Şimdi Ara

Focus iyi yol tutuyor muhabbeti... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
172
Cevap
0
Favori
5.506
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ee izledik videolu ne anladık?

    Burda yol tutuş testi yok ki.

    Yol tutuş testi;

    Slalom ötesindeki skipad (g) değerlidir.

    Ayrıca dubalarin arasına giriş ve çıkış hızındaki yüksek değerlerdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gazozvar

    corolla focustan çok daha iyi yol tutar.

    Troll müsün değil misin hala anlamadım? Gizli beygirleriniz iş başında değil mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gazozvar kullanıcısına yanıt
    Focus un yanında corollarının tuttuğunun yol olmadığından eminim.
  • Focus'un iyi yol tutuşu olduğunu bana kimse kanıtlayamaz. 2013 model Focus viraja sert girdiğinde bildiğin kafa tarafından atmaya başlıyor aracı. Geçiniz bunları. Burada daha Ford'un koltuğuna oturmamış adamlar "Ford iyi yol tutuyor" diyor. Küllim yalan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sythel

    Focus un yanında corollarının tuttuğunun yol olmadığından eminim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: gazozvar

    corolla focustan çok daha iyi yol tutar.
    Konudaki 2 videoyu izleyen bu işi çözmüştür arkadaşlar. Bundan sonra bu konuda daha fazla konuşulmasın, sıkılanlar oluyor. Rica ediyoruz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi otomobilci_x -- 21 Eylül 2014; 18:13:05 >
  • Videodan benim anladığım Focus'un yapılan sert direksiyon hareketine çok daha şiddetli tepki verdiği... Yol tutuşu zayıf olsa ilk sert harekette araç bu kadar fazla yön değiştirmez, kafadan kayıp (understeer) dümdüz giderdi...

    C segmentinde yapılan her testte slalomda, yanal ivmede en tepelerde yer alan bir araca sadece şu videolara bakarak "yol tutmuyor" demek de ancak bu forumda olur zaten...
  • timur_77_ T kullanıcısına yanıt
    Focus burda çok güzel bir iş çıkarmış . Bilmeyenlere sistemi kısaca anlatayım. Gördüğünüz gibi ESC testlerinde aracın tepkileri ve sistemin verimliliği test ediliyor. Sistem basitçe şöyle aracın ESC sistemi çalışacak şekilde direksiyon döndürme komutu veriliyor. Yani bu ne demek oluyor? Araç direksiyonunu çok daha fazla tur döndürüyorlar ki araç yoldan çıkma eğilimi göstersin ve böylelikle ESC sisteminin kontrolü yapılsın. İş Focus'a gelince bilirsiniz araç tam bir yol tutuş arabası yola yapışır gibi söylemleri mutlaka duymuşsunuzdur. Direksiyon tur sayısına dikkat edin arkadaşlar ve aklınızda tutun daha sonra gidin başka araçların videolarını izleyin. Focus 1-1,5 arası tur sayısı atmışken böyle yoldan anca çıkma eğilimi gösteriyor . Diğer araçlara bakarsanız sadece 0,5 tur da araçlar ESC sistemini devreye sokuyor. Şimdi sağlıcakla kalın . Bilmeyen arkadaşlar da umarım öğrenmiş olurlar ve umarım düzgünce açıklayabilmişimdir. Birde her C segmenti araçta ESC sistemini kapatıp aynı hızlarla virajlara sokarsak çizgisini bozmadan geçecek güzel araçlardan birisi belki de lideri Focus'tur.  @timur_77_




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sythel

    Focus un yanında corollarının tuttuğunun yol olmadığından eminim.

    Headshot

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Astra ve corsa ile baglanti virajlarinda arkadan birakirdi ikiside, gazi kesip yolu tutumasini beklerdim. İs guzergahim bu yol ve aynisini focus ile de denedim ve yolu hic biraktiramadim. Otobanda 70 80 civari giderken ani serit degistirmek zorunda kaldim esp cok iyi calisti. Direksiyon tepkisi hassas oldugu icin ufak bir hareketle koca araba o kadar kolay yer degistirdi ki. Evet focus guzel yol tutuyor, daha iyisi vardir mutlaka

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alfa zaten yol tutuşla ünlü bir araç buna itiraz yok
    ama herşey videodan seyretmekle olmaz

    özellikle focus 2 yol tutuş ve direksiyon hissiyle iddia ediyorum şu anki bazı araçlardan iyidir
    ama yol tutuşta fordun en iyi modeli mondeo 01 08 kasadır 6 sene kullandım premiumlar hariç üstüne yol tutuşu olan araç yok
    kaldıkı 2003 yılında focus rs golf r32 4 motion testinde sürüş zevki olarak ford 1. olmuştu önden çekişli olmasına rağmen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sythel

    Astra ve corsa ile baglanti virajlarinda arkadan birakirdi ikiside, gazi kesip yolu tutumasini beklerdim. İs guzergahim bu yol ve aynisini focus ile de denedim ve yolu hic biraktiramadim. Otobanda 70 80 civari giderken ani serit degistirmek zorunda kaldim esp cok iyi calisti. Direksiyon tepkisi hassas oldugu icin ufak bir hareketle koca araba o kadar kolay yer degistirdi ki. Evet focus guzel yol tutuyor, daha iyisi vardir mutlaka

    hangi astra ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sythel

    Astra ve corsa ile baglanti virajlarinda arkadan birakirdi ikiside, gazi kesip yolu tutumasini beklerdim. İs guzergahim bu yol ve aynisini focus ile de denedim ve yolu hic biraktiramadim. Otobanda 70 80 civari giderken ani serit degistirmek zorunda kaldim esp cok iyi calisti. Direksiyon tepkisi hassas oldugu icin ufak bir hareketle koca araba o kadar kolay yer degistirdi ki. Evet focus guzel yol tutuyor, daha iyisi vardir mutlaka

    benim 10 sene önce sahibi olduğum broadway bile tarif ettiğiniz yollarda arkasını bırakmazdı. o nasıl astraymışki arkasını bırakıyor? astra ve focus yol tutuş olarak hemen hemen birbirine denk araçlar.
  • Yeni focuslarda direksiyon turu da azaldi; mesela eskiler 3.75 tur tam sag-sol donerken, yenilerde 3 turdu galiba..
    Bu testten ölü direksiyonlu dacialar bile arkayi birakmiyorken, konuyu acanin mantigina gore; dacia forddan iyi yol tutuyor
    Fordun kotu yol tutan araci yok, ben bunu bilir, bunu söylerim. .hatta gecen hafta isyerinden emanet aldigim kasali, cift kabinli transit bile iyi yol tutuyor sinifina göre; tek sorun arka bosken 155hplik 2.5 motorun şaha kalkmasiydi
    Kiralik olarak kullandigim focus2 1.6 benzinli arac bile sinirlarini bilmememe ragmen, zerre kadar tedirginlik vermedi hatta bir de kazadan kurtulduk; onda da eşim kullanirken, bakim calismasi olan yolu unutup oraya girmeye calismasiyla, ben sag koltuktan direksiyona mudahale ettim, ayni hizla (40 civari)90derecelik viraji döndük. . Clio falan olsaydi ya donmezdi ya da ters donerdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Sadece Focus değil fordun bütün araçları kendi segmentinde bu konuda liderliğe aday.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Focusun iyi yol tutuyor mevzusu mk1 kasasından gelir ve mk1 kasaların gerçektende efsane yol tutuşu vardır.
  • Bunlar sürüş güvenliği testleri, yol tutuş değil. Aşırı agresif çalışan bir ESP ayarlarsın, en ufacık bir kayma anında bile pata küte devreye girer, sürekli hızı düşürür ve hiç çıkmaz çizgiden. Bu o aracın iyi yol tuttuğunu göstermez.

    Yol tutuş komple bir faktördür, otomobilin çevikliği, burnun keskinliği, direksiyonla uyum, limiti aşınca nasıl tepkiler verdiği, yüksek hız stabilitesi-dengesi, arabanın virajda frende esnememesi vs diye uzar gider ve bu konularda Focus referans gösterilecek kadar iyi arabadır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alcohol06 -- 21 Eylül 2014; 19:36:23 >
  • sağdan soldan 3-5 video bulan fordun yol tutuşuna laf sokmak için soluğu forumda alıyor , ne çok ezik var yaa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stevie_ray_vaughan

    sağdan soldan 3-5 video bulan fordun yol tutuşuna laf sokmak için soluğu forumda alıyor , ne çok ezik var yaa

    Focusun 100 km hızla döndüğü virajı diğer araçların 50 ile dönemediğini sanan focus sahipleri de var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet focus iyi yol tutuyor. Araci kullanin once testmis.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.