DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
ETS 2 Etkinleştirme kodu
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
5
Cevap
0
Favori
5.583
Tıklama
Tüm Forumlar >> Oyun >> Oyuna Özel Forumlar >> Euro Truck Simulator Serisi >> ETS 2 Etkinleştirme kodu
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      928 Mesaj
      01 Kasım 2012 21:56:16
      kodlara bir şey oluyor calısan kodlar suan calısmıyor beklemek mi gerek ne yapalım


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      656 Mesaj
      02 Kasım 2012 12:29:08
      satın al bu oyunun kırılması zor gibi


      _____________________________

      Nexus 4 Kullanıcıları Kulübü
    • Binbaşı
      1761 Mesaj
      02 Kasım 2012 13:54:17
      şunun şurasında 20 - 30 tl. oyun oynayacak vaktiniz varsa elbet o kadar para bulacakta vaktiniz vardır. Olmadı 1 gün part time çalışın elinize 40tl geçer (anketör-market tanıtım reyonu görevlisi )

      Geriye kalan paraylada cipsi kolasıydı alırsınız yollara vurursunuz kendinizi.



      _____________________________

      In Crypto We Trust!
    • Yüzbaşı
      256 Mesaj
      02 Kasım 2012 14:04:22
      quote:

      Orijinalden alıntı: frknkoca2

      kodlara bir şey oluyor calısan kodlar suan calısmıyor beklemek mi gerek ne yapalım

      ( Anro nickli arkadaştan alıntıdır. )

      anlatacaklarımı aynen uygularsanız bir daha serial yazmak zorunda kalmayacaksınız...

      Öncelikler arkadaşlar oyunu bilgisayarınızdan komple silin belgelerimdeki save bölümünüde komple silin
      bilgisayarınızda 1 tek bile ets2 ye ait hiç bir dosya klasör kalmasın
      internetinizi kapatın modemi kapatın setup kurulumuna başlayın sakın ve sakın setupla bile kurarken
      internetinizi açmayın kurulumu bitirin internet kapalı iken oyuna girin oyuna girerken hiç bir tuşa basmayın kendisi geçsin serial isteyecek saglam bir seriali girin serial tutmaz ise başka bir serial daha girin
      güncelleştirmeyi yapın yeni profil açın oluşturun oyuna girin ilk yükü götürdükten sonra savegame yapıp çıkın config bölümü not defteri ile açın ordan uset g_news "0" Hanesi 0 yapın kaydedin ve ordan çıkın oyunun içindeki çevrimiçi haberler kısmını ayarlar bölümünden kapatın...
      Artık oyunda bir daha serial istemeyecek sakın eski save dosyanızı belgelerime atmayın ve oyunu açarken veya oyunda iken kesin ve kesin internetiniz açık olmasın yada açmayın tamamen net kapalı oynamanız gerekiyor ben şuanda bu şekilde oynuyorum net açık iken sakın açmayın oyunu...


      bu denilenleri yaparsan sıkıntı çıkmaz. diğer artadaşlara da tavsiyeleri için teşekkür et. bu arkadaşlar sadece bi oyun oynuyor anlaşılan. call of serisi, battlefield serisini falanda orjinal alıp oynadılarsa tebrik etmek lazım.



      _____________________________

      Yaşlanarak değil yaşayarak tecrübe kazanılır. Zaman insanları değil armutları olgunlaştırır...
    • Yüzbaşı
      928 Mesaj
      02 Kasım 2012 15:15:57
      quote:

      Orijinalden alıntı: il60hami84


      Alıntıları Göster


      ( Anro nickli arkadaştan alıntıdır. )

      anlatacaklarımı aynen uygularsanız bir daha serial yazmak zorunda kalmayacaksınız...

      Öncelikler arkadaşlar oyunu bilgisayarınızdan komple silin belgelerimdeki save bölümünüde komple silin
      bilgisayarınızda 1 tek bile ets2 ye ait hiç bir dosya klasör kalmasın
      internetinizi kapatın modemi kapatın setup kurulumuna başlayın sakın ve sakın setupla bile kurarken
      internetinizi açmayın kurulumu bitirin internet kapalı iken oyuna girin oyuna girerken hiç bir tuşa basmayın kendisi geçsin serial isteyecek saglam bir seriali girin serial tutmaz ise başka bir serial daha girin
      güncelleştirmeyi yapın yeni profil açın oluşturun oyuna girin ilk yükü götürdükten sonra savegame yapıp çıkın config bölümü not defteri ile açın ordan uset g_news "0" Hanesi 0 yapın kaydedin ve ordan çıkın oyunun içindeki çevrimiçi haberler kısmını ayarlar bölümünden kapatın...
      Artık oyunda bir daha serial istemeyecek sakın eski save dosyanızı belgelerime atmayın ve oyunu açarken veya oyunda iken kesin ve kesin internetiniz açık olmasın yada açmayın tamamen net kapalı oynamanız gerekiyor ben şuanda bu şekilde oynuyorum net açık iken sakın açmayın oyunu...


      bu denilenleri yaparsan sıkıntı çıkmaz. diğer artadaşlara da tavsiyeleri için teşekkür et. bu arkadaşlar sadece bi oyun oynuyor anlaşılan. call of serisi, battlefield serisini falanda orjinal alıp oynadılarsa tebrik etmek lazım.

      deneyecegim tesekkurler



      _____________________________

    • Çavuş
      62 Mesaj
      03 Kasım 2012 20:29:33
      Saçma gelicek belki ama baskasından duydum orjinal olunca oyun, tır içinde radyoyu internetten dinleyebiliyormus v.s bunun gibi + ve - leri nelerdir ? veya varmı böyle şeyler arkadaslar ? Teşekkürler.


      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.