DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
Ligtv Spikerleri
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
64
Cevap
0
Favori
3.595
Tıklama
Tüm Forumlar >> Spor >> Futbol >> Fenerbahçe >> Ligtv Spikerleri
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      416 Mesaj
      24 Nisan 2011 20:29:16 Konu Sahibi
      Spikerler Fenerbahçe gol attıkça sevinip yedikçe üzülüyor, ses tonlarına çok net yansıyor.



      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      408 Mesaj
      24 Nisan 2011 20:31:31
      Hakemleri kollamak gerek diyen Şansal efendi geçen hafta Fenerbahçe maçının hakemine giydirirse, programında yerden yere vurursa onun şakşakçıları da iş başına geçer tabi.
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      860 Mesaj

      iOS Beta Tester
      24 Nisan 2011 20:33:02
      lig tv satılmış,trt ondan daha çok satılmış.
      |
      |
      _____________________________

    • 24 Nisan 2011 20:35:31
      normal.

      kasımpaşa-beşiktaş maçında bile maç boyunca aleni bir şekilde küfür edildi tribünlerin sesi kısılmadı.

      bu maçta i...e fener olamazsın şampiyon dendiginde anında kıstılar.

      fazla belli ediyorlar zaten kendilerini.
      |
      |
      _____________________________

      iPhone 7 Plus 128 GB Mat Siyah
    • Yarbay
      3304 Mesaj
      24 Nisan 2011 20:43:04
      seneye lig tv alırsam kime ne satarlarsa satsınlar.Maçı izlemenin başka yollarıda var.
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1475 Mesaj

      iOS Beta Tester
      24 Nisan 2011 20:44:03
      3-1 iken ses seda çıkmıyordu zaten. Penaltı oldu adamlara bir hareket bir canlanma geldi. Bu kadar da belli edilmezki.
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      7266 Mesaj
      24 Nisan 2011 20:44:48
      en güzel tepki bunlara para kazandırmamaktır. adam gibi maç anlatacaksan anlat, taraftarlık yapacaksan git tribünlerde otur.
      |
      |
      _____________________________

      Efendiler, sırası gelmişken, aziz milletime şunu tavsiye ederim ki, bağrında yetiştirerek başının üstüne kadar çıkaracağı adamların kanındaki, vicdanındaki öz cevheri çok iyi tahlil etmek dikkatinden bir an geri kalmasın!
      Mustafa Kemal ATATÜRK

      Bu memleket tarihte Türk'tü, o halde Türk'tür ve ebediyen Türk olarak yaşayacaktır.

    • Binbaşı
      1164 Mesaj
      24 Nisan 2011 20:45:20
      quote:

      Orijinalden alıntı: DeFJaM_

      Hakemleri kollamak gerek diyen Şansal efendi geçen hafta Fenerbahçe maçının hakemine giydirirse, programında yerden yere vurursa onun şakşakçıları da iş başına geçer tabi.

      aynen kimsede bahsetmedi bundan şerefsizlik diz boyu..
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1184 Mesaj
      24 Nisan 2011 20:47:36
      Fenerin şampiyonluğa bu kadar yaklaşması gerçekten kimileri için cok can sıkıcı olmuş:)
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      416 Mesaj
      24 Nisan 2011 20:50:51 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: patya

      Fenerin şampiyonluğa bu kadar yaklaşması gerçekten kimileri için cok can sıkıcı olmuş:)


      Şampiyonluğa çooook yakınken en uzak halde olduğunu fark edenler kadar değildir bu sıkıntı.
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      24 Nisan 2011 20:56:46
      fazla dokunmuş bazılarına .
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      979 Mesaj

      iOS Beta Tester
      24 Nisan 2011 20:59:42
      ersin düzende fenerbahçeli attığı twitlerden belli ediyor rengini
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
    • Yüzbaşı
      606 Mesaj
      24 Nisan 2011 21:00:44
      bu takım şampiyon olmucakta kim olcak?anca böle kıskançlığınızdan ağlarsınız sizede bu yakışır
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      979 Mesaj

      iOS Beta Tester
      24 Nisan 2011 21:03:05
      quote:

      Orijinalden alıntı: rikimaru
      bu takım şampiyon olmucakta kim olcak?anca böle kıskançlığınızdan ağlarsınız sizede bu yakışır

      bu takımın şampiyon olacağını hakemlerden anlayan herkes biliyor zaten
      |
      |
    • Yarbay
      12687 Mesaj
      24 Nisan 2011 21:03:15
      Başka takım mı tutacaklardı
      |
      |
      _____________________________


      Senin Açtığın Yerde OnYedi Yürek Karanlığa Gömülür
    • 24 Nisan 2011 21:03:41
      Dreambox tavsiye ederim lig tv deki capulcular a en iyi cevap ;)
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
    • Binbaşı
      1101 Mesaj
      24 Nisan 2011 21:04:07
      bu ne saçma sapan bır başlıktır yaaa. bı spıker taraf tutamaz mı yanı?? aştınız artık kendınızı wallahı
      |
      |
      _____________________________

      Nokia Lumia 820
      Apple Macbook Unibody 13.3
    • Yüzbaşı
      765 Mesaj
      24 Nisan 2011 21:07:24
      fenerli olmayanları lig tv binasına bile almıyor nerdeyse.
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      416 Mesaj
      24 Nisan 2011 21:08:24 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: silverarrow


      bu ne saçma sapan bır başlıktır yaaa. bı spıker taraf tutamaz mı yanı?? aştınız artık kendınızı wallahı


      Esas bu yazdığın saçmalıktır. Taraf tutmak başka bir şey, her hakemin her spikerin elbette tuttuğu takım var ve bu gayet normal. Sorun bunu mesleğine yansıtmasında, bu durumu takım tutmalarındaki sorun olarak anlıyorsun ciddi sorunun var.
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1164 Mesaj
      24 Nisan 2011 21:10:56
      quote:

      Orijinalden alıntı: silverarrow


      bu ne saçma sapan bır başlıktır yaaa. bı spıker taraf tutamaz mı yanı?? aştınız artık kendınızı wallahı

      asıl sen ciddimisin
      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.