DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
Buzdolabındaki buzları bıçakla kazırken delinme ve gaz kaçağı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
7
Cevap
0
Favori
2.922
Tıklama
Tüm Forumlar >> Ev Elektroniği ve Elektrikli Ev Aletleri >> Beyaz Eşya >> Buzdolapları >> Buzdolabındaki buzları bıçakla kazırken delinme ve gaz kaçağı
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      2835 Mesaj
      30 Haziran 2013 20:22:26 Konu Sahibi
      Arkadaşlar bugün buzdolabındaki buzlar yavaş eriyince bıçakla zorladım. Birden fıss diye bir ses çıktı. 1 mm kadar delmişim. Oradan gaz fışkırdı epey. Sakız yapıştırayım dedim ama fayda etmedi. Sizce nasıl tamir edilebilir? Bu arada buzdolabı eski nesil, en az 20-25 senelik vardır. Bekar evi işi yani. O delik kısmı lehimle kapatılıp, gaz basılabilir mi? Ne yapayım sizce?



      |
      |
      _____________________________

      2016 Seat Leon 1.2 TSİ 110 HP Manuel
      Canon Eos 650D + 18-55mm IS
    • Er
      8 Mesaj
      30 Haziran 2013 21:49:11
      quote:

      Orijinalden alıntı: korfezgunesi

      Arkadaşlar bugün buzdolabındaki buzlar yavaş eriyince bıçakla zorladım. Birden fıss diye bir ses çıktı. 1 mm kadar delmişim. Oradan gaz fışkırdı epey. Sakız yapıştırayım dedim ama fayda etmedi. Sizce nasıl tamir edilebilir? Bu arada buzdolabı eski nesil, en az 20-25 senelik vardır. Bekar evi işi yani. O delik kısmı lehimle kapatılıp, gaz basılabilir mi? Ne yapayım sizce?

      aynısı basıma geldi servis çağırdım abi dolap çok eski yapilmaz dedi.servise verdigim 25 tl icime dert oldu gittim tezgah seviyesi aldim
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

    • Yarbay
      2835 Mesaj
      30 Haziran 2013 22:04:29 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alinti: adan_us



      Alıntıları Göster


      aynisi basima geldi servis çagirdim abi dolap çok eski yapilmaz dedi.servise verdigim 25 tl icime dert oldu gittim tezgah seviyesi aldim

      Ben servis de?il de normal bir beyaz e?ya tamircisi ça?yraca?ym. Onlar daha yaratycy oluyor. Servisteki elemanlaryn zoruna geliyor bu tarz ?eyler zaten.
      |
      |
      _____________________________

      2016 Seat Leon 1.2 TSİ 110 HP Manuel
      Canon Eos 650D + 18-55mm IS
    • Yüzbaşı
      451 Mesaj
      30 Haziran 2013 22:15:48
      Benim de başıma geldi normal bi tamirci çağır tamir edip gaz basıyor ben yaptıralı çok oldu önce fiyat sor derim ne kadar isterler bilmiyorum
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

      Bin düşün bir söyle
    • Yarbay
      2835 Mesaj
      30 Haziran 2013 22:17:46 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alinti: leon81

      Benim de basima geldi normal bi tamirci çagir tamir edip gaz basiyor ben yaptirali çok oldu önce fiyat sor derim ne kadar isterler bilmiyorum

      O deli?e lehim yapmalary lazym önce. Sizde de öyle mi yapmy?lardy?
      |
      |
      _____________________________

      2016 Seat Leon 1.2 TSİ 110 HP Manuel
      Canon Eos 650D + 18-55mm IS
    • Yüzbaşı
      451 Mesaj
      30 Haziran 2013 22:25:29
      Aynen öyle oldu önce delikleri kapadı sonra gaz bastı tamirci çok gülmüştü abi buzdolabı sana küfür felan mı etti bu kadar bıçaklamazdın yoksa dedi :)
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

      Bin düşün bir söyle
    • Yarbay
      2835 Mesaj
      30 Haziran 2013 22:30:57 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alinti: leon81

      Aynen öyle oldu önce delikleri kapadi sonra gaz basti tamirci çok gülmüstü abi buzdolabi sana küfür felan mi etti bu kadar biçaklamazdin yoksa dedi :)

      Güzel demi? :)
      |
      |
      _____________________________

      2016 Seat Leon 1.2 TSİ 110 HP Manuel
      Canon Eos 650D + 18-55mm IS
    • Yüzbaşı
      451 Mesaj
      30 Haziran 2013 22:34:51
      Evet usta iyi yapmış eline sağlık rahat bi 10 yıl oldu hala iyi çalışıyor dolap da 30 yaşında var tek kapı arçelik
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      Bin düşün bir söyle
Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.