Şimdi Ara

..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
312
Cevap
14
Favori
7.387
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1689 Mesaj
    Hayırlı olsun. :)
    |
    |
    _____________________________
    Better Dayz...
  • Yarbay
    5848 Mesaj
    Hastayim su travegolara istanbulda olsaniz kullanmak icin yaninizdan ayrilmazdim valla hayirli olsun bu arada kac bin de ne kadara aldiniz ?
    _____________________________
  • Binbaşı
    1221 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: VioLee

    Hastayim su travegolara istanbulda olsaniz kullanmak icin yaninizdan ayrilmazdim valla hayirli olsun bu arada kac bin de ne kadara aldiniz ?
    quote:

    Orijinalden alıntı: VioLee

    Hastayim su travegolara istanbulda olsaniz kullanmak icin yaninizdan ayrilmazdim valla hayirli olsun bu arada kac bin de ne kadara aldiniz ?

    İstanbuldayım zaten

    € 250.000 410.000 km de araç
    |
    |
    _____________________________
    TRAVEGO 17 SHD OM 457 LA, TURBO-İNTERCOOLER, EURO 5 428 PS - SETRA 431 DT MB OM 471, EURO VI BLUETEC ®
    GİDİŞ İSTANBUL - İZMİT - BOLU - ANKARA - ÇORUM - AMASYA - SULUOVA - REFAHİYE - ERZİNCAN - TERCAN - ERZURUM - ARDAHAN
    GELİŞ ARDAHAN - ERZURUM - TERCAN - ERZİNCAN - REFAHİYE - SULUOVA - AMASYA - ÇORUM - ANKARA - BOLU - İZMİT - İSTANBUL
    YER YÜZÜNDE KAVUŞMAKTAN BAŞKA BİR DUYGU OLDUĞUNU DÜŞÜNSEYDİK BAŞKA BİR İŞ YAPIYOR OLURDUK




  • Yarbay
    5848 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: T.R.A.V.E.G.O

    quote:

    Orijinalden alıntı: VioLee

    Hastayim su travegolara istanbulda olsaniz kullanmak icin yaninizdan ayrilmazdim valla hayirli olsun bu arada kac bin de ne kadara aldiniz ?

    İstanbuldayım zaten

    € 250.000 410.000 km de araç

    Hocam bi turlayalkm sunla ya 7 yillik soforum hep hayalimdir bi kullanamadim
    _____________________________




  • Binbaşı
    1221 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: VioLee

    quote:

    Orijinalden alıntı: T.R.A.V.E.G.O

    quote:

    Orijinalden alıntı: VioLee

    Hastayim su travegolara istanbulda olsaniz kullanmak icin yaninizdan ayrilmazdim valla hayirli olsun bu arada kac bin de ne kadara aldiniz ?

    İstanbuldayım zaten

    € 250.000 410.000 km de araç

    Hocam bi turlayalkm sunla ya 7 yillik soforum hep hayalimdir bi kullanamadim
    quote:

    Orijinalden alıntı: VioLee


    quote:

    Orijinalden alıntı: T.R.A.V.E.G.O

    quote:

    Orijinalden alıntı: VioLee

    Hastayim su travegolara istanbulda olsaniz kullanmak icin yaninizdan ayrilmazdim valla hayirli olsun bu arada kac bin de ne kadara aldiniz ?

    İstanbuldayım zaten

    € 250.000 410.000 km de araç

    Hocam bi turlayalkm sunla ya 7 yillik soforum hep hayalimdir bi kullanamadim

    Forumca bir piknik düşünüyorum bakalım inşallah kısmet olursa konusunu açıcam yakında görüşürsek kullanmak isteyen çok arkadaş var forumda
    |
    |
    _____________________________
    TRAVEGO 17 SHD OM 457 LA, TURBO-İNTERCOOLER, EURO 5 428 PS - SETRA 431 DT MB OM 471, EURO VI BLUETEC ®
    GİDİŞ İSTANBUL - İZMİT - BOLU - ANKARA - ÇORUM - AMASYA - SULUOVA - REFAHİYE - ERZİNCAN - TERCAN - ERZURUM - ARDAHAN
    GELİŞ ARDAHAN - ERZURUM - TERCAN - ERZİNCAN - REFAHİYE - SULUOVA - AMASYA - ÇORUM - ANKARA - BOLU - İZMİT - İSTANBUL
    YER YÜZÜNDE KAVUŞMAKTAN BAŞKA BİR DUYGU OLDUĞUNU DÜŞÜNSEYDİK BAŞKA BİR İŞ YAPIYOR OLURDUK




  • Yüzbaşı
    581 Mesaj
    Abim hayırlı olsun. Gönlü zengin abim cebinde zengin olur inşallah
    |
    |
    _____________________________

    Bir Günde Taht'a Çıkmadık! Bir Günde Taht'tan İnmeyiz! İmparator FATİH TERİM! Ölene kadar seninleyiz!!!

  • Yarbay
    2241 Mesaj
    otobüslerin hepsi aynı işte hayırlı olsun
    |
    |
    _____________________________
    Eski kullanıcı adım : Sefid.dL
    Eski şifrem : k_4547203ddsa
    bir aşk şarkısı söylüyordun ki,
    birden sustun.
    düşmemek için saçlarına tutundu dünya..
  • Yüzbaşı
    260 Mesaj
    hayırlı olsun
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not

    Abi öncelikle hayırlı olsun.Size bir önerim var bence Karabük'e de sefer düzenleyin.Şehrin yarısı öğrenci.Tatillerde biletler karaborsaya bile düşüyor.Hem öğrenci yararlanır hem siz
    |
    |
    Bahsedilenler: T.R.A.V.E.G.O
    _____________________________
    Eğer ülkeni kurtaracak bir lider beklemekteysen, ben size hiç bir şey öğretememişim demektir
  • Yüzbaşı
    735 Mesaj
    Hayirli olsun kardesim İnsallah daha uzun omurlu olur sen kazanirsan bizde kazaniriz sen kazanirsan 10 isci alirsan onlarda kazanir::) ben isterimki herkez kazansin benden haric
    |
    |
  • Binbaşı
    1244 Mesaj
    Hayırlı olsun
    |
    |
    _____________________________
    G A L A T A S A R A Y


    Kimi the Iceman #7
  • Binbaşı
    1221 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Jagen H'ghar

    Abi öncelikle hayırlı olsun.Size bir önerim var bence Karabük'e de sefer düzenleyin.Şehrin yarısı öğrenci.Tatillerde biletler karaborsaya bile düşüyor.Hem öğrenci yararlanır hem siz
    quote:

    Orijinalden alıntı: Jagen H'ghar

    Abi öncelikle hayırlı olsun.Size bir önerim var bence Karabük'e de sefer düzenleyin.Şehrin yarısı öğrenci.Tatillerde biletler karaborsaya bile düşüyor.Hem öğrenci yararlanır hem siz

    Sağol kardeşim önerin için ben sadece araç sahibi ve şoförüm yani şuraya sefer olsun düzenleyemem
    |
    |
    _____________________________
    TRAVEGO 17 SHD OM 457 LA, TURBO-İNTERCOOLER, EURO 5 428 PS - SETRA 431 DT MB OM 471, EURO VI BLUETEC ®
    GİDİŞ İSTANBUL - İZMİT - BOLU - ANKARA - ÇORUM - AMASYA - SULUOVA - REFAHİYE - ERZİNCAN - TERCAN - ERZURUM - ARDAHAN
    GELİŞ ARDAHAN - ERZURUM - TERCAN - ERZİNCAN - REFAHİYE - SULUOVA - AMASYA - ÇORUM - ANKARA - BOLU - İZMİT - İSTANBUL
    YER YÜZÜNDE KAVUŞMAKTAN BAŞKA BİR DUYGU OLDUĞUNU DÜŞÜNSEYDİK BAŞKA BİR İŞ YAPIYOR OLURDUK




  • Binbaşı
    1449 Mesaj
    hayırlı olsun hocam küçüklüğümden beri hep bu yolcu otobüslerinden kullanmak istemişimdir tır kullandım bide mercedes 302 kullandım ama onu saymıyorum
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2140 Mesaj
    Merak ettiğim bir şey var. Madem bir otobüsü alacak kadar geliriniz var , neden şöförlüğünü kendiniz yapıyorsunuz ki? Yani hiç mi okul okumayı falan düşünmediniz ne biliyim hani otobüs gene olur ama şöförlük ne biliyim hem zor hemde hayatta bi getirisi olmayan herkesin yapabileceği bir meslek. Hiç bu işleri yatırım olarak bırakıp, gençken okul okumak istemediniz bana garip geliyor. Otobüs kullanmayı çok seviyorsanız arada tatillerdede aracı kullanabilirsiniz sonuçta..
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    873 Mesaj
    Allah kazasız belasız kullanmayı,hayırlı paralar kazanmayı nasip etsin.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    531 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: T.R.A.V.E.G.O

    quote:

    Orijinalden alıntı: DemirAtlıAdam

    Kaptan bagaja bisiklet alıyor musunuz ? Seneye Erzurum'a yerleşicem bisikleti ona göre satıp satmamayı kararlaştırıcam :)

    Aliyorum evet :) 3 numarayi veririm sana gece konusa konusa gideriz

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: T.R.A.V.E.G.O


    quote:

    Orijinalden alıntı: DemirAtlıAdam

    Kaptan bagaja bisiklet alıyor musunuz ? Seneye Erzurum'a yerleşicem bisikleti ona göre satıp satmamayı kararlaştırıcam :)

    Aliyorum evet :) 3 numarayi veririm sana gece konusa konusa gideriz

    Bisiklet alıyorsanız süper.

    Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Palabıyık -- 30 Ekim 2013; 23:27:09 >
    _____________________________




  • Binbaşı
    1221 Mesaj

    quote:

    Orijinalden alıntı: Palabıyık

    quote:

    Orijinalden alıntı: T.R.A.V.E.G.O


    quote:

    Orijinalden alıntı: DemirAtlıAdam

    Kaptan bagaja bisiklet alıyor musunuz ? Seneye Erzurum'a yerleşicem bisikleti ona göre satıp satmamayı kararlaştırıcam :)

    Aliyorum evet :) 3 numarayi veririm sana gece konusa konusa gideriz

    Bisiklet alıyorsanız süper.

    Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Palabıyık

    quote:

    Orijinalden alıntı: T.R.A.V.E.G.O


    quote:

    Orijinalden alıntı: DemirAtlıAdam

    Kaptan bagaja bisiklet alıyor musunuz ? Seneye Erzurum'a yerleşicem bisikleti ona göre satıp satmamayı kararlaştırıcam :)

    Aliyorum evet :) 3 numarayi veririm sana gece konusa konusa gideriz

    Bisiklet alıyorsanız süper.

    Hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.

    Teşekkürler

    @TuzluSoğan

    Önce şuna cevap vereyim neden kendim yapıyorum başkasına emanet edemezsin senin malına nasıl davranır bilemezsin, sattığım aracı emanet ettiğim şoför kaza yaptı allahtan bir şey yok ölen kalan olsa bunun vebali senin üzerine kalır.

    Okul konusuna gelirsek meslek lisesi bitirdim 2 yıllık gazi üniversitesi kazandım ama 2. yıl bırakıp babamın yanına girdim babam iyi kazanıyor du zaten vefat edince abimle bana bölüştürdük işleri. Bende çocukluktan gelen heves var yani bırakamam evlenince bırakırsam bırakırım ama nişanlım da kabullendi sonuçta.
    |
    |
    Bahsedilenler: TuzluSoğan
    _____________________________
    TRAVEGO 17 SHD OM 457 LA, TURBO-İNTERCOOLER, EURO 5 428 PS - SETRA 431 DT MB OM 471, EURO VI BLUETEC ®
    GİDİŞ İSTANBUL - İZMİT - BOLU - ANKARA - ÇORUM - AMASYA - SULUOVA - REFAHİYE - ERZİNCAN - TERCAN - ERZURUM - ARDAHAN
    GELİŞ ARDAHAN - ERZURUM - TERCAN - ERZİNCAN - REFAHİYE - SULUOVA - AMASYA - ÇORUM - ANKARA - BOLU - İZMİT - İSTANBUL
    YER YÜZÜNDE KAVUŞMAKTAN BAŞKA BİR DUYGU OLDUĞUNU DÜŞÜNSEYDİK BAŞKA BİR İŞ YAPIYOR OLURDUK




  • Binbaşı
    1887 Mesaj
    Kazasız , Belasız Hayırlara Vesile Olsun Hocam.Otobüs Gayet Güzel , Fakat Wifi ve Android Ekran Eklerseniz 10 numara Konfor içinde olur :D
    _____________________________
    DELL 7567 KULLANICISI

  • Er
    12 Mesaj
    Karslıyım yaza ordayım kısmetse. Buaralar soğuk :)
    |
    |
    _____________________________
    Ticaret herkezin işi değildir! Alşveriş yapılmaması gereken kişiler @BaYRoLeX @aaax
  • Binbaşı
    1221 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Beels

    Kazasız , Belasız Hayırlara Vesile Olsun Hocam.Otobüs Gayet Güzel , Fakat Wifi ve Android Ekran Eklerseniz 10 numara Konfor içinde olur :D
    quote:

    Orijinalden alıntı: Cool Man

    Kazasız , Belasız Hayırlara Vesile Olsun Hocam.Otobüs Gayet Güzel , Fakat Wifi ve Android Ekran Eklerseniz 10 numara Konfor içinde olur :D

    Amin inşallah kardeşim, Wifi taktıracağız tablet ekran tam karar vermiş değilim
    _____________________________
    TRAVEGO 17 SHD OM 457 LA, TURBO-İNTERCOOLER, EURO 5 428 PS - SETRA 431 DT MB OM 471, EURO VI BLUETEC ®
    GİDİŞ İSTANBUL - İZMİT - BOLU - ANKARA - ÇORUM - AMASYA - SULUOVA - REFAHİYE - ERZİNCAN - TERCAN - ERZURUM - ARDAHAN
    GELİŞ ARDAHAN - ERZURUM - TERCAN - ERZİNCAN - REFAHİYE - SULUOVA - AMASYA - ÇORUM - ANKARA - BOLU - İZMİT - İSTANBUL
    YER YÜZÜNDE KAVUŞMAKTAN BAŞKA BİR DUYGU OLDUĞUNU DÜŞÜNSEYDİK BAŞKA BİR İŞ YAPIYOR OLURDUK
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
kolayoto.com
Bey Azura
SEO
Orjinal Laptop Yedek Parça
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,516
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.