DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
LUKOİL'i ve motorinini nasıl bilirsiniz?
126
Cevap
0
Favori
24.432
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> Otomobil Genel >> Otomobil ve Otomotiv Dünyası Genel >> LUKOİL'i ve motorinini nasıl bilirsiniz?
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Yarbay
      2719 Mesaj
      10 Mayıs 2011 21:48:07 Konu Sahibi
      Arkadaşlar aranızda Lukoil mazotu kullananınız var mı? Bildiğiniz gibi Lukoil kartlı veya kartsız bazı şehirlerde %7-8 indirimli satılan yerler bulmak mümkün.
      Genel olarak karşılaştırmalı performans ve menzil yorumlarınız nasıl??
      Ne kadar zamandır kullandığınızı ve aracınızı da belirtirseniz mesajınız "dadından yinmez"

      Ben şu an deneme aşamasındayım...
      Yarın akşama kadar bu gece yapacağım uzun yol ardından kendi yorumlarımı da bildireceğim....
      Saygılarımla



      |
      |
      _____________________________

      ..........
    • Yüzbaşı
      382 Mesaj
      10 Mayıs 2011 21:59:20
      Yaklaşık 3 aydır kullanıyorum.herhangi bir şikayetim yok.şehiriçi 6lt yakıyorum,arç 2008 model logan 1,5 dcı
      |
      |
      _____________________________

      2008 DACİA LOGAN 1,5DCİ AMBIANCE PACK
    • Yarbay
      2719 Mesaj
      11 Mayıs 2011 10:06:54 Konu Sahibi
      Geçen hafta aynı yolu BP mazotu ile tam 9 litre harcayarak geldim
      Bu sefer İse yarım depo Lukoil yarım depo BP mazotu olmak üzere ve biraz daha seri kullanarak 10.5 litreye yakın bir şey yaktım.
      |
      |
      _____________________________

      ..........
    • Binbaşı
      1871 Mesaj
      11 Mayıs 2011 11:27:09
      quote:

      Orijinalden alıntı: ppzrg

      Geçen hafta aynı yolu BP mazotu ile tam 9 litre harcayarak geldim
      Bu sefer İse yarım depo Lukoil yarım depo BP mazotu olmak üzere ve biraz daha seri kullanarak 10.5 litreye yakın bir şey yaktım.


      imzadaki arabayla şehiriçi?
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2235 Mesaj
      11 Mayıs 2011 11:36:05
      Yaklaşık 2 aydır kullanıyorum Fiesta TDCİ aracımda şunu çok rahat söyleyebilirim LUKOİL den aldığım yakıt diğerlerinden aldıklrıma göre daha uzun bir menzil sunuyor aracım sakin kullanımda Ankara şehir içinde 4.5 litre yakıyor 100 kmde daha önceleri 5 litrenin altına düşüremiyordum şehir dışı henüz denemedim ama çok az yakacağından eminim Bu arada Ankarada İstanbul yolundaki LUOİL de mazotun litresini 3.37 den alıyorum Ecto dizel diye geçiyor
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Firma Yetkilisi
      8076 Mesaj
      11 Mayıs 2011 11:41:58
      geç tiğimiz pazar ilk defa doldurdum depomu lukoilden durumu gözetliyorum ama sanırım hala eski mazotu çekiyor yarım depoya yakın vardı
      |
      |
      _____________________________

      fiyatlar ve iletişim için http://www.fahrikuyumculuk.com email:ferhatde@hotmail.com 0535 619 77 30
    • Yarbay
      2719 Mesaj
      11 Mayıs 2011 12:43:42 Konu Sahibi
      Yaklaşık 240 kilometrelik şehirler arası yol için.

      quote:

      Orijinalden alıntı: zarx

      Alıntıları Göster


      imzadaki arabayla şehiriçi?
      |
      |
      _____________________________

      ..........
    • Binbaşı
      1871 Mesaj
      11 Mayıs 2011 13:13:40
      quote:

      Orijinalden alıntı: ppzrg

      Yaklaşık 240 kilometrelik şehirler arası yol için.


      Alıntıları Göster




      10.5 aşırı fazla değil mi? Yanlışınız olmasın
      |
      |
      _____________________________

    • Binbaşı
      1878 Mesaj
      11 Mayıs 2011 13:55:29
      Dci motorda uzun süredir kullanıyorum ve çok memnunum.Özellikle motordaki sessizlik çok belirgin
      |
      |
      _____________________________

    • Firma Yetkilisi
      8076 Mesaj
      11 Mayıs 2011 14:07:00
      quote:

      Orijinalden alıntı: zarx



      Alıntıları Göster


      10.5 aşırı fazla değil mi? Yanlışınız olmasın

      240 km için 10.5 litre demiş arkadaş yani 100 km de 4.3 gibi bir değer çıkar sakin kullanımla mümkün
      |
      |
      _____________________________

      fiyatlar ve iletişim için http://www.fahrikuyumculuk.com email:ferhatde@hotmail.com 0535 619 77 30
    • Yarbay
      2719 Mesaj
      11 Mayıs 2011 15:33:27 Konu Sahibi
      Siz ona 11 diyin işte
      aslında çok sakin de kullanmadım. Gece uykum gelmeye başlamıştı, hemen eve varmak için biraz daha hızlı geldim... :S
      quote:

      Orijinalden alıntı: hunter06
      240 km için 10.5 litre demiş arkadaş yani 100 km de 4.3 gibi bir değer çıkar sakin kullanımla mümkün
      |
      |
      _____________________________

      ..........
    • Binbaşı
      1566 Mesaj
      11 Mayıs 2011 18:07:08
      ben de yeni doldurdum 30 litre civarında aldım.geri kalanı shell fuel save dieseldi zaten.şu an için gayet güzel.tam depo doldurduğumda izlenimlerimi daha net yazabilirim.ama bu lukoil karttan alın arkadaşlar.%3 indirim hiç de fena değil.üstelik yakıt kaliteli.motoru temizleyen katkılı bir yakıt olduğu söyleniyor.ecto diesel.birçok istasyonda iki tane dizel satılıyor.fiyatı düşük olan katkısız dizel yani ondan ucuz.motorun uzun vadede kurumlanmasının önüne geçemez katkısız yakıt.bunu dikkate almanızı öneririm.
      |
      |
      _____________________________

      TOYOTA COROLLA 1.6 ADVANCE MULTİDRİVE S 2013 İNCİ BEYAZ
    • Yarbay
      2719 Mesaj
      11 Mayıs 2011 18:42:55 Konu Sahibi
      Geçen ben Ankara'dan (istanbul yolu carrefour u geçince olan istasyondan) indirimden önce 3.37den aldım, kartsız (zaten indirimli olduğundan kart kullandırmıyorlar). Acaba benim aldığım katkısız olanımıydı????
      @iakbay06 sanırım sen de oradan alıyorsun. Aldığımız ecto dizel mi yoksa katkısız olan mı? Sen biliyor musun???
      Saygılar

      quote:

      Orijinalden alıntı: Rakipsiz Fırtına

      ben de yeni doldurdum 30 litre civarında aldım.geri kalanı shell fuel save dieseldi zaten.şu an için gayet güzel.tam depo doldurduğumda izlenimlerimi daha net yazabilirim.ama bu lukoil karttan alın arkadaşlar.%3 indirim hiç de fena değil.üstelik yakıt kaliteli.motoru temizleyen katkılı bir yakıt olduğu söyleniyor.ecto diesel.birçok istasyonda iki tane dizel satılıyor.fiyatı düşük olan katkısız dizel yani ondan ucuz.motorun uzun vadede kurumlanmasının önüne geçemez katkısız yakıt.bunu dikkate almanızı öneririm.
      _____________________________

      ..........
    • Binbaşı
      1871 Mesaj
      12 Mayıs 2011 13:01:22
      quote:

      Orijinalden alıntı: hunter06



      Alıntıları Göster


      240 km için 10.5 litre demiş arkadaş yani 100 km de 4.3 gibi bir değer çıkar sakin kullanımla mümkün

      eyvallah
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      627 Mesaj
      12 Mayıs 2011 13:39:53
      Peki arkadaşlar İstanbul anadolu yakası için önerebileceğiniz istasyon varmı?
      _____________________________

    • Yarbay
      15236 Mesaj
      12 Mayıs 2011 14:39:29
      Lukoil sayısı artıyor her gecen gün bende daha denemedim hiç ilerleyen zamanda deneyebilirim belki...
      |
      |
      _____________________________


      HYUNDAİ i20 KULÜBÜ
      Hyundai i20 1.4 Crdi 90 HP Select Opak Kırmızı
      2009
    • Binbaşı
      1566 Mesaj
      13 Mayıs 2011 02:09:08
      quote:

      Orijinalden alıntı: ppzrg

      Geçen ben Ankara'dan (istanbul yolu carrefour u geçince olan istasyondan) indirimden önce 3.37den aldım, kartsız (zaten indirimli olduğundan kart kullandırmıyorlar). Acaba benim aldığım katkısız olanımıydı????
      @iakbay06 sanırım sen de oradan alıyorsun. Aldığımız ecto dizel mi yoksa katkısız olan mı? Sen biliyor musun???
      Saygılar


      Alıntıları Göster




      lukoil istasyonlarında iki türlü dizel yok zaten.bu da demek oluyorki tek dizel var katkılı ecto dizel.bakın opette de aynı durum geçerli yani iki ayrı dizel satılmıyor.yine de müşteri hizmetlerini arayıp sormakta fayda var daha tatmin edici bir açıklama için
      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      TOYOTA COROLLA 1.6 ADVANCE MULTİDRİVE S 2013 İNCİ BEYAZ
    • Yarbay
      2719 Mesaj
      13 Mayıs 2011 10:20:18 Konu Sahibi
      Hocam sen dedin ilk başta iki dür dizel var diye Lukoil istasyonlarında!!!
      Bizim kafaları karıştırdın sonra da çekildin kenara :)
      Nasıl iş bu anlamadım yav!
      Çöz bu meseleyi :))). Tek tip dizel mi var Lukoil istasyonlarında yoksa iki tip mi???


      quote:

      Orijinalden alıntı: Rakipsiz Fırtına
      lukoil istasyonlarında iki türlü dizel yok zaten.bu da demek oluyorki tek dizel var katkılı ecto dizel.bakın opette de aynı durum geçerli yani iki ayrı dizel satılmıyor.yine de müşteri hizmetlerini arayıp sormakta fayda var daha tatmin edici bir açıklama için
      |
      |
      _____________________________

      ..........
    • Binbaşı
      1878 Mesaj
      13 Mayıs 2011 13:20:02
      quote:

      Orijinalden alıntı: ppzrg

      Hocam sen dedin ilk başta iki dür dizel var diye Lukoil istasyonlarında!!!
      Bizim kafaları karıştırdın sonra da çekildin kenara :)
      Nasıl iş bu anlamadım yav!
      Çöz bu meseleyi :))). Tek tip dizel mi var Lukoil istasyonlarında yoksa iki tip mi???



      Alıntıları Göster





      Ben iki yıldır Lukoilden yakıt alıyorum.Euro dizel olarak ecto dizel vardı.Aldığım istasyonda sadece motorin adı altında tek tip satılıyor.En güzeli müşteri hizmetlerini aramak.
      Örneğin Romanyada iki tip olarak satılıyor

      http://www.lukoil.ro/
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2235 Mesaj
      13 Mayıs 2011 13:29:52
      Tek tip satılıyor bunu özellikle üşenmeden istasyondaki sorumlu kişiye sordum lukoilin yakıt kalitesi iyi umarım kaliteyi düşürmezler özellikle bu indirimi yapmalarının sebebi ise bölgelerinde benzinliklerin çok olmasındanmış rekebet halindelermiş zaten bunu şurdan anlayabilirsiniz biraz daha ilerde alpet var ordada motorinin litre fiyatı 3.37 hatta son gelen indirimden sonra 3.29 a çekmişler fiyatı
      quote:

      Orijinalden alıntı: ppzrg

      Geçen ben Ankara'dan (istanbul yolu carrefour u geçince olan istasyondan) indirimden önce 3.37den aldım, kartsız (zaten indirimli olduğundan kart kullandırmıyorlar). Acaba benim aldığım katkısız olanımıydı????
      @iakbay06 sanırım sen de oradan alıyorsun. Aldığımız ecto dizel mi yoksa katkısız olan mı? Sen biliyor musun???
      Saygılar


      Alıntıları Göster



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.