DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
Turkcell Tek Numara SMS ve Arama Engelleme
11
Cevap
0
Favori
27.929
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Mobil Operatörler >> Turkcell >> Turkcell Tek Numara SMS ve Arama Engelleme
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      532 Mesaj
      16 Haziran 2011 23:04:39 Konu Sahibi
      Selamlar.

      Yav, bi arkadas var.

      Gecenin 5'inde iyi geceler 5.30 gibisinde gunaydin diye mesajlar atiyo.

      Aslinda bu mesajlari ben uyurken atiyo ve rahatsiz oluyorum.

      Ondan gelen mesajlari engellemek istiyorum. Samsung'da boyle birsey vardi.

      Ama benim Nokia 5130 Xpress Music

      telefonum var.

      Tek bir kisinin numarasini nasil engellerim?

      Biktim artik yeni bir samsung telefon alıcam onun yuzunden.

      Bunun bir yolu var mi?



      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      403 Mesaj
      17 Haziran 2011 01:05:44
      quote:

      Orijinalden alıntı: turklerklani
      Selamlar.

      Yav, bi arkadas var.

      Gecenin 5'inde iyi geceler 5.30 gibisinde gunaydin diye mesajlar atiyo.

      Aslinda bu mesajlari ben uyurken atiyo ve rahatsiz oluyorum.

      Ondan gelen mesajlari engellemek istiyorum. Samsung'da boyle birsey vardi.

      Ama benim Nokia 5130 Xpress Music

      telefonum var.

      Tek bir kisinin numarasini nasil engellerim?

      Biktim artik yeni bir samsung telefon alıcam onun yuzunden.

      Bunun bir yolu var mi?

      İşletim sistemi olan telefonlar bu sorununuzu çözebilir. Symbian veya android tabanlı bir telefon alırsanız istediğiniz kişi veya kişileri engelleyebilirsiniz.
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      532 Mesaj
      17 Haziran 2011 14:39:29 Konu Sahibi
      S60 şu an

      Saniyorum Symbian 60 diyorlar.

      Nokia 5130 Xpress Music var.

      Nasil engellicem?
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      403 Mesaj
      17 Haziran 2011 15:06:37
      quote:

      Orijinalden alıntı: turklerklani
      S60 şu an

      Saniyorum Symbian 60 diyorlar.

      Nokia 5130 Xpress Music var.

      Nasil engellicem?

      symbian işletim sistemi olan bir nokia telefonunuz varsa oviden adv communication manager programını kurun. İstediğiniz kişileri engelleyebilirsiniz.
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      532 Mesaj
      17 Haziran 2011 15:45:14 Konu Sahibi
      5130 icin kullanilamaz diyo.
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      403 Mesaj
      17 Haziran 2011 18:52:14
      quote:

      Orijinalden alıntı: turklerklani
      5130 icin kullanilamaz diyo.

      kaspersky mobile kurun. donanım haber forumlarından birinde olacak. istediğiniz numaraların engellenmesi konusunda en gelişmiş yazılımdır.
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2865 Mesaj
      17 Haziran 2011 19:00:50
      quote:

      Orijinalden alıntı: sondemir



      Alıntıları Göster


      kaspersky mobile kurun. donanım haber forumlarından birinde olacak. istediğiniz numaraların engellenmesi konusunda en gelişmiş yazılımdır.

      +1...Teşekkürler...
      |
      |
      _____________________________

      "Zalimler İçin Yaşasın Cehennem"
    • Yüzbaşı
      532 Mesaj
      17 Haziran 2011 19:02:35 Konu Sahibi
      Desteklemiyor bunu da

      5130 xpress music
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      403 Mesaj
      18 Haziran 2011 19:18:34
      Eh bu işin son çaresi şu:
      1 - Arkadaşınızı arayın ve zamansız mesaj yazmamasını rica edin.
      2- Telefonuzu değiştirin ve yeni telefonunuzun yarı parasını arkadaşınızdan talep edin.
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      532 Mesaj
      19 Haziran 2011 23:42:33 Konu Sahibi
      Defalarca rica ettim :(.

      Yani inat ya da aptal ya da beyin fonksiyonlari zarar görmüs.

      2-

      Degistiricem zaten ama parasini nasi isteyeyim :D
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      21 Haziran 2011 19:34:13
      Kaspersky mobile security gerçekten çok iyi. Hem sms hemde arama engelleme yapabiliyorsunuz istediğiniz numara için
      |
      |
      _____________________________


      iPhone 5 64 GB White
    • Er
      1 Mesaj
      25 Nisan 2012 19:13:22
      bnde 5130 kullanıyorum ve biri sürekli mesaj atıyo çok rahatsız oluyorum napcaam bilmiyorum :(( lütfen yardımcı olur musunuz??
      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.