DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
***BLACKBERRY KULLANICILARI SORUNLARI VE ÇÖZÜMLERİ***
4.795
Cevap
37
Favori
763.971
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonları >> Blackberry >> ***BLACKBERRY KULLANICILARI SORUNLARI VE ÇÖZÜMLERİ***
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1361 Mesaj
      29 Temmuz 2007 23:46:23 Konu Sahibi
      Tüm Blackberry Kullanıcıları Sorunları Ve Çözümlerini Bu başlık Altında Toplayabiliriz.






      Facebook Balackberry Yazılım Sayfası İçinde facebook.com/BlackBerryYazilim Sayfasına Ziyaret Edebilrsiniz.
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >



      |
      |
      _____________________________

    • Er
      7 Mesaj
      09 Ağustos 2007 11:32:50
      buyur kardeşim yardımcı olayım
      _____________________________

    • Er
      14 Mesaj
      18 Ağustos 2007 16:45:51
      dün aldım.. kullanmaya çalışıyorum... zor bir alet ama bir çözersem yandıki ne yandı.....
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      277 Mesaj
      03 Eylül 2007 21:23:35
      aynı şekilde bende yeni aldım ve gözüme zor gözüktü
      burdan paylaşabilirsek bilgileri ii olur
      gerçi 15 gündür bişey yazılmamış ama olsn
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1361 Mesaj
      03 Eylül 2007 22:43:39 Konu Sahibi
      evet black beryy sorunları ve problemlerini bu baslık altında toplayalım
      mesela ilk soru benden tema yukleyen varmı eger varsa nasıl yukledigini ogrenebilirmiyiz
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      277 Mesaj
      06 Eylül 2007 11:23:34
      ben tema yükledim

      desktop software aracılığıla yüklüosunuz.
      açılan programdaki ilk simgeye çift tıkladıktan sonra next diyerek 'ekle' yazısı çıkan yere kadar geldikten snra ekle ye tıklayarak yüklemek istediğiniz temayı seçiosnuz(.alx uzantılı)daha sonra kendisi ekliyor temayı ve telefon kapanıp tekrardan açılıor
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      277 Mesaj
      06 Eylül 2007 11:25:57
      esas bnm derdim telefondan nete bağlanabilmek.bir türlü ayarlayamadım.mesela msn yükledim fakat bağlantınız yok deniyor ve girmiyor.msn çok önemli değil,internetide çok kullanmıycam yane ondan bis üyeliği de yaptırmadım ama maç sonuçlarına falan bakabilmek için ufak tefek nete girerim ve kullandığım kadarını öderim die düşünüyodm.bu ayarları nerden yükleyebilirim.tcell online işlemde wap mms internet ayarları kısmı war fakat bu model yok

      ne yapmalıyız??
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      277 Mesaj
      06 Eylül 2007 14:53:42
      ana ekrana istediğimiz kısayolu taşıma

      menuye girdiğmizde karışımıza çıkan üstteki ilk 5 simge ana ekranda kısa yol olarak gözüküyo.bunu değiştirmekte bizim elimizde.menüdeyken tekrar menu tuşuna basınca uygulamayı taşı war.buna tıkladığımız zaman ana ekranda kısa yol olarak gözükmesini istediğimiz simgeyi ilk 5 arasına alıyorz ve böylece istediğimiz kısayolun ana ekranda olmasını sağlıyorz.
      _____________________________

    • Er
      14 Mesaj
      09 Eylül 2007 23:04:52
      carlos4ever arkadasa



      önce seceneklere giriyorsun..
      oradan Gelismis Secenekler
      oradan TCP ayarlarina gir

      APN:internet
      APN Kullanici adi:gprs
      APN Parolasi:gprs

      hepsi bu... tabii turkcell ayarlari bu sekilde...Diger operatorleri bilmiyorum
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      277 Mesaj
      09 Eylül 2007 23:07:17
      quote:

      Orjinalden alıntı: kandk

      carlos4ever arkadasa



      önce seceneklere giriyorsun..
      oradan Gelismis Secenekler
      oradan TCP ayarlarina gir

      APN:internet
      APN Kullanici adi:gprs
      APN Parolasi:gprs

      hepsi bu... tabii turkcell ayarlari bu sekilde...Diger operatorleri bilmiyorum



      eywallaa

      şimdi deniorm
      |
      |
      _____________________________

    • Er
      14 Mesaj
      09 Eylül 2007 23:09:10
      Tema konusunda aslında benim tercihim Today teması.. Öyle 5 satırlı olanlar değil.. Internette bir yigin tema var hemde ücretsiz ama hiç orjinali dışında TODAY temasi bulamadim..
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      277 Mesaj
      09 Eylül 2007 23:17:54
      deneme başarısz oldu ne yazıkki
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      277 Mesaj
      09 Eylül 2007 23:24:11
      bu telde net için bis şart açıkçası

      bu arada today teması dediğin bumu
      bende bunu çok aradım fakat bulamadım

      http://img338.imageshac...imbb8100tmobilez1pp7.jpg
      |
      |
      _____________________________

    • Çavuş
      60 Mesaj
      02 Ekim 2007 21:01:19
      benim blackberry acılmıyor delirtti beni bilen biri var mı?
      sarja takıorum hiç bi tepki vermiyor alet.. ekranında bi logo var garip bisi ve altında kucuk bi 507 yazıyor. baska hiç bi belirti yok aletten calıstııgına dahil..
      beyler bayanlar bilen biri lutfen yardım etsein el atsın zor durumda kaldım..

      saygılar...!
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      369 Mesaj
      23 Aralık 2007 18:34:46
      quote:

      Orjinalden alıntı: carlos4ever



      Alıntıları Göster



      eywallaa

      şimdi deniorm


      Bunu denedin olmadı sanırım.

      Evet Blackberry nin browser i ille de BIS üyeliği istiyor. Çok saçma bir sistem Turkcel i aradım internete girmek istiyorum ayarları yollar mısınız dedim. Blackberry için servilsleri saydı. Ücretsiz yok mu dedim. Yok dedi. Dedim yani gidip Nokia alsam internete bağlanabileceğim ama Blackberry ile bağlanamıyorum öyle mi? Cevap öyle efendim.

      Nasıl saçma sistemdir anlamadım.

      ANCAK çözüm yok değil.www.opera.com adresinden Opera Mini yi indirin, telefona kurun, yukarıda arkadaşın bildirdiği şekilde TCP ayarlarını yapın. Artık internete girebiliyorsunuz.

      ttmail hesabımdaki mailleri indirmek için de bir sistem var mı acaba.

      Bu konuyu canlı tutalım bu telefon güzel ama uğraştıracak.
      |
      |
      _____________________________


      https://www.flickr.com/photos/65316244@N06/
      Arcam irDAC - Schiit Lyr / Emotiva Mini X-A100 - Hifiman HE500
      Sony Nex 6 - Lens Turbo II - Canon FD 50mm f1.4, Canon FD 24mm. f2.8
      MacBookPro Mid 2012
      PSN : Sivridis
    • Er
      6 Mesaj
      04 Ocak 2008 18:33:21
      arkadaşlar bilgisayara indirdiğim bi dosyayı 8100 a nası atıcam usb kablosu ile bağladım ama nereye atıcam dosyayı
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      4421 Mesaj
      04 Ocak 2008 23:16:17
      quote:

      Orjinalden alıntı: Furkan 37

      arkadaşlar bilgisayara indirdiğim bi dosyayı 8100 a nası atıcam usb kablosu ile bağladım ama nereye atıcam dosyayı

      Ne dosyası atmaya çalışıyorsun? Word , excel gibi dosyaları atamazsın sadece e-posta ile alabiliyorsun.
      Bu arada 8100'da color pearl kullanan var mı?
      |
      |
      _____________________________

      HP COMPAQ PRESARIO DV6730 ET - Aidata - P IV 2,8 GHz. � 512 Mb. Ram - Win XP SP2 � Nikon D50 � Sigma 17-70 mm. F2.8-45 Macro � Nikon 18-55 mm. F3.5 -5.6 G ED � Nikon Nikkor 70-300 mm. F 4-5.6 G � Nikon SB-600 - Canon EOS 3000V - Canon 28-90mm. DC-Sony Ericsson P990i -Nokia E50 � BlackBerry 7130G - Nokia 8910i - Ipod Nano Siyah 4 GB. � Opel Corsa 1.3 CDTI Essantia 2005 � Besiktas - Ferrari
    • Er
      6 Mesaj
      05 Ocak 2008 15:47:38
      quote:

      Orjinalden alıntı: izmir_sevdalısı



      Alıntıları Göster


      Ne dosyası atmaya çalışıyorsun? Word , excel gibi dosyaları atamazsın sadece e-posta ile alabiliyorsun.
      Bu arada 8100'da color pearl kullanan var mı?

      örneğin tema indirdim bilgisayara onu nası yükliycez
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      4421 Mesaj
      06 Ocak 2008 13:08:25
      quote:

      Orjinalden alıntı: Furkan 37
      örneğin tema indirdim bilgisayara onu nası yükliycez


      İndirdiğin dosyanın exe ya da alx uzantılı olması gerekiyor. Desktop Manager'dan Applicaiton Loader'ı seçip EKLE menüsünden ilgili dosyayı ekleyip ileriyi seçmek yeterli olacaktır.
      |
      |
      _____________________________

      HP COMPAQ PRESARIO DV6730 ET - Aidata - P IV 2,8 GHz. � 512 Mb. Ram - Win XP SP2 � Nikon D50 � Sigma 17-70 mm. F2.8-45 Macro � Nikon 18-55 mm. F3.5 -5.6 G ED � Nikon Nikkor 70-300 mm. F 4-5.6 G � Nikon SB-600 - Canon EOS 3000V - Canon 28-90mm. DC-Sony Ericsson P990i -Nokia E50 � BlackBerry 7130G - Nokia 8910i - Ipod Nano Siyah 4 GB. � Opel Corsa 1.3 CDTI Essantia 2005 � Besiktas - Ferrari
    • Er
      6 Mesaj
      06 Ocak 2008 16:12:29
      quote:

      Orjinalden alıntı: izmir_sevdalısı



      Alıntıları Göster



      İndirdiğin dosyanın exe ya da alx uzantılı olması gerekiyor. Desktop Manager'dan Applicaiton Loader'ı seçip EKLE menüsünden ilgili dosyayı ekleyip ileriyi seçmek yeterli olacaktır.


      .alx uzantılı
      desktop manager i açıyorum app. loader e tıklıyorum next yazısı çıkıyo next e tıklıyorum çıkan yazı budur :

      A connection to the handheld could not be established. Please ensure that the handheld is properly connected to the cradle or USB cable, and that the cradle or USB cable is connected securely to your computer. Also ensure that the handheld has completed any startup operations. Then run the Application Loader Wizard again.



      sonra altta tek seçenek olarak close kalıyo
      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.