DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
poça mı pooça mı poaça mı poğaça mı pohça mı ?!
26
Cevap
0
Favori
1.442
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Gereksiz Mesajlar >> poça mı pooça mı poaça mı poğaça mı pohça mı ?!
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      11 Kasım 2005 20:01:29 Konu Sahibi
      evet sorumu sordum...
      hangi yazılış doğru?

      poça mı pooça mı poaça mı poğaça mı pohça mı bohça mı ??!!



      |
      |
      _____________________________


      Nice insanlar gördüm, üzerinde elbisesi yok.
      Nice elbiseler gördüm, içinde insan yok.
      Mevlâna

      Intel Core duo çıkarttı diye duo takılacak değilim. Core soloyum, korum!
      aspci
    • Yüzbaşı
      550 Mesaj
      11 Kasım 2005 20:17:37
      Börek...
      |
      |
      _____________________________

      Böcek olmayı kabullenenler, Ezilince şikayet etmemelidirler...


      İmzanız kural dışı...
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      11 Kasım 2005 20:21:59 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: wenon

      Börek...

      öğrenciyiz abi....
      börek cüzdanımı delip geçiyo...
      şimdi kantine gidiyoruz diyoruz bi çay bi pooça...
      en ucuzu...
      1milyon bile değil, 900bin lira...
      öğrenciyiz işte aaabii...

      evlat acısı gibi ya....
      |
      |
      _____________________________


      Nice insanlar gördüm, üzerinde elbisesi yok.
      Nice elbiseler gördüm, içinde insan yok.
      Mevlâna

      Intel Core duo çıkarttı diye duo takılacak değilim. Core soloyum, korum!
      aspci
    • Yüzbaşı
      550 Mesaj
      11 Kasım 2005 20:26:40
      quote:

      Orjinalden alıntı: yakuza893



      Alıntıları Göster


      öğrenciyiz abi....
      börek cüzdanımı delip geçiyo...
      şimdi kantine gidiyoruz diyoruz bi çay bi pooça...
      en ucuzu...
      1milyon bile değil, 900bin lira...
      öğrenciyiz işte aaabii...

      evlat acısı gibi ya....




      Sıkma Canını Al Benden Sana Bi Kıyak...
      |
      |
      _____________________________

      Böcek olmayı kabullenenler, Ezilince şikayet etmemelidirler...


      İmzanız kural dışı...
    • Yarbay
      2162 Mesaj
      11 Kasım 2005 20:53:34
      pooca nerde laa..
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1468 Mesaj
      11 Kasım 2005 21:39:53
      bogaça
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      461 Mesaj
      11 Kasım 2005 21:42:09
      poğaça
      |
      |
      _____________________________


      Seni yüksekte tutmak ve acını uzaklaştırmak istiyorum,
      Çünkü yalnızken kırılıyorum,
      Ve yeterince güçlü olduğumu sanmıyorum,
      Ve sen uzakta olduğunda iyi hissetmiyorum...
    • Onbaşı
      31 Mesaj
      11 Kasım 2005 22:08:11
      yaw aman ısmını napcaksınız çayla ii gidiyo mu...tmm o zaman sorun yok al bi sıcak çay yanınada poçamıdır yazılışı herneyse onda iç...oohhhhh afiyet olsun
      |
      |
      _____________________________

      :D^^Allah'ım Kendim İçin Hiçbirşey İstemiyorum. Sadece Anneme Elma Yanaklı, Kiraz Dudaklı, Sütun Bacaklı Bir Gelin Nasip Eyle.^^:D
    • Yarbay
      3764 Mesaj
      11 Kasım 2005 22:14:26
      quote:

      Orjinalden alıntı: pamukprenses

      poğaça


      +1
      |
      |
      _____________________________


      Shine on you crazy diamond!
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      11 Kasım 2005 22:20:36
      poğaça ama kimse poğaça demes pooca deris bis
      |
      |
      _____________________________

      I know I was born and I know that I'll die
      The in between is mine
      I am §Ş¨©¦Ç§ï..

    • Yüzbaşı
      524 Mesaj
      11 Kasım 2005 22:32:52
      quote:

      Orjinalden alıntı: Roswell
      poğaça ama kimse poğaça demes pooca deris bis

      kesinlikle, Rosweljim dooru söilemiş
      kendisine katılıorum
      |
      |
    • Çavuş
      57 Mesaj
      11 Kasım 2005 22:42:16
      bence pohça








      bana

      |
      |
      _____________________________

      ultrAslan
      Herkes aklını pazara çıkarmış,yine kendi aklını beğenmiş...
      BEN YOKKEN NEDİR BU ATIŞMA YAHU
      OLMAZ Kİ BÖYLE BİR YARIŞMA YAHU
      KURALSIZ OLMAZ Kİ SATAŞMA YAHU
      GRUBA MERHABA DH'YE MERHABA ... ;)
    • Yüzbaşı
      418 Mesaj
      11 Kasım 2005 22:59:38
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      212 Mesaj
      11 Kasım 2005 23:04:55
      quote:

      Orjinalden alıntı: pamukprenses

      poğaça
      +1905
      |
      |
      _____________________________


      BİTANEM NAZOM
      DÜNYADA BİNLERCE İNSAN CESARETSİZLİĞİ YÜZÜNDEN KEŞFEDİLEMEMİŞTİR.
      DÜNYA 100 YILDA BİR LİDER YETİŞİRİR O ZAMAN SIRA TÜRKİYEDEYDİ.
    • Yarbay
      2162 Mesaj
      11 Kasım 2005 23:11:01
      pooca ....
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1010 Mesaj
      11 Kasım 2005 23:13:32
      izmirde boyoz diyorlar.... enteresaannnn...

      (no smoke)
      |
      |
      _____________________________

      Yok imza... İmzamı kaldırabilecek bir alan değil burası....
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      11 Kasım 2005 23:18:51 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: ErTech

      izmirde boyoz diyorlar.... enteresaannnn...

      (no smoke)

      harbiden ya....
      izmirliler bi garip, çekirdeğe de çiğdem diyolar...
      |
      |
      _____________________________


      Nice insanlar gördüm, üzerinde elbisesi yok.
      Nice elbiseler gördüm, içinde insan yok.
      Mevlâna

      Intel Core duo çıkarttı diye duo takılacak değilim. Core soloyum, korum!
      aspci
    • Yarbay
      2162 Mesaj
      11 Kasım 2005 23:21:04
      quote:

      Orjinalden alıntı: yakuza893



      Alıntıları Göster


      harbiden ya....
      izmirliler bi garip, çekirdeğe de çiğdem diyolar...



      Çiğdem mi..


      Yoq devenin horgüchü....
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      11 Kasım 2005 23:22:20 Konu Sahibi
      quote:

      Orjinalden alıntı: aceventura


      Alıntıları Göster



      Çiğdem mi..


      Yoq devenin horgüchü....

      başta bende şaşırdım...
      sonradan alıştım
      |
      |
      _____________________________


      Nice insanlar gördüm, üzerinde elbisesi yok.
      Nice elbiseler gördüm, içinde insan yok.
      Mevlâna

      Intel Core duo çıkarttı diye duo takılacak değilim. Core soloyum, korum!
      aspci
    • Binbaşı
      1010 Mesaj
      11 Kasım 2005 23:24:15
      Çekirdeğe çiğdem
      domatese domat
      çamaşır suyuna, klorak
      poğaçaya boyoz

      enteresanlarrrr....

      (no smoke)
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      Yok imza... İmzamı kaldırabilecek bir alan değil burası....
Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.