DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
Telefonu Hızlandırmak İçin Neler Yapılabilir ? S3
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
37
Cevap
1
Favori
22.722
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> Samsung >> Telefonu Hızlandırmak İçin Neler Yapılabilir ? S3
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      24 Temmuz 2012 16:35:13 Konu Sahibi
      Çok yavaşladı, sıfırladım telefonu. Şimdi kaymak gibi ama hep sıfırlayaak mıyız ?



      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      464 Mesaj
      24 Temmuz 2012 16:44:26
      Hocam, ne yapmıştın ki yavaşlamıştı telefon?
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      504 Mesaj
      24 Temmuz 2012 21:10:22
      Mümkün değil yavaşlama bende kullanıyorum s3.Açık programlar kalıyordur arka planda görev yöneticisinden açık programları kapat kullanmadığın zaman ram temizleme yap..
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      24 Temmuz 2012 21:55:19
      evet arkadaslar bi sure sonra yavaslamaya baslio bendede ayni sorn var
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

    • Yarbay
      5155 Mesaj
      24 Temmuz 2012 22:03:56
      quote:

      Orijinalden alıntı: Momo-Oz

      evet arkadaslar bi sure sonra yavaslamaya baslio bendede ayni sorn var

      Hey aklınıza esen şeyi yüklemezseniz, arada cache temizliği yaparsanız hiç bir şey olmaz bu telefonun performansına.

      Kolay gelsin
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      589 Mesaj
      24 Temmuz 2012 22:05:48
      güç tasarrufunu açmayın mesala. menüde bile kasıyor
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1448 Mesaj
      24 Temmuz 2012 22:23:54
      advanced task killer kur hocam ekrana da widget ekle aklına estkçe bas arkaplandakileri kapatır
      |
      |
      _____________________________

      'Iskalasın beni insanlar, bunun ne önemi var!Ben alkışlarım kendimi,övünürüm Çekmecemdeki başarılarımla
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      25 Temmuz 2012 10:03:38
      quote:

      Orijinalden alıntı: aydink_1903



      Alıntıları Göster


      Hey aklınıza esen şeyi yüklemezseniz, arada cache temizliği yaparsanız hiç bir şey olmaz bu telefonun performansına.

      Kolay gelsin

      her aklima esen sey dedigin 15-20 tane uygulamayi gecmez onuda kaldiramiyosa ben niye 2000tl veripte aldimki.. bu kadar ovulen bi cihaz ve bu paraya takilmalar beni cileden cikariyo s2 de bile bu tarz takilma yoktu gecislerde . bilmesek tmm dicez..
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      4564 Mesaj
      25 Temmuz 2012 10:16:01
      valla galaxy s2 kullanıyorum 64 uygulama yüklü zerre kasılma ve yavaşlama yok ,bu telefon yani s3 te hiç olmaması lazım
      _____________________________

    • Yarbay
      5155 Mesaj
      25 Temmuz 2012 12:09:01
      quote:

      Orijinalden alıntı: cumur

      valla galaxy s2 kullanıyorum 64 uygulama yüklü zerre kasılma ve yavaşlama yok ,bu telefon yani s3 te hiç olmaması lazım

      S3 120 uygulama ve oyun var en ufak bir kasılma yok. Mesele adet meselesi değil işinize geldiği gibi yorum katmayın.

      Kolay gelsin
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

    • 25 Temmuz 2012 13:07:08
      Adamlar 4 Çekirdek İşlemci 1 Gb Ram Koymus Hala Bir İş Olmuyor Birde gelip iphone 4s ile kıyaslıyorlar 30 tane program arkada çalışsın yinede gram kasmaz samsung kalitesi işte 2 programla ram'ı doluyor
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      835 Mesaj
      25 Temmuz 2012 13:31:57
      quote:

      Orijinalden alıntı: VioLee

      Adamlar 4 Çekirdek İşlemci 1 Gb Ram Koymus Hala Bir İş Olmuyor Birde gelip iphone 4s ile kıyaslıyorlar 30 tane program arkada çalışsın yinede gram kasmaz samsung kalitesi işte 2 programla ram'ı doluyor

      arkadasa firsat dogdu :)
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      49 Mesaj
      25 Temmuz 2012 13:32:47
      quote:

      Orijinalden alıntı: VioLee

      Adamlar 4 Çekirdek İşlemci 1 Gb Ram Koymus Hala Bir İş Olmuyor Birde gelip iphone 4s ile kıyaslıyorlar 30 tane program arkada çalışsın yinede gram kasmaz samsung kalitesi işte 2 programla ram'ı doluyor

      hadı arkadasım sen gıt kumunda oyna agugugu falan de yol al
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      4564 Mesaj
      25 Temmuz 2012 14:07:19
      quote:

      Orijinalden alıntı: aydink_1903



      Alıntıları Göster


      S3 120 uygulama ve oyun var en ufak bir kasılma yok. Mesele adet meselesi değil işinize geldiği gibi yorum katmayın.

      Kolay gelsin

      işime geldiği için yorum katmadım olanı söyledim,sizde olanı söylemişsiniz ne var bunda
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • 25 Temmuz 2012 14:20:02
      Uygulama yüklü olması değil uygulamanı arka planda çalıştır bakalım nasıl gidicez o 4 çekirdekli makinanız :D birde 4s ile kıyaslarlar 1 yılı geçti piyasasına bakın 4s'in 1 yıl sonra birde s3 ün piyasasına bakın bunun gibi 100 tane konu gördüm s3 kasıyor yavaş vs. iphone 5 çıksında makina görün
      _____________________________

    • Yarbay
      10542 Mesaj
      25 Temmuz 2012 15:02:54
      Samsung kalitesi değil android kalitesi. Android şu ana kadar arayüzde çok hantaldı ve telefon birkaç günlük kullanımlarda yavaşlıyordu. 4.1 ile bu sorunlar düzeliyor. Devrim gibi bir güncelleme olacak 4.1.
      |
      |
      _____________________________

      *** My flickr ***
    • Çavuş
      49 Mesaj
      25 Temmuz 2012 15:06:58
      quote:

      Orijinalden alıntı: VioLee

      Uygulama yüklü olması değil uygulamanı arka planda çalıştır bakalım nasıl gidicez o 4 çekirdekli makinanız :D birde 4s ile kıyaslarlar 1 yılı geçti piyasasına bakın 4s'in 1 yıl sonra birde s3 ün piyasasına bakın bunun gibi 100 tane konu gördüm s3 kasıyor yavaş vs. iphone 5 çıksında makina görün

      arkadasım hadı gıt kumunda oyna sen
      _____________________________

    • 25 Temmuz 2012 15:14:56
      quote:

      Orijinalden alıntı: Zurkes


      Alıntıları Göster


      arkadasım hadı gıt kumunda oyna sen

      Fandroidçiler cihazı alıp custom rom yükleyip cihazı hızlandırmaya çalışıyorlar
      _____________________________

    • Çavuş
      49 Mesaj
      25 Temmuz 2012 15:17:47
      quote:

      Orijinalden alıntı: VioLee


      Alıntıları Göster


      Fandroidçiler cihazı alıp custom rom yükleyip cihazı hızlandırmaya çalışıyorlar

      buna daha gerek duymadım sadece tek kotu yanı kılıf almak zorunda olusum oldu bırde root yptım sızın gıbı ayfoncu concon tıplere fırsa t dogmasını saglayan bu tarz konular cok az kısının basına gelıyor ve o kucuk beynın sunuda ıdrak etmıstır belkı 2 kısı sıkayetcı altta kac kısı bu nasıl olur dıyor yanı ya telefonu kullanmayı bılmeyen tıpler bu 2 kısı yada servıse gıtmesı gereken 2 telefon goruosun ama senın kafan almaz bunları koyunların o kadar zekası yok sen ayfon ne derse onu ypmaya devam et
      _____________________________

    • 25 Temmuz 2012 15:20:37
      quote:

      Orijinalden alıntı: Zurkes


      Alıntıları Göster


      buna daha gerek duymadım sadece tek kotu yanı kılıf almak zorunda olusum oldu bırde root yptım sızın gıbı ayfoncu concon tıplere fırsa t dogmasını saglayan bu tarz konular cok az kısının basına gelıyor ve o kucuk beynın sunuda ıdrak etmıstır belkı 2 kısı sıkayetcı altta kac kısı bu nasıl olur dıyor yanı ya telefonu kullanmayı bılmeyen tıpler bu 2 kısı yada servıse gıtmesı gereken 2 telefon goruosun ama senın kafan almaz bunları koyunların o kadar zekası yok sen ayfon ne derse onu ypmaya devam et

      2 cihazı bi elinde tut bakalım hangisi kalite hangisi şekil elma logosu yeter bi kere :) cihazım bi jb yapar ücretsiz uygulamamı yüklerim dahada birşeye gerek yok kastıgı bi oyun uygulama görmedim daha ama birde S3 e bak menü geçişlerinde bile akıcılık yok neyleyim 4 çekirdeği
      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.