Şimdi Ara

Fenerbahçe 2013/2014 Sezonu Transfer Haberleri ve Dedikoduları (24. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
17.031
Cevap
57
Favori
586.820
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fidel Castro.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Reantum

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fidel Castro.

    Bir forvet sart. Cardozo gibi komple forvet sart bize.

    Cardozo cidden saygı duyduğum bir oyuncu. Naptı 3 kişiyi evire çevire gol attı. O gol cidden çok güzeldi Yobonun altından.


    Bana kalırsa bence Kuyt yaşlandı onu kulübeye veya Sowun yanına çekelim sağa Robbeni alalım solbek-stoper-ortasaha ooof tadından yenmez. Yobo-Baroni-Bienvenü yabancıları gönderelim işe yaramayanları.

    Hoca salt kanat oyuncusu bekleme derim ben. Bence Doumbia Cardozo gibi cok saglam bi forvet alinmali.

    Hocam hollanda ligindeki oyuncular alınmaz bizim lige uymazlar böyle ispanya-ingiltere-fransa anca öyle diğer ligler bize yaramıyor örn: İsviçre Bienvenü? Nerde?

    Gitsinler alsınlar AA+ kaliteli Robbeni. Şampiyonlar liginde Robbensiz olmaz. Olursa dağıtır gökhanla.
    _____________________________
    "I am not a god. I have never created life...but I have lived. That is enough. So I will fight to preserve that same opportunity -- to love, to dream, to soar among the stars -- for all those yet to come. Many lives will be lost in the battle ahead -- but their efforts will ensure that some remain to remember their deeds. And, like the gods, the will truly live forever...even after they are gone."




  • Aykut Kocamanın bencil oyuncu oynatacağınımı sanıyorsun

    Aykuta süt dökmüş kedi gibi adamlar lazım, başkanın ve kendisinin sözünden çıkmayacak. Kendi doğruları olmayacak

    Doğruları olanlarıda gördük, Alex gidiyor Sezeride kapının önüne koyacaklar.
    _____________________________
    "Celladına aşık olmuşsa bir millet,
    İster ezan ister çan dinlet.
    İtiraz etmiyorsa sürü gibi illet,
    Müstehaktır ona her türlü zillet."
  • Önceliğimiz solbek ve sol açık olmalı.Sol açık da Kuyt gibi olmalı Krasic veya Stoch gibi değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: he_man

    quote:

    Orijinalden alıntı: Johnny B. Goode

    quote:

    Orijinalden alıntı: Black Raven

    quote:

    Orijinalden alıntı: Johnny B. Goode

    Benteke İngiltere'de iyi piyasa yaptı, beğeni topladı. Getirmek çok zor olur. Bony ama bu sezon Hollanda'dan ayrılacak, bence ona sulansak daha mantıklı gibi. 10'a bırakırlar diye düşünüyorum. Drogba'nın genç hali gibi bir şey Bony. Fizik, son vuruş, sürat, top tekniği her şey var. Tam aradığımız forvet tipinde.

    adam vitesseyi tek başına taşıyor . ancak hollanda ligi biraz kafamı kurcalamıyor değil . çok kolay bi lig orta düzey bi forvetin en aşagı 18 golü bulması içten bile değil. ama yinede istatistikleri iyi

    Bu adam farklı yalnız, fizik gücü üst düzey, top tekniği, sürati her şeyiyle ihtiyacını duyduğumuz forvet. Kaçırmamak lazım. Oluyorsa tabi Benteke'yi almak şart fakat Benteke bu saatten sonra Türkiye'ye uğramaz bile. Hollanda takımları parayı sever, koklatalım versinler Bony'yi.

    90 dk hiç izlediniz mi bilmiyorum ama bizim kalemimiz değil pek Bony, hele kilosu falan çok eleştiri konusu olur Türkiyede,pehlivan gibi uzak durmak lazım,zaten PSV Ajax almamışsa şimdiye kadar vardır bi sebebi. Newcastle de Sammy Ameobi var bize karşı hazırlık maçında da oynamıştı büyük yetenek 20 yaşında

    90 dakika izlemedim. Güçlü bir oyuncu olduğu her halinden belli, fakat ağır gibi görünse de çevik bir oyuncu. Bizim oyun tarzımıza baktığımız zaman açık alanda oynamadığımız için aradığımız forvet tipine uygun gibi duruyor. Top tutan, stoperleri yıkabilecek bir oyuncu. Tabi forveti etkili kullanabilmek için de 2 ve 3. bölge geçişlerindeki organizasyonun üst düzey olması gerekiyor. Bizde de bu hiçbir şekilde yok ne yazık ki. Asıl oyuncuları oraya almak lazım da bakalım. Umarım kampa yetiştirirler artık şu transferleri.
    _____________________________




  • Savunma şart sol kanat şart en önemlisi arma için savaşan karakterli futbolcu istiyoruz parasını alıp yatanlardan bıktı bu taraftar..
    _____________________________
  • Defalarca söylediğimiz şey. A2 Topçuları gibi topçuları alıyorlar. Örn : Zeigler? Benim beğendiğim bir iyi yönü yok neyi beğeniyorsunuz bu adamın Allah aşkına? Bence Hasan yedek olmalı oraya bi takviye. Sonra Baroni-Bienvenü-Yobo gönderilmeli 1-stoper-1forvet-1ortasaha(AA+ klasında) Olursa tadından yenmez diğer türlü uzun yıllar avrupada başarı yakalamak çok zor.
    _____________________________
    "I am not a god. I have never created life...but I have lived. That is enough. So I will fight to preserve that same opportunity -- to love, to dream, to soar among the stars -- for all those yet to come. Many lives will be lost in the battle ahead -- but their efforts will ensure that some remain to remember their deeds. And, like the gods, the will truly live forever...even after they are gone."
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fidel Castro.

    Ben kesinlikle birkac senelik forvet leri almamizdan yana değilim bu yuzden Benteke de Bony de tatmin etmez beni. Tecrubesi ismi olan takimi tasiyabilecek bir forbet

    keşke ama daha doğru düzgün transfer bile yapamıyor bizimkiler değil ki tecrübeli takımı taşıyabilecek bir forvet zor
    _____________________________
  • İspanyol spor ajansı News Bledx, F.Bahçe'nin Kaká ile anlaşmak üzere olduğunu iddia etti.Fenerbahçe, Kaká için 20 milyon avroyu gözden çıkardı. 2 hafta sonra Fenerbahçe'li 2 yöneticinin Madrid'e gideceği gelen haberler arasında.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Enion

    İspanyol spor ajansı News Bledx, F.Bahçe'nin Kaká ile anlaşmak üzere olduğunu iddia etti.Fenerbahçe, Kaká için 20 milyon avroyu gözden çıkardı. 2 hafta sonra Fenerbahçe'li 2 yöneticinin Madrid'e gideceği gelen haberler arasında.

    Kaka gelsin ama Baroni gitsin
    _____________________________
    "I am not a god. I have never created life...but I have lived. That is enough. So I will fight to preserve that same opportunity -- to love, to dream, to soar among the stars -- for all those yet to come. Many lives will be lost in the battle ahead -- but their efforts will ensure that some remain to remember their deeds. And, like the gods, the will truly live forever...even after they are gone."
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Black Raven

    quote:

    Orijinalden alıntı: Fidel Castro.

    Ben kesinlikle birkac senelik forvet leri almamizdan yana değilim bu yuzden Benteke de Bony de tatmin etmez beni. Tecrubesi ismi olan takimi tasiyabilecek bir forbet

    keşke ama daha doğru düzgün transfer bile yapamıyor bizimkiler değil ki tecrübeli takımı taşıyabilecek bir forvet zor

    Güvenmek istiyorum ya. Serdar Taşçı gelmek isterim demisti baktim adama simdi gayet de iyi performansı var onu kesin almak lazim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Serdar taşçının yanına bir stoper daha lazım.Kasımpaşa dan Barış (23 yaşında bu sene iyi oynadı) veya Gençlerbirliğinden Aykut demir.Mümkünse bekirle serdarı paket yapıp takasta kullanmak lazım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K U N

    Serdar taşçının yanına bir stoper daha lazım.Kasımpaşa dan Barış (23 yaşında bu sene iyi oynadı) veya Gençlerbirliğinden Aykut demir.Mümkünse bekirle serdarı paket yapıp takasta kullanmak lazım.

    Bence Egemen ile Serdar iyi kombin olur. Acilan kontenjandan cok saglam bi sol bek aliriz hem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Kaka için 20 milyon euro gibi bir riske girmek bilmiyorum,kulüp tarihimizde vermediğimiz paralar bunlar.Kaka 31 yaşında,taş çatlasa 3 yıl katkı verir ki o bile zor.Sakatlık tehlikesi var hele bu ülkede.Buradan Kaka'ya laf ettiğim anlamı çıkmasın kalitesine laf söyleyecek durumda değilim.Ama şartlar beni endişelendiriyor.Mesela Gs'nin Sneijdere ödediği civarda bonservis ödesek bu alınabilecek bir risk olurdu bizim gibi kulüpler için.

    Chedjou konusunda Juve devreye girmiş bakalım.Daha çok Gs'nin gündeminde olan birisi ama adı bizimle de anılıyordu.Serdar-Terry ikilisi gelse keşkeç
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fidel Castro.


    quote:

    Orijinalden alıntı: K U N

    Serdar taşçının yanına bir stoper daha lazım.Kasımpaşa dan Barış (23 yaşında bu sene iyi oynadı) veya Gençlerbirliğinden Aykut demir.Mümkünse bekirle serdarı paket yapıp takasta kullanmak lazım.

    Bence Egemen ile Serdar iyi kombin olur. Acilan kontenjandan cok saglam bi sol bek aliriz hem.

    Serdar bu yumuşaklığıyla anca hollanda ikinci liginde oynar.İsterse tekniği messi olsun asli görevini yapmadıktan sonra asla işe yaramaz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jar Jar Binks

    Kaka için 20 milyon euro gibi bir riske girmek bilmiyorum,kulüp tarihimizde vermediğimiz paralar bunlar.Kaka 31 yaşında,taş çatlasa 3 yıl katkı verir ki o bile zor.Sakatlık tehlikesi var hele bu ülkede.Buradan Kaka'ya laf ettiğim anlamı çıkmasın kalitesine laf söyleyecek durumda değilim.Ama şartlar beni endişelendiriyor.Mesela Gs'nin Sneijdere ödediği civarda bonservis ödesek bu alınabilecek bir risk olurdu bizim gibi kulüpler için.

    Chedjou konusunda Juve devreye girmiş bakalım.Daha çok Gs'nin gündeminde olan birisi ama adı bizimle de anılıyordu.Serdar-Terry ikilisi gelse keşkeç

    Katılıyorum, Kaka sağlıklı olsa her türlü bu takımı sürüklerdi de dizleri sıkıntılı adamın. O kadar para verip bu riske girilmez. Sağlıklı oyuncu lazım bize aynı zamanda.
    _____________________________




  • Evet Hollanda liginden alipta bizim ligde tutunan oyuncu zor olur ama bu Bony cok farkli bir oyuncu bu ligde cok is yapar.Attigi golleri izleyince kaliteli topcu oldugu anlasiliuor zaten ama ben Bony den cok Aubameyang'i isterim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    psn=AhmetSevinckanTR
  • Şu transfer sezonunda tek dileğim; EMMANUEL EMENİKE
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K U N


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fidel Castro.


    quote:

    Orijinalden alıntı: K U N

    Serdar taşçının yanına bir stoper daha lazım.Kasımpaşa dan Barış (23 yaşında bu sene iyi oynadı) veya Gençlerbirliğinden Aykut demir.Mümkünse bekirle serdarı paket yapıp takasta kullanmak lazım.

    Bence Egemen ile Serdar iyi kombin olur. Acilan kontenjandan cok saglam bi sol bek aliriz hem.

    Serdar bu yumuşaklığıyla anca hollanda ikinci liginde oynar.İsterse tekniği messi olsun asli görevini yapmadıktan sonra asla işe yaramaz.

    Serdar Taşçı dan bahsediyorum lan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fidel Castro.


    quote:

    Orijinalden alıntı: K U N


    quote:

    Orijinalden alıntı: Fidel Castro.


    quote:

    Orijinalden alıntı: K U N

    Serdar taşçının yanına bir stoper daha lazım.Kasımpaşa dan Barış (23 yaşında bu sene iyi oynadı) veya Gençlerbirliğinden Aykut demir.Mümkünse bekirle serdarı paket yapıp takasta kullanmak lazım.

    Bence Egemen ile Serdar iyi kombin olur. Acilan kontenjandan cok saglam bi sol bek aliriz hem.

    Serdar bu yumuşaklığıyla anca hollanda ikinci liginde oynar.İsterse tekniği messi olsun asli görevini yapmadıktan sonra asla işe yaramaz.

    Serdar Taşçı dan bahsediyorum lan

    çaktırmasana olum


    evet evet iyi olur onlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Kaka'yı alsak 10 milyon EURO'ya 3 senelik sözleşme imzalayıp senelik 4 milyon euroya anlaşılsa biraz zor ama iyi bi transfer olur bence.Forma satışında patlama olur tıpkı drogba örneğinde ki gibi ayrıca 40 binin üzerinde de kombine satışı garanti olurdu heralde..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.