Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Profil Özeti
TheFight
Gerçek AdSinan U
Doğum Tarihi16 Mart ****
Konumİstanbul, Büyükçekmece
Üyelik Bilgileri
Katılım zamanı: 28 Haziran 2012
Mesaj sayısı: 0
2. el mesaj sayısı: 0
Son mesaj tarihi: 45 dk. önce
Son giriş tarihi: 28 dk. önce
Aktiflik: Şu anda forumda değil
Arkadaşları1
Son Aktiviteler Filtreleme seçenekleri:  Konular | Yorumlar | Favoriler | Paylaşımlar | Hepsi
[Beşiktaş 2016/2017 Sezonu] Genel Tartışma ve Transfer Konusu başlıklı konuya yorum yazdı (45 dk. önce)
Cenk tosun için irandan teklif var 2m euro inş doğrudur .... Mesaja git »
Haftasonu için eğlencesine ev sahibi kuponu başlıklı konuya yorum yazdı (12 sa. önce)
Fakat börcır ???... Mesaja git »
Harry Kewell bir kez daha haklı çıktı. başlıklı konuya yorum yazdı (22 sa. önce)
" gs üzerinde oyunlar oynanıyor " Harry Kewell... Mesaja git »
1.5 Üst Gol Bahsi ile Sistem - 25 Mart Güncel başlıklı konuya yorum yazdı (bir ay önce)
Beyler kalan maçlar için yorumlarınız nedir ? Polonya gol atar diye düşünüyorum diger maçlar biraz sıkıntı... Mesaja git »
Besiktas vs Olympiakos Skor Tahminleri başlıklı konuya yorum yazdı (2 ay önce)
Vay ince ama beck oynamaz herhalde :)... Mesaja git »
Beşiktaş Paramparça Eder Kartal Avlar başlıklı konuya yorum yazdı (2 ay önce)
Hocam bu asya handikap falan bende görüyorum da nedir tam olarak 0.25 handikap falan var çeyrek öne geçerse falan mı kazanıyosun ??... Mesaja git »
Bahiste Kazanmanın Yolu(ALTIN KURALLAR) başlıklı konuyu favorilerine ekledi (2 ay önce)
Öncelikle şunu ifade edeyim bahiste uzun vadede her zaman kaybedersiniz.Uzun vadeli sürekli kazanmak gibi bir niyetiniz varsa ve elinizde de guzel bir... Mesaja git »
[Beşiktaş 2016/2017 Sezonu] Genel Tartışma ve Transfer Konusu başlıklı konuya yorum yazdı (4 ay önce)
Atınç ne bodoz bi adam lan . Futbolcu olmuş milyon kazanıyo işte bu adam :D... Mesaja git »
Dün Fenerbahçe maçında Beşiktaşın hiç pozisyonu yokmu ? başlıklı konuyu favorilerine ekledi (5 ay önce)
Dün maçı acil işlerden dolayı ara ara 20dk filan izledim hep Beşiktaş pozisyona girdi ama bu gün lig tv sitesinde özeti izledim 5-0 yenilmedigize şükr... Mesaja git »
[Beşiktaş 2016/2017 Sezonu] Genel Tartışma ve Transfer Konusu başlıklı konuya yorum yazdı (5 ay önce)
Beyler derbi biletleri ne zaman satışa çıkacak bilen var mı ?... Mesaja git »
Arkadaşları

Circassian81
Mesaj: 1295
Pano
Bu üyeye ait bir pano mesajı bulunmuyor.
Referansları
Referans bulunmuyor.
İmza
 
Sistem ve Tercihleri
Takım
Beşiktaş
Hakkında
9b5d365465db051308134b17dd29d8dc7.jpg

 




Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.


DHBR3
0.078