engine ile yapılmış bir video var öncelikle bunu bir izleyin sonra cyberpunk'ı izlediğinizde siyahın gerçek siyah olmadığının farkına varacaksınız.
    Unreal engine ile yapılmış cyberpunk evreni;https://www.youtube.com/watch?v=QWd9jMvJfuM
    Bu durum ve bu sorun witcher3'de de vardı kaç kere monitörden ekranı karartığımı bilirim. Oyunu ne kadar karartırsanız karartın bir aydınlık tarafı her zaman kalıyor. Dediğim gibi bu birazda oyun motoru ile alakalı bir sorun ve buna yapabilecekleri malesef pek bir şey yok. Siyahı tam siyah olarak yansıtma açısından unity motoru başarılı ama unreal o kadar başarılı değil ki cd project'in oyun motoru bu iki oyun motorundan atmosfer açısından daha kötü durumda. (siyah'ı yansıtma açısından)

    Tüm bunların yanında işin rpg boyutundan settings tarafında dikkatimi çekenleri de yazayım size.
    Oyunda str,cons gibi standart rpg dinamikleri var ama oyuna olan etkisi yetersiz kalacak gibime geldi bana. Videoyu bir kez izledim ve dikkatimi çekenleri size söyleyim. Yan karakterin combat esnasında arabayı yan çeviriyordu ateşten korunmak için mesela. Str'yi yükseltip (kas gücümüz malum) bu tür ağır şeyleri kaldırabilmek yada daha ağır silahları taşıyabilmek gibi şeyleri direk göstermeleri (özellikle boks'u görünce anladık tamam demeye başlamıştım) yada critic atışlarda 100-200 gibi rakamları görmek doğrudan "reflexes" dinamiğini bize göstermeleri aslında ki biz bunları yaptık demek gibi bir şey oldu. Büyük ihtimal de bunlar hud ekranından zaten kaldırılıyordur ama ağırlıklı olarak perk sistemine yoğunlaştıkları için arkaplanda çalışan dinamiklerin etkisini 6 stats dışında göremeyeceğiz malesef. Buda fazlasıyla yetersiz olacak. Peki oyunda neler göreceğiz neleri bize göstermediler derseniz 3 saniye de olsa menüde görmüş olduğum şeyleri size yazayım.
    -str (Kas gücü, kuvvet kullanılarak yapılan tüm olaylar yumruk atmaya kadar dahil bu durum)
    -cons (Dayanlıklılık,direnç gibi durumlar. Daha yüksek armor yada kimyasal'a karşı dayanıklılık gibi olaylar)
    -int (problemleri çözme, bazı şeyleri fark etme)
    -reflex (critic vuruş,çeviklik,sürüş..vb)
    -tech (engineer,hack gibi olayların gelişimi)
    -cool (karizma ve rage atma diyelim)
    Şimdi bunlar olan şeyler ve gameplay'de bazılarını da gördük. Oyun için 2. ana menüde olanlar;
    -codex (dragon age yada mass efect gibi ne var yok hangi nesne neymiş bir silahın özellikleri falam detaylıca göreceğimiz alan)
    -quest (görevler)
    -bio monitör (hud ekranı)
    -inventory (armor silah zırh yerleştirme)
    -gps (harita)
    -crafting (bir yara bandı nasıl yapılır buradan halledeceğiz)
    -social (Muhtemel etkileşimler telefon kayıtları,konuşmalar..vb)
    ve
    -level (her lvl'de kaç point kazanacağız belli deil şimdilik)
    -street gred (nam salıp her bölgeyi ele geçireceğiz gibi görünüyor bakınız: gta3 (:
    -res. (4 tane direnç var. Fiziksel,termik,elektromanyetik ve kimyasal. Demek ki oyunda bir elektirik kablosu koptuğunda ve yerde su varsa girip girememek elektromanyetik bağışıklığımıza bağlı olacak)
    -damage (male ve ranged) (yakın ve uzak dövüş)

    Genel anlamda oyuna etkisi olabilecek durumlar/olaylar bunlar. Mantis blade gibi yakın dövüşte ve özel yetenek kısımlarının tamamı witcher3'de olduğu perk'e dayalı olacak. Özetle evet witcher3 zaten bir rpg değildi ama cyberpunk 2077 bir rpg ve perk sistemi ile oyunu ne kadar zenginleştirebilirler artık bilmiyorum. Bence tartışılması gereken kısımlar bu taraflar sallıyorum bu 6 stats yerine 7 tane olupta "persuasion" dinamiğini de ekleselerdi (ikna) konuşma dialoglarının tamamı tek bir tercih ile tamamen oyunu ve oynayışı değiştireceği için yapamamaları kötü olmuş. Bu da şu demek aslında oyunda yalan falam söylüyoruz ama o göreve dayalı yazılmış bir konuşma metninden kaynaklı olduğunu gösteriyor. Normalde dinamik olarak ekleselerdi her npc ile konuştuğumuzda mutlaka ikna etme durumu olur ve hiç savaşmadan oyunu bitirebilme imkanımız olabilirdi. Rpg dediğimiz kavram zaten böyle bir şey. Witcher3'de ki gibi abi biz onu perk/skill olarak ekledik insanları ikna edebiliyorsun demeleri de muhtemel ama böyle bir durumda bile biz onu görev odaklı yazdık zaten demenin ve insanları kandırmanın bir başka yolu.

    TPS ve FPS tarafına gelecek olursam oyunun FPS olması son derece mantıklı bir tercih olmuş. Bunun en büyük nedeni witcher gibi geniş bir dünya yok yada savaşabileceğin boş bir ortam. Küçük küçük odalarda dahi savaştığın için witcher3 gibi olsaydı zaten çok komik olurdu. Ufacık odaya giriyorsun bir çip alman lazım muhtemelen tüm nesneleri göster diyerek tıklayıp çipi alır çıkardın odadan. Oyun fps olunca o oda da çipi de görürsün duvarda kanla yazılmış bir yazıyı da görürsün başka yapılmış ince detaylarıda. Yani oda içinde bir resim vardır masaüstünde belki bir ipucu witcher gibi uzaktan bakmaya çalışmak çok saçma olurdu.

    Özetle benim ilk izlenimim bunlar ve tamamen kişisel görüşlerim. Herkes farklı düşünebilir belki videoyu 1-2 kere daha izledikten sonra daha kesin yorumlarda bulunabilirim.
    @Onvious

    Hocam malesef bu serbestlik ve özgür konuşma konusunda yeterli bir seviyeye gelememişler. Bunu söyleyebiliyorum çünkü yukarıda yazdığım rpg dinamikleri oyunun genel durumunu ve hatta olacakların bir fotoğrafını çekmek gibidir. Bu hangi rpg oyunu olursa olsun bu geçerlidir. Bakın bir örnek daha vereyim size;
    Hatta direk oyunun sisteminden alınmış fotoğrafı ekliyorum ki anlamanız daha kolay olsun.



    Şimdi cyberpunk 2020 masaüstü sisteminde bu dinamiklerin ne olduğunu ve cyberpunk 2077'de bunların hangisinin kullanıldığını oyundaki 3-4 saniyelik yerden görebildiğimiz için çok rahat konuşabiliyoruz artık. Yukarıda alıntıladığım olaya şu fotoğrafla ilave ekleyim mesela;

    Masaüstü cyberpunk 2020'de olan "Luck" dinamiği cyberpunk 2077 yok. Bak bu şu demek aslında;

    Oyunda şans olmayacaksa demek ki oyunun en iyi itemlarıni bir yerlere gizlemişler ve alınmayı bekliyorlar yada bu en iyi item'ı mecburen craftlayarak elde edeceğiz. Tanıdık geldi değil mi witcher3'ün aynısı.

    Peki luck'i dinamiği oyuna eklenseydi neler olacaktı?

    Oyundaki her item artık leveline göre ve şans'a verdiğin point/sayıya göre (arkaplanda hesaplanan bir matematik var) değişebilecekti. Bu da şu demek olacaktı abi oyunun en iyi silahını şu satıcan aldım ben ama daha iyisini bulanlarını gördüm. Ona benzer özelliklere sahip bir silah bulabilmek için şansımı artırmam lazım galiba derdin. Yine aynı şekilde şans dinamiği kullanılarak abi şansımı o kadar çok yükseltim ki hangi silahı alırsam alayım kritik vuruşum normalden daha fazla damage götürüyor çünkü şansım fazla hep head shot atıyorum yada abi bir hatun ile karşılaştım ama onu ikna edemiyorum yatmak için. Şansımı artırsam durum ne olur?..vb gibi bir çok şey sayabilirim sana. Özetle rpglerde tek bir dinamiğin olması oyunun baştan sona değişmesini hatta her oyuncunun deneyimini değiştirmesini sağlar. Tamam bir crpg olmadığı için zaten çok büyük derinliklere sahip olamayacağını biliyoruz ama bazı dinamikler cidden çok önemli. Bunların başında da yukarıda yazdığım İkna "persuasion" dinamiği. Bu önemli çünkü seçim dediğimiz her şey bu dinamiğin olup/olmamasına bakıyor. Oyunun baş düşmanını ikna edip imparatorluk da kurabilirsin kimse ile savaşmadan hayatına da devam edebilirsin bunu yapabilmek tamamen bir dinamiğin oluşuna ve bunu oyunda ne kadar kullanabildiklerine bakıyor. Eğer bu dinamik oyunda yoksa ki malesef yok artık sadece görev odaklı yazılmış metinleri görebiliriz demektir. Her npc'ye metin yazsalardı inanın yukarıda anlattığım ve oyun menüsü içinde bu dinamiği de görmüş olurduk hatta muhtemelen CD ProjectRED bas bas bağırırdı herkesle farklı şeyler konuşabiliyorsunuz diye.

    Mesela Sarp kürkçü bir video yayınlamış özellikle konuşmaların yetersiz olduğu konusunda dikkat çekmek ve gözlerden kaçanları göstermek için. Bunu bir izlemeni öneririm. Link:https://www.youtube.com/watch?v=NGz0QjP0BMA
    Artık neden olmadığını yada fazla bir şey beklemememiz gerektiğini anladığını umuyorum. Yoksa inanın herkes gibi bende cyberpunk 2077'nin efsane olması taraftarıyım ama görünen köy'de klavuz istemiyor malesef.

    @The Balance

    Aslında haklısınız ama diğer Aksiyon rpg oyunlarla cyberpunk 2077'yi kafamda kıyasladığımda insan ister istemez neden yahu neden yapamadınız diye düşünmüyor değilim. Normal şartlarda evet yine cinematic anlatımları ve grafik detayları ile bizi aklımızın başından alacak ama bu oyunu yaparken bile önünüzde çıkmış oyunlar var ve siz zaten bunları incelediğiniz kesin. Peki neden olmadı? Maddi durum desem devlet destekliler acaba oyun motorunu geliştirebilecek nitelikte mühendis mi bulamadılar diye düşünmüyor değilim.

    Sonuç olarak oyun çıktığında herkes gibi bende keyifle oynayacağım ama ileri adım atabilmek ve hatta rakiplerinizi geçebimek varken neden diye de sormaya devam edeceğim sanırım (: Crpg'de dos2 ile larian bunu başardı isterdim ki cdproject de başarsın. Şayet öne geçebilseydi bethesda'da bioware'de kendine çeki düzen verir ve daha kaliteli yapımlarla karşımıza çıkarlardı ve kazanan gerçekten oyuncular olurdu.

    Not: Olaya bir fanboy olarak değil objektif olarak yaklaşmak ve tartışmak bence en doğru olanı. Zaten cd projekt red'de kendilerini övmemizi değil oyunun eksiklerini tartışmamızı istiyor ki ne kadar eksikleri belirlenip tartışılırsa onlarda bu sorunları görüp düzeltmeye çalışacak. Tamam bazı şeyleri özellikle mekanik ve dinamikleri geliştiremeyebilirler ama önlem almak için yazar kadrosuna; Tüm npcler ana karaktere farklı bir şeyler söylemeli "bugun hava çok boğucu değil mi" gibi şeyler söylemesin artık witcher3'de olduğu gibi. Bir adım daha ileri gideceğiz ve etkileşimi artırmanın başka yollarını aramalıyız" gibi düşüncelere sahip olmaları lazım artık. Dilerim tam oyun çıktığında herkes mutlu olur yıllarca da överiz ne diyelim artık. (:



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi undy1ng -- 29 Ağustos 2018; 18:55:16 >




  • undy1ng kullanıcısına yanıt
    Ben oyun hakkın konuşmanın erken olduğunu düşünüyorum. Sadece bu oyun için değil tüm oyunlar için. Daha çıkmamış bir oyunu övmek de yerden yere vurmakta hata diye düşünüyorum.

    Geçmişte bu tür hatalara çok düşüldü. Kimi oyun var çıkmadan çok övüldü hatta yapım aşamasında betalarını veya tam sürüme yakın demolarını oynayıp övenler oldu ama oyunlar çıktıklarında insanlar %180 derece farklı yorumlar yaptılar. Kimi oyunda var betaları veya demoları yerden yere vurulmuş ama çıktığında övülen.

    Örnek Diablo 3. Betası oynanırken millet öve öve bitiremiyordu ama çıktıktan sonra bir önceki oyunun kalitesinde değil dendi ve hala eleştirilir. Daha başka oyunlardan da örnek verebilirim.

    Bekleyip görmek en iyisi.
  • hocam dediklerinize tamamen katılıyorum. ozellikle luck olayına. fakat ben hala 48 dklik video dan dolayı olumsuz bir olay gormuyorum. zaten video nun ortasında bile yazıyor final product degil diye. Tabii çok farklı degişiklik yapacaklarını sanmıyorum. ama bize çok çok kısa bir oyun gösterdiklerini düsünüyorum. Belki ileride 2. bir video yayınınlanırsa aklımızdaki bütün sorulara cevap olabilir.

    Attıgınız videoyu izledim, bence videoyu ceken arkadas biraz fazla ve ön yargılı bir eleştiri yapmıs. (tamamen benim fikrim, belki dediklerinde gercekten haklıdır).
  • Bu oyunu Ubisoft veya Electronic Arts yapsa bu kadar hype etkisi kesinlikle yapmam. Ancak oyunu yapan ekip Witcher ekibi ve bu adamlar bu işte çok becerekli. Tür olarak oldukça ileri ki yıllara gittiler, sci-fi siperpunk teması yapıyorlar. Benim de çok sevdiğim türlerden birisidir. Farklı oyun, farklı lezzet olucak kesinlikle şüphem yok. Türü sevmeyen arkadaşlarında oyun çıkana kadar türü sevmesi için Blade Runner 1-2 filmini, Altered Carbon dizisini ve Siperpunk temalı kitapları okumanızı şiddetle öneririm. Yazar olarak Siperpunk'un babası William Gibson kitaplarını mutlaka okuyun.

    48 dakikalık video çok güzeldi tadı damağımda kaldı çok güzel demo yapmış adamlar haftalık çıkan diziler gibiydi. 3.kez izleyişim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-2C5CD639E -- 29 Ağustos 2018; 19:50:16 >
  • Noctivagant kullanıcısına yanıt
    Adam da oynayabilir miyim diye sormuş. Sizce ben bilgisayarlar hakkında bir şeyler biliyor muyum diye sormamış?
  • wandererlone kullanıcısına yanıt
    Arkadaşın ne sorduğunun farkındayım. Ama sorusu hatalı. Çünkü kendisi oynayabilir miyim diye sormuş ama aslında hangi ayarda oynarım demek istemiş. Onu sonra izah etti kendisi. Ama oynayabilirmiyim diye yazınca 1050 ekran kartı sanki oyunu hiç açmayabilir mi gibi algı oluşuyor. O sebeple ben o mesajım da o bilgileri yazdım. Daha çıkalı 2 sene olmamış bir ekran kartı için başka bir şey sorulmak istenirken yanlışlıkla bu şekilde sorulunca garip oluyor. O sebeple o bilgiyi vermek durumda kaldım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: psycho90

    Oyunu dün canlı yayında izledim ama buraya yazmadan önce 2-3 kere de YouTube’dan izleyip iyice sindirip ağzımın sularını silmem gerekiyordu Gördüğüm her şeye bayıldım diyebilirim.TPP değil de FPP olacağını öğrendiğimde hafiften üzülmedim desem yalan olur ama gameplay’den sonra anladım ki hem o akıcı oynanışı yaratmak hem de evrendeki detayları gösterebilmek için FPP kesinlikle çok daha doğru bir tercih olmuş.Doom’un Third Person olması nasıl hiç uygun değilse bu da aynı şekilde öyle.Çünkü oynanış fazla hızlı,hareketli ve akıcı,siper alma sistemi de olmadığı için TPP gereklilik değil.Ha aksiyon dışında şehirde gezerken Bethesda yapımları gibi istediğimiz zaman bir tuşla değiştirip karakterimizi de görebilseydik güzel olurdu ama yok diye bu kadar büyük tepkilere gerek yok bana kalırsa.



    Oynanış ve atmosfer tek kelimeyle muazzam görünüyor.Ara sahneler ve geçişler çok akıcı,biriyle konuşmak için ekstra bir tuşa basmamıza gerek yok,araç kullanımı tok görünüyor,bir görevde 4-5 tane farklı yol çizme imkanımız var,vuruş hissi başarılı.48 dakika 10 dakika gibi geldi izlerken,haftaya devamı gelecek dizi bölümü gibi izledim resmen.Evreni ve karakterleri kısa sürede içine çekmeyi başardı.Şimdilik tek ufak sıkıntısı düşmanın aldığı hasarın etrafında yazan puanlarla belirtilmesi.Zaten can barı varken bence çok da gerekli değildi,umarım opsiyoneldir.Sonuç olarak bana kalırsa Witcher 3 ayarında bir yapım olacaktır kalite bazında,büyük merakla bekliyorum.Gamescom’un da Metro Exodus ile beraber yıldızı diyebilirim bu arada
    Dün bunları yazıp oynanıştaki tek sıkıntının bana göre hasar puanlarının görünmesi olduğunu ve opsiyonel olması gerektiğini yazmıştım.Bugün yapımcılar,hasar puanları da dahil olmak üzere HUD ekranındaki pek çok göstergenin opsiyonel olduğunu ve isteğe göre kapatılıp açılabileceğini belirtmiş.Çok sevindim bu duruma

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KanameSama

    Türkçe diye ağlayanlar gidin İngilizce öğrenin.Dünya sizin dilinizi konuşmuyor.
    Garson bey boşları alalım
  • witcher hastası biri olarak benim cdp'ye güvenim tam bence bu oyunun da hakkını verecekler. Ha tps olsa daha iyi olmaz mıydı tabi ki ancak fps'i de bir o kadar severim çıksın da hayırlısıyla ayrıca ingilizce diye diğer sayfa da konuşan arkadaş bu her hangi bir oyundan attığım dil desteklerinden bir kaçı ;

    Arapça
    Çekçe
    Felemenkçe
    Korece
    Lehçe
    Brezilya Portekizcesi

    bunlar mı dünyanın konuşulan , kabul edilen dilleri ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ezicioyuncu -- 30 Ağustos 2018; 15:46:17 >
  • 
Sayfa: önceki 3637383940
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.