Ankara'nın Dikmeni
141 Cevap2850 Görüntüleme
Bu konudaki kullanıcılar: hiç
  Yazdır
Sayfa: <<      [2]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Konu içi arama ayarları
Sadece Arananın bulduğu yerler
Arama terimleri En önemli Üst minimum sıralama: /1000

Arama tercihlerinizi belirlediyseniz yukarıdaki kutuya arama terimini yazıp "Konu içi ara" butonuna tıklayınız.
Giriş
Mesaj


3087 Mesaj
20 Mart 2014; 16:37:26 

şive komedili saçma sapan bir şey olur herhalde.


_____________________________



329 Mesaj
20 Mart 2014; 20:27:45 

quote:

Orijinalden alıntı: Simon-Adebisi


Gani Müjde beyde teşrif etmiş aramıza Adamın yaptığı saçma sapan işler ortada o yüzden ön yargılı yaklaşmak gayet doğal , zaten şöyle saçma sapan işlere gülerek,beğenerek izlediğiniz için bu gibi adamlarda nasılsa seyirci ucuz şeyleri çok seviyor daya gitsin saçma sapan bir konuyu diyorlar ve senin gibilerde o saçma sapan işleri ayıla bayıla izliyor , ulan herşeyi geçtim normal dizi bile 2saat olmamalıyken komediyi 2saat yapmak hangi mantığın işi? Her hafta 2 saatlik komediden kalite mi bekliyorsun sen ? Eğer öyleyse izlemeye devam , biz zaten recep ivedik gibi işleri yüceltenler yüzünden umudumuzu kestik türk sinema sektöründen , size her hafta 2 saatlik dizilerle bol kahkahalı ve mutlu zamanlar..

Zaten yapımcılar diyor dizi süreleri 2 saat olsun diye. Dizi sürelerinin kısa olması yapımcılarında işine gelir oyuncularında işine gelir kanallar zorluyor yani.

Sen benim izlediğim şeye karışamazsın, ayıla bayıla izlerim bu seni alakadar etmez. Sizde beğenmeyebilirsiniz ama benim kızdığım nokta beğenenlerin topa tutulması. Kimse başkasının ne izlediğine karışamaz, senin ucuz dediğin şeyi ben beğenirim senin über dediğin şeyi ben beğenmem. Ama gelipte sana "lan ne kadar boş adamsın izlediğin şeye bak" diyemem, ilk yazdığım mesajımdada bunu belirttim zaten izleyenleri eleştirceğinize konuya girmeyin olsun bitsin, kimse sizi zorlamıyor.

Sen de izlemediğine göre, başkalarını haksız yere eleştirdiğine göre konudan çıkabilirsin. Eğer her beğenmediğin diziyi izleyenleri eleştirmeye çalışacaksan buyur forum senin; konu konu dolaş.


_____________________________



1160 Mesaj
20 Mart 2014; 21:33:54 

Beğenmeyenler gitsin The Walking Dead Lost most izlesin bu kadar basit



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


588 Mesaj
21 Mart 2014; 0:56:05 

O kadar da kötu değil



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


II. Abdülhamid
Ulû Sultân Abd-ül Hamid Han - Gazi



361 Mesaj
21 Mart 2014; 11:21:53 


Bu mesajda bahsedilenler: T.Edison


_____________________________



4022 Mesaj
22 Mart 2014; 19:45:34 

2. bölümün son 1 saatine baktım fena değildi. Şuşi şarkısı iyiydi mesela.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
1029 Mesaj
22 Mart 2014; 20:00:03 

İstanbulda ankara komedisi nedir abi ya. Ankaralı şivesinin üzeriden komedi olmuyor. Saçmalık.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
90 Mesaj
24 Mart 2014; 9:33:34 

izleyen izler ama bana izlettirmiyor çok yapmacık hmm


_____________________________



4022 Mesaj
24 Mart 2014; 18:09:37 

Gören de Ankaralı herkesi böyle zannedecek. Böyle bir Ankaralı'ya hiç rastlamadım mesela. Ya da benim çevrem çok nezih.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1053 Mesaj
26 Mart 2014; 11:03:28 

quote:

Orijinalden alıntı: the right hand of evil

Gören de Ankaralı herkesi böyle zannedecek. Böyle bir Ankaralı'ya hiç rastlamadım mesela. Ya da benim çevrem çok nezih.

Aynen alakası yok dizi de saçma sapan bir şey zaten.


_____________________________




861 Mesaj
26 Mart 2014; 20:24:55 

yoklukta izlenir bence ama normalde oturupta internetten filan izlemem


_____________________________



4022 Mesaj
26 Mart 2014; 21:12:52 

Şu an bu diziye bakıyorum fena değil bu bölüm. Çarşamba akşamı televizyonda pek bir şey yok zaten.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



286 Mesaj
26 Mart 2014; 22:28:46 

Bir tek ben mi seviyorum ya



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Bir gün Roma’nın sonu gelecek. Ama özgürlüğü arzulayan tüm kalpler seni sonsuza dek hatırlayacak.


4022 Mesaj
26 Mart 2014; 22:56:02 

Dikmen'le kankasının gezdiği o dublex ev ne güzeldi yaa!!



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1463 Mesaj
27 Mart 2014; 0:34:48 

quote:

Orijinalden alıntı: the right hand of evil

Gören de Ankaralı herkesi böyle zannedecek. Böyle bir Ankaralı'ya hiç rastlamadım mesela. Ya da benim çevrem çok nezih.

Askerde çok Ankaralı tanıdım emin ol dizide ki hiç bir şey değil


_____________________________

[color=


4022 Mesaj
27 Mart 2014; 0:53:03 


quote:

Orijinalden alıntı: JessieJ


Askerde çok Ankaralı tanıdım emin ol dizide ki hiç bir şey değil

Ben de Ankaralı'yım. Sen dizideki gibi olanlara denk gelmişsin demek ki.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1463 Mesaj
27 Mart 2014; 0:54:20 

quote:

Orijinalden alıntı: the right hand of evil



Ben de Ankaralı'yım. Sen dizideki gibi olanlara denk gelmişsin demek ki.

Askerde biraz daha salıyor olabilirler kendilerini


_____________________________

[color=


4022 Mesaj
27 Mart 2014; 1:09:50 


quote:

Orijinalden alıntı: JessieJ


Askerde biraz daha salıyor olabilirler kendilerini

Doğru günlük hayatta nezaketen öyle davranıp askerde özüne dönüyor olabilirler.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



2158 Mesaj
27 Mart 2014; 21:33:19 

6.5/10 Beğendim, özellikle Tilbe (Gözde Kansu) karakteri çok iyi



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GunslingeR085 -- 27 Mart 2014; 21:37:59 >


_____________________________



Did i ever tell you the definition of "Insanity"??


4022 Mesaj
27 Mart 2014; 22:10:39 

Tilbe karakteri bence de çok başarılı.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



352 Mesaj
27 Mart 2014; 23:24:39 

Diziyi hiç beğenmedim konusu da çok sığ fakat Gözde Kansu çok güzel. Özellikle dizideki oyunculuğu ayrı bir çekicilik katıyor. Sırf onun için bakıyorum diziye rastlarsam.


_____________________________



347 Mesaj
28 Mart 2014; 11:18:16 

Recep ivedik kirmasi bir tip yaratmaya calismislar cop.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


Vamos Adana Demirspor !!!


 
721 Mesaj
28 Mart 2014; 16:21:54 

Bende dizi çok kalitesiz olmuş. Keşke Sevkat Yerimdar filmdeki gibi bir karakter yaratsalardı. Bu dizi bence tutmaz. En fazla 2 sezonluk ömrü var.


_____________________________



 
83 Mesaj
29 Mart 2014; 10:13:20 

beyaz showa çıksın oyuncular bir sonraki hafta dizi kalkar


_____________________________



5829 Mesaj
29 Mart 2014; 10:27:04 

Berbat bir dizi hiç beğenmedim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________


İPHONE 5 16 GB BLACK 7.0.4
SONY PLAYSTATİON 4 500GB
PSN:Omers25


4590 Mesaj
2 Nisan 2014; 20:21:55 

Eleman Ankaradan geldi diye bu kadar cahil bir karakter oluşturulmak zorunda değildi. Burak Kut hariç oyunculuklar iyi fakat Dikmen karakteri gerçeklikten çok uzak.
Gözde Kansu da şahane


_____________________________

Sen Beşiktaşsan hakemi de yeneceksin hakemi yendiğin zaman kazanacaksın. Beşiktaş'ın hakemden gol yemişliği bile vardır." - Vedat Okyar


17084 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
vinsenty
2 Nisan 2014; 21:00:09 

Dizi guzel :) Dikmen cok iyi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________




6562 Mesaj
2 Nisan 2014; 22:49:26 

seyrediliyor



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

Bu mesajda bahsedilenler: vinsenty


_____________________________

Ey Türk! Dostunu da Düşmanını da bil artık..!

Uzaklaştırılmış
Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
2 Nisan 2014; 23:01:52 

Odakule buda kule bizdede var atakule
Eyfeli getirir dize bize heryer sanzelize



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


1259 Mesaj
3 Nisan 2014; 13:51:09 

idare eder yav


_____________________________



4022 Mesaj
3 Nisan 2014; 16:24:45 


quote:

Orijinalden alıntı: deleteextra

Bende dizi çok kalitesiz olmuş. Keşke Sevkat Yerimdar filmdeki gibi bir karakter yaratsalardı. Bu dizi bence tutmaz. En fazla 2 sezonluk ömrü var.

2 sezon az mı?



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



4022 Mesaj
3 Nisan 2014; 16:27:03 

Gözde Kansu Dudaktan Kalbe'den sonra daha bi gençleşip daha güzel olmuş.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
211 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
Captain obvious
3 Nisan 2014; 21:40:22 

dün göz ucuyla bakayım dedim , adamın tipi diziden daha komik lan


_____________________________



1125 Mesaj
5 Nisan 2014; 14:33:22 

Çok banel hiç beğenmedim. Seneye oynamaz kalkar yayından.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

Cehennemden kombine aldık


167 Mesaj
5 Nisan 2014; 14:46:53 

bence çok güzel ama izleyince recep ivedik gibi geliyor bazı sahneler


_____________________________

Seni seven seni sevmektende beter eden


4022 Mesaj
8 Nisan 2014; 23:15:19 

Günü çok iyi çarşamba günü izlenecek güzel bir şey yok zaten.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



 
1382 Mesaj
8 Nisan 2014; 23:17:11 

Son fragman baya eglenceli gorunuyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



4022 Mesaj
8 Nisan 2014; 23:29:38 

Yarınki bölüm güzel gibi.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



501 Mesaj
9 Nisan 2014; 21:29:00 

adamı cahil yapacağız diye adamı uzaylı yapmışlar. adam pet shop nedir , köpek gezdirip para kazanma nedir bilmiyor , hadi bunları geçtim suşi nedir onuda bilmiyor. LAN ANKARA'DA TELEVİZYON YOK MU????? 21. Yüzyıldayız 2-3 filim izlese zaten bilmediği şey kalmaz insanın, sanki ankara balta girmemiş orman, bu dikmende ormandan kafasını çıkarmamışta bu kadar genel kültür özürlü.

Az mantıklı yapın gözümsünüz.

Bir buna birde Mardin vb. güneydoğu şehirlerini taştan evler,eli keleşli aşiret elemanları vs. olarak gösteren dizilere kıl oluyorum.


_____________________________



7349 Mesaj
9 Nisan 2014; 22:39:07 

Ankarali olmasam izleyecegim yok. Oyunculuk vasat, kurgu vasat. Sirf reyting olsun destek olayim diye aciyorum. Bu kalitede giderse 1 ay icinde yayindan kalkar. Bir an once toparlanilmasi, disaridan ufak senaryo dokunuşlari olmasi lazim. Ben iyi bir dizi olacagina inaniyorum ama suana kadar gordugum en berbat dizilerden. Esprilerden midem kalkti yeminle.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ~Lion King~ -- 9 Nisan 2014; 22:41:01 >


_____________________________




780 Mesaj
10 Nisan 2014; 15:41:22 

quote:

Orijinalden alıntı: Sherlock Domates



Bir buna birde Mardin vb. güneydoğu şehirlerini taştan evler,eli keleşli aşiret elemanları vs. olarak gösteren dizilere kıl oluyorum.



_____________________________



4022 Mesaj
10 Nisan 2014; 19:59:55 


quote:

Orijinalden alıntı: ~Lion King~

Ankarali olmasam izleyecegim yok. Oyunculuk vasat, kurgu vasat. Sirf reyting olsun destek olayim diye aciyorum. Bu kalitede giderse 1 ay icinde yayindan kalkar. Bir an once toparlanilmasi, disaridan ufak senaryo dokunuşlari olmasi lazim. Ben iyi bir dizi olacagina inaniyorum ama suana kadar gordugum en berbat dizilerden. Esprilerden midem kalkti yeminle.

Reytinglerde 2. sırada. Kolay kolay yayından kaldırılmaz. Show tv nin berbat dizilerini gördükten sonra kanal d nin en kötü dizisi bile izlenebilir geliyor. Tabii Arka Sokaklar izleyecek kadar da değil.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



7349 Mesaj
10 Nisan 2014; 20:08:46 


quote:

Orijinalden alıntı: the right hand of evil



Reytinglerde 2. sırada. Kolay kolay yayından kaldırılmaz. Show tv nin berbat dizilerini gördükten sonra kanal d nin en kötü dizisi bile izlenebilir geliyor. Tabii Arka Sokaklar izleyecek kadar da değil.

Gerci sıcak, samimi bir tarafi var. O da insanlari cekiyor. Yalniz ankaralilari dagli kör cahil gibi tanitmalari inanilir gibi degil. Gercek ankarali "calgi cengi" filmindekiler gibi olur. Tamam tatli bir mübalaga olabilir ama bunlar afedersiniz bokunu cıkarmış.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________




4022 Mesaj
10 Nisan 2014; 20:17:23 


quote:

Orijinalden alıntı: ~Lion King~



Gerci sıcak, samimi bir tarafi var. O da insanlari cekiyor. Yalniz ankaralilari dagli kör cahil gibi tanitmalari inanilir gibi degil. Gercek ankarali "calgi cengi" filmindekiler gibi olur. Tamam tatli bir mübalaga olabilir ama bunlar afedersiniz bokunu cıkarmış.

Onu ben de hep diyorum hocam. Böyle Ankaralı çinçin de bile yoktur ya da vazgeçtim olsa olsa orada olur. Ben de Ankara'da yaşıyorum bizi görmemiş ve odun gibi göstermeleri tuhafıma gitse de mizahi açıdan öyle olması gerektiğini kabul ediyorum aslında. Abartmadıkları sürece problem yok bence.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



1160 Mesaj
10 Nisan 2014; 23:12:45 

Arkadaşlar dizi sonuçta cahil gösteriyormuş falan boşverin. Izleyin geçin eğlenceli dizi bence. Dikmen ile Beste aşkı da iyi olacak. Beste bi acayip



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
753 Mesaj
23 Nisan 2014; 21:27:50 

herşey tamam da o arap kız mağazadan o kadar giyindi bişey ödemeden çıktı göstere göstere alarmlı kapıdan çıktı gitti nasıl alarm ötmedi


_____________________________



4022 Mesaj
23 Nisan 2014; 22:08:04 

quote:

Orijinalden alıntı: rockymarlboro

herşey tamam da o arap kız mağazadan o kadar giyindi bişey ödemeden çıktı göstere göstere alarmlı kapıdan çıktı gitti nasıl alarm ötmedi

O benim de aklıma geldi dizi falan tamam da bu kadarı da abartı oldu.


_____________________________



2095 Mesaj
24 Nisan 2014; 6:01:56 

Bu akşamki bölüme denk geldim iyidi vallah güldürdü..


_____________________________

Karanlık cömert ve sabırlıdır. Adaletin içine acımasızlık tohumlarını eken, merhametin içine hor görü damlalarını sızdıran ve sevgiyi şüphe tanecikleri ile zehirleyen şey, karanlıktır. Karanlık sabırlı olabilir, çünkü en ufak yağmur damlası bu tohumların filizlenmesine neden olacaktır. Karanlık sabırlı olabilir ve tohumlar filizlenir, çünkü onların büyüdüğü toprak, üzerlerini örten bulutlar, onlara ışık veren yıldızların arkasında bekleyen karanlıktır. Karanlığın sabrı sonsuzdur. Eninde sonunda, yıldızlar bile söner...


167 Mesaj
24 Nisan 2014; 11:11:16 

araplarla selfie


_____________________________

Seni seven seni sevmektende beter eden


4273 Mesaj
24 Nisan 2014; 12:18:49 

15 belki 20 senedir kendilerini zerre kadar geliştirememiş üzerine bir gıdım bile koyamamış 2 yöentmen.

Biri Osman Sınav, diğeri Gani Müjde.


_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


2364 Mesaj
Eski Kullanıcı Adı:
In My Remains
24 Nisan 2014; 12:50:50 

1-2 bölüm izledim de fena değildi.


_____________________________



11648 Mesaj
3 Mayıs 2014; 10:21:26 

Ankara sanki dağ yeri, bu arkadaşda orada yetişmiş...İstanbullu tipler elit, okumuş etmiş, bu Ankara lı arkadaş çoğu şeyi ilk kez İstanbulda görüp şaşıran bir kara cahil, hödük bir tipleme...

Bu Gani Müjde de nasıl kafa var bilmemde , arada bir Ankara ya gelsin...Efendi, terbiyeli esnaf, insanları görsün...Spor salonu filanda var ha burada Gani, en lüksünden..Yani dizindeki tip uzay gemisine binmiş gibi şaşırıyorduda ondan...Hadi bi yürü git Gani


_____________________________





1766 Mesaj
3 Mayıs 2014; 12:02:17 

Çerezlik dizi


_____________________________

Sahici bir sarsıntı , sahte bir dengeden iyidir .

Since 15 Temmuz 2014


5379 Mesaj
5 Mayıs 2014; 12:50:31 

Kurt Seyit'ten iyidir


_____________________________


Uzaklaştırılmış
7 gün cezanın,
2 gün 3 sa. 3 dk. kadarı kaldı.
5 Mayıs 2014; 13:20:24 


quote:

Orijinalden alıntı: Th3 Arrow

Çerezlik dizi

+



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


675 Mesaj
5 Mayıs 2014; 14:11:06 

Çok saçma bir dizi



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


_____________________________



ŞAMPİYONLUK ŞARKISI BÖYLE YARIM KALMAYACAK,O KUPA BİR GÜN ELLERİNİZ DE KALKACAK!



1463 Mesaj