Şimdi Ara

.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
287
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 ay
  • Cevaplayan Üyeler 7
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 11
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 gün 20 saat 24 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 5
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Schi20phrene (11 mesaj) aeronics (4 mesaj) bywaks (2 mesaj) lautream0nt (1 mesaj) sissil (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (10 mesaj) Mobil (10 mesaj) Uygulama (1 mesaj)
  • @
Konunun Etiketleri
Şehir #İstanbul İlan Türü #Alınık Kondisyon #Kullanılmış
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    229 Mesaj
    Referanslar: 21


    Katılım Zamanı
    25 Şubat 2014


    Şehir
    İstanbul, Başakşehir


    Durum
    Forumda değil

    Konu Sahibine Özel
    .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Schi20phrene -- 17 Ağustos 2020; 3:25:24 >



    |
    |
    _____________________________
    lâ ilâhe illallah Muhammedün resûlullah
  • Onbaşı
    33 Mesaj
    Katılım Zamanı
    05 Temmuz 2005


    Şehir
    Batman,Merkez


    Durum
    Forumda değil

    800 TL'ye zor bulursun kardeşim...
    _____________________________
  • Teğmen
    229 Mesaj
    Referanslar: 21


    Katılım Zamanı
    25 Şubat 2014


    Şehir
    İstanbul, Başakşehir


    Durum
    Forumda değil

    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: canem72

    800 TL'ye zor bulursun kardeşim...
    benım z5500 için ayırdıgım bütçe bu kadar hocam
    |
    |
    _____________________________
    lâ ilâhe illallah Muhammedün resûlullah
  • Er
    11 Mesaj
    Katılım Zamanı
    18 Mart 2010


    Şehir
    İstanbul,Gaziosmanpaşa


    Durum
    Forumda değil

    geçen buldum z5500 anlaştım bi siteden.adam yazmış sıfır dan farkı yok şöyle temiz böyle iyi ses var vs. vs. iyi dedim almaya gittim konektörler paslanmış kontrolcü çalışmıyor.Bitane çıkış yanmış muhtemelen kolonlardan ses gelmiyor.ya diyor 3 kolon sana fazlasıyla yeter.Şeytan o an girdi aklıma dedim ben buna 300 versem verir.anlattım dedim böyle böyle 300 veririm yok olmaz sıfırı kaç para diye sitem etti.dedim sıfırı yok bu 1,2. cisi ürün arızalı anlaştığımzdan çok çok farklı şeyler var ben bunu almam dedim.Bana 3 dk önce olmaz diyen adam 250 ver al git dedi güvenemedim eyvallah çektim çıktım gittim.
    Demem şu ki z5500 çıkalı 10 yıldan fazla oldu.arıza yapmama ihtimali yok ki zaten sorunlu seri bunu takip eden herkes bilir.Ama bu fiyatlar akıl mantık işi değil.Bende heves etmiştim ama 12 yıllık x530 um hala sağlam bi şekilde çalışıyor o yüzden daha fazla üstelemedim.Konuyu açan arkadaşın yazdığı fiyatlar aslında olur fyatlar çünkü kimse 3-5 aylık ürün satmıyor bu bir gerçek.5 sene once belkide daha fazla sıfır 700-800 e aldıgı ürüne adam 1800 istiyor.pahalı diyorsun e sıfırı bu para diyor ya kardeş sıfır mı ürün allah aşkına.neyse o arkadaşlar bulursa müşterisini satsın o fiyata kimseye kazıklanmaya niyetim yok ben böylede mutluyum.
    Hadi kalın sağlıcakla....
    _____________________________




  • Teğmen
    229 Mesaj
    Referanslar: 21


    Katılım Zamanı
    25 Şubat 2014


    Şehir
    İstanbul, Başakşehir


    Durum
    Forumda değil

    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: bywaks

    geçen buldum z5500 anlaştım bi siteden.adam yazmış sıfır dan farkı yok şöyle temiz böyle iyi ses var vs. vs. iyi dedim almaya gittim konektörler paslanmış kontrolcü çalışmıyor.Bitane çıkış yanmış muhtemelen kolonlardan ses gelmiyor.ya diyor 3 kolon sana fazlasıyla yeter.Şeytan o an girdi aklıma dedim ben buna 300 versem verir.anlattım dedim böyle böyle 300 veririm yok olmaz sıfırı kaç para diye sitem etti.dedim sıfırı yok bu 1,2. cisi ürün arızalı anlaştığımzdan çok çok farklı şeyler var ben bunu almam dedim.Bana 3 dk önce olmaz diyen adam 250 ver al git dedi güvenemedim eyvallah çektim çıktım gittim.
    Demem şu ki z5500 çıkalı 10 yıldan fazla oldu.arıza yapmama ihtimali yok ki zaten sorunlu seri bunu takip eden herkes bilir.Ama bu fiyatlar akıl mantık işi değil.Bende heves etmiştim ama 12 yıllık x530 um hala sağlam bi şekilde çalışıyor o yüzden daha fazla üstelemedim.Konuyu açan arkadaşın yazdığı fiyatlar aslında olur fyatlar çünkü kimse 3-5 aylık ürün satmıyor bu bir gerçek.5 sene once belkide daha fazla sıfır 700-800 e aldıgı ürüne adam 1800 istiyor.pahalı diyorsun e sıfırı bu para diyor ya kardeş sıfır mı ürün allah aşkına.neyse o arkadaşlar bulursa müşterisini satsın o fiyata kimseye kazıklanmaya niyetim yok ben böylede mutluyum.
    Hadi kalın sağlıcakla....
    Hocam Merhabalar tam olarak benim de düşüncelerim bu yönde çünkü ben bu ürünün piyasasını biliyorum 500 TL’ye sıfır satıldığı vakitleri biliyorum o yüzden ben 800 TL bütçe ayırdım
    X530 u Zamanında vatan bilgisayardan yaklaşık 12 yıl önce 150 TL’ye almıştım ve hala kullanıyorum çokta memnunum benimkisi bir heves o yüzden Bence bu dönemde en fazla ederi 800 TL olduğu için böyle bir bütçe ayırdım
    Çok acil yetim yok zaten olursa olur olmazsa elimdeki ses sistemi bana fazlasıyla yetiyor nasip olursa eylül ayinin sonuna doğru ciddi bir ameliyat geçireceğim amilyat başarılı giderse sıfır z906 alırım İndirime girdiği vakit onu kullanırım

    Bizim şansımıza tabi 12 yıl öncesinde paramızın değeri vardı ve dolar düşüktü o zaman çocuk yaşlarda olduğumuz için ve çalışmadığımız için param yoktu
    Şu anda elhamdülillah işim var param var ancak paramızın değeri yok her sektörde ürünlerin fiyatı beş katına çıkmış ekonomi ne zaman düzelir hiç bilmiyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    lâ ilâhe illallah Muhammedün resûlullah




  • Er
    11 Mesaj
    Katılım Zamanı
    18 Mart 2010


    Şehir
    İstanbul,Gaziosmanpaşa


    Durum
    Forumda değil


    90 larda yaşanan develasyon a benzer bir durum şu an yaşadıklarımız.o günlerden nasıl doların bizim paramızla kafa kafaya geldiginide unutmayalim bir zamanlar.Bu böyle gitmeyecek elbette öyle yada böyle bu makas bi şekilde kapanacak.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Schi20phrene kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    229 Mesaj
    Referanslar: 21


    Katılım Zamanı
    25 Şubat 2014


    Şehir
    İstanbul, Başakşehir


    Durum
    Forumda değil

    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: bywaks

    90 larda yaşanan develasyon a benzer bir durum şu an yaşadıklarımız.o günlerden nasıl doların bizim paramızla kafa kafaya geldiginide unutmayalim bir zamanlar.Bu böyle gitmeyecek elbette öyle yada böyle bu makas bi şekilde kapanacak.
    Çok haklısınız hocam
    Benim zaten acil yetim yok 12 yıllık bir ürüne ederinden yüksek bir fiyat vermeyi düşünmüyorum
    Satın alanada satanada saygı duyarım
    Nasip olur ameliyatın başarılı geçerse ve indirime de denk geldi o anki ruh halime göre sıfır z906 Alırım hiç yoktan kafam rahat olur



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    lâ ilâhe illallah Muhammedün resûlullah
  • Yüzbaşı
    336 Mesaj
    Referanslar: 2


    Katılım Zamanı
    21 Mart 2009


    Şehir
    İstanbul,Bahçelievler


    Durum
    Forumda değil


    Acaba neden bu fazlasıyla şişirilmiş cihazlar yerine giriş seviyesi ikinci el bir AVR ve bookshelf hoperlör düşünmüyorsunuz?
    |
    |
    Schi20phrene kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    229 Mesaj
    Referanslar: 21


    Katılım Zamanı
    25 Şubat 2014


    Şehir
    İstanbul, Başakşehir


    Durum
    Forumda değil

    Konu Sahibine Özel

    Farklı aralıklarla iki kere müzik Sistemleri bölümünde tavsiye alabilmek için konu açmıştım ancak forum on yıl öncesine göre artık hareketli değil hiçbir cevap ve tavsiye gelmedi ben de müzik dinlemeyi çok seven ama müzik sistemleri hakkında teknik bilgisi olmayan bir insanım çocukluk ve gençlik zamanımızda bu ses sistemi çok iyiydi O yüzden hatırımda ve hayalimde bu kalmış
    Ama benim satın almakdaki amacımız çok kaliteli bir şekilde paramın karşılığını da alabileceğim şekilde müzik dinleyebilmek
    Ama yukarıda da dediğim gibi ses ve müzik sistemleri hakkında bilgi sahibi değilim



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    aeronics kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    lâ ilâhe illallah Muhammedün resûlullah
  • Yüzbaşı
    336 Mesaj
    Referanslar: 2


    Katılım Zamanı
    21 Mart 2009


    Şehir
    İstanbul,Bahçelievler


    Durum
    Forumda değil


    Öncelikle amacınız ile seçiminiz çok ters yönlerde. Z5500 bilgisayarda iyi olabilir ki yapım amacı da bu zaten. Zamanına göre iyi bir cihazdı diyebiliriz ama ancak bilgisayar için. Amacınız müzik dinlemekse stereo anfi kullanmanız daha sağlıklı olacaktır. Tabiiki buna uygun hoperlör de kullanmanız lazım. Kule tipi ev sinema hoperlörleri ile pek bir başarımı olmaz diyebiliriz. Hoperlör ve anfi seçimi ise oldukça göreceli konular. Öncelikle ne tür müzik dinlediğinizle başlar. Daha sonra da birbiriyle uyumlu anfi ve hoperlör seçimine ilerler konu. Ama amacınız 5.1'de olsun müzik de olsun ise o zaman ya 4 bookshelf + center + aktif sub ya da 2 kule + 2 bookshelf + 1 center ile başlayabilirsiniz. TAbi ne kadar büyüklükteki bir odada dinleti yapacaksınız bu da önemli bir parametre.
    |
    |
    Schi20phrene kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    229 Mesaj
    Referanslar: 21


    Katılım Zamanı
    25 Şubat 2014


    Şehir
    İstanbul, Başakşehir


    Durum
    Forumda değil

    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: aeronics

    Öncelikle amacınız ile seçiminiz çok ters yönlerde. Z5500 bilgisayarda iyi olabilir ki yapım amacı da bu zaten. Zamanına göre iyi bir cihazdı diyebiliriz ama ancak bilgisayar için. Amacınız müzik dinlemekse stereo anfi kullanmanız daha sağlıklı olacaktır. Tabiiki buna uygun hoperlör de kullanmanız lazım. Kule tipi ev sinema hoperlörleri ile pek bir başarımı olmaz diyebiliriz. Hoperlör ve anfi seçimi ise oldukça göreceli konular. Öncelikle ne tür müzik dinlediğinizle başlar. Daha sonra da birbiriyle uyumlu anfi ve hoperlör seçimine ilerler konu. Ama amacınız 5.1'de olsun müzik de olsun ise o zaman ya 4 bookshelf + center + aktif sub ya da 2 kule + 2 bookshelf + 1 center ile başlayabilirsiniz. TAbi ne kadar büyüklükteki bir odada dinleti yapacaksınız bu da önemli bir parametre.
    Hocam o zaman şöyle yapalım benim 2000 TL’ye yakın bütçem var bana marka model olarak ne önerirsiniz o ürünleri araştırayım



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    lâ ilâhe illallah Muhammedün resûlullah




  • Yüzbaşı
    336 Mesaj
    Referanslar: 2


    Katılım Zamanı
    21 Mart 2009


    Şehir
    İstanbul,Bahçelievler


    Durum
    Forumda değil


    Size bir öneri yapılabilmesi için sizin beklentilerinizin bilinmesi lazım. Tamam bütçeniz belli ama 5.1 mi stereo mu sistem bakıyorsunuz? Ne tür müzik dinleyeceksiniz? Kaç metrekare odada dinleti yapacaksınız? Ses kaynağınız ne olacak?
    |
    |
    Schi20phrene kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    229 Mesaj
    Referanslar: 21


    Katılım Zamanı
    25 Şubat 2014


    Şehir
    İstanbul, Başakşehir


    Durum
    Forumda değil

    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: aeronics

    Size bir öneri yapılabilmesi için sizin beklentilerinizin bilinmesi lazım. Tamam bütçeniz belli ama 5.1 mi stereo mu sistem bakıyorsunuz? Ne tür müzik dinleyeceksiniz? Kaç metrekare odada dinleti yapacaksınız? Ses kaynağınız ne olacak?
    Hocam ses kaynağı bilgisayar olacak ana kartımın marka modeli de şu
    Msi b450 gaming plus max
    Elimde halihazırda x530 5.1 var
    Odam baya küçük 15 metre² falan dinleyeceğim müzik türleri de

    Kaan boşnak teoman gitar ve rap ağırlıklı olacak sadece müzik dinlemek amaçlı ama kaliteli şekilde
    No.1 eminen falan :)



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    lâ ilâhe illallah Muhammedün resûlullah
  • Yüzbaşı
    336 Mesaj
    Referanslar: 2


    Katılım Zamanı
    21 Mart 2009


    Şehir
    İstanbul,Bahçelievler


    Durum
    Forumda değil


    İkinci elde Yamaha HS5 bakın.
    |
    |
    Schi20phrene kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    229 Mesaj
    Referanslar: 21


    Katılım Zamanı
    25 Şubat 2014


    Şehir
    İstanbul, Başakşehir


    Durum
    Forumda değil

    Konu Sahibine Özel

    Tamamdır hocam teşekkür ederim şimdi bakıyorum



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    aeronics kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    lâ ilâhe illallah Muhammedün resûlullah
  • Yüzbaşı
    501 Mesaj
    Referanslar: 34


    Katılım Zamanı
    26 Mayıs 2011


    Şehir
    Elazığ, Merkez


    Durum
    Forumda değil

    Tek sorunumuz doların artması olsa neyse :) Geçtiğimiz günlerde küçük yiğenim için ipad 7.nesil temiz bir şey arıyordum. En düşük fiyatı 2.500TL zaten şu an...Neyse 2.200e satan birisine gidip insan gibi bu durumu belirttim. Yani sonuçta istediği fiyata satabilir, istanbulda ki ablama evi yakın olduğu için özellikle kendisine bir miktar indirim yapmasını istedim. Adam bana cevap olarak "tamam" deyince, ben de eniştemi arayıp bilgi verdim. Ara abi beni söylersin diye...Neyse adam geldi bana dalga geçtiğini söyledi. Sıfır fiyatı bilmem ne, 2. el piyasası ne fln fln...Ama en kötüsü de adam bana "dolar 7 tl olacak ve bu ürünün fiyatı artacak" dedi. Yani sanki insanlar 100 TL için dua ediyor doların artmasını. Hadi bakalım yakında satacağımız ne kalacak :))) Bir de adam öyle bir tribe girmiş ki, "sen kim bilir kaç kişiye teklif etmişsindir ama herkes seninle dalga geçmiştir" diyor. Ben de şu an bir arkadaşın ürününü z906 satıyorum 1.600 tl. Önce ki parçalarını gayet uyguna sattık, ama inanın şu cümleyi kurarken düşünüyorum. Hiçbir şey eskisi gibi değil artık...
    _____________________________




  • Teğmen
    229 Mesaj
    Referanslar: 21


    Katılım Zamanı
    25 Şubat 2014


    Şehir
    İstanbul, Başakşehir


    Durum
    Forumda değil

    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: lautream0nt

    Tek sorunumuz doların artması olsa neyse :) Geçtiğimiz günlerde küçük yiğenim için ipad 7.nesil temiz bir şey arıyordum. En düşük fiyatı 2.500TL zaten şu an...Neyse 2.200e satan birisine gidip insan gibi bu durumu belirttim. Yani sonuçta istediği fiyata satabilir, istanbulda ki ablama evi yakın olduğu için özellikle kendisine bir miktar indirim yapmasını istedim. Adam bana cevap olarak "tamam" deyince, ben de eniştemi arayıp bilgi verdim. Ara abi beni söylersin diye...Neyse adam geldi bana dalga geçtiğini söyledi. Sıfır fiyatı bilmem ne, 2. el piyasası ne fln fln...Ama en kötüsü de adam bana "dolar 7 tl olacak ve bu ürünün fiyatı artacak" dedi. Yani sanki insanlar 100 TL için dua ediyor doların artmasını. Hadi bakalım yakında satacağımız ne kalacak :))) Bir de adam öyle bir tribe girmiş ki, "sen kim bilir kaç kişiye teklif etmişsindir ama herkes seninle dalga geçmiştir" diyor. Ben de şu an bir arkadaşın ürününü z906 satıyorum 1.600 tl. Önce ki parçalarını gayet uyguna sattık, ama inanın şu cümleyi kurarken düşünüyorum. Hiçbir şey eskisi gibi değil artık...
    Allah sonumuzu hayretsin inşaAllah
    Bilmiyorum nereye kadar böyle gidecek
    Ama şu da bir gerçek ki bizim ülkemizde fiyatı yükselen bir ürünün Asla fiyatının düştüğünü görmedim
    Allah ülkemize tez zamanda yardım etsin inşaAllah



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    lâ ilâhe illallah Muhammedün resûlullah




  • Emekli Admin
    1942 Mesaj
    Referanslar: 69


    Katılım Zamanı
    25 Eylül 2004


    Şehir
    İstanbul, Kartal


    Az öne nostalji olsun diye 2.el ilanlara bakayım dedim, millet 1500-1800tl fiyat çekmiş. Utanmasalar 3000tl yazacaklar. Fotolarda her şey sağlam, ama alet beni bırakın ömrümü tamamladım diye bağırıyor. Z5500'ü uzun yıllar kullanıp 550tl'sına satmıştım.
    _____________________________
  • Teğmen
    229 Mesaj
    Referanslar: 21


    Katılım Zamanı
    25 Şubat 2014


    Şehir
    İstanbul, Başakşehir


    Durum
    Forumda değil

    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: BeyazBüyü

    Az öne nostalji olsun diye 2.el ilanlara bakayım dedim, millet 1500-1800tl fiyat çekmiş. Utanmasalar 3000tl yazacaklar. Fotolarda her şey sağlam, ama alet beni bırakın ömrümü tamamladım diye bağırıyor. Z5500'ü uzun yıllar kullanıp 550tl'sına satmıştım.
    Size katılıyorum hocam milleti keriz yerine koymaya çalışıyorlar 800 TL’den fazla vermem Zaten artık satın alma niyetim de yok
    Z906 Bazı zamanlar 2000 küsür liraya iniyor hepsi burada sitesinde denk gelirse sıfır olarak ondan satın alırım ama ikinci el olarak 1100 TL’den fazla vermem
    550 TL ya 2014 yılında garantili olarak satıldığı dönemleri biliyorum
    :)Zaten hiç aciliyetim yok hocam çok uçuk fiyatlar veripte Satın alma niyetim yok



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    lâ ilâhe illallah Muhammedün resûlullah
  • Binbaşı
    1574 Mesaj
    Referanslar: 9


    Katılım Zamanı
    02 Nisan 2007


    Şehir
    İstanbul, Zeytinburnu


    Durum
    Forumda değil

    z5500 o paraları hakeden bir cihaz değil.Sadece bass alırsız temiz ses konusunda oldukça vasat bir sistem. Birde Optik yüzünden alınacaksa alınır. Benim gibi optic decoder kullanan biri için onuda elersin.

    Kuzenime Z5500 mesela zamanında sıfır 800 liraya aldırmıştım. Şu an ev müsait olmadığı için kutusuna kaldırmış kullanmıyor bile ama satmaz tabi.

    Bir kaç arkadaş ta yazmış bu paraları veriyorsunuz ama bu hoparlörün en çok kontrol ünitesi arıza veriyor. Ve yaşı itibari ile her an elde patlar. Çıkışlarda keza öyle. Elektronik kompanentlerin ömrü var. Benim mesela başka bir thx550 vardı ev değiştik fişe taktım gümmmm. Gittim bir daha aldım. Bu saatten sonra zaten bulunmazda... ayrıca hoparlörlerin yanındaki süngerler zamanla ömrünü tüketiyor her an patlar...

    şahsi fikrim bende hem thx 550 hemde s750 var bunların yanında logitech ses konusunda kesinlikle halt etmiş... 500 liraya falan bulursan thx550 al dua edersin...
    _____________________________




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
Canlı Tv izle
Sohbet
Radyo Dinle
kripto para haberleri
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,438
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.