Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Profil Özeti
brs17
Gerçek Adbarış
Konumİstanbul,Maltepe
Üyelik Bilgileri
Katılım zamanı: 8 Ağustos 2009
Mesaj sayısı: 334
2. el mesaj sayısı: 55
Son mesaj tarihi: bir ay önce
Son giriş tarihi: 4 sa. önce
Aktiflik: Şu anda forumda değil
Arkadaşları7
Son Aktiviteler Filtreleme seçenekleri:  Konular | Yorumlar | Favoriler | Paylaşımlar | Hepsi
Arkadaşlar kaza yaptık ilk kez lütfen yardım ciddi :( başlıklı konuya yorum yazdı (bir ay önce)
Çok geçmiş olsun dostum cana gelmesinde mala gelsin diyelim. Dediğiniz gibi karışık biraz durum ama yüzde 50-50 bile çıksa hatalar size 4.000 mas... Mesaja git »
Arkadaşlar kaza yaptık ilk kez lütfen yardım ciddi :( başlıklı konuya yorum yazdı (bir ay önce)
Arkadaşlar demiş sanırım ama ben de söylemiş olayım. Benim bildiğim eğer ışık, işaret vs. birşey yok ise sağdan gelenin her zaman çnceliği oluyor.... Mesaja git »
eksi sözlüktekileri savcılığa veriyorum tekrar ssli başlıklı konuya yorum yazdı (2 ay önce)
Takip ediyorum o zaman ben kendi girdiğim entry'i. Eğer olurda sildirmeyi başarırsan tekrar yazarım merak etme. ... Mesaja git »
Arkadaşlar KAZA yaptım bir kaç sorum var. başlıklı konuya yorum yazdı (2 ay önce)
Arkadaşlar fikir belirten herkese teşekkür ederim. Dendiği gibi 700-800 liralık bir masraf çıktı birazda tamirci bizi kazıkladı toplamda 1000 lira gib... Mesaja git »
Arkadaşlar KAZA yaptım bir kaç sorum var. başlıklı konuya yorum yazdı (2 ay önce)
Kardeşim bana öyle dendi bana da mantıklı gelmedi zaten birde burada sorayım dedim. Tam bilmediğim bir şeyi sorup doğrusunu öğrenmek ayıp yada utanıla... Mesaja git »
Arkadaşlar KAZA yaptım bir kaç sorum var. başlıklı konuya yorum yazdı (2 ay önce)
Çok demişsiniz hocam ya o kadar tutarsa bizi biraz sıkıntıya sokar ama ne yapalım cana gelmesinde mala gelsin.... Mesaja git »
Arkadaşlar KAZA yaptım bir kaç sorum var. başlıklı konuya yorum yazdı (2 ay önce)
Çok sağolun hocam öyle tabii çok geçmiş olsun özellikle de motordaki arkadaşlara. Çok birşey yok normal şekilde çalışıp yürüyor araç sorunsuz sadece k... Mesaja git »
Arkadaşlar KAZA yaptım bir kaç sorum var. başlıklı konuya yorum yazdı (2 ay önce)
Sağolun hocam götüreceğiz artık pazartesi olsunda bir yerlere. Adapazarda akrabalarım var getir burda yaptıralım diyorlar ama bu şekilde amörtisör en ... Mesaja git »
Arkadaşlar KAZA yaptım bir kaç sorum var. başlıklı konuya yorum yazdı (2 ay önce)
https://img.donanimhaber.com/upfiles/772516/cdddcffd-536a-46c9-9a53-38ba82ee26c4.jpg https://img.donanimhaber.com/upfiles/772516/3208ebe4-23d5-43b5... Mesaja git »
Arkadaşlar KAZA yaptım bir kaç sorum var. başlıklı konuya yorum yazdı (2 ay önce)
Aynen öyle canım kardeşim çok sağol valla biraz moral verilmesine ihtiyacım varmış :) yarına net resimini çekip atacağım müsait olursanız bi bakın lüt... Mesaja git »
Arkadaşları

Whoracle1905
Mesaj: 1445

volkie
Mesaj: 952

Plunder
Mesaj: 2482

Sercan Ç.
Mesaj: 2837

Captain MacMillan
Mesaj: 45

ogzcndyr
Mesaj: 440

Themistokles
Mesaj: 1998
Pano
Bu üyeye ait bir pano mesajı bulunmuyor.
Referansları
Genel Puan
     
Ürün: KENZO TOTEM YELLOW UNİSEX PARFÜM EN UCUZ
Alıcı: kace00
Tarih: 24 Aralık 2016; 22:31:22
Yorum
Ürün hakkında ilanda ne yazdıysa birebir karşıladı. Güvenilir üstüne üstlük çok da ilgili.
Genel Puan
     
Ürün: SATILMIŞTIR!
Alıcı: monsterkil
Tarih: 14 Temmuz 2016; 20:01:49
Yorum
Arkadaş satış konusunda çok yardımcı oldu ve ürüne çok iyi bakmış
Genel Puan
     
Ürün: SATILMISTIR
Alıcı: MortingenSitranze
Tarih: 23 Mayıs 2015; 0:22:47
Yorum
Genel Puan
     
Ürün: TAKASLANMIŞTIR !!
Alıcı: killman
Tarih: 8 Ekim 2014; 14:32:04
Yorum
Aynı okulda olmamız olayı kolaylaştırdı sorunsuz alışveriş
İmza
 
Sistem ve Tercihleri
Bilgisayar
Notebook
Otomobil
Hyundai
Mobil cihaz
Huawei
Operatör
Vodafone
ISS
TTNET
Oyun Platformu
Xbox 360, Wii, PS4
Takım
Fenerbahçe
Klima
Klima
Tablet
iPad Air 2

 




Forum Software powered by ASP Playground Advanced Edition 2.3
Copyright © 2000 - 2006 ASPPlayground.NET

Bu sayfanın mobil sürümü / tablet sürümü / mini sürümü.


DHBR3
0.203