DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
..
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
41
Cevap
2
Favori
25.907
Tıklama
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      452 Mesaj
      12 Ağustos 2008 11:25:52 Konu Sahibi
      ..


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi prvn90 -- 23 Temmuz 2014; 1:20:14 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      314 Mesaj
      13 Ağustos 2008 23:57:19
      Cdrive modeli vardi benim aracta memnundum genel olarak yumusak hamurlu bir lastik herhangi bir sikintisi yoktu. tavsiye ederim fiyatida cok ucuk degil.


      _____________________________

      Saygılar
    • Binbaşı
      1263 Mesaj
      14 Ağustos 2008 11:07:39
      Tek bildiğim yumuşak bır lastık olduğu..

      Çukurlardan gecerken tok bır ses verır sarsıntıyı absorve eder..

      Ancak bunun sıkıntısı (yumusak olmasının) yaz aylarında kavrama problemi ve kısa surede aşınmasıdır.


      Eger kışlık lastık alamıyorsanız,kışın kullanabilinir iyi bir yazlık lastıktır.



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      781 Mesaj
      16 Ağustos 2008 23:38:13
      quote:

      Orjinalden alıntı: alpi4242

      YOKOHOMA LASTİK HAKKINDA

      BİLĞİ VEREBİLECEK ARKADASLAR YOKOHOMA NASIL BİR LASTİKDİR


      Yokohama, marka ve ürün nitelik değerliliği olarak NOKIAN gibi TR de pek bilinmeyen, distribütörü tarafından da bana göre yeterince ehemmiyetle lanse edilmeyen bir marka. Japon teknolojisinin tüm niteliklerini üzerinden barındıran bir marka. Teknoloji olarak çok beğendiğim de bir ürün gamına sahip. Özellikle Yüksek ve Ultra Yüksek Performans seri ürünlerinde...

      Bridgestone'a eşdeğer hatta belli noktalarda daha da ileri diyebileceğimiz, ürün lere sahip.

      Yokohama da Nokian gibi belli oranlarda ve kapasitede üretim yapıyor. Kapasite belli düzeyde sabitlendiğinde ürün hakikaten çok iyi ortaya çıkıyor. Bunu Nokian, Yokohama, TR de olmayan ama keşke olabilse dediğimiz NITTO gibi markalarda daha iyi görüyoruz. Gislaved'i de bunların arasına koyabiliriz.

      Yokohama'nı C.Drive ve S.Drive teknolojileri kendine özgü ama kalite ve sonuç veren ve vermiş teknolojiler. Advan serisi UHP lastikleri Lemans', tarzı yarışlarda kendini kanıtlamışlar. Teknik olarak gayet ileri ürünler, TR de ki distribütörü biraz daha alakalı olabilse keşke... Sadece "Arabama Yokohama" demekler bitmiyor bazı şeyler...



      _____________________________

      Saygılarımla
      C.Ali SAĞLAM
    • Teğmen
      249 Mesaj
      16 Ağustos 2008 23:49:36
      Fast and Furıous fılmınde bı cok aracta kullanıldı TOYOdan sonra tavsıye edılebılcek bı lastık tabı 17''den sonrakı serılerı ıcın konusuyorum.


      _____________________________

      | AMD Phenom 9850 Quad 2511@2813Mhz 4Mb Cache | Gigabyte ma790fx-ds5 Mainboard | Kingston HyperX 4x1gb 1066Mhz Dual DDR2 | Seagate 2x500gb sata2 32mb Cache NCQ 7400Rpm HDD | Sapphire HD4870 512mb 256bit GDDR5 | Feel hurricane II Case | Thermaltake Qfan 650W Powersupply | Thermaltake Duoorb CPU Cooler | Samsung 226cw 22'' LCD | Logitech Z5500 | Creative Audigy USB External Sound Card |




    • Yüzbaşı
      452 Mesaj
      27 Ağustos 2008 21:59:15 Konu Sahibi
      bu kadar mı


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      27 Ağustos 2008 23:00:34
      Yokohama ile “Sürüş Keyiftir”



      Yokohama Lastikleri, Türkiye’deki lastik sektörüne Zeruma teknolojisi ile üretilen A ve C Drive desenleri ile damgasını vuruyor. “Sürüş Keyiftir” diyen A Drive Yokohama Lastikleri, özellikle yağışlı havalarda su akışını kolaylaştıran yapısı ile aracın yol tutuşunu maksimum seviyede tutuyor ve titreşimini minimuma indirerek güvenli sürüş imkanı sağlıyor.



      Yokohama’nın yeni geliştirdiği C Drive, yüksek performansı mükemmel konfor ile birleştirmek isteyen sürücülere sesleniyor. Yokohama tasarım deneyimini, “full logic” asimetrik taban deseni ile birleştiren C Drive ile hem ıslak hem de kuru zeminlerde arzulanan yol tutuşu sağlanıyor. Yokohama’nın, farklı yol ve hava koşullarında deneme sürüşleri ile test edilen deseni C Drive, sürücüye dinamik performansının yanı sıra sessiz ve konforlu bir sürüş imkanı sunuyor. C Drive, uzun ömürlü teknik yapısı ile “ömür boyu konfor” vaat ediyor.


      1917 yılında kurulan Japon Yokohama Rubber Co. tarafından üretilen Yokohama Lastikleri, özellikle yüksek performans lastiklerindeki uzmanlığı ve deneyimini, binek otomobili ve kamyon lastikleri ile yollara taşıyor. Farklı kullanıcı ihtiyaçlarına yanıt vermeyi hedef alan Yokohama Lastikleri, 90 yıla yayılan birikimiyle geliştirdiği üretim teknolojileri ile daha fazla konfor ve daha sessiz sürüş isteyenler için seçenekler sunuyor. Yokohama patentli Zeruma teknolojisi ile üretilen Yokohama Lastikleri de, değişen hava koşullarında esnekliğini koruyarak maksimum yol tutuş sağlıyor ve sürücüye güvenli sürüş keyfi yaşatıyor.


      Yetermi bu kadar bilgi



      _____________________________

      | AMD Phenom 9850 Quad 2511@2813Mhz 4Mb Cache | Gigabyte ma790fx-ds5 Mainboard | Kingston HyperX 4x1gb 1066Mhz Dual DDR2 | Seagate 2x500gb sata2 32mb Cache NCQ 7400Rpm HDD | Sapphire HD4870 512mb 256bit GDDR5 | Feel hurricane II Case | Thermaltake Qfan 650W Powersupply | Thermaltake Duoorb CPU Cooler | Samsung 226cw 22'' LCD | Logitech Z5500 | Creative Audigy USB External Sound Card | HP Pavilion dv5 1002et |




      Nissan Skyline R34 GTR V-Spec II Nur
    • Yüzbaşı
      452 Mesaj
      16 Eylül 2008 22:35:16 Konu Sahibi
      yorum yok mu


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      16 Eylül 2008 23:22:38
      sürüş keyfi + konfor + sessizlik istiyorsan bence lastik Bridgestone turanza ER300 şaşmam


      _____________________________

    • Yarbay
      3984 Mesaj
      17 Eylül 2008 09:54:21
      Aracımda fabrika ekipmanı olarak Yokohama A460 vardı.Şimdi de Turanza er300 var.Yokolar daha sessiz ve yumuşaktı gibi geliyor bana.Bence iyi lastiklerdi.Ama ben köyde çalıştığım için ve yollarımızın bir kısmı asfalt değil.Belki bu yüzden çabuk aşındı bence.34000km de değiştirdim.er300 biraz daha gürültülü geliyor bana.Eğer şehirde otrup bozuk yollara hiç girmeseydim belki yine yokohama alırdım.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      452 Mesaj
      16 Ekim 2008 23:01:31 Konu Sahibi
      yokohomacılar nerdesınızzz


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      298 Mesaj
      19 Ekim 2008 02:18:38
      eskilerden...kalitelidir...ama çok bir fiyat farkı yoksa bridgestone derim...


      _____________________________

      adalet için...
    • Yarbay
      7625 Mesaj
      20 Ekim 2008 15:07:20
      Eskiden BMW'nin tuning firmasınca modifiye edilmiş Dinan M5 modelleri vardı. Zaten çok güçlü olan M5'in iyice güçlendirilmiş modifiyesiydi. O M5'lerde Yokohama AVS lastikler kullanılıyordu. Kötü bir lastik markası olsa heralde tuning firması o arabada kullanmazdı.


      _____________________________

    • Yarbay
      2848 Mesaj
      20 Ekim 2008 19:25:04
      Arkadaşım sen en iyisi ADAC ın sayfasına bak burada anlatılanlardan çok daha detaylı objektif ve modele uygun en doğru yorumu orada bulabilirsin.


      _____________________________

      merhaba
    • Teğmen
      201 Mesaj
      17 Nisan 2010 19:20:41
      arkadaşlar iyi bir araba kullancıısı olarak naçizane özür dileyerek.iyi bir yokohama cı oldugumu belirtmek istiyorum.

      yokohama ilie ilgili anılarımı anlatayım;
      peugeot 307 2005 model aracıma 2008 ylılı ocak ayında lastik değiştirmek için gittiğim satıcı arkadaş yokohama bayii id ben ona michelin marka istediğimi söyledim bana yokohama nın israrla michelin kadar iyi bir lastik oldugunu ve fiaytının onun kadar pahalı olmadıgını söyledi.ogün için ac001 205/55 16 94v 200 tl 12 taksit yokohama, michelin primacy hp 240 tl idi ve enfazla 6 taksit yapıyorlardı.
      ben eve döndüm lastik alamdan.
      oturdum internetin başına lastik testleri yazdım hazreti google a oda adac de adlı bir alman sitesine yönlendirdi beni açtım lastik testlerini ve tam aradğım 205 55 16 lastik testi yokohama da test edilmiş başladım okumaya tabi almanca türkçe sözlük açarak. ogün için 20 ye yakın lastik test edilmiş yoko 8. olmuş michelin 7 . olmuş.
      1. pirelli p7
      2.bridgestone
      3.continential
      4... neyse sıralam b şekilde gidiyor.

      ben test sonuçlarını yoko michelin ve bridgestone ve pirelli nin sonuçlarını tek tek yazarak tekrar kendi aralarında sıraladım ve baktım ki yokonun tüm sonuçları hepsinde daha iy fakat bir sonuç var o hepsinde yüksek. o sonucun açıklamasını almanca sözlükten bir türlü tercüme ademedim.
      sonra bir kaç araştırmanın ardından o kelimenin dayanıklılık olduğunu buldum.

      ve anlaşılan çok dayanıklı olmamakla beraber çok iyii bir lastik oldugu.
      ben ertesi gün gittii taktırdım yoko ları şuan 45000 km oldu hala bir 10000km daha garanti gider.gelelim en önemli konuya benim için lastik sesi çok kötü bulduğum bir konudur.yoko lar daha önce kullandığım michelinden kesinlikle daha sessiz ve iyi ler. kesinlikle arabasında yol sesinden rahatsız olan ve yanakları daha sağlam bir lastik istiyorsanız yoko tam aradığınız bir lastik.umarım açıklamalarım .yardımcı olmuştur.
      iyi günler.



      _____________________________

      Thermaltake ARMOR vh6000+ kasa - i7 2600k işlemci - Akasa AK965 cpu cooler - Asus p8p67deluxe -cl7 1600mhz ddr3-ram - logitech G7 Mouse - Logitech Z-5500 -
      Pioneer lx5090
      FC YoUnG
    • Binbaşı
      1700 Mesaj
      15 Mayıs 2010 10:41:50
      Yol koşullarının nasıl olduğunu dert etmeyin, tüm mevsimlerde sadece süşünüze konsantre olun.

      Geliştirilmiş ek güvenlik önlemleri Yeni FULL LOGIC DESEN

      C.Drive in Full Logic asimetrik taban deseni C.Drive 2 de daha da gelistirilmis bir mantik ile calisiyor. C.Drive 2 islak ve kuru zeminlerde kanallarin konumlari sayesinde cok daha mukemmel performans verebiliyor.

      Taban deseninde yeralan, 4 ana cevresel kanal (1) ve taban desen merkezinde yer alan spiral formlu bosaltma kanallari (2) suyu suratle ve siddetle bosaltirken ozellikle viraj, donus esnasinda dis omuzda yeralan daraltilmis kanallar ile, ic omuzda yer alan kisaltilmis kesik kanallar kararliligi surekli kilmak uzere dizayn edilmişlerdir. Boydan boya cevresel ana merkez blok kusaginda yer alan elmas bicimli egilmis konik yapilar (3) zemin gerilimini azaltarak duzensiz asinmayi engeller.

      Guvenlik ve Cevre

      Molekul agirligi cok daha yuksek polimerler ve yogunlugu arttirilmis silika ile çok yeni gelistirilmis bir bilesim.

      Yogunlugu arttirilmis silika bir yandan yakit ekonomisi saglayan yuvarlanma direncini azaltirken, mukemmel islak zemin performansi verebiliyor. Birbirlerine orulmus daha uzun polimer yapilari kaucugu daha da saglamlastirarak mukemmel kontrol performansi sunarken ayni zamanda da lastigin km. omrunu yukseltiyor.

      Kusursuz performans ve güvenli sürüşte son nokta:

      Yokohama ZERUMA teknolojisi…

      Yokohama Rubber Co. Tarafından üretilen ZERUMA teknolojisi, her türlü hava ve yol koşullarında lastiğin yol tutuşunu arttırarak sürüş keyfinizi güvenlik ile birleştiriyor.

      Silica maddesi, lastik yapı maddesine eklendiğinde soğuk ve sıcak havalarda bile kauçuğun sertleşmesini ya da çok yumuşamasını önleyerek lastiğin yol tutuşunu artırıyor. Ancak bu madde kauçuk içinde dağılmadığı için, bugüne kadar lastik yapı maddesi olarak kullanımında güçlük yaşanıyordu.

      Yokohama Rubber tarafından yürütülen uzun araştırmalar sonucunda geliştirilen ZERUMA teknolojisi, Silica’nın kauçuk içinde ideal ve homojen dağılımını sağlıyor. Yokohama patentli bu teknoloji, lastiğin yumuşaklığını kontrol ediyor; soğuk kış koşullarında lastiğin yol tutuşunu artırıyor ve ıslak, karlı ve buzlu yollarda yüksek ve dinamik performans sağlıyor. Sıcak yaz yol koşullarında lastiğin çok yumuşamasını engelleyerek aşınmasını azaltıyor. Sıcak ve soğuk hava koşullarında yakıttan tasarruf sağlıyor.


      Kaynak
      http://saglamotomotiv.n...-yokohama-c-drive-2.html



      _____________________________

      Dünya karşılaştığınız fırtınalarla değil,gemiyi limana getirip getiremediğinizle ilgilenir

      Emniyet kemeri hayat kurtarır...
    • Yarbay
      10985 Mesaj
      15 Mayıs 2010 10:48:50
      gerçekten bütçe ayrılması gereken bir lastik....

      ultra yumuşak hamur mükkem ötesi bir frenleme ve yol tutuş tabiki faturası 35-40binde resmen biten kabağa doğru giden lastikler...

      kısa ömürlü ancak gerçekten yola yapışan lastikler. 40.000km kadar kullanma şansım oldu hatta 40bine doğru aracı baya bir zorlamıştım ve çok memnun kalmama rağmen kısa ömrü ve fiyatı önemsemeyenler için daha iyisi yok....



      _____________________________

    • Binbaşı
      1700 Mesaj
      15 Mayıs 2010 11:01:09
      Bende michelin bayine primacy hp taktırtmak için gitmiştim.
      Aracım megane2 dinamik,205-55-16 ebatta goodyear nct 5 vardı üzerinde.
      Araç özellikle sakin ve uzun yolda kullanımdan dolayı 6 ylda 50 bine geldi ve lastik dişleri hala 3 mm üzerindeydi fakat kuruyan kauçuk abs'nin devreye girmesine neden oluyordu ayrıca sert manevralarda yanal kayma eğilimi gösteriyordu.
      Michelin için 190 C drive için 150 dedi ve c drive'ı önerdi.
      Bende en az 5 sene kullanacağımı varsayarak dayanıklı olsun michelin olsun dedim ama birazda araştırma isteği ile o gün ytaktırmadım.
      Araştırdığımda lastik ve teknolojisi için iyi şeyler söyleniyordu.
      Sonra gittim ve değiştirdim.
      yaklaşık 1000 km oldu,ilk aldığımda fren ve yanal kayma eğilimini dendeim gerçektren memnun kaldım ama en son 50 bin km deki lastiklerime göre düşündüğüm için michelin ile mukayese edemem.Ayrıca lastik gerçekten çok sessiz ve konforlu,daha önce hissetiğim küçük kasis ve çukurları çok daha az hissediyorum.
      <birde jantınızı kaldırıma sürtmeniz çok zor çünkü lastik yanakları janttan 6-7 mm daha dışarıda kalıyor



      _____________________________

      Dünya karşılaştığınız fırtınalarla değil,gemiyi limana getirip getiremediğinizle ilgilenir

      Emniyet kemeri hayat kurtarır...
    • Çavuş
      98 Mesaj
      11 Şubat 2012 00:00:48
      yoko kar lastikleri kullanıyorum ... muhteşem ötesi yol tutuş var... zincire hiç ihtiyaç duymuyorum


      _____________________________

      YA OLDUĞUN GİBİ GÖRÜN, YA DA GÖRÜNME!
    • Er
      1 Mesaj
      29 Aralık 2012 23:05:39
      aaa


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erscet -- 30 Aralık 2012; 0:32:42 >
      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.