DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
Silinsin
44
Cevap
0
Favori
30.008
Tıklama
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1399 Mesaj
      07 Mayıs 2009 12:12:38 Konu Sahibi
      Silinebilir
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >



      |
      |
      _____________________________

      ''zanqexus'' benimle ilgili yaptığı referansı kaale almayın
    • Yarbay
      2750 Mesaj
      07 Mayıs 2009 17:52:11
      teyzemlerde protherm kombi var fakat kombi iyi ama normal kombilerden farkı yok..

      ön tuşları dokunmatiktir fakat kalorifer gidiş suyu 38 derecedir yani düşük ayarı o kadar olduğu için biraz fazla geliyor ve ayrıca vaillant üretimi kombidir.
      faturada çok etki etmiyor örnek diyelim su sıcaklığı 34 dereceye düştü diyelim yanmaya başlıyor ayarlanan derecenin 3 derece üstüne çıkıyor sonra sönüyor yani sürekli yanmadığı için çok fazla yakmıyor.(benim görüşüm bu ama en önemlisi kombiden sonra yalıtımda önemli)
      |
      |
      _____________________________

      Sistem Özellikleri;
      İntel Pentium4 2,39-2,40 GHZ İşlemci,Kingston 1 GB DDR-400 MHZ Ram,120 GB HDD,256 MB Palit Geforce FX5500 Ekran kartı,Arçelik kasa,TP-LINK WD8961 modem- Samsung P2250 21,5 Full HD monitör
      Diğer Elektronikler;
      Nokia E72 Cep telefonu,70 Ekran Arçelik Televizyon-Goldmaster HD1090 PVR(Twinbox) uydu alıcısı-YUMATU 37 Ekran TV-Taplin 19000CI Starlight uydu alıcısı
    • Binbaşı
      1399 Mesaj
      08 Mayıs 2009 11:19:05 Konu Sahibi
      tşkler..
      |
      |
      _____________________________

      ''zanqexus'' benimle ilgili yaptığı referansı kaale almayın
    • Yüzbaşı
      502 Mesaj
      20 Mayıs 2009 16:31:04
      Bende var Lynx modeli, geçen yaz taktırmıştım şu ana kadar bir sorun yok memnunum bu kombiden, diğer pahalı kombilerden bir farkını görmedim açıkçası,tüketim değerleride gayet makul. Ben tavsiye ederim kaliteli bir kombidir.
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      6 Mesaj
      20 Temmuz 2009 21:58:28
      Edit
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      772 Mesaj
      22 Temmuz 2009 13:52:46
      hocam sen ürünü tüketici haklarını kullanarak bir kere sıfır arızalı çıktığında iade edecektin, bu yazdıkların yanında senin gibi sessiz kalan kalmadı artık,


      2. durum madem bu kadar şey yaşadın randevu da ayarlamıyorlar hemen iade et aldığın yere veya söyle ev sahibine o ilgilensin.

      Bende bankacıyım ve ürünü yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum. açılış için devereye almaya vailant servisi geldi ve en son teknoloji aletlerini kulandılar, ben şaşarak izledim, geçtiğimiz ay binada yüksek gerilim voltaj sorunu nedeniyle bütün evlerde sigortalar atmadan makinalar arızalandı, benim digitürk recervir yandı ve bulaşık makinasının sigortası atmış, kombinin sigortası atmış, yan dairemde komşunun baymak kombisinin kartı yandı.

      Ben çok memnunum Servis, hizmet profesyoneldi. Fiyatta aldığım zaman çok uygundu, tavsiye ederim.



      quote:

      Orijinalden alıntı: r3venge

      Merhaba Ben Hakan DAGLI

      Arkadaşlar, ilk önce şuna dikkatinizi çekmek isterim. Ne kombiciyim, ne de bu işlerden bir maddi kazancı olan bir firmadayım. Herşey vailantin bu kombiyi önermesi ile başladı. Vailantın ürünüdür, arkasında vailant var parçaları vailantla birlikte üretiliyor v.s v.s yani tüketicinin ürünü alana kadar gözünü boyama ondan sonra, arkasında biz yokuz onlar farklı firma sadece yan kuruluşumuz v.s v.s. Ürünü aldık gelmesi, takılması zaten tam bir fiyasko! anlatmak bile istemiyorum. Sonrasında egodan proje onaylandıktan sonra geldiler, ürünün arızalı olduğunu ana kartının değişmesi gerektiğini söylediler ( Ürün sıfır üründür ). 2 gün sonrasına servis için gün verildi. 2 gün sonra servise gelen teknik arkadaş!!! geldiğinde haa bunun parça değişecekti demi ben parçayı unutmuşum diyecek kadar rahat bir arkadaşımızdı! Biz parça geldiğinde size haber verelim dediler. Ben bunun üzerne vailantı aradım, benden randevu almak için aradıkları numarayı 0 216 444 28 28 8 8 nolu numaradan aranıp randevu alıyorlar, fakat biz geri şikayetimizi bildirmek için aradığımızda burası VAİLANT protherm değil deyip, 0216 444 89 89 nolu numarayı veriyorlar. E hani vailant güvencesinde idi ? gündüz servis için vailanttan aranıp, akşam şikayet için aradığımızda biz ilgilenmiyoruz demek varmıdır?. Her neyse verdikleri numarayı arıyorum, sıkıntımı bildiriyorum, karşımdaki müşteri temsilciside çok rahat, unutmuştur arkadaşımız parçayı diyor.! Rahatlar yani, ürünleri satıldı nasılsa bundan sonra, çalışmış, çalışmamış, arıza vermiş vermemiş önemlimi ?Bu rahatlıklarını sorduğumda, ben size yeni bir randevu vereyim diyorlar, biz çalışan insanlarız, madem böyle bir hata yaptınız ben akşam 19:00 dan sonra eve geliyorum, izin alamıyorum, izin aldığımda maaşımdan kesiliyor, o saatte gelin diyorum, teknik ekiplerimiz ancak 18:30 a kadar hizmet verebilirler, o saatte servis gönderemeyiz diyorlar. Diyorum ki müşteri memnuniyeti vardır, suç sizin suçunuz, ürününüz arızalı fabrika çıkışı! hadi onu anladık, o gün evde bekliyoruz, sonra tekrar geldiğinizde praçayı unutuyorsunuz, bu da servisin suçu, ben 3 4 kere işimden oluyorum sizin yüzünüzden ve maaşımdan kesiliyor bunu nasıl karşılacaksınız diyorum, bu sizin probleminiz beyefendi diyorlar. ! İşin özü arkadaşlar, bu ürünü almayın, uzak durun, diyeceksin ki sen neden aldın araştırmadın, benim ev sahibim ayarladı, eğer kendim alacak olsam muhakkak forumlardan araştırırdım. Daha çalışmadan bu kadar sıkıntı yaratan bir ürün ve servisinden, kışın başıma geleceklerden korkar hale geldim. Ben çocuğum gelecek eski kombim iyi değil diye değiştirdim, şimdi kışın kombim çalışacak mı diye şüphe içindeyim. Tek amacım kimsenin benim gibi mağdur olmaması. Bu üründen uzak durun.
      |
      |
      _____________________________

      Geçmişini unutan toplumlar yok olmaya mahkumdur...
    • Yüzbaşı
      576 Mesaj
      25 Temmuz 2009 03:06:16
      ben istanbul şirinevlerde oturuyorum kombi iyi ama servisi bir rezalet:

      ""kombiyi taktılar gaz borusu kısa geldi zorlayarak taktılar. Makinayı çalştırıp tamam deyip gittiler. Baktım gaz kokusu geliyor. Gaz borusu yırtık ve gaz kaçırıyor. İnanabiliyor musunuz bu halde yetkili servisi kombiyi çalıştırdı ve tamam deyip gitti. Hemen servisi aradım. Nazik konuşmayan bir bayan var. Her arandığında kendisi çıkıyor. Olayı anlattım. Cevabı; biz bakamayız gaz kaçağı var İgdaşı arayın: Hayret brşey yahu. Bir kaç gün sonra tekrar aradım.Belki beni unutmuştur diye düşünerek bu kez gaz kaçağı falan demedim kombi çalışmıyor dedim. Servis yollayacağım dedi. iki gün sonra servis geldi ve yırtık gaz borusunu gördüler ve teşhis gaz borusu değişecek. Telefonla merkezi aradılar yine aynı hanım benimle görüşecekmiş tamam dedim ne diyor ; KULLANMA HATANIZDAN DOLAYI GAZ BORUNUZ YIRTILMIŞ PARASINI ÖDEYECEKSİNİZ. Çıldırıyordum. Tutmayın ulan beni. Dedim ki ustaya bakın arkadaşım sizden önce gelip bu makinayı takanlar gaz borusu kısa geldiğinden zorlayarak taktılar ve o zaman gaz borusuna ne oldu ise oldu. Siz ustasınız bu boru nasıl benim kullanma hatamdan bozulur? Usta siz haklısınız beyim dedi kendi cebinden para verdi çırağına boru aldırdı ve değiştirdi. benden özür diledi ama bunu kendi vicdanı ile yaptı."""

      şimdi bu markanın felsefesinin ne olduğu anlaşılıyor. Kombi makina olarak iyi ama servisi "şark kurnazı" cinsinden ben kiradayım ama ev alırsam asla bu firmanın ürünlerini almam. İnşallah firma yetkilileri de bu yazıları okur da gerçeklerin farkına varırlar. Kaliteli ürünlerini kurnaz servislerine harcatmazlar.Saygılar
      |
      |
    • Er
      6 Mesaj
      26 Temmuz 2009 02:33:45
      Edit
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      1 Mesaj
      05 Ağustos 2009 18:21:23
      bende bu k0mbiyi maalesef alanlardanım sanırım ilk defa aldığım birşey ilk gününden b0zuk çıktı
      barii bi çalışsaydı hayır anakart s0runu varmış
      valla alana allah sabr versin şimdiden geçmiş 0lsun diy0rum
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      260 Mesaj
      05 Ağustos 2009 21:32:21
      abicim aldigim evle beraber verdiler.vermez olaydilar!!!!tam 6 kere teknik servis geldi,programliyordum eve bi geliyodum 50 dereceye ayarladigim su 75 dereceye cikmis,zaten bu nedenden bu kis kullanamadim korkudan...

      en sonunda geldiler dedim kardesim degistirin sunu yada ben degistiriym,oyle hemen degistiremiyosunki;igdas tan proje falan cikarilmasi lazimmis en sonunda dedim o zaman aynisiyla degistirin,ondada bir sef varmis,servis sefi o gelecekmis kombiyi sokeceklermis alacaklarmis labaratuara eger sorunu cozemezlerse yenisini verceklermis.....bu sirada biz donacaz tabiiiii....

      neyse en son gelislerinde her yerini soktuk,megerse sorun takim esnasinda kablolardan birinin siyrilip saseye degmesiymis,her cakmak cakinca kafayi yemesiymis.....basit bi sorun ama alma kardesim,simdide ekraninda siliklikler cikti,walla servisi cagirmiyorum,boyle kullaniyorum.....yeter artik
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      267 Mesaj
      07 Ağustos 2009 18:56:49
      bu işi yapan birisi olarak söylüyorum piyasadaki bütün kombiler asağı yukarı aynı sisteme sahip. burada sizin arastırmanız gereken tek özelliği teknik servisinin nasıl ne şekilde hizmet verdiğidir. bunu dikkate almanızı tavsiye ederim.
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      260 Mesaj
      11 Ağustos 2009 13:55:50
      bugün yine yeniden bir sorun daha..... sıcak su yok,kaloriferleri ısıtıyor ama sıcak su vermiyor,musluğu açınca devreye girmiyor,servisi çağırdım bakalım bu sefer neler olacak....
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2278 Mesaj
      23 Eylül 2009 23:09:12
      quote:

      Orijinalden alıntı: abdi

      ben istanbul şirinevlerde oturuyorum kombi iyi ama servisi bir rezalet:

      ""kombiyi taktılar gaz borusu kısa geldi zorlayarak taktılar. Makinayı çalştırıp tamam deyip gittiler. Baktım gaz kokusu geliyor. Gaz borusu yırtık ve gaz kaçırıyor. İnanabiliyor musunuz bu halde yetkili servisi kombiyi çalıştırdı ve tamam deyip gitti. Hemen servisi aradım. Nazik konuşmayan bir bayan var. Her arandığında kendisi çıkıyor. Olayı anlattım. Cevabı; biz bakamayız gaz kaçağı var İgdaşı arayın: Hayret brşey yahu. Bir kaç gün sonra tekrar aradım.Belki beni unutmuştur diye düşünerek bu kez gaz kaçağı falan demedim kombi çalışmıyor dedim. Servis yollayacağım dedi. iki gün sonra servis geldi ve yırtık gaz borusunu gördüler ve teşhis gaz borusu değişecek. Telefonla merkezi aradılar yine aynı hanım benimle görüşecekmiş tamam dedim ne diyor ; KULLANMA HATANIZDAN DOLAYI GAZ BORUNUZ YIRTILMIŞ PARASINI ÖDEYECEKSİNİZ. Çıldırıyordum. Tutmayın ulan beni. Dedim ki ustaya bakın arkadaşım sizden önce gelip bu makinayı takanlar gaz borusu kısa geldiğinden zorlayarak taktılar ve o zaman gaz borusuna ne oldu ise oldu. Siz ustasınız bu boru nasıl benim kullanma hatamdan bozulur? Usta siz haklısınız beyim dedi kendi cebinden para verdi çırağına boru aldırdı ve değiştirdi. benden özür diledi ama bunu kendi vicdanı ile yaptı."""

      şimdi bu markanın felsefesinin ne olduğu anlaşılıyor. Kombi makina olarak iyi ama servisi "şark kurnazı" cinsinden ben kiradayım ama ev alırsam asla bu firmanın ürünlerini almam. İnşallah firma yetkilileri de bu yazıları okur da gerçeklerin farkına varırlar. Kaliteli ürünlerini kurnaz servislerine harcatmazlar.Saygılar
      [
      1--kusura bakma ama sizin gaz borusunu servis degil bayi taktı
      2--madem gaz kaçağı var neden igdaş gaz onay belgesi verdi
      3--servis gaz borusu kesinlikle ve kesinlikle takmaz( ıspatlanır)
      4--kullanıcı hatası için gaz borusunu yırtmışınız demişler sevis sadece cihazda kullanım hatasına bakar bunu söyleyen su tesisatcısı
      5--protherm servis teknikerleri uzman uneversite mezunu müşteri memnuniyeti odaklıdır
      6--///// burası komik///şimdi bu markanın felsefesinin ne olduğu anlaşılıyor. Kombi makina olarak iyi ama servisi "şark kurnazı" cinsinden////demişsiniz konuştugunuz kişinin servis oldugunu zannetmişsiniz. o su muslukçusu
      7--///Usta siz haklısınız beyim ///kelimesini sevis teknisyeni kullanırmı sizce i-m-k-a-n-s-ı-z
      yetkili: okudumda kötü oldum şaşırdım
      |
      |
      _____________________________




      LG 4k ips hdmi 2.0 27 inc Monitor-Samsung s7-edge
      Xbox One S Gears of War 4 Limited Edition
      Lg 4k 635 tv ..Ps4 slim 500 gb
      Nintendo SWITCH
    • Yarbay
      2278 Mesaj
      23 Eylül 2009 23:13:35
      1--kusura bakma ama sizin gaz borusunu servis degil bayi taktı
      2--madem gaz kaçağı var neden igdaş gaz onay belgesi verdi
      3--servis gaz borusu kesinlikle ve kesinlikle takmaz( ıspatlanır)
      4--kullanıcı hatası için gaz borusunu yırtmışınız demişler sevis sadece cihazda kullanım hatasına bakar bunu söyleyen su tesisatcısı
      5--protherm servis teknikerleri uzman uneversite mezunu müşteri memnuniyeti odaklıdır
      6--///// burası komik///şimdi bu markanın felsefesinin ne olduğu anlaşılıyor. Kombi makina olarak iyi ama servisi "şark kurnazı" cinsinden////demişsiniz konuştugunuz kişinin servis oldugunu zannetmişsiniz. o su muslukçusu
      7--///Usta siz haklısınız beyim ///kelimesini sevis teknisyeni kullanırmı sizce i-m-k-a-n-s-ı-z
      yetkili: okudumda kötü oldum şaşırdım
      |
      |
      _____________________________




      LG 4k ips hdmi 2.0 27 inc Monitor-Samsung s7-edge
      Xbox One S Gears of War 4 Limited Edition
      Lg 4k 635 tv ..Ps4 slim 500 gb
      Nintendo SWITCH
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      08 Ekim 2009 00:06:47
      Evsahiplerinin kiracılar için uygun bulduğu değişmez marka
      PROTHERM
      |
      |
      _____________________________

      iklimlendirme uzmanı
    • Yarbay
      7217 Mesaj
      09 Ekim 2009 23:06:13
      Merhaba...Arkadaşlar yazdıklarınız çok güzel ve faydalı başınızdan geçen olaylar diğer insanlar okusun yararlansın isterseniz özellikle DOGALGAZ KOMBİ TERCİHİ....topiğine yazınız..yeni foruma gelen bilgili arkadaşlarımız bildiklerini orada aktarırlarsa binlerce insana faydaları olur...o topikte yazdıgınız bu kombi hakkında bilgi var..Ucuz kiracı kombisi .kesin almayın deniyor....Bu topiğe burada nokta koyup ana topikte buluşmak dileğiyle saygılarımı sunuyorum...
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      HİLE İLE İŞ GÖREN MİHNET İLE CAN VERİR,

      NAMUSA HÜRMET EDEN NESLİNE ŞEREF VERİR....
    • Er
      3 Mesaj
      24 Ocak 2010 01:11:16
      protherm kombi aldık ve oda termostatı takmak istedim.,
      siemens mekanik bir oda termostatı vardı ve taktırmak istedim ,dedilerki bu modelde simens çalışmaz, gittim prothermin istediği ama yine mekanik bir oda termostatı aldım siemensten tek farkı markasıydı, dedilerki bu da olmaz yeni modelde sadece kablosuz çalışıyor onu almanız lazım dediler ,peki dedim onu aldım servisi çağırdım ve yaptığ şey termostatı bağladı ve ortadaki reset tuşu ile program konumuna geçti ve orda kombiye termostat bağlı olduğunu 00 değerini 01 yaparak ayarladı ve artık kombi termostata bağlı olarak çalışmaya başladı ,daha sonra merak ettim ve ilk aldığım siemens termostatı bağladım ve sorunsuz çalıştı.
      sonuçta mantık iki kabloyu kısadevre yapmasıdır ,ama adamlar sırf kablosuz termostat satacaz ve kendi markamızı satacaz diye bin türlü yalan uydurarak o termostatı takmıyorlar ,eski modellerde klemensdeki kısadevre kablosunu çıkardığında termostat devreye giriyormuş ama sanırım insanlar kendileri istedikleri termostatı takmaya başlayınca bu işi programlama yoluyla yapıp bunun önüne geçmişler ,ve program konumuna nasıl geçtiğini sormama rağmen servis bunu eveleyip geveleyip söylemedi.
      yani kısaca dolandırılmak istemiyorsanız protherm almayın.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2278 Mesaj
      08 Mart 2010 22:28:50
      sen kombi firmasının sahibi olsan farklımı davranacaktın sanki
      |
      |
      _____________________________




      LG 4k ips hdmi 2.0 27 inc Monitor-Samsung s7-edge
      Xbox One S Gears of War 4 Limited Edition
      Lg 4k 635 tv ..Ps4 slim 500 gb
      Nintendo SWITCH
    • 08 Mart 2010 22:44:30
      hemen tu kaka olurmu öğle,bazı standartlar özellikle korunur yapımcı firma adına ,güzel bir söz vardır,terzi,acemi olan çırağına nasihat ederken,40 kere ölç bir kere biç dermiş
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      1 Mesaj
      07 Haziran 2010 14:43:07
      BEN YENİ ALDIM.AÇILIŞ SERVİSİ RANDEVULARI REZİL OLDUĞU İÇİN DAHA SONRA ARIZA DURUMUNDA SORUN YAŞAMAMAK ADINA İADE ETTİM.
      |
      |
      _____________________________

    • Reklamlar
       
      SEO SEO izmir havalimanı transfer
      Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü
      Bildirim
      mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.