Şimdi Ara

OYUNLARDAKi DİNİ İNANÇLARLA İLGİLİ SAHNELER (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
122
Cevap
0
Favori
8.919
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bu din son din ve evrensel din .herşeyle ilgili bir cevabı elbet vardır.
    sen din min karıştırma diyerek neyin derdindesin?
    teknolojiyi yeni din haline getirenlerle aynı durumdasın farkındamısın? ya da inanmayabilirsin ama kalkıpta o sözünü bu başlığı kirletmek için kullanamassın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0FFAC63F0 -- 20 Mayıs 2013; 15:58:05 >
    _____________________________
  • evet o konuda görüş belirten arkadaşlar oldu hepsinede saygı duyarım ama ben onların görüşünde değilim yazıları okursanız durumu göreceksinizdir
    beyler tez hazırlıyorum bir zahmet bu konuda yardımcı olsanız minnettar kalırım. oyun tarihini taaa kara atari zamanından beri devirmenin ne kadar zor olduğunu tahmin bile edemessiniz
    _____________________________
  • ilk mesaja ekledim creed serisini
    bütün oyunlarındamı var o serinin en son gemi savaşları olanında varmı bu tür içerikler acaba ?yoksa sadece 1-2- broterhooddamı var?
    _____________________________
  • cevaplarınız ilk mesaja eklenmektedir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0FFAC63F0 -- 20 Mayıs 2013; 17:25:13 >
    _____________________________
  • beyler 1-2 saatten beri bişeyler yazıyorum ilk mesajada çoğunu ekledim ve şunu farkettim .
    hit olan oyunların pek çoğu dinsel anlamda da ağır sayılabilecek oyunlar olmuş...
    çok çokk ilginçç bir şeyy
    NASIL OLUYORDA BÖYLE OLUYOR ???
    bunun sebebini bilen varmı acaba ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0FFAC63F0 -- 20 Mayıs 2013; 17:29:25 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akincisuvari

    Takva sahibi müslüman dine göre yaşar, Allah-ü Teala'yı rabbi, Hz. Muhammed Sallallahü Aleyhi ve Sellemi Allah-ü Teala'nın kulu ve peygamberi bilir.

    Müslümanım diyenin Rabbi ve Peygamberi bellidir.

    birmezun, ben yazacağımı yazdım, soracağım yerlere oyunlarla ilgili sorumu sordum, cevaplarımı aldım. Başlığının dinimizle ilgili olarak kirlenmesine müsaade etme.

    takva iyi oyundu...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • filmini duymuştum
    oyunudamı çıkmış??
    _____________________________
  • black&white 1ve 2 var en büyük örnek biz tanrı olarak oynuyoruz
    halkımı faşizimle yönetiyorum ayrı konu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kamikaze_TR_ -- 20 Mayıs 2013; 20:33:18 >
    _____________________________
    Xbox one Elturco41
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kamikaze_TR_

    black&white 1ve 2 var en büyük örnek biz tanrı olarak oynuyoruz
    halkımı faşizimle yönetiyorum ayrı konu

    o tarzda eskiden çıkan bir oyun vardı bu oyun tarzındaki ilk oyundu ismini anımsıyormusun acaba?
    herşeyi oyunlarda olduk peki ya Tanrı olmak... diye devam eden bir tanıtım yazısı vardı.. sanırım sim tarzı birşeydi.. bu oyun türüne ne yazayım? sims tarzımı? yoksa ...?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: birmezun

    quote:

    Orijinalden alıntı: kamikaze_TR_

    black&white 1ve 2 var en büyük örnek biz tanrı olarak oynuyoruz
    halkımı faşizimle yönetiyorum ayrı konu

    o tarzda eskiden çıkan bir oyun vardı bu oyun tarzındaki ilk oyundu ismini anımsıyormusun acaba?
    herşeyi oyunlarda olduk peki ya Tanrı olmak... diye devam eden bir tanıtım yazısı vardı.. sanırım sim tarzı birşeydi.. bu oyun türüne ne yazayım? sims tarzımı? yoksa ...?

    black white 1 2001 de
    black white 2 2005 de çıktıda peter molyneux yapımı zaten streteji ve tanrı oynu tür olarak
    _____________________________
    Xbox one Elturco41
  • 1-2 gün önce talha aynacı ile gökhanın bağımsız programındada böyle bir oyundan bahsedildi
    bu oyun türüne stratejimi diyoruz eskiden strateji diye geçerdi ama programda tanrıcılık deyince biraz garip kaçmıştı neyse ben ikisinide ekledim ilk mesaja teşekkürler
    _____________________________
  • Dante's inferno var bak tam aradığın oyun, haçlılar Hristiyanlık sembolleri ne ararsan var..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Crimson Fury

    Dante's inferno var bak tam aradığın oyun, haçlılar Hristiyanlık sembolleri ne ararsan var..

    teşekkürler hemen ekledim
    FİNAL FANTASY serilerinde de bu tür şeyler olabilirmi acaba ? yoksa sadece kurmacamı?varmı aklına gelen ?
    _____________________________
  • Adı üstünde, herşey kurgu ve fantezi o oyunda:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Crimson Fury

    Adı üstünde, herşey kurgu ve fantezi o oyunda:)

    :))))))))
    bayonettayıda ekledim cadı oyunu diye
    var mı başka cadı oyunu ??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0FFAC63F0 -- 20 Mayıs 2013; 23:43:49 >
    _____________________________
  • harry potter da büyücülük üzerine kurulu ona bakarsan cadılarda var dinen de yasak olan bir zaratr verme şekline çocukları özendiriyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Crimson Fury

    harry potter da büyücülük üzerine kurulu ona bakarsan cadılarda var dinen de yasak olan bir zaratr verme şekline çocukları özendiriyorlar

    özendirmeyecek şeyler lazım hmm bu konuyuda ekledim
    bu arada final fantaziye ben taktım birader.. sanki ben tarilerında ya da debut trailerında meleklerin falan gelip ana karakterlerden birini kutsadığını falan anımsanıyorum sanırım 13.oyunundaydı sanırım. ama oyun içini bilmem...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-0FFAC63F0 -- 24 Mayıs 2013; 5:33:47 >
    _____________________________




  • 21- HARRY POTTER SERİSİ cadı büyü sihir ıvır zıvır cart curt tonla saçmalık bir arada
    diye ekledim
    _____________________________




  • Final fantasy e kimse özenmez merak etme, karakterler mükemmele yakın tasarlandığı için insanlar komplekse giriyorlar

    carmageddon var bak eski oyundur şu an mobile çıktı vahşet bir oyundu sözde araba yarışı ama oyunda temel amaç yayaları ezip parçalayarak puan almak thrill kill var bunlar yasaklanan oyunlardı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oha oha oha bee
    ps2de anımsıyordum sanırım o oyunun adını... hmm ama konuyla ilgili değil... aslında ilgili ..ama değil...
    amiga zamanından kalmada olabilir..ps1de.. çıkaramadım bak şimdi ...neyse uzak olsun konuya
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.