Şimdi Ara

.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
18
Cevap
0
Favori
377
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    105 Mesaj
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 15 -- 26 Nisan 2013; 18:26:49 >



    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    15722 Mesaj
    vasat bir kulaklık
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3890 Mesaj
    wh-701 kullanıyorum bildiğim sadece kumanda farkı olması gayet güzel sesi var.
    ama kesinlikle senneisher falan dinleme
    arkadaşın cx-300 ü kullandım biraz wh-701 kulaklık gibi gelmiyor.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3890 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 15

    ya bi arkadaş 10 liraya satıyordu da alsam mı dedim
    çok mu kötü


    ben 13 liraya aldım.içinde kulaklık uçları falan vardı 7 aydır sağlam.o kadar hor kullandığım halde
    sesi de güzel.
    tabi kişiden kişiye değişir.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    3890 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 15


    quote:

    Orijinalden alıntı: azizerkan07


    quote:

    Orijinalden alıntı: 15

    ya bi arkadaş 10 liraya satıyordu da alsam mı dedim
    çok mu kötü


    ben 13 liraya aldım.içinde kulaklık uçları falan vardı 7 aydır sağlam.o kadar hor kullandığım halde
    sesi de güzel.
    tabi kişiden kişiye değişir.

    burdan mı aldın mağazadan mı?
    Kargo ücretiyle 15 liraya gelecek.geçenlerde 50 liralık kulaklık aldık da ne oldu.kulaklık kulağımdayken uyuyakalmışım.yatakta dönerken jacki koptu15 liralık kulaklık bozulsa da gözüme gelmez


    ankarada bi küçük telefoncudan aldım.orjinal değil dedi ama ses orjinalle aynı kaliteli de çıktı
    7 aydır sorunsuz
    |
    |
    _____________________________




  • Binbaşı
    1298 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    vasat bir kulaklık


    Arkadaş demiş zaten,kulaklığa iyi diyenler profesyonel kulaklık kullanmamışlardır mesela sennhesier cx300 (bu bile orta halli)
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1298 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 15


    quote:

    Orijinalden alıntı: Popescu


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    vasat bir kulaklık


    Arkadaş demiş zaten,kulaklığa iyi diyenler profesyonel kulaklık kullanmamışlardır mesela sennhesier cx300 (bu bile orta halli)

    iyi öyle bişey alınca da bozulunca çok üzülüyorsun


    Garantisi var 2 yıl içinde bir şey olunca ya tamir ediyorlar yada yenisini veriyorlar
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    15722 Mesaj
    sennheiser'larda sanırım hemen değişim mevcut
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    15722 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: 15

    Bu mesaj silindi.
    quote:

    Orijinalden alıntı: 15


    quote:

    Orijinalden alıntı: Popescu


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hirotaro

    vasat bir kulaklık


    Arkadaş demiş zaten,kulaklığa iyi diyenler profesyonel kulaklık kullanmamışlardır mesela sennhesier cx300 (bu bile orta halli)

    iyi öyle bişey alınca da bozulunca çok üzülüyorsun


    kötü bir şey alınca da müzik yerine başka bir şey dinliyorsun adına müzik denilen ama müziğe benzemeyen sesler vs . beraber olduğu ses topluluğu dinliyorsun
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    3890 Mesaj
    wh-701 senneisher cx200 le aynı kalitede ses veriyor neredeyse.
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4096 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: azizerkan07

    wh-701 senneisher cx200 le aynı kalitede ses veriyor neredeyse.


    Yapma hocam, o berraklık ve basslardan eser yok wh-701'de. Arkadaşım kullanıyordu, bende SE hpm-77 var. Ve o kulaklıkla dinleyince dinlediğimin müzik olduğundan şüphe ettim. Tabi bu kişiden kişiye değişir. Lakin ben ses ve görüntü sistemlerinde kaliteye çok önem veren biriyim.
    _____________________________
  • Yarbay
    3890 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Şehr-i Hüzün

    quote:

    Orijinalden alıntı: azizerkan07

    wh-701 senneisher cx200 le aynı kalitede ses veriyor neredeyse.


    Yapma hocam, o berraklık ve basslardan eser yok wh-701'de. Arkadaşım kullanıyordu, bende SE hpm-77 var. Ve o kulaklıkla dinleyince dinlediğimin müzik olduğundan şüphe ettim. Tabi bu kişiden kişiye değişir. Lakin ben ses ve görüntü sistemlerinde kaliteye çok önem veren biriyim.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Şehr-i Hüzün


    quote:

    Orijinalden alıntı: azizerkan07

    wh-701 senneisher cx200 le aynı kalitede ses veriyor neredeyse.


    Yapma hocam, o berraklık ve basslardan eser yok wh-701'de. Arkadaşım kullanıyordu, bende SE hpm-77 var. Ve o kulaklıkla dinleyince dinlediğimin müzik olduğundan şüphe ettim. Tabi bu kişiden kişiye değişir. Lakin ben ses ve görüntü sistemlerinde kaliteye çok önem veren biriyim.


    bu kulaklığı kullanmadan önce fazla kulaklık kullanmamıştım.o yüzden aradaki farkı anlamamış olabilirim,zaten neredeyse yazdım.
    _____________________________




  • Yarbay
    15722 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: azizerkan07

    quote:

    Orijinalden alıntı: Şehr-i Hüzün


    quote:

    Orijinalden alıntı: azizerkan07

    wh-701 senneisher cx200 le aynı kalitede ses veriyor neredeyse.


    Yapma hocam, o berraklık ve basslardan eser yok wh-701'de. Arkadaşım kullanıyordu, bende SE hpm-77 var. Ve o kulaklıkla dinleyince dinlediğimin müzik olduğundan şüphe ettim. Tabi bu kişiden kişiye değişir. Lakin ben ses ve görüntü sistemlerinde kaliteye çok önem veren biriyim.


    bu kulaklığı kullanmadan önce fazla kulaklık kullanmamıştım.o yüzden aradaki farkı anlamamış olabilirim,zaten neredeyse yazdım.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: azizerkan07


    quote:

    Orijinalden alıntı: Şehr-i Hüzün


    quote:

    Orijinalden alıntı: azizerkan07

    wh-701 senneisher cx200 le aynı kalitede ses veriyor neredeyse.


    Yapma hocam, o berraklık ve basslardan eser yok wh-701'de. Arkadaşım kullanıyordu, bende SE hpm-77 var. Ve o kulaklıkla dinleyince dinlediğimin müzik olduğundan şüphe ettim. Tabi bu kişiden kişiye değişir. Lakin ben ses ve görüntü sistemlerinde kaliteye çok önem veren biriyim.


    bu kulaklığı kullanmadan önce fazla kulaklık kullanmamıştım.o yüzden aradaki farkı anlamamış olabilirim,zaten neredeyse yazdım.


    neredeyse nin kelime anlamını biliyor musun peki ? wh701 vasat bir kulaklık dedik ama boşa söylemedik bunu
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    981 Mesaj
    abartmayın bence tamam kulaklık kaliteli olunca bi fark hissedilir ama kalkıpda 128 kbps ile flac müzik arasındaki fark gibi bi fark yaratmaz kulaklık ne olur basslar derin tizler net olur en fazla
    wh-701de gayet kullanışlı ve profesyonel ses veren bi kulaklıktır.almakta çekinilecek bişey yok yani
    _____________________________
    Sensiz Benlik Yokluk Demek

  • Yarbay
    15722 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ErsinBoz

    abartmayın bence tamam kulaklık kaliteli olunca bi fark hissedilir ama kalkıpda 128 kbps ile flac müzik arasındaki fark gibi bi fark yaratmaz kulaklık ne olur basslar derin tizler net olur en fazla
    wh-701de gayet kullanışlı ve profesyonel ses veren bi kulaklıktır.almakta çekinilecek bişey yok yani
    quote:

    Orijinalden alıntı: ErsinBoz

    abartmayın bence tamam kulaklık kaliteli olunca bi fark hissedilir ama kalkıpda 128 kbps ile flac müzik arasındaki fark gibi bi fark yaratmaz kulaklık ne olur basslar derin tizler net olur en fazla
    wh-701de gayet kullanışlı ve profesyonel ses veren bi kulaklıktır.almakta çekinilecek bişey yok yani


    sen ne bildiğin şu cümlenden belli. yorum yapma bilmediğin konu hakkında. sen benden daha da cahilsin merak etme geçemem senii



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hirotaro -- 21 Temmuz 2011; 0:32:31 >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    981 Mesaj
    Senin gibi çok bilmiş cahillerle muhattap olmam bak dalgana (Rahat Ol Sen Daha İyi Biliyosun,Tamam Sakin Ol Şampiyon)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ErsinBoz -- 20 Temmuz 2011; 20:56:34 >
    |
    |
    _____________________________
    Sensiz Benlik Yokluk Demek

  • Yarbay
    2283 Mesaj
    Telefona göre kötü bir kulaklık bence. Sony ericsson walkman serisinin kulaklığını kullanıyorum çok daha başarılı.
    _____________________________
  • Yarbay
    3890 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: WhiTeRaVeN

    Telefona göre kötü bir kulaklık bence. Sony ericsson walkman serisinin kulaklığını kullanıyorum çok daha başarılı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: WhiTeRaVeN

    Telefona göre kötü bir kulaklık bence. Sony ericsson walkman serisinin kulaklığını kullanıyorum çok daha başarılı.


    nokıa nın en iyi kulaklığı
    |
    |
    _____________________________
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Bey Azura
Orjinal Laptop Yedek Parça
üniversite
Canlı Tv izle
kolayoto.com
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,859
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.