DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
A101 14 ŞUBAT 2013 AKTÜEL ÜRÜNLER
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
35
Cevap
0
Favori
6.640
Tıklama
Tüm Forumlar >> Sıcak Fırsatlar >> Sıcak Fırsatlar >> Günlük İndirimler >> A101 14 ŞUBAT 2013 AKTÜEL ÜRÜNLER
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      5954 Mesaj

      iOS Beta Tester
      06 Şubat 2013 15:35:33 Konu Sahibi









      _____________________________

    • Yarbay
      3153 Mesaj
      06 Şubat 2013 15:39:23
      Teşekkürler...

      İlk resimdeki masaj aleti iyiymiş...
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      342 Mesaj
      06 Şubat 2013 15:48:09
      Bu Volar tabletleri çoğu kişi kablosuz bağlantısı kötü diye iade etmemiş miydi? Yoksa farklı marka mıydı?
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      524 Mesaj
      06 Şubat 2013 16:26:18
      quote:

      Orijinalden alıntı: tello2

      Bu Volar tabletleri çoğu kişi kablosuz bağlantısı kötü diye iade etmemiş miydi? Yoksa farklı marka mıydı?

      Tableti 349tl den almıstım wifi sıkıntısı yüzünden geri iade ettim elde kalanları tekrar satısa cıkarmıslar galiba.
      |
      |
      _____________________________

      LENOVO Z570 İNTEL CORE İ5 6GB RAM 1GB GT540M EKRAN KARTI 750GB HDD, SAMSUNG GALAXY FIT, LOGİTECH X530 MOTOROLA DROİD RAZR XT-910
      --v\/\/v- Volkswagen Caddy 2.0 TDI 2016-v\/\/v--
    • Yarbay
      3371 Mesaj
      06 Şubat 2013 16:33:25
      saç kesme aleti bu şekil mi

      _____________________________

    • Teğmen
      247 Mesaj
      06 Şubat 2013 17:21:21
      quote:

      Orijinalden alıntı: gentleman_

      saç kesme aleti bu şekil mi



      saç kesme aleti nasıldır
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      763 Mesaj
      06 Şubat 2013 17:30:15
      Bi harddisk alalım dedik tüm firmalar tövbe etti indirim yapmaya .
      Bu hafta da bana ekmek çıkmadı
      Lazım olmasa bedava gönderirler
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      482 Mesaj
      06 Şubat 2013 17:44:10
      şu arnavut ciğerini hep tavuktan yapıyorlar şöyle bildiğiniz dana veya kuzu arnavut ciğeri var mı
      _____________________________

      .......................................
    • Teğmen
      181 Mesaj
      06 Şubat 2013 17:54:55
      Tablet, özellik olarak güzelmiş ama Wifi problemi varsa cazibesi kalmaz.
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1026 Mesaj
      06 Şubat 2013 18:05:01
      TAblet gerçekten çift çekirdekmi ? yoksa gpu+cpu olarakmı bahsediyorlar ? O fiyata o ekran boyutu ve çift çekirdek biraz zor.Bence çift çekirdek değil.

      Edit: çift çekirdek rockchip 3066 mevcutmuş.ozaman fiyat çok iyi
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

    • Yarbay
      5954 Mesaj

      iOS Beta Tester
      06 Şubat 2013 18:16:32 Konu Sahibi
      Traş makinesi nasıldır acaba?
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      102 Mesaj
      06 Şubat 2013 18:39:51
      quote:

      Orijinalden alıntı: aragorn01

      şu arnavut ciğerini hep tavuktan yapıyorlar şöyle bildiğiniz dana veya kuzu arnavut ciğeri var mı


      neden hazır alıyorsun ki yapması en kolay şey
      git sakatatçıya ciğeri al bi poşete un koy ciğeri içine koy karıştır kızgın yağda bi çevir alsana Arnavut ciğeri
      _____________________________

      D.H Mercedes-Benz Yıldız Kulübü
    • Yüzbaşı
      482 Mesaj
      06 Şubat 2013 18:58:04
      quote:

      Orijinalden alıntı: orkfey


      Alıntıları Göster



      neden hazır alıyorsun ki yapması en kolay şey
      git sakatatçıya ciğeri al bi poşete un koy ciğeri içine koy karıştır kızgın yağda bi çevir alsana Arnavut ciğeri

      yapmasını biliyorum çok kezde yaptım ama şöyle hazır da olsa üşendiğimde hop alsam hop yutsam diyorum
      |
      |
      _____________________________

      .......................................
    • 06 Şubat 2013 18:59:26
      quote:

      Orijinalden alıntı: orkfey


      Alıntıları Göster



      neden hazır alıyorsun ki yapması en kolay şey
      git sakatatçıya ciğeri al bi poşete un koy ciğeri içine koy karıştır kızgın yağda bi çevir alsana Arnavut ciğeri

      tuttum bu tarifi bu akşam hazır yedim, yarın akşama bunu yapıcam. Eline sağlık
      _____________________________

      Yavaş giden amacına ulaşır, hızlı gidenin eteği ayağına dolaşır.
      Mitsubishi Colt - 2007 invite
      Mi5
      LG G Pad 7.0
    • Binbaşı
      1302 Mesaj
      06 Şubat 2013 19:30:41
      sıktı artık her hafta tablet getiyor a101
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      4934 Mesaj
      06 Şubat 2013 19:49:52
      quote:

      Orijinalden alıntı: _KayseriSpor

      TAblet gerçekten çift çekirdekmi ? yoksa gpu+cpu olarakmı bahsediyorlar ? O fiyata o ekran boyutu ve çift çekirdek biraz zor.Bence çift çekirdek değil.

      Yanlış bilmiyorsam çift çekirdek işlemci ve dört çekirdekli gpu su olması lazım. Ancak Wifi çok sorunlu ve ekranı da çizgi çizgi yani donanım olarak iyi ekran ve Wifi olarak kötü bir tablet diyebilirim. Fakat bütün cihazlar böyle değil bazılarında hiç sorun yok yani alıp bir deneyin derim.
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      Lady luck is smilin'.
    • Yüzbaşı
      809 Mesaj
      06 Şubat 2013 19:51:03
      quote:

      Orijinalden alıntı: _KayseriSpor

      TAblet gerçekten çift çekirdekmi ? yoksa gpu+cpu olarakmı bahsediyorlar ? O fiyata o ekran boyutu ve çift çekirdek biraz zor.Bence çift çekirdek değil.

      çift çekirdek rockchip 3066 mevcut, grafik olarak ise 4 çekirdekli mali400 bulunuyor.
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      482 Mesaj
      06 Şubat 2013 20:19:15
      quote:

      Orijinalden alıntı: ZİkriTalan


      Alıntıları Göster


      tuttum bu tarifi bu akşam hazır yedim, yarın akşama bunu yapıcam. Eline sağlık

      undan önce kırmızı pul biberde dinlendirmek de gerekiyor
      |
      |
      _____________________________

      .......................................
    • Yarbay
      2740 Mesaj
      06 Şubat 2013 21:44:56
      ben de almıştım bu tabletten ama kablosuz bağlantı sıkıntısı yüzünden iade etmiştim... ki bir çok alet iade olmuştu zaten... 25 lira indirimle yine koymuşlar...
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      507 Mesaj
      07 Şubat 2013 01:05:53
      yorganlar nasıldır acaba, kaz tüyü diyo ama bu fiyata kaz tüyü yorgan nası olur?
      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.