Şimdi Ara

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (2015) / Ground Zeroes (2014) [ANA KONU] (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
765
Cevap
14
Favori
30.238
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Helal olsun adamlara hem fiyatı düzgün 89 TL hemde yanında Pre-Order hediyesi olarak ayrı bir oyun MGS: Ground Zeroes hediye Steam'de. Optimizasyonları da iyidi Ground Zeroes'ta bu da öyle olur büyük ihtimal. Oyun benim tarzım değil ama benim bile alasım geldi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi busterr -- 3 Ağustos 2015; 20:58:07 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: busterr

    Helal olsun adamlara hem fiyatı düzgün 89 TL hemde yanında Pre-Order hediyesi olarak ayrı bir oyun MGS: Ground Zeroes hediye Steam'de. Optimizasyonları da iyidi Ground Zeroes'ta bu da öyle olur büyük ihtimal. Oyun benim tarzım değil ama benim bile alasım geldi

    Ground Zeroes ile aynı nerdeyse sistem gereksinimleri.Bir ram fazla istiyor ama olsun o kadar.

    Pre-order açılmasından yaklaşık 3-4 dakika sonra aldım oyunu, yıllarca bekledik sonunda kavuşuyoruz Phantom Pain'e.Pc çıkış tarihinin erkene alınması çok iyi oldu, demekki optimizasyon konusunda bir sıkıntı yok.Gerçi MGO ertelendi konsollar için Ekim, Pc için Ocak ayına.

    Ayrıca kütüphanenizde hali hazırda Ground Zeroes varsa, ekstradan bir GZ inventorinize ekleniyor pre-order yapınca.Oyunu bekleyen arkadaşlarınıza veya forumda ihtiyacı olanlara verebilirsiniz.

    Edit:Hazır yazmışken 1-2 bilgi paylaşayım.Ayın 5'inde Gamescom fuarında mother base temalı bir oynanış videosu ve trailer yayınlanacak.Bizim saate göre gece 10-11 civarında yayınlanacak.

    Oyun ile ilgili bayağı bir bilgi ve biraz spoiler içeren bir yazı var Türkçeye çevirilmiş halde onu da bırakıyorum şuraya.


    - (minör (hafif) spoiler) snake*** 9 yıllık komadan uyandığında doktor ona zarar görmüş vücudunun x-ray'ini gösteriyor. beyninde bulunan şarapnel dışında, aynı zamanda kalbinde de operasyonla alınması çok riskli bir şarapnel parçası bulunuyor.

    - oyun başında tanıtılan ishmael* hakkında medyanın oyun çıkışına kadar bilgi vermesi yasak.

    -gamesradar, alevli adamı yanan psişik projeksiyon/yansıma diye adlandırmış. ne demekse.

    -(minör spoiler - hikaye ) ilk görev briefing'inde snake punished venom snake olarak adlandırılıyor. ama oyun içinde farklı şekiller de hitap ediliyor da kendisine. ahabgibi. (bkz: moby dick)

    -taşları yerine oturtacak tüm eksik hikaye parçaları kasetler yoluyla anlatılacak. görev anlatımı, vatanseverlerin kuruluşu ( patriots ) ya da strangelove'a ne olduğu gibi )

    - (minör hikaye spoiler ) ground zeroes olaylarından sonra, snake'in 9 yıllık koması sırasında; kaz (kazuhira miller) muhalif askerleri de alıp eğitmeye başlamış.

    - dürbünlere bilgi dürbünü deniyor. intel scope *

    - (minör spoiler hikaye ) korkutucu parasite unit denen skull askerleri skull face'in emrinde çalışıyor. hani şu insan üstü hızlarda koşup bişeyler yapan kel bane maskeli adamlar

    - ana görevler aynı zamanda size ödüllerle geri dönecek yan hedefleri de barındıracak. kasetler gibi. bu tarz yan hedefler oyuncuya ana görevi bitirene kadar gizli olacak. ana görevleri bitirdiğiniz de tekrar oynanabilirliği arttırıyor olacaklar. bazı ana görevlerin yan hedeflerini tamamlayabilmek için tekrar tekrar oynamanız gerekebilir, daha sağlam bir kostümle gitmeniz gerekebilir vesaire.

    -ana üssünüz, siz oyunda ilerledikçe ve etraftan işe yarar item'lar topladıkça büyüyecek. ana üste 6 tane askeri birim var. r&d ( araştırma geliştirme birimi) üs geliştirme, destek birimi, istihbarat ve tıp birimleri. her farklı birimin özel bir lideri var. örneğin kazuhira miller ana üs geliştirmeden sorumlu liderken, ocelot istihbaratta görevli. (çakal olduğu için) her birim için üste ayrı bir yapı inşa ediyorsunuz. bazı yapılar ise spesifik ihtiyaçlar için inşa ediliyor. ( mahkumlar için hapishane, hayvanat bahçesi vs )

    - hayvanat bahçesi, belli sayıda hayvan üsse fultonladığınızda açılabiliyor. ve ziyaret edilebiliyor. ayrıca çeşitli geliştirmeleri de beraberinde açıyor.

    -oyuncular ana üssün yapısında bir değişikliğe gidemiyor olsa da, üs kendiliğinden büyüyor olsa da, üssün rengini ya da logosunu kendinize göre ayarlayabiliyorsunuz.

    - eğer üste moral çok düşerse ( snake çok ziyaret etmiyorsa ya da ordu iflas eşiğindeyse ) askerler organizasyonu terkedebiliyor.

    -ana üste, snake bazen kaz ya da ocelot'ın birbirlerine ters düştükleri noktalarda karar vermek zorunda kalıyor. ( ocelot'ın dediğini yapalım, kaz'ın dediğini yapalım, gibi )

    -hikaye bazında bazı önemli gelişmeler siz ana üsse döndüğünüzde de gerçekleşebilir.

    -snake öldürücü olmayan makinalı tüfek bile yaptırabilir.

    -phantom cigar bitki ve otlarla geliştirilebilir, geçirilen zamanı daha da hızlandırabilir.

    -cardboard box, snake'in kullanması için bu sefer çok daha çeşitli.

    - askerleri saf dışı bırakırken biyonik kolu kullandığınızda, eşlik eden ses 80'lerin filmlerinde kullanılan ses efektlerine benziyor. hatta bu. tam olarak bu.

    - göreve hazırlık aşamasında, araç ( jip, tank vs ) kısmı, siz fulton'un daha ağır şeyler taşıyabilmesi için geliştirdiğinize çıkıyor. araçlar da özelleştirilebiliyor ya da sökülebiliyor.

    -bazı görevler sadece acemi askerlerle tamamlanabiliyor. ( snake dışında başka askerler ile oynama opsiyonu var )

    - atınız elma ve şeker küplerine bayılıyor.

    -dd'nin oyuncuların keşfetmesini beklediği çok enteresan bir hikayesi var. ( ya da cool hikayesi var )

    -dd'nin ana üste gözükmesi askerlerin moralini yükseltiyor ve askerlerin onun hakkında konuştuğu duyulabiliyor.

    -quiet ise üste morali düşürüyor askerler ona güvenmediğinden dolayı.

    - (minör majör arası spoiler ) bir medya yayını başlarda quiet ile girdiğiniz sniper savaşının mgs3'de ki the end savaşınan sonra en harikası olduğunu söylüyor.

    - özellikle bir boss savaşı, metal gear evreninde ki en epik çarpışmaya selam çakıyor.

    -psx extreme'e göre, oyun yarı çıplak erkekleri içerecek.

    -d-walker'ı cruise control ile yönetebiliyorsunuz.

    - snake ile destek arkadaşları arasında ki ilişki beraber zaman geçirdikçe artıyor samimileşiyor.

    -destek arkadaşları ölemiyorlar ve yapay zekaları inanılmaz seviyelerde iyi.

    -oyuncu, göreve hazırlık ekranında 3 farklı load-out kaydedebiliyor.

    -göreve hazırlık ekranında çalan müzik peace walker'ın ana teması. ( küçük not : bundan sonra mgs'nin ana teması bu müzik )

    -helikopterinizin içinde ki fotoğraflar zaman geçtikçe artıyor.

    -ana görevler dizi bölümleri gibi, dizi gibi açılıp dizi gibi credits ile bitiyor.

    -yeni görevler bir anda açılacağı için oyuncu önce hangisini yapacağını kendi seçebiliyor.

    - (minör hikaye detayı ) bir görev tüm harita boyunca gezen tank taburunu yok etmenizi istiyor.

    - bazı yan görevler kendiliğinden var ama bazılarının çıkması için tetiklenmesi gerekiyor. ( snake'in birimine tercüman dahil etmesi gerektiği görev, sadece dilini bilmediği bir askeri sorgulamaya çalışırsa ortaya çıkıyor gibi )

    -150'den fazla yan görev var ve bazıları ana görevlerle beraber de halledilebiliyor.

    - hobby consolas'ın oynadığı en uzun ve en etkileyici görev aslında bir yan görevdi

    (minör hikaye/oynanış spoiler ) - bir yan görev snake'in biyonik kolunu icat eden doktoru kurtarmayı içeriyor. onu kurtarmak biyonik kolda geliştirme yapmanıza olanak sağlıyor.

    -atomix'den miguel asher'a göre, bazı yan görevler, ana görevler haline gelebilir!

    - yan görevleri tamamladığınızda derecelendirilmiyorsunuz. ( s rank vs )

    - eğer bir göreve sahadayken giriş yaparsanız, portatif bir brifing istasyonu size getiriliyor, buradan snake i-droid'ini takıp görev hakkında bilgileri indirebiliyor.

    - oyun normal halinde oldukça zorlayıcı, hele ki reflex mode kapatıldığında oyun saçmalık derecesinde zorlaşıyor.

    - bazı görevlerde zaman sınırlaması var

    -afganistan'ın bir köşesinden öbür köşesine ayakta gitmeye kalkmak 45 dakikanızı alıyor.

    -snake, cardboard-box'un üzerine kargo etiketleri yapıştırıp kargo teslimat askerlerini bekleyerek hızlı seyahat edebiliyor ( mgs1 de ki gibi aynı )

    - zorluk derecesi angola-afrika'ya geldiğinize artıyor. burası da afganistanda ki belli başlı görevleri tamamladığınızda açılıyor.

    -bir medya çalışanı tüm afrika görevlerini tamamlamaya yaklaşmış ve hala oyunun tamamlanma yüzdesi %35-40 imiş.

    minör hikaye/oynanış spoiler - bir afrika görevi mayın arazisinde elmas taşıyan çocukları kurtartıyor sizlere.

    -bataklık gibi bölgelerde snake arkasında düşman askerlerinin kendisini takip etmesini sağladığı ayakizleri bırakabiliyor. ama yağmurla bu ayakizleri geçebiliyor.

    -sis, snake için zorluğu arttırıyor.
    -düşman askerleri snake'in gölgesini fark edebiliyor. ama bulutlu günlerde bu daha zor.
    -oyun çok çeşitli hayvan türleri sunacak, fare gibi küçük hayvanlar belki fultonlanamayacak, ama snake onları cebine atabilecek.
    -askerler farklı şekillerde, farklı kişiliklerde, farklı özelliklerde farklı silahlarla gelecekler.

    -ground zeroes'dan beri düşman yapay zekası oldukça ileri seviyelere taşınmış.
    -sızdığınız üssün yan üslerini temizlediğinizde, düşman askerlerinin destek çağırması imkansızlaşacak. iletişim alanları da sabote edilebilecek ama bu şüpheyi arttıracak. aynı şey jeneratörler içinde geçerli.

    -herhangi bir keskin nişancının size hedef alıp almadığını dürbünlerinin parlamalarından görebilirsiniz.

    -snake'e ana üsten sahada ana üssün çeşitli departmanlarında kullanılması önemli olan bireylerin bulunduğuna dair bilgi verilecek

    -eğer bir asker fultonlanırken yaralı ise, fulton esnasında ölebilir.

    - cqc dışında, çaylaklar da mini oyunlarla çeşitli yollardan eğitilebilir.

    - eğer bir çaylağı ana üste öldürürseniz, oyun bir önceki checkpointten geri başlıyor.

    - çaylaklar snake ile iletişim kurup, diyaloga girip ona sorular sorabilecekler. ( big boss nickname'ini nasıl aldın gibi ) birbirleriyle de böyle diyaloglar halinde olacaklar. ve konuşurlarken ya da dedikodu yaparlarken duyulabilecekler.

    -ana üssün girilebilir yerleri çoğunlukla dışarı bölgeleri, ama aynı zamanda bir hapishanesi ve greg miller'a göre daha henüz hakkında konuşamayacağı bir alt katı var.

    -yeni ana üs o kadar çok büyüyebilecek ki jip ya da helikopter ile seyahat etmeniz bile birkaç dakikanızı alabilecek.

    - yeni silah atışı mini oyunları üs büyüdükçe açılacak ve onları tamamlamak üste moral yükseltecek.

    - eğer ana üssü gerçek hayatta ki doğum gününüzde ziyaret ederseniz sizi bir sürpriz bekliyor.

    -hobby consolas buyuruyor ki : eğer yerde yatarken üçgen tuşuna basar iseniz, gizlilik moduna girecekmiş snake ve yere batacakmış ve neredeyse onu görünmez kılacakmış. toprağa gömülmek gibi birşey olsa gerek.

    -snake'in yaralanmaları neresinden vurulduğuna göre farklılık gösterecek, negatif sonuçlar doğuracak ( kolunu kaldıramamak, ya da koşamamak gibi ) bunu düzeltmek için oyuncu güvenli bir mekan bulup 10 saniye boyunca üçgene basılı tutmak zorunda.

    -snake'in yetenekleri geliştirilemeyecek, sadece silahları geliştirilebilecek.

    -snake çok kötü yaralanabilecek ama hasta olmayacak.

    -stamina ya da mental bar yok.

    -rationlar da gitti.

    -oyunda bir ahlak sistemi bulunmayacak.

    -eğer snake bir objeye yanlışlıkla dokunup ses çıkarırsa askerler reaksiyon gösterecek. aynı şey mermiler içinde geçerli.

    -ses efektlerine çok övgü var, snake'in at sürerken rüzgarın hafiften fısıldaması gibi.

    -snake oyunda çok fazla konuşmuyor olsa da -en azından ilk 16 saat- kasetlerde oldukça fazla diyalogu var.

    level up'a göre, ilk 16 saat içinde aynı yüze ve aynı sese sahip iki ayrı kişi yok.

    - eğer ocelotu uyuşturucu silah ile vurursanız sersemleşecek ve la-li-lu-le-lo diyecek. (bkz: the patriots)

    -tpp evreninde ground zeroes posterleri bulunabilecek.

    - oyuncuların aynı zamanda tüm karakterlerin bilgilerinin de bulunduğu büyük bir bilgi sistemine erişimi olacak, tpp dışında, serinin tarihini de gösterecek.

    -bir konami temsilcisi playstation access'e belirttiğine göre oyunun hikayesini hemen hemen tamamlamış ve bu onun 50 saatini almış. ve tamamlanma yüzdesi hala %52'ymiş.

    -gazetecilerin oynadığı sürüm ile piyasaya çıkacak sürüm arasında biraz değişiklikler olacak. kojima productions logosu oyunda gözükmeyebilir. (bkz: kojima productions) (bkz: kojima productions la) (bkz: hideo kojima) (bkz: konami) (bkz: bolca küfür) (bkz: fuck you konami)

    -akıllı telefon uygulamaları da oyunla beraber geliştiriliyor.

    -oyunda şu ana kadar açığa çıkan ya da gösterilenden çok çok daha fazlası var.

    - görevler başlarken bir opening credits gözüküyor.

    - ocelot oyunda jf rey marka güneş gözlükleri takıyor.

    - biyonik kol yumruğu sprint atarken r2'ye basarak gerçekleştiriliyor ( ikincil silah olarak seçilmeli )

    - kontroller ground zeroes'dan beri oldukça iyileştirilmiş ve animasyonlar daha doğal hale getirilmiş.

    - siper sistemi de iyileştirilmiş, snake artık duvarlara yapışırmış gibi durmuyor, girip çıkmak daha kolay hale getirilmiş.

    - geceleyin, düşman askerleri diğer askerleri de uyarmak için havaya fişek atıyorlar.

    - cardboard kutuları nasıl durduğunuza göre farklı çalışıyor. (çömeliyorsunuz ya da ayaktasınız vesaire )

    - skull denilen canavar askerler sizi tespit ettiğinde refleks modu gibi ve yanıp sönen görüntüler ekrana geliyor ve bundan sonra size saldırmak için farklı bir moda giriyorlar.

    - skull askerlerinden biri boş avcunun içinden koca bir tüfeği çıkarıp sizi akıl tutulmasına davet edecek hareketler içinde bulunuyorlar.

    - kasetler size, ground zeroes ve phantom pain arasında ki 9 yıllık boşlukta ne olduğunu gayet iyi anlatıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdem3463 -- 3 Ağustos 2015; 23:46:30 >
  • Rica ederim.

    Vay arkadaş nasıl bir rüyaymış o öyle :)

    **Gamescom fuarında gösterilecek trailerdan bazı resimler paylaşılmış onları da ekleyim.Imgur albümü >http://imgur.com/a/wxpiE

     Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (2015) / Ground Zeroes (2014) [ANA KONU] Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (2015) / Ground Zeroes (2014) [ANA KONU] Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (2015) / Ground Zeroes (2014) [ANA KONU] Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (2015) / Ground Zeroes (2014) [ANA KONU] Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (2015) / Ground Zeroes (2014) [ANA KONU] Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (2015) / Ground Zeroes (2014) [ANA KONU] Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (2015) / Ground Zeroes (2014) [ANA KONU] Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (2015) / Ground Zeroes (2014) [ANA KONU] Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (2015) / Ground Zeroes (2014) [ANA KONU]

    **Sistem gereksinimleri >

     Metal Gear Solid V: The Phantom Pain (2015) / Ground Zeroes (2014) [ANA KONU]

    **Oyunun şu ana kadar çıkmış tüm trailerlarını da şurdan izleyebilirsiniz >https://www.reddit.com/r/metalgearsolid/comments/2lwuw7/is_there_an_archive_of_all_the_tppgz_trailers/clyz2ht

    **Soundtrack listesi >https://www.youtube.com/watch?v=MYJB7V10_xo&list=PLU7byJE095FiadlUjEcNBzFNHuGhii3Xb

    **E3 2015 oyuniçi video >https://www.youtube.com/watch?v=gtgNUFSoHv8

    **Buda aynı görevin 3-4 farklı şekilde yapıldığı detaylı bir video >https://www.youtube.com/watch?v=2TxFCh2y7M8



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdem3463 -- 4 Ağustos 2015; 1:53:08 >
  • Bir çok kulanıcı (bende dahil) depth of field (dof) den şikayet ediyordu pc sürümünde. Umarım birşeyler yaparlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C.H.N

    Bir çok kulanıcı (bende dahil) depth of field (dof) den şikayet ediyordu pc sürümünde. Umarım birşeyler yaparlar.

    After our PC launch of Metal Gear Solid V: Ground Zeroes, back in December, many players have asked us to separate the graphics options and allow for greater control over depth of field and other graphic settings. We’ve listened to this feedback and are implementing separate settings for a variety of the controls related to graphics. This will be implemented for in-game activity, but I’m afraid we can’t change setting differences for cutscenes.

    Kısaca eklemişler dof ve birkaç özellik için ayar.Ama ara videoları etkilemeyecekmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdem3463 -- 4 Ağustos 2015; 2:23:54 >
  • Ground zeroes daki dof gözleri kör eder cinsti.

    http://international.download.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/metal-gear-solid-v-ground-zeroes/metal-gear-solid-v-ground-zeroes-screen-filtering-depth-of-field-cut-scenes-comparison-2-pc-vs-playstation-4-2.html

    Öyle bir yerdeydi ki bu ayar high da normal bir hal alıyordu dof ve gerçek zamanlı yansıma da very high da açılıyordu o ayarda ise dof adamı kör ediyordu. :D

    İlgilendiğin için teşekkür ederim.
  • NVIDIA ortaklığı sayesinde beleşe kaptık yerimizi alalım
  • zamlanır korkusuyla hemen alıcam yarın enparaya para atıyımda 25 lirası iade gelsin bari


  • Mother Base ve FOB oynanış videosu geldi.

    Detay seviyesi muazzam olmuş.Özellikle FOB kısmı başlı başına bir oyun gibi, serverlar düzgün çalışırsa bayağı bir oyalar.Sayılı gün geçmiyor arkadaş, çıksa da oynasak artık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdem3463 -- 5 Ağustos 2015; 22:33:55 >
  • beyler PC ye 15 eylül de falan çıkacak deniliyordu birde multiplayerı ocak ayında açılacak diye haber okumuştum varmı kesin bilgi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Daniel Faraday

    beyler PC ye 15 eylül de falan çıkacak deniliyordu birde multiplayerı ocak ayında açılacak diye haber okumuştum varmı kesin bilgi ?

    Pc çıkışını 1 Eylül'e çektiler.MGO konsollar için Ekim, Pc için Ocak'ta çıkacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdem3463

    quote:

    Orijinalden alıntı: Daniel Faraday

    beyler PC ye 15 eylül de falan çıkacak deniliyordu birde multiplayerı ocak ayında açılacak diye haber okumuştum varmı kesin bilgi ?

    Pc çıkışını 1 Eylül'e çektiler.MGO konsollar için Ekim, Pc için Ocak'ta çıkacak.

    o zamana oyunu kaldırır rafa koyarız yanlış politika
  • Bir sorum olacaktı ;

    Ground Zeroes'u 720p olarak high ayarlarda 45-50 fps alarak oynamıştım bunu lowda bile olsa oynayabilirmiyim ? Sistemim ;

    Nvidia Geforce 840M
    Intel Core i7 5500u 2.40GHz(3.00Ghz) İşlemci
    8GB DDR3 1600MHz Ram
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rust Cohle.

    Bir sorum olacaktı ;

    Ground Zeroes'u 720p olarak high ayarlarda 45-50 fps alarak oynamıştım bunu lowda bile olsa oynayabilirmiyim ? Sistemim ;

    Nvidia Geforce 840M
    Intel Core i7 5500u 2.40GHz(3.00Ghz) İşlemci
    8GB DDR3 1600MHz Ram


    Oynarsın hocam hatta 720p ile yine medium-high civarı oynarsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arkham92

    quote:

    Orijinalden alıntı: Rust Cohle.

    Bir sorum olacaktı ;

    Ground Zeroes'u 720p olarak high ayarlarda 45-50 fps alarak oynamıştım bunu lowda bile olsa oynayabilirmiyim ? Sistemim ;

    Nvidia Geforce 840M
    Intel Core i7 5500u 2.40GHz(3.00Ghz) İşlemci
    8GB DDR3 1600MHz Ram


    Oynarsın hocam hatta 720p ile yine medium-high civarı oynarsın.

    Teşekkür derim , Avatarınızda Ciri var büyük ihtimal W3 oynuyorsunuz konu dışı olacak ama sorayım ;

    Bu sistemle en düşük ayarlarda ve en düşük çözünürlükte bile W3'ün verdiği fps 23-25 neden böyle oluyor ? Gta V'yi High ayarlarda 720 olarak 40-45 fps alarak oynuyorum.
  • Evet beyler, pazar günü(23ü) incelemeler düşecekmiş sitelere merakla bekliyoruz. Kaynak shinobi602.
  • PC için pre-load olmayacakmış ve bizim saate göre akşam 9'da açılıyor 1 Eylül'de.31'in gecesinde çıksaydı iyiydi, konsollara öyle olacak sanırım.En azından indirirdik bir sonraki gün için.Şimdi hem pre-load yok hem akşam 9'da açılıyor, oyunun boyutu da 30 gb interneti yavaş olanlar için kafadan bir gün daha sarkmış olacak oyun.

    https://twitter.com/popcicle/status/634049264679718912
    https://twitter.com/popcicle/status/634049089689116672

    Edit:Şimdi baktımda 12 am New Zeland Time'a göre açılacak deniyor.O da bu ayın 31'i, öğlen 3 civarları oluyor sanırım bizim için.Kafa gitti saatleri çevire çevire

    Ayrıca bootcamp vardı bazı ünlü oyuncu ve youtuber ların katıldığı.Yavaş yavaş bilgiler gelmeye başladı ordan.Yaklaşık 8 saat oynanış oyunun %5-6'sına denk geliyormuş.Yapay zeka GZ'ye göre çok daha iyi haldeymiş.Haritalarda yani open world kısımlarında herhangi bir loading bulunmuyormuş.PS4 için; fps düşüşleri olmuyormuş ve stabil oynuyorlarmış.

    Bootcamp'ten ilk görüşler :https://www.reddit.com/r/metalgearsolid/comments/3hmkth/twitter_qa_summary_thread/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdem3463 -- 20 Ağustos 2015; 0:00:07 >
  • Preload (önyükleme) olmaması büyük sıkıntı oldu..
    Acep TR saati ile hangi gün ve saatte erişime açılır da indirmeye başlarız?
  • Fuusrodah kullanıcısına yanıt
    31'i öğlen 3 civarı, yukarda yazmıştım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdem3463

    31'i öğlen 3 civarı, yukarda yazmıştım

    Hadi ya valla mı? Anaam çok mutlu oldum Oh oh 5-6 saate indirip uçarım tüm gece Phantom Pain.
    Bilgilendirme için teşekkürler.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.