DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
--------- BOSCH KGN57P01NE ALARM !!!---------
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir Kullanıcı
39
Cevap
3
Favori
24.548
Tıklama
Tüm Forumlar >> Ev Elektroniği ve Elektrikli Ev Aletleri >> Beyaz Eşya >> Buzdolapları >> --------- BOSCH KGN57P01NE ALARM !!!---------
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      617 Mesaj
      14 Ağustos 2012 23:23:22 Konu Sahibi
      arkadaşlar evdeki KGN57P01NE model buzdolabını kullanıyoruz çok memnunuz ancak 3 sene oldu alalı hiç bir sorun yok fakat şu günlerde buzdolabının alarmı yerli yersiz çalmaya başladı neden olduğunu pek anlamadım eskiden kendim bi ayar felan yapıyordum ancak unuttum böyle bir sorunla karşılaşan var mı bana yardımcı olabilecek bri var mı?



      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      12993 Mesaj
      14 Ağustos 2012 23:48:25
      Alarm vermesinin sebebi dondurucu bölmesinin soğukluğunun -18 üzerine çıkması, yani dondurucudaki gıdaların tazeliğinin tehlikede olmasıdır.

      Buzdolabınızın dondurucu kapağının tam kapandığına emin olun, lastiğini kontrol edin.

      Elektrik kesilmesi, kapının açık kalması vb. bir durumdan ötürü bloklanma oluşmuş olabilir. Mümkünse buzdolabını tamamen boşaltıp 2 gün buzlarının çözülmesi için dinlendirin ve temizleyip tekrar çalıştırın. Sorun tekrarlarsa buzdolabında bir arıza vardır.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      12993 Mesaj
      14 Ağustos 2012 23:49:28
      Ayrıca cihazın kurulduğu tarihe dikkat ederek garanti süresini geçirmeden servisi çağırmanızı öneririm.
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      617 Mesaj
      31 Ağustos 2012 13:48:55 Konu Sahibi
      arkadaşlar dondurucu kısmı -18 üst kısım 3 derece de ve yine de belli belirsiz bazen yine dııııııııııııııııııııııııııııt diye ses veriyor alarm of a bastığımda ise -18 lik yazan kısım birden bire -10 felan oluyor yani kafasına göre takılıyor anlayamadım acaba dondurucuya ağırlık felan fazla mı geliyor?yaklaşık olarak 3 tane 2,5 lt su koyuyorum ancak bilemedim sorunun neden kaynaklandığını ve bakıyorum sağında solunda kapak sızdırmasıda yok yani herşey normal gibi duruyor yardımlarınızı bekliyorum
      _____________________________

    • Yarbay
      2849 Mesaj
      01 Eylül 2012 03:43:37
      bence garanti bitmeden servis çağırın
      |
      |
      _____________________________

      İmza Falan Kalmadı.
    • Yarbay
      12993 Mesaj
      01 Eylül 2012 09:58:23
      quote:

      Orijinalden alıntı: darkwolf33

      arkadaşlar dondurucu kısmı -18 üst kısım 3 derece de ve yine de belli belirsiz bazen yine dııııııııııııııııııııııııııııt diye ses veriyor alarm of a bastığımda ise -18 lik yazan kısım birden bire -10 felan oluyor yani kafasına göre takılıyor anlayamadım acaba dondurucuya ağırlık felan fazla mı geliyor?yaklaşık olarak 3 tane 2,5 lt su koyuyorum ancak bilemedim sorunun neden kaynaklandığını ve bakıyorum sağında solunda kapak sızdırmasıda yok yani herşey normal gibi duruyor yardımlarınızı bekliyorum

      Cihazınız derin dondurucu bölmesi -18'C üzerine fazla çıktığı için sizi uyarıyor. Alarm tuşuna bastığınızda ise dondurucunun karşılaştığı yüksek sıcaklık hakkında size bilgi veriyor. Yani muhtemelen fazlaca su doldurmuş olduğunuzdan veya kapı fazla açık kaldığından dondurucunun soğukluğu -10'C civarına kadar gerilemiş, bu da dondurucudakilerin tazeliğini tehlikeye düşürmüştür. Soğukluğun daha dengeli olması için tavsiyem su koymadan 1-2 saat evvel super dondurma fonksiyonuna basmanızdır. Buzdolabı büyük ihtimalle normal olsa gerek. Tabi sık alarm veriyorsa soğutmada dengesizlik olabilir, servis çağırın derim öyle bir durum söz konusu ise.
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      617 Mesaj
      04 Eylül 2012 16:09:05 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: candogan62


      Alıntıları Göster


      Cihazınız derin dondurucu bölmesi -18'C üzerine fazla çıktığı için sizi uyarıyor. Alarm tuşuna bastığınızda ise dondurucunun karşılaştığı yüksek sıcaklık hakkında size bilgi veriyor. Yani muhtemelen fazlaca su doldurmuş olduğunuzdan veya kapı fazla açık kaldığından dondurucunun soğukluğu -10'C civarına kadar gerilemiş, bu da dondurucudakilerin tazeliğini tehlikeye düşürmüştür. Soğukluğun daha dengeli olması için tavsiyem su koymadan 1-2 saat evvel super dondurma fonksiyonuna basmanızdır. Buzdolabı büyük ihtimalle normal olsa gerek. Tabi sık alarm veriyorsa soğutmada dengesizlik olabilir, servis çağırın derim öyle bir durum söz konusu ise.

      buzdolabı normal olsa gerek derken neyi kastediyorsunuz ve buzdolabının kapağı kullanım haricinde hiç açık kalmıyor
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      12993 Mesaj
      04 Eylül 2012 21:38:24
      Cihaz sağlamsa alarmın sebebi açıkladığım nedenlerdir. Ya dediğim gibi aşırı yükleme, ya da kapı açık kalmasından alarm verir. Bu tarz durumların dışında alarm verme söz konusu ise cihazın soğutmasında sorun vardır.
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      60 Mesaj
      14 Ağustos 2014 15:45:14
      konuyu hortlatıyorum çünkü aynı sorun bendede oldu araştırdım konuyu buldum ne yaptınız en son çözüm olarak? çünkü bende erittim felan olmadı zaten üst kısımda soğutmuyordu servis geldi baktı sensör termik ve kart arızası dedi toplam fiyat 277 tl çıktı size ne kadar çıktı o zaman lütfen bir cvp yazın sorun halloldu mu?
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      617 Mesaj
      23 Ağustos 2014 22:55:04 Konu Sahibi
      arkadaşlar ben sorunu şu şekilde çözdüm üst bölmenin sıcaklığını 04 dereceye alt tarafı ise-20 derece aldığımdan beri hiç bir sorun yaşamadım bilginize
      |
      |
      _____________________________

    • 19 Haziran 2015 01:51:53
      Gece gece alarm verdi benim dolabım da 4 sene oldu, alt kısım -16 derece olması gerekirken alarm verdiği anda sıcaklığı ölçtüm 3.5 derece çıktı.... servis çağırmıştım daha önceki alarmında, ama sorunu bulamamıştı. Kafasına göre takılıyor dolap. Nalet olsun dolaba... servis teşhisi koyamadı çünkü alarmdan sonra düğmeye basınca normal çalışmaya devam ediyor. sizce ne yapayım? 4 senelik dolabı çöpe mi atayım???
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

      LENOVO ideapad Y570 i7-2630QM - 8GB RAM - 750GB HDD - 15.6"HD LED - HDMI - USB 3.0 - 1GB GT555M /// ASUS M51SN /// Asus Zenfone 5
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      19 Haziran 2015 02:02:58

      Merhaba sorun dondurucu bölmesinin sıcaklığının yüksek olmasindan kaynaklaniyor. Tavsiyem süper dondurma tusuna başmanız ve dondurucu bölmesinin sıcaklığını geçici olarak en düşük sıcaklığa almanizdir. Ve ayrıca bunları yapınca 6 7 saat hic kapagi açmayın ki dolap kendine gelsin
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      devilucifer85 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • 19 Haziran 2015 02:17:04
      Sorun bloklanma diye düşünüyorum, ancak daha yeni 24 saat fişten çekip bekletmiştim dolabı... ama tekrar alarm verdi, yani motordan ses gelmiyor duruyor, sıcak olması gerekirken motor oda sıcaklığı oluyor. Bloklanma sorunu varsa nasıl aşarım, veya başka ne sorun olabilir?

      Şuan dolap çalışıyor tekrar, arkadaki motor çok sıcak şuan... yüklendi de yüklendi soğutabilmek için....
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

      LENOVO ideapad Y570 i7-2630QM - 8GB RAM - 750GB HDD - 15.6"HD LED - HDMI - USB 3.0 - 1GB GT555M /// ASUS M51SN /// Asus Zenfone 5
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      19 Haziran 2015 02:30:48

      Candogan bey yazmış zaten olabilecek durumları. Bir de kapı lastikleri tam kapanıyor mu kontrol edin. Tikanma sürekli olduysa soğutma sistemindeki soğutması dengesizlesmis olabilir
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      devilucifer85 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • 19 Haziran 2015 02:38:20
      quote:

      Orijinalden alıntı: memnun olan

      Candogan bey yazmış zaten olabilecek durumları. Bir de kapı lastikleri tam kapanıyor mu kontrol edin. Tikanma sürekli olduysa soğutma sistemindeki soğutması dengesizlesmis olabilir

      Valla lastiklerde sorun yok, bence sorun buzlanma ve buzu eritememe olayı, bıktım ya dolabı camdan aşağı atacağım, 2.el olarak satsam kim alır? Veya kampanya var mı? Cumartesi yeni dolap alıcam 1200 civarı tavsiyeniz var mı? 7 sene garantili tercihim, tipi mipi önemli değil, soğutsun yeter. Dolabımın sıfırı 1700 2000 arası. Yazık 4 senede çöp oldu bosch, hakkatten tam boş
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

      LENOVO ideapad Y570 i7-2630QM - 8GB RAM - 750GB HDD - 15.6"HD LED - HDMI - USB 3.0 - 1GB GT555M /// ASUS M51SN /// Asus Zenfone 5
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      19 Haziran 2015 02:46:18

      Altus un kombi tipi buzdolabina bakabilirsiniz.
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      devilucifer85 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • 19 Haziran 2015 02:56:23
      Forumda aşağıdaki yazıyı buldum, aynısı benim başıma geliyor şuan galiba.....





      Bu buzdolabını 2010 yılı mayıs ayında aldık ve kullanmaya başladık. 3 senelik garanti süresi dolduktan 1 ay sonra yani 2013 haziran ayında soğutucu bölmesinde arıza meydana geldi ve soğutmamaya başladı. Bunun üzerine internetten araştırma yaptım fanlarının önünde buz olabileceği söylenmiş ben de dolabın fişini çekip 3-4 gün kadar beklettim buzları erisin diye. Sonrasında dolap düzeldi ve çalışmaya başladı. Aradan 15 gün kadar geçince tekrar buzlandı bu sefer servisi çağırdım. Oturduğum yer ilçe olduğu için sadece cuma günü servise geldiklerini söylediler. İşin kötü yanı benim dolabım cumartesi arızalanmıştı yani 1 hafta sonraki cumaya gün verdiler. ben yine fişi söktüğm servisten daha önce dolabım düzeldi. Bu bir daha ki donmasında servisi çağırdım. Servis geldi dolabı açtı ve sıcak su ile dondurucunun üstünde bulunan soğutma parçasındaki buzları eritti 50 TL aldı ve gitti. Tahmini olarak 2-3 hafta sonra tekrar donma yaptı bu sefer servis anakart arızası vardır dedi ve anakartı değişti 150 TL civarı onun için ücret aldı. Yine aynı süre geçti bu arada buzlanmalar devam etti artık ben tornavidayı aldım elime sıcak su ile eritip dolabı çalıştırmaya başladım. bu arada bir gün çok sinirlenince dondurucunun üst kısmını biraz fazla hırpalamışım soğutmayı sağlayan parçanın borusunu koparttım böylece dolabın gazı kaçtı. mecburen servisi çağırdım servis geldi dolabı götürdü yerine dolap bile bırakmadan...  Serviste dolap için parça istendi ve takıldı gazı iki kere dolduruldu termik değişti ve 24 saat kadar içine çalışma sürelerini test eden cihaz bağlandığı söylendi. Servis dolabın tamir edildiğini ancak bundan sonra biraz sesli çalışacağını söyledi. Servis ücreti olarak 350 TL aldı ve gitti. 2-3 hafta kadar sonra deja vu oldu dolabım yine donmuştu.  Alıştım ya artık kendim su ile çözdürüyordum buzunu ve düzenli olarak 2 haftada bir bazen haftada bir buz çözdürüyorum. Servise buzdolabı arızasının aynen devam ettiğini söylediğimde olayın çok tuhaf olduğunu söylediler o kadar. 1 yıldır yılmadan buz çözüyorum ama 1 ay kadar sonra yeni evime geçtiğimde taşınmadan önce yeni bir dolap alacağım. ve bu dolabı 4. kattan aşağı atacağım.

      Bu dolabı alacaklara önerim kesinlikle almayın aldıysanız ve garanti süresini uzatma imkanınız varsa uzattırmanız
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

      LENOVO ideapad Y570 i7-2630QM - 8GB RAM - 750GB HDD - 15.6"HD LED - HDMI - USB 3.0 - 1GB GT555M /// ASUS M51SN /// Asus Zenfone 5
    • 24 Haziran 2015 10:35:13

      Anakartı değiştirdim riske girip, bakalım ne olacak... Olmazsa bakacağız artık bir çaresine.
      |
      |
      Bahsedilenler: beyincihüsnü , memnun olan
      _____________________________

      LENOVO ideapad Y570 i7-2630QM - 8GB RAM - 750GB HDD - 15.6"HD LED - HDMI - USB 3.0 - 1GB GT555M /// ASUS M51SN /// Asus Zenfone 5
    • Er
      5 Mesaj
      01 Temmuz 2015 11:54:58

      Aynı sorunlar benim buzdolabında da varhem de aynı şekilde sadece sensör değişti problem devam ediyor. bugün bir daha servis gelecek seninki anakart değişince düzeldi mi seninki en son durum nedir.?
      |
      |
      devilucifer85 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • 02 Temmuz 2015 08:30:08
      quote:

      Orijinalden alıntı: mai1520

      Aynı sorunlar benim buzdolabında da varhem de aynı şekilde sadece sensör değişti problem devam ediyor. bugün bir daha servis gelecek seninki anakart değişince düzeldi mi seninki en son durum nedir.?

      Merhaba anakart değişti sorun çözüldü.
      _____________________________

      LENOVO ideapad Y570 i7-2630QM - 8GB RAM - 750GB HDD - 15.6"HD LED - HDMI - USB 3.0 - 1GB GT555M /// ASUS M51SN /// Asus Zenfone 5
Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.