DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
Kolpaçino en sevdiğiniz sahneler/replikler ? :)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
93
Cevap
1
Favori
41.276
Tıklama
Tüm Forumlar >> Sinema - Dizi - Televizyon - Müzik - Kitap >> Sinema >> Kolpaçino en sevdiğiniz sahneler/replikler ? :)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      19 Mart 2010 20:07:09 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: TurkishCoder

      hani eşrefti heralde olen adam o ölüyorya adam diyor

      ben eşref abinin b.kunu yerim b.kunu koptum oraya ya

      Ekrem :D



      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      10 Nisan 2010 12:09:02 Konu Sahibi



      _____________________________

    • Yarbay
      2867 Mesaj
      10 Nisan 2010 12:12:09
      Sen bizi küpeli müpeli gördün ama Fikirtepe çocuğuyuz biz


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      586 Mesaj
      13 Nisan 2010 12:10:06
      ALTIN KAPILARIMIZ KAN OLDU TAYFUUUUN :)


      _____________________________

    • Yarbay
      4410 Mesaj
      13 Nisan 2010 12:14:12
      Eğlenceli film yahu


      _____________________________

      Ben her şeyden önce bir Türk milliyetçisiyim. Böyle doğdum. Böyle öleceğim. Türk birliğinin, bir gün hakikat olacağına inancım vardır. Ben görmesem bile, gözlerimi dünyaya onun rüyaları içinde kapayacağım. Türk birliğine inanıyorum, onu görüyorum. Yarının tarihi, yeni fasıllarını Türk birliğiyle açacaktır. Dünya sükûnunu bu fasıllar içinde bulacaktır. Türk'ün varlığı bu köhne âleme yeni ufuklar açacak, güneş ne demek, ufuk ne demek, o zaman görülecek.
      Bu millet istiklalsiz yaşamamıştır. Yaşayamaz ve yaşamayacaktır. (Mustafa Kemal Atatürk)
    • Yarbay
      2171 Mesaj
      13 Nisan 2010 12:19:43
      -abi sen bana vurdun ya bana babam vurmadı ben fikirtepe çocuğuyum
      -girşirler buna hep:D



      _____________________________

      Referans listemhttp://forum.donanimhaber.com/m_76718336/f_//tm.htmhttp://forum.donanimhab...18336/f_//tm.htmReferans listem PANASONİC 42ST50 2000 HZ Neoplazma \ HP ENVY14 i7 \ MacBook Pro i5 4 gb ram 750 gb hdd /Canon mark 2 \ İpad 2 WİFİ \ \ ps3 320 gb \ WD MY BOOK LİVE 1 TB \ Note 2 3100 mah Selvi Photography Arkadaşlar elimden geleni yaptığım bir sayfadır nacizane sayfama katılırsanız memnun olurum
    • Yarbay
      2303 Mesaj
      13 Nisan 2010 12:31:17
      quote:

      Orijinalden alıntı: By MuRaT

      - SIRRI ARIYOR...ABİ SIRRI KİM ??

      - G..MÜZE 18LİK İNŞAAT ÇİVİSİ ÇAKTINTAN SONRA ANLARSIN KİM OLDUĞUNU


      Burası harbiden ağlattı beni ya bide "Ekrem abinin bokunu yerim ben be" dediği sahne var orasıda fena makara.



      _____________________________

    • Teğmen
      140 Mesaj
      16 Nisan 2010 07:23:20
      ya arkadaşlar kolpaçinoyla ilgili bi konuda çok fena kitlendim çözülemiyorum ya bu ruh çağırma sahnesinde oynayan,üstüne kolonya döküp sonra izmaritin ateşiyle yanan,neredeyse bütün bi film boyunca yangın söndürme tüpünün sıkılmasıyla bembeyaz gezen adamın adı neeeee ya afişteki bütün isimleri yazıorum edıyorum bi bulamadım..ve çok iyi tanıdıgım bi oyuncu ama bi turlu bulamadım..lutfen yardımcı olun uyuyamıcam yoksa :((


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      16 Nisan 2010 21:46:50 Konu Sahibi



      _____________________________

    • Yarbay
      2885 Mesaj
      16 Nisan 2010 23:42:24
      quote:

      Orijinalden alıntı: essien

      ya arkadaşlar kolpaçinoyla ilgili bi konuda çok fena kitlendim çözülemiyorum ya bu ruh çağırma sahnesinde oynayan,üstüne kolonya döküp sonra izmaritin ateşiyle yanan,neredeyse bütün bi film boyunca yangın söndürme tüpünün sıkılmasıyla bembeyaz gezen adamın adı neeeee ya afişteki bütün isimleri yazıorum edıyorum bi bulamadım..ve çok iyi tanıdıgım bi oyuncu ama bi turlu bulamadım..lutfen yardımcı olun uyuyamıcam yoksa :((


      Ebubekir Öztürk'ten bahsediyorsun sanırım , ganyotçu?



      _____________________________

      ...Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri, şahsî menfaatlerini, müstevlîlerin siyasi emelleriyle tevhid edebilirler. Millet, fakr ü zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir.
      Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi vazifen, Türk istiklâl ve Cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur!

    • Teğmen
      140 Mesaj
      01 Mayıs 2010 02:21:01
      quote:

      Orijinalden alıntı: Feel Me



      Alıntıları Göster



      Ebubekir Öztürk'ten bahsediyorsun sanırım , ganyotçu?



      tamam kardeşim doğru çok tesekkur ederimde ben bu adamı biyerden(bi diziden sanırım) hatırlıyorum.ama sadece kolpaçino,kutsal damacana 2,hanımeli sokagı'nda oynadıgı görülüyo.ama ben bunların icinde sadece kolpacinoyu izledim we orada tanıdık geldi zaten :s bulamıyorum ya kafayı yicem :s nerden tanıdık gelıo bu adam??



      _____________________________

    • Yarbay
      4410 Mesaj
      02 Mayıs 2010 10:46:40
      quote:

      Orijinalden alıntı: AhaKafasıYarıldi

      bence recepden daha komikti inşallah ikincisi de gelir o kek yiyen abi de süperdi ayrıca şu replikde güzel

      baban seni yapacağına keşke dışarı bo....saymış



      Yahu boşalmak lafını neden sansürledin?



      _____________________________

      Ben her şeyden önce bir Türk milliyetçisiyim. Böyle doğdum. Böyle öleceğim. Türk birliğinin, bir gün hakikat olacağına inancım vardır. Ben görmesem bile, gözlerimi dünyaya onun rüyaları içinde kapayacağım. Türk birliğine inanıyorum, onu görüyorum. Yarının tarihi, yeni fasıllarını Türk birliğiyle açacaktır. Dünya sükûnunu bu fasıllar içinde bulacaktır. Türk'ün varlığı bu köhne âleme yeni ufuklar açacak, güneş ne demek, ufuk ne demek, o zaman görülecek.
      Bu millet istiklalsiz yaşamamıştır. Yaşayamaz ve yaşamayacaktır. (Mustafa Kemal Atatürk)
    • Binbaşı
      1239 Mesaj
      22 Aralık 2010 16:18:18
      Hani Ganyotçunun yandığı sahneden sonra (ormanlık alan) herkez arabadan iniyor;
      o ara Şafak Sezer; Sabri Abi, binelim. gidelim ! mobese kamerası felan vardır . diyor

      safak sezerin arabadakilere galoş giydirir. Sabri Abi nin sivri burun ayakkabıya galoşu delmiş hali.

      birde Aydemir Akbaş , şafak sezere ; Ben ne diyorum bu fındık nediyor deyişi.

      aydemir akbaşa abi senden nezaman bahsetsek karılara inme iniyor tribe giriyorlar diyo valla korkuyorum sana arkamı dönmeye . bununüzerine sabri abinin : '' ha s...tr ordan yv....ş k DÜĞMECİMİYİZ BİZ ?'' deyişi.



      _____________________________

      psn : Voki-Ceki
    • Binbaşı
      1354 Mesaj
      26 Aralık 2010 00:52:23
      aydemir akbaşın safak sezere sinirlendigi sahneler süperdi.
      simdi sabri bey siz beni böyle küpeli falan gördünüz ama biz fikirtepe çocuğuyuz
      bide en başta nargile içerken yapılan muhabbet süperdi



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      586 Mesaj
      27 Aralık 2010 09:18:28
      altın kapılarımız kan oldu tayfuuuun


      _____________________________

    • Teğmen
      159 Mesaj
      18 Ocak 2011 23:47:46
      şengüller otomotiv...kaskoda bir numaraaa...gelin kaskonuzu yenileyelim:)üstelik bir yılda ücretsiz...

      adam harbi ayardı ya...bi de masanın altına giren abinin arabada yanında duran ölü adama söyledikleri komikti

      allahım mermiyi nerden sokmuş nerden çıkarmış kimseyi böyle sınama yarabbiii..

      ha bide bisiklet muhabbeti

      abi arkadaş arabada mevzusunu açtı.2 aydır tık yok.asansör düğmesi misali...falan filan işte...



      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      18 Ocak 2011 23:51:45
      O ain muhabbeti beni kopardı ya :)


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      25 Ocak 2011 03:03:08
      filmi beğenmeyen adam niye gelir buraya mesaj atar onuda anlamış değilim.
      beni en çok güldüren tribün bide aydemir akbaşın ezan okumaya başladığı sahne



      _____________________________

    • Teğmen
      105 Mesaj
      26 Ocak 2011 00:50:53
      Berbat film.... ama yinede diğer filmlerine göre iyi.. ama yinede berbat.........
      yinede berbat... üzülüyorummmmmmm ne zaman komedi yapan birisi çıkacak?
      recep ivedikde komik ama 90dk izlenmiyo.. televizyon programı gibi film..



      _____________________________

    • Binbaşı
      1083 Mesaj
      26 Ocak 2011 12:49:42
      quote:

      Orijinalden alıntı: GaraJımdakiEjder

      Berbat film.... ama yinede diğer filmlerine göre iyi.. ama yinede berbat.........
      yinede berbat... üzülüyorummmmmmm ne zaman komedi yapan birisi çıkacak?
      recep ivedikde komik ama 90dk izlenmiyo.. televizyon programı gibi film..



      +1

      son zamanlardaki en iyi komedi filmi bence "Yahşi Batı"



      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.