Şimdi Ara

Peugeot 308 1.2 VTI Mini Test (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
0
Favori
17.985
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fotojenik bir araba değil. Gerçekte daha güzel görünüyor. Hem içi hem dışı. Ama klima ayarı dokunmatik ekrandan yapılıyor sanırım. Bu çok saçma bence. Sırf bu yüzden seve seve alt versiyon alınır
  • Allah aşkına hocam onlar yokuşmu ya bir zahmet hızlansın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spinattimyalnizliga

    Hocam hafif olabilir tamam ama en basitinden 0-100 değeri 13.3 sn. Hele ki yüksek hızlarda daha da nazlanacaktır.

    100 HP 1.6 Focus ile hemen hemen aynı, 1.6 Astra H'den ise daha iyi bir performans gözlemledim ben açıkçası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Not Afraid

    Allah aşkına hocam onlar yokuşmu ya bir zahmet hızlansın.

    Ben "motor harika" demedim zaten :)

    Aynı yokuşta segmentindeki 1.6 atmosferik çoğu araçla hemen hemen aynı performansı veriyor. Standart sıradan bir motor yani. İnsanlar 1.2 atmosferiği duyunca irkiliyor ama çok az kişi aracın B segmenti ağırlığında olduğundan haberdar.

    Demem o ki; korkulacak bir motor değil. Alacak olanlar önce test etsin, sonra karar versin.

    "Alın, koşun, bu fiyata kaçmaz, patron çıldırdı" da demiyorum :)
  • 208 in ve yeni 308 'in göstergesi öyle uzağa ve ufaltılarak konumlandırılmasa düşünebilirdim ama şu anki haliyle zor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WarSaw

    208 in ve yeni 308 'in göstergesi öyle uzağa ve ufaltılarak konumlandırılmasa düşünebilirdim ama şu anki haliyle zor.

    Makyajda el atarlar umarım.

    Konsola da bir kaç tuş lazım. Alışkın olmayan birisi klimadan radyo kanallarına geçip frekans değiştirirken çok zaman kaybediyor.

    Risk aslında. Hiç olmazsa klima gibi kontroller konsola alınarak daha yalın bir ekran tasarlanabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elinize sağlık. Yukarda bir arkadaşın bahsettiği gibi 308 Access için 44 küsürlük fiyat için son 7 araç diyordu. Acaba doğru mu gerçekten
  • "Bir önceki nesil 1.6 atmosferik C segmenti otomobiller nasıl gidiyorsa, bu da o kadar gidiyor." ifadesi gerçeklerden çok çok uzak.

    aynı motora sahip 208 1.2 vti'ın 0-160'ı 55 saniye. 308'i siz düşünün.

    http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/fuenf-kleinwagen-im-vergleich-vw-polo-trifft-auf-seine-konkurrenz-8392410.html?show=3

    eski jenerasyon 1.6larda bu değer en kötü 35-36 saniye.

    En iyi örneklerinde 27-28 saniye.




  • vidanj kullanıcısına yanıt
    Motorun tam performansını yemek sonrası terminale yetişme kısmında görebilirdik aslında

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.

    Test boyunca klima açıktı ve araçta üç kişi idik. Uzun soluklu yokuşlarda "kaptırıp" da girmememe rağmen araba 4.vitesi istemedi ve yokuşun başında 5.viteste 70 km/s civarı olan hızı zirveye doğru aynı viteste 100 km/s bandına çıkartmayı başardı. Bilenler için; bahsettiğim yokuş, yeni açılan ODTÜ Yolu'nun Taurus'a doğru tırmanan kısmı.


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.
    Dik sayılabilecek başka bir yokuşa ise (bu da Konya Yolu'ndan Göral Showroom'a sapan yokuş) 2.viteste 15 km/s civarında girmeme rağmen araç nazlanmadan toparladı ve ivmelenmeye başladı. Özellikle tam gaz yapmadan 1.vitesi istemesini bekledim ama şaşırttı açıkçası.


    Eline sağlık hocam, güzel bir test olmuş. Bu iki kriter aracın eski 1.6'lar kadar performansı olduğunu çok rahatlıkla gösteriyor. En çok Göral'ın girişinden o şekilde çıkabilmesine şaşırdım. Bir keresinde saçma sapan bir durumda yavaşlamam gerekmişti de durmak üzere olan araç, ben yarım kavrama yaptırmamakta inat edince 1. viteste ancak can çekişerek toplamıştı.

    Aynı şartlarda 1.5 atmosferikle ODTÜ yokuşu 5. viteste çıkamıyorum. Bilmeyenler için söyleyeyim o yokuş en dik yokuşlardan olmasa da ciddi bir yokuştur. Sanırım %5-6 eğim var orada.




  • Bazı B segmenti araçlardan bile hafif bir otomobil. 1.2 VTI aşırı bir beklenti olmadığı sürece gayet yeterli olacaktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    "Bir önceki nesil 1.6 atmosferik C segmenti otomobiller nasıl gidiyorsa, bu da o kadar gidiyor." ifadesi gerçeklerden çok çok uzak.

    aynı motora sahip 208 1.2 vti'ın 0-160'ı 55 saniye. 308'i siz düşünün.

    http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/fuenf-kleinwagen-im-vergleich-vw-polo-trifft-auf-seine-konkurrenz-8392410.html?show=3

    eski jenerasyon 1.6larda bu değer en kötü 35-36 saniye.

    En iyi örneklerinde 27-28 saniye.


    Takdir edersiniz ki 160'lı hızlara çıkmadım ve bu eşdeğerlik iddiamı hep öznel ifadelerle dile getirdim.

    Bahsettiğim bütün kıyaslar şehiriçi standart süratlere ve günlük kullanıma yönelik.

    Ben de performans delisi bi insan değilim zaten, kendi kullanım tarzımda evet eski nesil 1.6 atmosferik C segmenti modeller ile bir fark göremedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Aynen hocam, ben teste başlamadan önce yolun çoğunu 3/4 oranında gaza basarak gideceğimi düşünüyordum.

    Ama gaz pedalının ilk yarısı da yeterli performansı veriyor.

    Tabi ki özel isteklere cevap verecek bir motor değil ama insanı olur olmaz mağdur edecek bir motor da değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 308 Peugeot nun yüz akıdir. Geçen ay 1.6 Thp Allure almaktan son anda vazgeçmiştim. Bence harika bir otomobil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 207m kullanıcısına yanıt
    Allure girtlak dolusu bi donanim paketi olmus 308 icin. Thp motorlu test araci yoktu, olsaydi 1.2'yi degil onu test etmemiz icin israr ederdim. Burada da gulumseyerek tecrubelerimi anlatirdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim alacağım araçta Allure üstüne kör nokta uyarı, Adaptif cruise control ve Şehiriçi aktif frenleme sistemi, navigasyon, anahtarsiz giriş ve çalıştırma, 2.usb girişi falan vardı. Metalik lav kırmızı 73.850 tl den 60.500 tl' ye düştüler. Ailem Peugeot istemediği için almamıştim :( hala pismanlik yaşıyorum aslında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 207m kullanıcısına yanıt
    Cruise controlun 508'deki gibi direksiyon ustunde olmasini isterdim. Bunun disinda soyleyebilecegim tek sey nasil rahat uyuyorsunuz?! 60 bin liraya....hadi sonra kiziyorlar, soylemiyorum. Anladiniz siz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Benim alacağım araçta Allure üstüne kör nokta uyarı, Adaptif cruise control ve Şehiriçi aktif frenleme sistemi, navigasyon, anahtarsiz giriş ve çalıştırma, 2.usb girişi falan vardı. Metalik lav kırmızı 73.850 tl den 60.500 tl' ye düştüler. Ailem Peugeot istemediği için almamıştim :( hala pismanlik yaşıyorum aslında.

    Böyle bi indirimden sonra 308 almamak olmamış bence :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kahlenberg68

    Elinize sağlık. Yukarda bir arkadaşın bahsettiği gibi 308 Access için 44 küsürlük fiyat için son 7 araç diyordu. Acaba doğru mu gerçekten

    Dediğim gibi hocam Active donanım araç için 49 lira fiyat verdiler.

    Access de muhtemelen 44 civarındadır.

    Merter sen gördün mü Access'e dair birşey?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracın ağırlığı nedir kardeşim ? 1.2 motorla muhtemelen Polo ağırlığına denk gelmiştir

    82 hp poloyu götürüyor ise bunu neden götürmesin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.