DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
Naviextras Toolbox ile Harita Güncellemesi Yapmak [iGO Yazılımlı Cihazlar için]
545
Cevap
38
Favori
238.386
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> GPS, Navigasyon Cihazları ve Yazılımları >> Naviextras Toolbox ile Harita Güncellemesi Yapmak [iGO Yazılımlı Cihazlar için]
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      5355 Mesaj
      13 Nisan 2011 10:11:21 Konu Sahibi
      iGO Yazılımlı cihazlar için Naviextras Toolbox ile Cihaz Güncellemesi Yapmak.

      Naviextras Sitesine Üye olmak: Arkadaşlar bu konuda seçmeniz gereken iki yol var. Bunlardan ilki Ücretsiz Güncelleme hakkına (Ömürboyu Güncelleme Ücretsiz) sahip cihazlar. Bu tip cihaz kullananların Harita Güncellemelerini alabilmeleri için siteye üye olmaları gerekmiyor. Ancak ileride ne olur bilemem; ama siz bu günden üye olun isterseniz, ki daha sonra Harita Güncellemelerini satın Almak veya Harita Kiralamak için zaten üye olmak durumundasınız.

      Hazır bu hizmet ücretsizken üye olun gitsin

      Bir diğeri de Eski alınmış ve güncelleme hakkı dolmuş veya dolmak üzere olan cihazlar. Bu tip cihazlar da Güncellemelerini Satın Almak veya harita Kiralamak için zaten üye olmak durumundalar.

      Nasıl Üye Olacağız:

      www.naviextras.com Adresine gidiyoruz.



      Kullanıcı Profili Oluştur diyoruz.



      Burada Cihazınızın Kaydını Doğrulama Aşamasındayız. Cihazınızın Üretici Firmasını ve Modelini seçeceksiniz. Çok yeni piyasaya sürülmüş cihazlarda ve tanımlı olmayan cihaza sahip olanlar Kayıt yaptıramıyorlar.





      "*" İşaretli yerleri Muhakkak Dolduruyoruz !



      Hayırlı Olsun!


      1- Cihaz elimize ulaştı; aceleci olmuyoruz. Cihazımızı çıkartıp USB kablomuzla bir PC veya Laptop ile 6-8 saatlik ilk şarjımızı yapıyoruz. Önemli Not: Cihazımızı bilgisayara bağladığımız zamanlarda USB Bağlantı Aparatı, USB çoklayıcı gibi ek cihazlar kullanmıyoruz. Bilgisayarınızın cihazınızı tanımasını engeller veya geciktirir ve hatta yavaşlatır bu aparatlar.


      2- Bu süre içinde cihazın kullanma klavuzunu (anlamasakda) baştan sona okuyoruz.


      3- Naviextras Toolbox yazılımını Naviextras sitesinden indiriyoruz.https://www.naviextras.com/shop/portal/downloads

      4- Naviextras Toolbox Yazılımını bilgisayarımıza kuruyoruz.Bilgisayarımızı kapatıp açıyoruz.
      Cihazımız Naviextras tarafından desteklenen Cihazlar Listesine alınmış mı kontrol ediyoruz. (yeni çıkan cihazlarda bazen listeye eklenme geç olabiliyor.Güncelleme yapamazsınız !!!)https://www.naviextras....op/portal/devicessupport

      5- Cihazımızın şarjı tamamlandıktan sonra cihazımızı ilk çalıştırma için dışarı çıkıyoruz. Pencere, Balkon, Teras vs.. kandırmayalım kendimizi. Tepemizde "beton" olmayacak. Resmen açık havaya çıkıyoruz. En iyisi en yakındaki çocuk parkına veya açık otoparka gidiyoruz.

      6- İlk çalıştırma sırasında kişisel ayarlar sorulacaktır; bunlara uygun cevapları veriyoruz.

      7- Tavsiyem en az 10 dakika bütün uydulara bağlı kalarak konumumuzu iyice belirginleşmesini bekliyoruz. Bunu yükseklik bilgisinden anlarsınız. Yaşadığınız şehrin Rakım bilgisine uygun bir değere gelir.

      Haritanız sağa-sola birkaç kere dönecektir. Bu Yön bilgisini algılayıp oluşturduğunu size gösterir.

      8- Cihazınızın harita yazılımını dışarıda (tercihen aracımızda) kapatıyoruz. Dikkat ! Harita yazılımını dedim, cihazı değil...

      9- USB kablomuz vasıtasıyla cihazımızı bilgisayarımıza bağlıyoruz. Windows Grubu yazılımlar güncellemeleri düzenli ve tamam yapılmışsa cihazımızı görecektir. Cihaz ana belleği ve takılıysa SD kartımızın içeriğini gösteren birer pencere açacaktır. Bunlara hiç bir şey yapmıyoruz.

      10- Derhal Cihaz içindeki NNG (Veya PND, MobileNavigator gibi) Klasörünü bilgisayarımızın "Farklı bir bölümüne, farklı bir isimde" klasör açarak içine kopyalıyoruz. Kopyalama işlemi için Sadece Kopyala+Yapıştır (ctrl+c ve ctrl+v) yapıyoruz. Sürükle bırak falan yapmıyoruz.

      Not: Bu işlemi bazı cihazlar için önermiyoruz !! Cihazınız açılmaz hale gelebilir. Örnek; GoldMaster...





      11- Naviextras Toolbox yazılımını çalıştırıyoruz. Yazılım açılır, önce kendi güncellemelerini kontrol eder ve sonra tamamen açıldıktan sonra (sol üst köşede yazılım versiyonu belirir ve sabitlenir) cihazımızı tanıma işlemi başlar. Bu süreç bilgisayarın hızı ile alakalı olup aceleci olmamak lazımdır.

      Cihazımızı tanıtma ile ilgili problem varsa; Navigasyon cihazı içinde Ayarlarımız hatalı olabilir. Şu şekilde yapılı olması lazım kontrol ediyoruz.











      Şimdi Login Oluyoruz.






      12- Güncelleme sayfasını açıp Tüm Güncellemeleri yükle diyoruz. Güncellemeler içinde Önerilmeyen varsa açılan pencereden seçimi iptal ediyoruz (başındaki kutucuktaki tıkı kaldırıyoruz)

      13- Tavsiyem; tüm Harita güncellemelerini yüklemeniz. Ne zaman artık güncelleme görünmeyecek, sonra eski tarihli haritaları kaldırabilirsiniz. O gün değil ama; yada kaldırmayın. Bir zararı olmayacaktır.





      !! Burada Yedekleme Konusunda Tercihi Tamamen size bırakıyorum !! Ben yedek almanızdan taraftarım












      14- Güncellemeler (uzun sürecektir) tamamen yüklendikten sonra; önce Naviextras Toolbox yazılımını Çıkış (Exit) ile kapatıyoruz.

      15- Sonra cihazımızın Back (Sağ üst köşede görünen yatay "U" şeklindeki Ok işaretine dokunarak bilgisayar

      bağlantısını kesiyoruz.

      16- Artık cihazımızı bilgisayardan ayırıp aracımıza monte etme zamanı gelmiştir.


      Hayırlı olsun; keyifli Navigasyonlar dileklerimle...




      NOT: Bu anlattığım yöntemde anlaşılmayan birşeyler varsa İşte size :

      https://www.naviextras....owto-guide?guide=Toolbox







      Ek: Navitech Firması (Delco) Tarafından hazırlanmış bir Video Tutorial varlığını farkettim. Paylaşıyorum.

      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      532 Mesaj
      14 Nisan 2011 11:55:52
      Elinize sağlık :)

      Ufak bir detay : Bazı maddelerde Toolbox yerine Toolbar yazmışsınız. :)
      _____________________________

    • Yarbay
      5355 Mesaj
      14 Nisan 2011 12:06:30 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: bodycik

      Elinize sağlık :)

      Ufak bir detay : Bazı maddelerde Toolbox yerine Toolbar yazmışsınız. :)


      Uyarı için teşekkürler Düzeltildi...
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      852 Mesaj
      18 Nisan 2011 16:11:10
      burada anlatılanı yaptım ve güzelim başarsoft haritam kayboldu. cihazda hiçbişey kalmadı. geri yükleyebiliyor muyuz?
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      7750 Mesaj
      18 Nisan 2011 16:16:51
      cihazı toolbox'a bağlayın haritayı tekrar yükleyin gelir
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      175 Mesaj
      23 Nisan 2011 21:33:15
      cihazım pıranha infiniti. güncelleme yapalım dedim, şimdi cıhazın CPS menüsüne giremiyorum
      bozduk iyicene. tüm menüler çalışıyor cps çalışmıyor.
      the application failed to start last time. do you want to reset to factory defaults and lose all your poıs tracks and settings
      yazıyor evet dediğimde ise
      application error veriyor... yardım arkadaşlar
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      5355 Mesaj
      24 Nisan 2011 00:46:22 Konu Sahibi
      Geçmiş olsun,
      Tamamen resetleme tuşu varsa ona basıp bir Fabrika Ayarlarına döndürmeyi deneyin.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      4027 Mesaj
      01 Mayıs 2011 17:29:33
      PIRANHA TAHOE 7.0" TV'Lİ GPS NAVİGASYON CİHAZI bu cihaz war bende fakat dediginz gibi pc gormuyor aleti yani içini goruyor ama baglanti yapmiyor güncelleme için...ve şarj olmuor pc ile nedir sebebi tşkler
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      5355 Mesaj
      01 Mayıs 2011 18:30:17 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: oskis

      PIRANHA TAHOE 7.0" TV'Lİ GPS NAVİGASYON CİHAZI bu cihaz war bende fakat dediginz gibi pc gormuyor aleti yani içini goruyor ama baglanti yapmiyor güncelleme için...ve şarj olmuor pc ile nedir sebebi tşkler


      Cihazınız yeni bir cihazsa tanımlanmamış olabilir. Buradan kontrol edin.
      https://www.naviextras....l/devicessupport#Piranha

      Henüz kayıtlı değilse kısa süre bekleyin, tanımlanacaktır. Zaten yakın zamanda 2011-Q1 güncellemesi yayınlanacak, bekleyin hepsini bir defada güncellersiniz.

      Hayırlı olsun cihazınız, keyifli navigasyonlar
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      4027 Mesaj
      01 Mayıs 2011 23:24:17
      ama şöyle bi sikinti var cihazi pc bagladigimda şarj olmuyor cihazi usb ile bagladigimda içine girebiliyorm ekrandada usb modu yaziyor fakat şarj olmuyor neden acaba?
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      548 Mesaj
      04 Mayıs 2011 00:16:58
      Navitech b432 modeli bugün elime geçti.

      Bulunduğum yer Erzurumda şehir merkezinden oldukça uzakta bir ilçe
      Geldiği hali ile biraz kullanmak istedim ekranda sadece dağlar ve ok işareti vardı.

      Galiba bu cihaz buralar için fazla lüks diye düşündüm. :)

      Harita güncellemelerini yaptıktan sonra asfalt, toprak köy yolları dahil tüm yollar göründü.
      Özellikle merkeze uzak yerlerde yaşayanların güncellemeleri mutlaka yapması lazım.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      5355 Mesaj
      04 Mayıs 2011 08:12:24 Konu Sahibi
      Naviextras Toolbox Köklü Güncellemeler ile Geliyor [v3.0 - BETA]

      Dikkat !! :

      Henüz BETA Sürüm olduğundan cihazınızla ilgili sorunlar yaşanabilir; uyarı olarak açıklamalıyım. Arzu eden indirip deneyebilir.

      Tam sürüm çıktığında görsel ayrıntılı açıklamasını yayınlayacağım.





      Önce hemen bir müjde vereyim; önceki sürümdeki gibi login olmadan/kayıt olmadan güncelleme alamıyorsunuz. Tam sürüm ne olur bilemiyorum ama BETA Sürüm şimdilik böyle.

      Ana sayfa bu şekilde;

      - Cihaz içeriği
      - Haberler
      - Güncelleme duyuruları vs...




      Buradaki ürünleri kiralayabiliyor veya satın alabiliyorsunuz.



      Cihazınızın içeriğine farklı bir bakış...



      Ayarlar Penceresi detaylandırılmış. (İncelemesinde değineceğim)



      Extras Penceresi farklı görselliğe bürünmüş.

      Hayırlı olsun



      Download:
      https://www.naviextras.com/shop/portal/downloads
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      5355 Mesaj
      04 Mayıs 2011 08:14:28 Konu Sahibi


      Dikkat !

      Tekrar uyarıyorum; bu BETA Sürümdür.

      Güncelleme veya içerik alımlarınızı bu sürüm ile yapmanız durumunda problem yaşayabilirsiniz. Cihazınız kullanılmaz hale gelebilir.

      Burada anlatılanlar; sizi bilgilendirme amaçlıdır. Uygulama için değil.










      Bilginize; Keyifli navigasyonlar.
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      3 Mesaj
      07 Mayıs 2011 20:40:28
      BEN CIHAZI ALALI 3 GUN OLDU BENDE KI PIRANHA ESCAPE 1 GUN DE KULLANDIM AMA BIR TURLU NAVİEXTRAS TOLLBOXA BAGLANMIYOR NEDENDIR CABA?
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      5355 Mesaj
      07 Mayıs 2011 23:23:17 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: bubuk10

      BEN CIHAZI ALALI 3 GUN OLDU BENDE KI PIRANHA ESCAPE 1 GUN DE KULLANDIM AMA BIR TURLU NAVİEXTRAS TOLLBOXA BAGLANMIYOR NEDENDIR CABA?


      4. maddeyi tekrar okur musunuz Sayın @bubuk10

      quote:

      4- Naviextras Toolbox Yazılımını bilgisayarımıza kuruyoruz.Bilgisayarımızı kapatıp açıyoruz.
      Cihazımız Naviextras tarafından desteklenen Cihazlar Listesine alınmış mı kontrol ediyoruz. (yeni çıkan cihazlarda bazen listeye eklenme geç olabiliyor.Güncelleme yapamazsınız !!!)
      https://www.naviextras....op/portal/devicessupport
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      5355 Mesaj
      11 Mayıs 2011 20:57:11 Konu Sahibi


      Naviextras Toolbox v3.0 Sunuldu !

      Tüm arkadaşların bilgisine...






      Download:

      https://www.naviextras.com/shop/portal/downloads
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      5355 Mesaj
      12 Mayıs 2011 19:58:15 Konu Sahibi
      Hayırlı Olsun 2011-Q1 Haritalarınız.



      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      5355 Mesaj
      12 Mayıs 2011 20:11:41 Konu Sahibi
      Son durum itibariyle bir de Screen Shot ekleyelim...

      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      625 Mesaj
      13 Mayıs 2011 07:16:27
      yeni yazılımı yüklemdim versiyon 8.5.11.152849 jul 29 2010 gözüküyor şimdi bu yeni halimidir. yok sa beceremedinmi ?
      neden jul 29 2010 yazıyorki en azından 2011 falan yazması gerekmiyormu ?

      buda programdan ekran görüntüsü



      |
      |
    • Yarbay
      5355 Mesaj
      13 Mayıs 2011 07:23:30 Konu Sahibi
      Sayın @umitlik

      Yüklemişsiniz 2011-Q1 görünüyor. Yukarıda baktığınız cihazınızın versiyonudur. O değişmez...
      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.