Şimdi Ara

Asus Zenfone 5 Anakonu-Fmradyo-Root-Yazılım (229. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33.504
Cevap
174
Favori
1.151.219
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
32 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 227228229230231
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jessepınkman

    Sarj díşında bi sıkıntı yok bende de beyaz olani var çok şık

    evet beyaz olanı süper :D . Kardeşim sen kaç gündür kullanıyon şarj ekran açık kalma süresi ortalama kaç saat
  • beyazmı siyahmı?
    beyaz baya çekici siyahda çok asaletli duruyor.
    ne dersiniz
    beyaz mı?
    siyah mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3-4 gün oldu alali yaklasik 4 saate yakin ekran suresi aliyorum az geliyo ama once alanlar duzeldigini pilin türünün diğerlerine göre farkli olduğunu söylemişti şu anlık memnun değilim sarj konusunda umarım ilerde düzelir onun dışında bi sorun yok bi ara kapanmisti ama full sarj ettigimde duzeldi baska sorun yasamadim kesinlikle tavsiye ederim bu paraya alinabilecek en iyi cihaz
  • hgurbuz50 kullanıcısına yanıt
    Aldigim magazada siyah olani teshir urunuydu o da cok şık siyah olsaydi onu alırdım beyazi kalmisti tek ben de beklememek için beyaz aldım iyiki de almışım inşallah kapaklar gelir de istediğimiz kapağı takarız tek renge mahkum kalmayız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hgurbuz50 kullanıcısına yanıt
    telefonun kendi kayıt programı var zaten.
  • Asus'un Zenfone telefonlara verdiği servis kalitesi için kocaman bir SIFIR diyebiliriz.

    Bilen bilir.
    • 18'inde ekranım açılmadı, 19'unda faturasıyla, tam kutusuyla teslim ettim.

    • 27 ağustos'a kadar cihazımın nerede olduğunu bile bilemedim, teknosa-Asus-Teleservice sinir harbine girdim. Sonunda cihazımın kayıtlara girdiği görüldü.

    • 29 ağustos'ta şikayette bulunduğum asus müşteri hizmetleri Faturayı tarafımıza mail ile gönderin değişim işlemleri başlayacak dedi. Cuma günü gönderdim evrakları ki bu evrakların fotokopisini TEKNOSA zaten almıştı.

    • bu sabah Asus ile görüştüm. Cihaz için değişim çıkmış. Bilgisi Teknosa'ya verilecek. Ama bu süreç 7 işgününü bulabilir dediler.

    • Az önce Teknosa'yı aradım. Bana halen cihazınız 12. iş gününde diyerek cümleye başladı. Bütün amaçları 20 gün hakkımız var, istediğimizi yaparız, oturup bekleyin mesajını vermek.

    Sonuçta Asus gibi bir marka, Teknosa ve Asus'un taşeron firması Teleservice.

    Bu fiyata aynı kalitede ürün bulamam evet ama bu stres ve beklenti beni vazgeçirmeye yetecek galiba.

    çünkü çok açık bir şekilde donanımsal arıza olduğu belli olan süreç bile 2 haftayı geçiyorsa, parça değişimi, tamir gibi şeylerde ne yapacaklar aklım almıyor.

    Teknosa değişim için aradığında kapalı kutuyu alıp anında iade etmeyi düşünüyorum. Büyük hayal kırıklığı, yazık çok yazık.




  • isoomail kullanıcısına yanıt
    senin adına gerçekten üzüldüm. elektronik işi şans işi derler ya sanırım siz olayın şansız olan tarafında yer aldınız. bu arada telefonun kutusunda teleservice olduğu yazmıyor başka birşey yazıyodu ismi tam olarak aklımda değil hatta ben cihazı ilk aldığımda teknosadaki asus'un yetkili elemanı bu ismi gördüysen telaşlanma bunlar boş işe girmez falan demişti. ücreti geri alabilirseniz lg de çok popüler
  • isoomail kullanıcısına yanıt
    Ben bu teleservis olayını anlamadım, kutudan bilkom çıkıyor, teleservis ne alaka. Hatta sitelere baktım şimdi, Bilkom'da kokoca Asus ZF ilanı var işbirliği diye. Teleservis de de hizmet verdiğimiz ürünler kısmında Zf yok bile. Nasıl iş bu.. Sizin cihazdan Bilkom garantisi çıkmadımı kutudan.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 2smoke -- 2 Eylül 2014; 17:10:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kajmerian

    senin adına gerçekten üzüldüm. elektronik işi şans işi derler ya sanırım siz olayın şansız olan tarafında yer aldınız. bu arada telefonun kutusunda teleservice olduğu yazmıyor başka birşey yazıyodu ismi tam olarak aklımda değil hatta ben cihazı ilk aldığımda teknosadaki asus'un yetkili elemanı bu ismi gördüysen telaşlanma bunlar boş işe girmez falan demişti. ücreti geri alabilirseniz lg de çok popüler

    Cihazı ülkemize Bilkom getiriyor. Garantisini veriyor evet ama kendisi teknik servis kurma işine girmeye zahmet etmemişler.
    İşi taşeron firma olarak teleservice'ye ihale etmişler. Onların karınca hızındaki çalışma hızları da herkesin bilgisinde.

    Başta teleservice olduğun bilseydim belki yine alırdım ama iki kere daha düşünürdüm.

    Yaşadığım tecrübeden sonra ise telefonu kullanmak isteğim yok oldu gitti. zaten 3. günde arızalandı cihaz. 15 gündür de servis yolları gözlüyorum.

    Satın almak isteyenler mutlaka internet üzerinden alsınlar, iade etme hakları daha fazla.
    Ben sabırsızlanıp kargoyu beklemek yerine işyerine yakın teknosaya gidip aldım. Ne zaman sabırsızlıkla bir iş yapsam hep sorun oluyor zaten. Bir daha direkt mağazadan telefon vs. elektronik, hiçbirşe almam. İyi bir ders oldu.




  • hala çözemediler pes.


    @2smoke Bu konu hakkında asusa mail attım bu şekilde dönüş yaptılar.

    Bilcom; Zenfone ürünlerimizin ithalatçısıdır. ASUS firması ürünlerin ithalatçısı değildir.

    Teleservice iş ortağımızdır ve Zenfone ürünlerimizin onarımından sorumludur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isoomail

    Asus'un Zenfone telefonlara verdiği servis kalitesi için kocaman bir SIFIR diyebiliriz.

    Bilen bilir.
    • 18'inde ekranım açılmadı, 19'unda faturasıyla, tam kutusuyla teslim ettim.

    • 27 ağustos'a kadar cihazımın nerede olduğunu bile bilemedim, teknosa-Asus-Teleservice sinir harbine girdim. Sonunda cihazımın kayıtlara girdiği görüldü.

    • 29 ağustos'ta şikayette bulunduğum asus müşteri hizmetleri Faturayı tarafımıza mail ile gönderin değişim işlemleri başlayacak dedi. Cuma günü gönderdim evrakları ki bu evrakların fotokopisini TEKNOSA zaten almıştı.

    • bu sabah Asus ile görüştüm. Cihaz için değişim çıkmış. Bilgisi Teknosa'ya verilecek. Ama bu süreç 7 işgününü bulabilir dediler.

    • Az önce Teknosa'yı aradım. Bana halen cihazınız 12. iş gününde diyerek cümleye başladı. Bütün amaçları 20 gün hakkımız var, istediğimizi yaparız, oturup bekleyin mesajını vermek.

    Sonuçta Asus gibi bir marka, Teknosa ve Asus'un taşeron firması Teleservice.

    Bu fiyata aynı kalitede ürün bulamam evet ama bu stres ve beklenti beni vazgeçirmeye yetecek galiba.

    çünkü çok açık bir şekilde donanımsal arıza olduğu belli olan süreç bile 2 haftayı geçiyorsa, parça değişimi, tamir gibi şeylerde ne yapacaklar aklım almıyor.

    Teknosa değişim için aradığında kapalı kutuyu alıp anında iade etmeyi düşünüyorum. Büyük hayal kırıklığı, yazık çok yazık.

    süreç de anormal bir şey görmedim çoğu firma böyle yapıyor zaten. internet üzerinden alsaydın farklı bir süreç işleyecekti, mağazadan alım yapıldığı için bu tür bir süreç yasal hakları oluyor malesef. hepsiburadadan 100 gün üzerine para iadesi aldım.10 kez telefonla görüşmüşümdür. 100 liralık ürün için harcadığım zaman maddi kayıp!!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Epicus

    quote:

    Orijinalden alıntı: isoomail

    Asus'un Zenfone telefonlara verdiği servis kalitesi için kocaman bir SIFIR diyebiliriz.

    Bilen bilir.
    • 18'inde ekranım açılmadı, 19'unda faturasıyla, tam kutusuyla teslim ettim.

    • 27 ağustos'a kadar cihazımın nerede olduğunu bile bilemedim, teknosa-Asus-Teleservice sinir harbine girdim. Sonunda cihazımın kayıtlara girdiği görüldü.

    • 29 ağustos'ta şikayette bulunduğum asus müşteri hizmetleri Faturayı tarafımıza mail ile gönderin değişim işlemleri başlayacak dedi. Cuma günü gönderdim evrakları ki bu evrakların fotokopisini TEKNOSA zaten almıştı.

    • bu sabah Asus ile görüştüm. Cihaz için değişim çıkmış. Bilgisi Teknosa'ya verilecek. Ama bu süreç 7 işgününü bulabilir dediler.

    • Az önce Teknosa'yı aradım. Bana halen cihazınız 12. iş gününde diyerek cümleye başladı. Bütün amaçları 20 gün hakkımız var, istediğimizi yaparız, oturup bekleyin mesajını vermek.

    Sonuçta Asus gibi bir marka, Teknosa ve Asus'un taşeron firması Teleservice.

    Bu fiyata aynı kalitede ürün bulamam evet ama bu stres ve beklenti beni vazgeçirmeye yetecek galiba.

    çünkü çok açık bir şekilde donanımsal arıza olduğu belli olan süreç bile 2 haftayı geçiyorsa, parça değişimi, tamir gibi şeylerde ne yapacaklar aklım almıyor.

    Teknosa değişim için aradığında kapalı kutuyu alıp anında iade etmeyi düşünüyorum. Büyük hayal kırıklığı, yazık çok yazık.

    süreç de anormal bir şey görmedim çoğu firma böyle yapıyor zaten. internet üzerinden alsaydın farklı bir süreç işleyecekti, mağazadan alım yapıldığı için bu tür bir süreç yasal hakları oluyor malesef. hepsiburadadan 100 gün üzerine para iadesi aldım.10 kez telefonla görüşmüşümdür. 100 liralık ürün için harcadığım zaman maddi kayıp!!!

    Daha önce böyle bir süreç yaşayınca normal gelmeye başlıyor. Haklısın. Ama aslında hiç normal değil.

    Belki de asus firması ve Bilkom bizi daha büyük beklentilere soktular. Servisi iyi olur, diğer firmalar gibi olmaz diye düşünmüştük. Bu hayal kırıklığı stresi artırıyor




  • BonezCrusher kullanıcısına yanıt
    Tamam bu kısma bişey demiyorum da şimdi kutudan çıkan kağıtta bilkom yetkili servis listeleri var il il. Yani direk oraya götürse daha çabuk sonuçlanmazmıydı. Bakan yine teleservis dir ona bişey diyemem ama aradan teknosa çıkar en azından. Süreç hızlanır diye düşünüyorum. Bu tip firmalar ürünleri servise vermek için birikmesini bekliyor çünkü. 3-5 tane olduktan sonra gönderiyorlar.

    Birde şans abicim işte. Belki arkadaşın aldığı cihaz, kargo sırasında, belki teknosa elemanının bir kusuru sonucu yere düştü bişey oldu, belli mi olur. Neticede fabrikadan onay alıp çıkıyor bu cihazlar. Hata olsa tümünde olur. Ben böyle 1-2 kişiye denk gelen şeyleri satıcı yada kargo hatası olduğunu düşünüyorum.

    Ben 2 kere gittim almaya bu cihazı, ilkinde ankara keçiören migrosa gittim, ufak bi teknosa. Ürünü elime aldım, kasa yanında açtık bakıyorum, ekranı problemli çıktı. Birde mağaza sorumlusuna kıl oldum. Almadan sormuştum bir sonra çıkarsa değişim yapabiliyoruz değilmi diye. Adam bana kapıdan çıktığın anda biter dedi. iyi dedim olabilir, kasaya gittim kız fatura bilgisi istiyor bir yandan, bende cihaza bakıyorum. Ekranı görünce, iptal et dedim faturayı almıyorum cihazı. Çıktım gittim kapıdan. Mal gibi kaldı mağaza sorumlusu. Öyle ya mağaza içinde baktım cihaza :)

    Aradan 3-4 gün geçti bu sefer ankaradaki belkide en büyük teknosa extra olan ankamall dakine gittim.. Ürünü aldım, faturamı kestiler, ürünü direk açtılar, ekranına baktık, kamerasına vs.vs. herşeyine baktık. Tamam dedim. Bir sorun çıksaydı direk değişeceklerdi zaten, alırken ona göre konuşmuştum çünkü. Şükür ilk alanlardanım belkide 3 hafta olmuştur herhalde, tüm güncellemeleri yaptım, root attım, kafama göre ayarladım cihazı, mis gibi çalışıyor. Nazar deymesin :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: isoomail

    quote:

    Orijinalden alıntı: Epicus

    quote:

    Orijinalden alıntı: isoomail

    Asus'un Zenfone telefonlara verdiği servis kalitesi için kocaman bir SIFIR diyebiliriz.

    Bilen bilir.
    • 18'inde ekranım açılmadı, 19'unda faturasıyla, tam kutusuyla teslim ettim.

    • 27 ağustos'a kadar cihazımın nerede olduğunu bile bilemedim, teknosa-Asus-Teleservice sinir harbine girdim. Sonunda cihazımın kayıtlara girdiği görüldü.

    • 29 ağustos'ta şikayette bulunduğum asus müşteri hizmetleri Faturayı tarafımıza mail ile gönderin değişim işlemleri başlayacak dedi. Cuma günü gönderdim evrakları ki bu evrakların fotokopisini TEKNOSA zaten almıştı.

    • bu sabah Asus ile görüştüm. Cihaz için değişim çıkmış. Bilgisi Teknosa'ya verilecek. Ama bu süreç 7 işgününü bulabilir dediler.

    • Az önce Teknosa'yı aradım. Bana halen cihazınız 12. iş gününde diyerek cümleye başladı. Bütün amaçları 20 gün hakkımız var, istediğimizi yaparız, oturup bekleyin mesajını vermek.

    Sonuçta Asus gibi bir marka, Teknosa ve Asus'un taşeron firması Teleservice.

    Bu fiyata aynı kalitede ürün bulamam evet ama bu stres ve beklenti beni vazgeçirmeye yetecek galiba.

    çünkü çok açık bir şekilde donanımsal arıza olduğu belli olan süreç bile 2 haftayı geçiyorsa, parça değişimi, tamir gibi şeylerde ne yapacaklar aklım almıyor.

    Teknosa değişim için aradığında kapalı kutuyu alıp anında iade etmeyi düşünüyorum. Büyük hayal kırıklığı, yazık çok yazık.

    süreç de anormal bir şey görmedim çoğu firma böyle yapıyor zaten. internet üzerinden alsaydın farklı bir süreç işleyecekti, mağazadan alım yapıldığı için bu tür bir süreç yasal hakları oluyor malesef. hepsiburadadan 100 gün üzerine para iadesi aldım.10 kez telefonla görüşmüşümdür. 100 liralık ürün için harcadığım zaman maddi kayıp!!!

    Daha önce böyle bir süreç yaşayınca normal gelmeye başlıyor. Haklısın. Ama aslında hiç normal değil.

    Belki de asus firması ve Bilkom bizi daha büyük beklentilere soktular. Servisi iyi olur, diğer firmalar gibi olmaz diye düşünmüştük. Bu hayal kırıklığı stresi artırıyor

    Sorunu Teknosada aramak lazım bence.süre dolmadan sana yeni cihaz veya para iadesi yapılması tamamen onlara bağlı. ASUS değişim için kararı vermiş zaten uygulamak teknosaya düşer.firma iyi niyetliyse hemen değişimi yapar değilse yasal sürecin bitmesini bekler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Epicus -- 2 Eylül 2014; 17:24:14 >




  • DİKKAAAAAT
    BAĞIRA BAĞIRA YAZMAK ZORUNDAYIM LÜTFEN DİKKAT!!!
    BU AKŞAM BEŞİKTAŞ TEKNOSA MAĞAZASINDA INCELEMEYE GITTIM YANYANA HEM BEYAZ HEM SIYAH OLAN VARDI HATTA CIHAZIDA INGBANK KREDISI IPE ALACAKTIM.
    IKI CIHAZI YANYANA KOYUP ONCE ONDEN BAKTIM GUZEL SONRA ARKA TARAFINA BAKTIM SIYAH DAHA HOSUMA GITTI EKRANLARINI ACIP AYARLARA GIRDIM KIII BOOOOM!
    BEYAZ KAPAKLI OLANIN EKRANI BARIZ SARIMTRAK BIR BEYAZ
    HEMEN SIYAHA BAKTIM O GAYET NORMAL BEYAZI BEYAZ SIYAHI SIYAH
    TABI ORDA CALISAN TEKNOSA ÇALIŞANINA SORAYIM DEDIM SORMAZ OLAYDIM DINGILE
    DEMEZMI BEYAZLAR BOYLE ÜRETİLMİŞ ÜRETIM HATASI DEĞİL 😠

    ISIN KOTU TARAFI 1000 LIRANIN ALTINA KREDI DE VERMIYOMUS UYUZ BANKA
    HABERINIZ OLSUN BEYAZLARDA GERCEKTEN BOYLE SORUN VARSA AMAN DIYIM PEK GUZEL GÖRUNMUYOR DOGRUSU.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kurcalayanlardan biri okuma modunu açmıştır bağıracak bir durum yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hgurbuz50

    DİKKAAAAAT
    BAĞIRA BAĞIRA YAZMAK ZORUNDAYIM LÜTFEN DİKKAT!!!
    BU AKŞAM BEŞİKTAŞ TEKNOSA MAĞAZASINDA INCELEMEYE GITTIM YANYANA HEM BEYAZ HEM SIYAH OLAN VARDI HATTA CIHAZIDA INGBANK KREDISI IPE ALACAKTIM.
    IKI CIHAZI YANYANA KOYUP ONCE ONDEN BAKTIM GUZEL SONRA ARKA TARAFINA BAKTIM SIYAH DAHA HOSUMA GITTI EKRANLARINI ACIP AYARLARA GIRDIM KIII BOOOOM!
    BEYAZ KAPAKLI OLANIN EKRANI BARIZ SARIMTRAK BIR BEYAZ
    HEMEN SIYAHA BAKTIM O GAYET NORMAL BEYAZI BEYAZ SIYAHI SIYAH
    TABI ORDA CALISAN TEKNOSA ÇALIŞANINA SORAYIM DEDIM SORMAZ OLAYDIM DINGILE
    DEMEZMI BEYAZLAR BOYLE ÜRETİLMİŞ ÜRETIM HATASI DEĞİL 😠

    ISIN KOTU TARAFI 1000 LIRANIN ALTINA KREDI DE VERMIYOMUS UYUZ BANKA
    HABERINIZ OLSUN BEYAZLARDA GERCEKTEN BOYLE SORUN VARSA AMAN DIYIM PEK GUZEL GÖRUNMUYOR DOGRUSU.

    Beyazlar böyle üretilmiş :)

    Muhtemelen beyazın renk ayarı değiştirilmiştir. Veya kitap okuma moduna alınmıştır. Kitap modunda ekran sararıyor ve gözü yormaz hale geliyor.

    Ayrıca zenfonelarda ekran rengini soğuktan-sıcağa basitçe ayarlayabilme opsiyonu var. Bu ayarla da oynanmış olabilir. hiçbiri değilse de cihaz arızalıdır. Ama beyazlar böyle üretilmiş harbiden komik bir gerekçe




  • 2smoke kullanıcısına yanıt
    Ben de Keçiören Ftz Teknosa daki çalışanların tavırlarından memnun değilim, o civarda oturuyorum, zenfone 5 bitti dediler. Gelir dediler. Ama senin yazdıklarından sonra gider ankamall dan alırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Epicus

    quote:

    Orijinalden alıntı: isoomail

    quote:

    Orijinalden alıntı: Epicus

    quote:

    Orijinalden alıntı: isoomail

    Asus'un Zenfone telefonlara verdiği servis kalitesi için kocaman bir SIFIR diyebiliriz.

    Bilen bilir.
    • 18'inde ekranım açılmadı, 19'unda faturasıyla, tam kutusuyla teslim ettim.

    • 27 ağustos'a kadar cihazımın nerede olduğunu bile bilemedim, teknosa-Asus-Teleservice sinir harbine girdim. Sonunda cihazımın kayıtlara girdiği görüldü.

    • 29 ağustos'ta şikayette bulunduğum asus müşteri hizmetleri Faturayı tarafımıza mail ile gönderin değişim işlemleri başlayacak dedi. Cuma günü gönderdim evrakları ki bu evrakların fotokopisini TEKNOSA zaten almıştı.

    • bu sabah Asus ile görüştüm. Cihaz için değişim çıkmış. Bilgisi Teknosa'ya verilecek. Ama bu süreç 7 işgününü bulabilir dediler.

    • Az önce Teknosa'yı aradım. Bana halen cihazınız 12. iş gününde diyerek cümleye başladı. Bütün amaçları 20 gün hakkımız var, istediğimizi yaparız, oturup bekleyin mesajını vermek.

    Sonuçta Asus gibi bir marka, Teknosa ve Asus'un taşeron firması Teleservice.

    Bu fiyata aynı kalitede ürün bulamam evet ama bu stres ve beklenti beni vazgeçirmeye yetecek galiba.

    çünkü çok açık bir şekilde donanımsal arıza olduğu belli olan süreç bile 2 haftayı geçiyorsa, parça değişimi, tamir gibi şeylerde ne yapacaklar aklım almıyor.

    Teknosa değişim için aradığında kapalı kutuyu alıp anında iade etmeyi düşünüyorum. Büyük hayal kırıklığı, yazık çok yazık.

    süreç de anormal bir şey görmedim çoğu firma böyle yapıyor zaten. internet üzerinden alsaydın farklı bir süreç işleyecekti, mağazadan alım yapıldığı için bu tür bir süreç yasal hakları oluyor malesef. hepsiburadadan 100 gün üzerine para iadesi aldım.10 kez telefonla görüşmüşümdür. 100 liralık ürün için harcadığım zaman maddi kayıp!!!

    Daha önce böyle bir süreç yaşayınca normal gelmeye başlıyor. Haklısın. Ama aslında hiç normal değil.

    Belki de asus firması ve Bilkom bizi daha büyük beklentilere soktular. Servisi iyi olur, diğer firmalar gibi olmaz diye düşünmüştük. Bu hayal kırıklığı stresi artırıyor

    Sorunu Teknosada aramak lazım bence.süre dolmadan sana yeni cihaz veya para iadesi yapılması tamamen onlara bağlı. ASUS değişim için kararı vermiş zaten uygulamak teknosaya düşer.firma iyi niyetliyse hemen değişimi yapar değilse yasal sürecin bitmesini bekler

    Teknosa'da kesinlikle problemli bir firma.
    Ama adamların teslim ettiğimin akşamı kargoya verilmiş olarak görünen ürünü Asus ve teleservice kayıt altına ancak 8. gününde aldı.

    Teknosa'ya servis değişim raporu gitmediği müddetçe birşey yapamazlar. Hoş, onlara gidince de sallayıp sıraya alacaklar ya, o da ayrı bir hikaye.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hgurbuz50

    DİKKAAAAAT
    BAĞIRA BAĞIRA YAZMAK ZORUNDAYIM LÜTFEN DİKKAT!!!
    BU AKŞAM BEŞİKTAŞ TEKNOSA MAĞAZASINDA INCELEMEYE GITTIM YANYANA HEM BEYAZ HEM SIYAH OLAN VARDI HATTA CIHAZIDA INGBANK KREDISI IPE ALACAKTIM.
    IKI CIHAZI YANYANA KOYUP ONCE ONDEN BAKTIM GUZEL SONRA ARKA TARAFINA BAKTIM SIYAH DAHA HOSUMA GITTI EKRANLARINI ACIP AYARLARA GIRDIM KIII BOOOOM!
    BEYAZ KAPAKLI OLANIN EKRANI BARIZ SARIMTRAK BIR BEYAZ
    HEMEN SIYAHA BAKTIM O GAYET NORMAL BEYAZI BEYAZ SIYAHI SIYAH
    TABI ORDA CALISAN TEKNOSA ÇALIŞANINA SORAYIM DEDIM SORMAZ OLAYDIM DINGILE
    DEMEZMI BEYAZLAR BOYLE ÜRETİLMİŞ ÜRETIM HATASI DEĞİL 😠

    ISIN KOTU TARAFI 1000 LIRANIN ALTINA KREDI DE VERMIYOMUS UYUZ BANKA
    HABERINIZ OLSUN BEYAZLARDA GERCEKTEN BOYLE SORUN VARSA AMAN DIYIM PEK GUZEL GÖRUNMUYOR DOGRUSU.

    hocam o senin sarımtırak dediğin ekran telefonun özelliği ayarlarda okuma modu diye bir mod var onu açınca bizdekilerde sarımtırak oluyor o telefonunda o modu açıktır ben 3 tane baktım trabzon forumda üçüde aynıydı okuma modunu kapatınca beyaz oluyor telefonun ekranı o teknosa elemanının bişeden haberi yok laf olsun diye öyle demiş sana




  • 
Sayfa: önceki 227228229230231
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.