DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
Konuşkan Olmak İçin Ne Yapmalı?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
60
Cevap
6
Favori
27.780
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Konuşkan Olmak İçin Ne Yapmalı?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      415 Mesaj
      29 Ocak 2012 14:35:02 Konu Sahibi
      15 dakikadır konu açmaya çalışıyorum hata veriyor sinir kirizi geçireceğim.Neyse...

      Bazıları sürekli konuşacak bir konu buluyor,hemen sohbeti ortamı kuruyor.Hemen dost arkadaş ediniyor direk ortama giriyor.
      Ben yanımda tek bi' arkadaş varken konu açmak için canım çıkıyor.Ama bazıları direk samimiyeti kuruyor.

      Konuşkan olmak için ne yapmalı?



      _____________________________

    • Yarbay
      9995 Mesaj
      29 Ocak 2012 14:44:49
      Birisi gelecek "kitap oku" diyecek. Ne kadar işe yarar bilmem.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      415 Mesaj
      29 Ocak 2012 14:46:47 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: nForcer

      Birisi gelecek "kitap oku" diyecek. Ne kadar işe yarar bilmem.

      Tüm konudışından daha fazla kitap okuduğumdan fazlasıyla eminim,kitapla bi' alakası yok.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi S. Todd -- 29 Ocak 2012; 14:47:30 >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1364 Mesaj
      29 Ocak 2012 14:48:31
      Konuşkan olmak için Söylediklerinin anlamlı olup olmadığını düşünmeden konuşacaksın. Karşındaki acaba sıkılır mı ? düşüncesine kalıpmıycaksın.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      415 Mesaj
      29 Ocak 2012 14:52:15 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: Luken Drew

      Konuşkan olmak için Söylediklerinin anlamlı olup olmadığını düşünmeden konuşacaksın. Karşındaki acaba sıkılır mı ? düşüncesine kalıpmıycaksın.

      Hayır yani gevezeliği kastedmiyorum.Adam bi' konudan giriyor,diğerinden çıkıyor,konuştuğu kişide,kendide gayet memnun hiç bi' problem yok.
      Hemen bağ kuruyor sanki 40 yıllık arkadaşıymış gibi



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi S. Todd -- 29 Ocak 2012; 14:53:06 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      581 Mesaj
      29 Ocak 2012 14:52:53
      kitap okumak değilde. insan birşey biliyorsa konuşur . ama bu şey insanların yakından alakası olan şeyler olmalı. eğer bir üni.li çevreyse konuşmak olmak istedğin ortam popüler kitaplar ve edebiyat işe yarayabilir. eğer mahalleden insanlarsa onların ilgilendiği şeyleri bilmelisin ; mesela bir esnafla konuşmak istiyorsan ekmeği kaç liradan aldığını bilmelisin.

      aslnda düşündümde esnafla konuşmak için ekmek fiyatını bilmene gerek yok . futbol bilsen yeter . çünkü Türk toplumunun büyük bir kesimi futbolseverdir. eğer iyi bir futbol muhabbetn varsa bu seni konuşkan yapar.

      yani kısaca hangi insanlarla aynı şeyi seviyor , aynı şeyi biliyorsan onlarla muhabbetin olur . bana arkadaşını söyle saa kim olduğunu söyleyim sözüde burdan geliyor sanırım .



      unutmadan: girişkenlikte şart tabiki.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mimar SaNAN -- 29 Ocak 2012; 14:55:25 >
      _____________________________


      Hak arayan varsa, hakkını verin. Baş kaldıran varsa, başını kesin.
      Sultan II. Abdülhamid Hân
    • Yüzbaşı
      990 Mesaj
      29 Ocak 2012 14:54:37
      dostum ben çok feci gevezeyim.. 1,5 sene konuşarak para kazandım.. zaten konuşkan biriydim, kız arkadaşımla da saatlerce telefonda konuşurdum. sonra çağrı merkezinde çalıştım 1,5 sene. telefonda konuşmaya devam ettim her zaman yaptığım gibi bi de üstüne para kazandım

      kitap okumak faydalı ama şu açıdan faydalıdır; saçma cümleler kurmazsın, daha düzgün konuşursun, cümlelerinin sonunu getiremediğin bir durum olmaz.
      diksiyon önemlidir.. konuşurken karşındaki "ne diyo la bu?" dememeli..
      konuştuğun konuda bigi sahibi olman gerek ki en azından muhabbet açabilesin ya da muhabbete ortak olasın..
      çok konuştuğum gibi aynı zamanda 10 parmak bakmadan da klavyede yazabiliyorum mesela ve arkadaşlarla internette yazışırken bile karşımdaki 2 satır ben 6-7 satır yazıyorum..
      genelde bana söylenen "olum bi sus da motorun soğusun lan.." oluyo



      _____________________________

    • iOS Beta Kullanıcısı
      2508 Mesaj
      29 Ocak 2012 14:54:39
      Gündemi takip et ki herşeyden biraz bilgin olsun. Konu konuyu açar zaten .


      _____________________________

      | ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌|
      |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      29 Ocak 2012 14:55:06
      quote:

      Orijinalden alıntı: S. Todd


      Alıntıları Göster


      Tüm konudışından daha fazla kitap okuduğumdan fazlasıyla eminim,kitapla bi' alakası yok.

      Ha o zaman durum vahim, geçmiş olsun. Ömrünün sonuna kadar yalnız yaşayacaksın. Öldüğünü komşular çürüyen cesedinin kokusundan anlyacak, belediye ekiplerine sessiz sakin bir şekilde gömüleceksin.



      _____________________________


    • Yüzbaşı
      343 Mesaj
      29 Ocak 2012 14:55:58
      Bu biraz yapı meselesi. Fakat kendisi ile çok konuşan insanlar başka insanlarla pek konuşamaz.


      _____________________________

      What if this is as good as it gets..?
    • Yüzbaşı
      415 Mesaj
      29 Ocak 2012 14:57:43 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: Mimar SaNAN

      kitap okumak değilde. insan birşey biliyorsa konuşur . ama bu şey insanların yakından alakası olan şeyler olmalı. eğer bir üni.li çevreyse konuşmak olmak istedğin ortam popüler kitaplar ve edebiyat işe yarayabilir. eğer mahalleden insanlarsa onların ilgilendiği şeyleri bilmelisin ; mesela bir esnafla konuşmak istiyorsan ekmeği kaç liradan aldığını bilmelisin.

      aslnda düşündümde esnafla konuşmak için ekmek fiyatını bilmene gerek yok . futbol bilsen yeter . çünkü Türk toplumunun büyük bir kesimi futbolseverdir. eğer iyi bir futbol muhabbetn varsa bu seni konuşkan yapar.

      yani kısaca hangi insanlarla aynı şeyi seviyor , aynı şeyi biliyorsan onlarla muhabbetin olur . bana arkadaşını söyle saa kim olduğunu söyleyim sözüde burdan geliyor sanırım .



      unutmadan: girişkenlikte şart tabiki.

      Çok bilmek mesele değil misal;
      Bi' kızla erkek arkadaşı(sevgilisi değil) bi' masada oturup konuşurken,kızın başka bi arkadaşı geliyor(yine sevgilisi değil) hemen masaya oturuyor adamla el sıkışıyor inanılmaz samimi bi' görünüşle birşeyler soruyor ve adama birşeyler söylüyor.Sonuç:1-2 dk. önce adını yeni öğrendiğin bi' adamla 20 yılllık dostmuş gibi rahat rahat iletişim kuruyor.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi S. Todd -- 29 Ocak 2012; 14:59:09 >
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      29 Ocak 2012 14:58:26
      konuşmak lazım


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      790 Mesaj
      29 Ocak 2012 15:04:12



    • Teğmen
      117 Mesaj
      29 Ocak 2012 15:05:32
      Konuşkan olabilmen için,o konuşacağın konularla ilgili olman lazım... Örnek:Bir spor sohbetine spordan anlamazsan katılamazsın tabikide , ama çok gezen birisindir birisi ya ben şurayı çok beğendimder ve sen bunun üzerine konuşabilirsi... Kitap okumak ile bence alakası var , farklı dünyalara açılan bir kapı sonuçta...


      _____________________________

      METU-NCC Bilgisayar Mühendisliği Bölümü (2012)
    • Yüzbaşı
      459 Mesaj
      29 Ocak 2012 15:08:38
      Eger icine kapanik asosyal biriysen durum cok normal disari cik gez dolas farkli bilgiler edin ki konusacak 1 konun olsun ve karsindakini etkilemek istiyorsan empati yapmayi dene yani kendini karsindaki insanin yerine koy ona gore cumleler kur hareket et ise yarar.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      415 Mesaj
      29 Ocak 2012 15:09:19 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: Ad1g3

      Konuşkan olabilmen için,o konuşacağın konularla ilgili olman lazım... Örnek:Bir spor sohbetine spordan anlamazsan katılamazsın tabikide , ama çok gezen birisindir birisi ya ben şurayı çok beğendimder ve sen bunun üzerine konuşabilirsi... Kitap okumak ile bence alakası var , farklı dünyalara açılan bir kapı sonuçta...


      Hayır yani anlatamıyorum,bazıları hiç tanımadıklarıyla bile 2 dakika içinde 20 yıllık arkadaşmış gibi oluyor.Bense pek sessizim.



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      990 Mesaj
      29 Ocak 2012 15:11:29
      quote:

      Orijinalden alıntı: S. Todd



      Alıntıları Göster


      Hayır yani anlatamıyorum,bazıları hiç tanımadıklarıyla bile 2 dakika içinde 20 yıllık arkadaşmış gibi oluyor.Bense pek sessizim.

      ölelerine denk gelmiş.. sen de ona şahit olmuşsun sadece.

      yoksa despot birine denk gelsin de konuşsun bakim 20 yıllık arkadaşı gibi " bu ne laubalilik, bu ne samimiyet hayırdır? " cevabını alsın.. mal gibi kalır öle..



      _____________________________

    • Binbaşı
      1872 Mesaj
      29 Ocak 2012 15:11:38
      quote:

      Orijinalden alıntı: andruil

      dostum ben çok feci gevezeyim.. 1,5 sene konuşarak para kazandım.. zaten konuşkan biriydim, kız arkadaşımla da saatlerce telefonda konuşurdum. sonra çağrı merkezinde çalıştım 1,5 sene. telefonda konuşmaya devam ettim her zaman yaptığım gibi bi de üstüne para kazandım

      kitap okumak faydalı ama şu açıdan faydalıdır; saçma cümleler kurmazsın, daha düzgün konuşursun, cümlelerinin sonunu getiremediğin bir durum olmaz.
      diksiyon önemlidir.. konuşurken karşındaki "ne diyo la bu?" dememeli..
      konuştuğun konuda bigi sahibi olman gerek ki en azından muhabbet açabilesin ya da muhabbete ortak olasın..
      çok konuştuğum gibi aynı zamanda 10 parmak bakmadan da klavyede yazabiliyorum mesela ve arkadaşlarla internette yazışırken bile karşımdaki 2 satır ben 6-7 satır yazıyorum..
      genelde bana söylenen "olum bi sus da motorun soğusun lan.." oluyo

      Mesaj-Içerik



      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      3057 Mesaj
      29 Ocak 2012 15:13:57
      kardeş senin anlatmaya çalıştığın konuşkanlık değil girişkenlik. sen konuşkan dedin mi onun ucu gevezeliğe dokunur.


      _____________________________

    • Teğmen
      171 Mesaj
      29 Ocak 2012 15:18:51
      övünmek gibi olmasın ama o konuda hiç sıkıntım olmaz anında gevezeliğimle arkadaş bulurum muhabbetim tatlıdır

      örneğin biriyle tanıştıysan onun hakkında bir fikir sahibi değilsen karşındakinin sıkılacağı tipten sorular sorma öğrenciysen okulla alakalı sorular futbolla alakalı konulardan bahset yani karşıdakinin muhabbeti benimseyeceği uzun cevaplayacağı sorular olsun zaten konuşa konuşa sende oda alışırsınız o hangi yöne çekerse sende o yönle alakalı muhabbeti ilerlet

      laf lafı konu konuyu açar ama yinede fazla arkadaşın olmasın mesela yurt üniversite gibi mekanlarda çok fazla arkadaşın olması bazen dezavantaj oluyor adam 1. kattan tee 5. kata yanıma muhabbet için geliyor ders çalışamıyosun uyumak istiyon zor gönderiyon valla ciddende eksi yönü fazlalaşıyo



      _____________________________

      Karanlığın İçinde Bir Işık..
Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.