Şimdi Ara

XPERIA Z KULLANICILAR KULÜBÜ (72. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39.200
Cevap
162
Favori
1.150.978
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
6 oy
Giriş
Mesaj
  • Ön sipariş verdiğim telefonu çıktığı gün Sony Center'dan aldım elimden bırakamıyorum cihazı süper bir telefon ama bilgisayardaki müzikleri aktarmayı bulamadım usb kablosuyla denedim ama olmadı bunu nasıl yapabilirim bilen var mı?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WiSTAR

    Ön sipariş verdiğim telefonu çıktığı gün Sony Center'dan aldım elimden bırakamıyorum cihazı süper bir telefon ama bilgisayardaki müzikleri aktarmayı bulamadım usb kablosuyla denedim ama olmadı bunu nasıl yapabilirim bilen var mı?

    Sony pc companion programını kur oradan ulaşabilirsin yada Usb yi pc ye bağladıktan sonra bilgisayarıma gir orada Xperia Z diye çıkması lazım oradan istediğin hafızaya ulaşabilirsin.
    _____________________________
  • Full HD oldugundan bazı oyunlar kasmakta hatta incelemerdede belirtildi takılmalar vs olduğu nedeni dil HD ekran 720 P olsaydı sıfır kasma olurdu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________

    ~ Kemalist ~

  • Bugün ilk defa telefonumu %100 şarj edebildim orijinal adaptörü ile; sabah 7:30 da şarjdan çektim. 5 dakika konuşma, 5 dakika forumda gezinme ve 10-15 whatsapp mesajı %5 falan azalır heralde diye düşünürken iş yerine girdiğimde ekranı açtım ve şarj %100 idi. Tabi bu duruma şaşırdım. Gün sonunda performansıyla ilgili bilgi veririm.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PlayMakers

    quote:

    Orijinalden alıntı: colourofthelife

    quote:

    Orijinalden alıntı: PlayMakers

    Cihazi inceledim de belli basli onyargilarimi yikti diyebilirim. Acik olmak gerekirse sony cihazlarini sevmem , samsung cihazlarini da sevmem

    Ama xperia z gercekten herseyiyle hos bir telefon olmus.

    Yine de acele etmeyecegim uzun zamandir s4 bekliyorum , eger ki s4 2000 e girip xperia z nisan sonu 1700 leri gorurse bende xperia z almayi planliyorum.

    Aha Nexus, harcore androidçi ehh?:)

    Önyargılar, tabular hep yıkılmak içindir zaten:) Merak ettim ne gibi önyargıların yıkıldı?

    SGS4'ü ben de beklerdim ama vazgeçtim, çünkü:

    - Tasarımı kötü

    - Malzeme kalitesi iyi değil.

    - Ekranı doğal-gerçek renkleri yansıtmaktan uzak ve günışığında pek başarılı değil.

    Yani adamlar laylon leğene basmışlar snapdragon 600'ü ve koymuşlar bir de full HD ekran gibi:) Fiyat konusunda fikir vermek açısından:

    http://www.vatanbilgisayar.com/cep-telefonu/samsung-sgh-i545-blck-galaxy-s4-16gb-5-ekranli-cep-telefonu-%28siyah%29/productdetails.aspx?I_ID=65433

    Samsung, bir zamanların Nokia'sı gibi oldu, odunu telefon şeklinde yontar, üstüne Samsung yazarım, bu millet de kapış kapış alır, havasında.

    Şahsi düşüncem, Xperia Z gerek yurtiçinde gerekse de yurtdışında çok satıyor, o yüzden nisan sonu gibi 1700'ü görmez ve SGS4 de 2000-2200 arası birşeyden girer.




    Tasarim ve malzeme kalitesinin kotulugune katiliyorum kesinlikle , Igrenc touchwiz arayuzude cabasi ama onu 3.parti launcherlarla cozeriz.

    Xperia z de on yargim ekrandi ama bahsedildigi kadar kotu gelmedi , yine de rakibi olan cihazlardan biraz daha kotu. Kamerasina kotu denildi deneme sansim oldu , onu da begendim.Ama s4 un cok daha iyi bir kameraya sahip olcagini dusunuyorum.

    S4 un benim icin avantajlari donanimi , z den ustun ve asil yazilim ozellikleri beni cok cezbediyor. Belki kac tanesini kullancaksin dersin ama eminim kullancagim durumlar olcak.

    Simdilik beklemedeyim , s4 ciksin acele etmeyecegim , mersin forumda 2 magazada yan yana birinden cikip digerine girip begendigimi alirim artik

    Evet bak touchwiz olayını unutmuştum:) Dediğin gibi androidde yazılımla çözülemeyecek sorun neredeyse yok.

    Şimdi, Xperia Z ekranı kötü değil, tersine çokiyi. Bu yanlış algı sanıyorum ki amoled ekranın aşırı doygun ve yüksek kontrastlı ekranına alıştığın için. Yani " kardeşim ben cafcaflı, cancanlı, dallı güllü ekran severim, doğal, gerçek renkler bana cazip gelmiyor " diyebilirsin ki bu bir tercihtir , saygı duyarım ama sırf başka bir ekran renkleri olduğu gibi yansıtıyor ve amoledden farklı diye ona kötü demek biraz haksızlık diye düşünüyorum. LCD ekranların amoled ekranlara göre önemli üstünlükleri var , gerçek renkleri yansıtıp günışığında rahat okunabilmeleri gibi.

    SGS4'ün birkaç foto örneğini inceledim ve bana gayet iyi geldi. Xperia Z'den iyi mi, görücez:) Çok da önemli değil aslında , üç aşağı beş yukarı aynı çekerler, mercimek kadar lensle ne kadar iyi çekebilirsin:)

    Şu bir gerçek ki SGS4 donanımı, Xperia Z'ye göre daha iyi, burada önemli nokta bu üstünlüğü kullanımda ne kadar hissedebilirsin? Benchmarklara pek güvenmem ama Antutu bu konuda eniyisi bence çünkü sadece komponentleri değil, onların birbirleriyle ve yazılımla uyumunu da ölçüyor. Xperia Z 21000 civarında puan alırken SGS4 23000 civarında alıyor. Katılıyorum, SGS4 ilginç sensorler ve yazılımlar sundu ama şöyle bir baktığımda, birkaç kere merakla kurcalanıp, sonra da yüzüne bakılmayacaklar gibime geldi:)

    Hayırlısı olsun şimdiden, güle güle kullan:)
    _____________________________
    Ayhan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: afd92

    VPN kullanan var mı? Bir sorum var.

    Telefondanmı bilgisayardanmı.
    Telefonu soruyorsan ben onun yerine Puffin diye bir tarayıcı kullanıyorum tüm yasaklı sitelere sorunsuz giriyor.Markette var.
    _____________________________
    GÜROL OFLUOĞLU
    ATAKUM-SAMSUN
  • Ya nenım unuttu puanımız 15000 20000. Olanlar nasıl oluyor benim cihanda mı nı sıkıntılar acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: grolof

    quote:

    Orijinalden alıntı: afd92

    VPN kullanan var mı? Bir sorum var.

    Telefondanmı bilgisayardanmı.
    Telefonu soruyorsan ben onun yerine Puffin diye bir tarayıcı kullanıyorum tüm yasaklı sitelere sorunsuz giriyor.Markette var.

    Hocam sizin telefon dukkaniniz falan mi var ? Nerdeyse her ust duzey akilli cihaz konusunda size rastliyorum , bir de samsunlu olmaniz dikkatimi cekti
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PlayMakers

    quote:

    Orijinalden alıntı: grolof

    quote:

    Orijinalden alıntı: afd92

    VPN kullanan var mı? Bir sorum var.

    Telefondanmı bilgisayardanmı.
    Telefonu soruyorsan ben onun yerine Puffin diye bir tarayıcı kullanıyorum tüm yasaklı sitelere sorunsuz giriyor.Markette var.

    Hocam sizin telefon dukkaniniz falan mi var ? Nerdeyse her ust duzey akilli cihaz konusunda size rastliyorum , bir de samsunlu olmaniz dikkatimi cekti

    Hayır
    Dükkanım falan yok ben 66 yaşında tüm kötü alışkanlıkları bırakmış yazın balığa giden kışında uğraşacak bir şey bulamadığım için kendimi bu tür uğraşlara veren bir emekliyim.
    Bende sık telefon değiştirmek bir hastalık halini aldı ve arkadaşlarım benimle dalga heçmeye başladı.Başka masrafım yok ama yinede kredi kartlarını ödemekte zorlanmaya başladım
    Nokia N93 ile başlıyan telefon merakım 4-5 senedir devam ediyor,nerde ise bir araba parası bağlamışımdır ama ben hala motosikletle geziyorum.
    _____________________________
    GÜROL OFLUOĞLU
    ATAKUM-SAMSUN
  • quote:

    Orijinalden alıntı: grolof

    quote:

    Orijinalden alıntı: PlayMakers

    quote:

    Orijinalden alıntı: grolof

    quote:

    Orijinalden alıntı: afd92

    VPN kullanan var mı? Bir sorum var.

    Telefondanmı bilgisayardanmı.
    Telefonu soruyorsan ben onun yerine Puffin diye bir tarayıcı kullanıyorum tüm yasaklı sitelere sorunsuz giriyor.Markette var.

    Hocam sizin telefon dukkaniniz falan mi var ? Nerdeyse her ust duzey akilli cihaz konusunda size rastliyorum , bir de samsunlu olmaniz dikkatimi cekti

    Hayır
    Dükkanım falan yok ben 66 yaşında tüm kötü alışkanlıkları bırakmış yazın balığa giden kışında uğraşacak bir şey bulamadığım için kendimi bu tür uğraşlara veren bir emekliyim.
    Bende sık telefon değiştirmek bir hastalık halini aldı ve arkadaşlarım benimle dalga heçmeye başladı.Başka masrafım yok ama yinede kredi kartlarını ödemekte zorlanmaya başladım
    Nokia N93 ile başlıyan telefon merakım 4-5 senedir devam ediyor,nerde ise bir araba parası bağlamışımdır ama ben hala motosikletle geziyorum.

    haha cok iyi Bende ekim ayindan beri galaxy nexus , one x , lumia 920 , Lg nexus 4 ve simdide xperia z veya s4 den birini almak uzereyim , memlekete dondugumde bir cay icmek isterim sizinle :)
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eminemre

    Bugün ilk defa telefonumu %100 şarj edebildim orijinal adaptörü ile; sabah 7:30 da şarjdan çektim. 5 dakika konuşma, 5 dakika forumda gezinme ve 10-15 whatsapp mesajı %5 falan azalır heralde diye düşünürken iş yerine girdiğimde ekranı açtım ve şarj %100 idi. Tabi bu duruma şaşırdım. Gün sonunda performansıyla ilgili bilgi veririm.

    Muhakkak biliyorsundur ama bazı telefonlarda %100 den düşmesi uzun zaman alıyor ama daha sonra hızlı düşmeye başlıyor.Sanırım batarya hakkında bir arkadaşımızın uzun anlatımında bu hususa yer vermişti.Bataryanın şarz oranını sağlıklı göstermesi için gerekeni.
    Bazı telefonlardada ilk zamanlarda hızlı düşüş az kaldığı zaman yavaş düşme olabiliyor.Önemli olan tabiki genelde ne kadar kullanabildiğimiz.
    Ben bu telefonu alırken bana eksi gelen tek şey bataryanın değişmemesiydi ama dün gelen şarz aparatıyla o problemide aştım.
    Sanırım bu telefonu uzun süre kullanacağım çünkü hem akıllı tags hem liveView denen saati birde şarz cihazı alınca kolay kolay değiştirmem gibi geliyor.
    Tabi yine sony bundan iyisini yaparsa o zaman başka.
    _____________________________
    GÜROL OFLUOĞLU
    ATAKUM-SAMSUN
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PlayMakers

    quote:

    Orijinalden alıntı: grolof

    quote:

    Orijinalden alıntı: PlayMakers

    quote:

    Orijinalden alıntı: grolof

    quote:

    Orijinalden alıntı: afd92

    VPN kullanan var mı? Bir sorum var.

    Telefondanmı bilgisayardanmı.
    Telefonu soruyorsan ben onun yerine Puffin diye bir tarayıcı kullanıyorum tüm yasaklı sitelere sorunsuz giriyor.Markette var.

    Hocam sizin telefon dukkaniniz falan mi var ? Nerdeyse her ust duzey akilli cihaz konusunda size rastliyorum , bir de samsunlu olmaniz dikkatimi cekti

    Hayır
    Dükkanım falan yok ben 66 yaşında tüm kötü alışkanlıkları bırakmış yazın balığa giden kışında uğraşacak bir şey bulamadığım için kendimi bu tür uğraşlara veren bir emekliyim.
    Bende sık telefon değiştirmek bir hastalık halini aldı ve arkadaşlarım benimle dalga heçmeye başladı.Başka masrafım yok ama yinede kredi kartlarını ödemekte zorlanmaya başladım
    Nokia N93 ile başlıyan telefon merakım 4-5 senedir devam ediyor,nerde ise bir araba parası bağlamışımdır ama ben hala motosikletle geziyorum.

    haha cok iyi Bende ekim ayindan beri galaxy nexus , one x , lumia 920 , Lg nexus 4 ve simdide xperia z veya s4 den birini almak uzereyim , memlekete dondugumde bir cay icmek isterim sizinle :)

    Ben atakumdayım ama geldiğinizde beni arayın samsunada gelirim.
    Tanışmaktan ve beraber çay içmekten memnun olurum.
    Bu arada ben galaxy serilerinin hepsini yani noye 1 ve 2 yi s2 ve s3 ü kullandım,eğer fazla özellik ve durmadan yama veya güncelleme ile uğraşmak istersen s4 ü bekle ama samsungun stabil yazılımı becermesini bekleme.Benim için sağlamlık ve dizayn önemli değil dersen s4 al
    Güven veren,dizaynı güzel ve çok stabil çalışan malzemesi kaliteli bir telefon almak istiyorsan xperia z al.
    Cebimi istediğinde pm den iletebilirim.Sevgiler.
    _____________________________
    GÜROL OFLUOĞLU
    ATAKUM-SAMSUN
  • quote:

    Orijinalden alıntı: grolof

    quote:

    Orijinalden alıntı: eminemre

    Bugün ilk defa telefonumu %100 şarj edebildim orijinal adaptörü ile; sabah 7:30 da şarjdan çektim. 5 dakika konuşma, 5 dakika forumda gezinme ve 10-15 whatsapp mesajı %5 falan azalır heralde diye düşünürken iş yerine girdiğimde ekranı açtım ve şarj %100 idi. Tabi bu duruma şaşırdım. Gün sonunda performansıyla ilgili bilgi veririm.

    Muhakkak biliyorsundur ama bazı telefonlarda %100 den düşmesi uzun zaman alıyor ama daha sonra hızlı düşmeye başlıyor.Sanırım batarya hakkında bir arkadaşımızın uzun anlatımında bu hususa yer vermişti.Bataryanın şarz oranını sağlıklı göstermesi için gerekeni.
    Bazı telefonlardada ilk zamanlarda hızlı düşüş az kaldığı zaman yavaş düşme olabiliyor.Önemli olan tabiki genelde ne kadar kullanabildiğimiz.
    Ben bu telefonu alırken bana eksi gelen tek şey bataryanın değişmemesiydi ama dün gelen şarz aparatıyla o problemide aştım.
    Sanırım bu telefonu uzun süre kullanacağım çünkü hem akıllı tags hem liveView denen saati birde şarz cihazı alınca kolay kolay değiştirmem gibi geliyor.
    Tabi yine sony bundan iyisini yaparsa o zaman başka.

    Haklısın abi sadece acımasızcaeleştirildiği gibi kötü değil gibi perfomnsı. Ayrıca yüzde50 parlaklık ile ekran çok canlı ve güzelduruyor. Ben de uzun süre kullanmayı düşünüyorum. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DarthLuca

    Ylardır bekleyip geçen hafta aldığım Xperia Z'yi hafta sonu yaşadığım pişmanlıktan sonra değiştirdim. Haftasonu gittiğim bir cafede mor rengini görünce çok pişman oldum almadığıma, kullandığım için değiştirme şansım da yoktu, bende bir arkadaşıma telefonu gösterdim, yıkadım iyice aklına soktum, bugün gidip onada aldık. Ona morunu aldık ben siyahı ona verdim böylece morla değiştirmiş oldum

    Bu arada hala beni eklememişsiniz kullanıcılar arasına

    Bazen gözümden kaçabiliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: grolof

    quote:

    Orijinalden alıntı: PlayMakers

    quote:

    Orijinalden alıntı: grolof

    quote:

    Orijinalden alıntı: afd92

    VPN kullanan var mı? Bir sorum var.

    Telefondanmı bilgisayardanmı.
    Telefonu soruyorsan ben onun yerine Puffin diye bir tarayıcı kullanıyorum tüm yasaklı sitelere sorunsuz giriyor.Markette var.

    Hocam sizin telefon dukkaniniz falan mi var ? Nerdeyse her ust duzey akilli cihaz konusunda size rastliyorum , bir de samsunlu olmaniz dikkatimi cekti

    Hayır
    Dükkanım falan yok ben 66 yaşında tüm kötü alışkanlıkları bırakmış yazın balığa giden kışında uğraşacak bir şey bulamadığım için kendimi bu tür uğraşlara veren bir emekliyim.
    Bende sık telefon değiştirmek bir hastalık halini aldı ve arkadaşlarım benimle dalga heçmeye başladı.Başka masrafım yok ama yinede kredi kartlarını ödemekte zorlanmaya başladım
    Nokia N93 ile başlıyan telefon merakım 4-5 senedir devam ediyor,nerde ise bir araba parası bağlamışımdır ama ben hala motosikletle geziyorum.

    atakumda yaşamanın ayrıcalığını unutmuşsunuz
    _____________________________
    Sürekli Rassal Değişken..
  • @t.ayan

    Evet haklısın.
    _____________________________
    GÜROL OFLUOĞLU
    ATAKUM-SAMSUN
  • quote:

    Orijinalden alıntı: t.ayan

    quote:

    Orijinalden alıntı: grolof

    quote:

    Orijinalden alıntı: PlayMakers

    quote:

    Orijinalden alıntı: grolof

    quote:

    Orijinalden alıntı: afd92

    VPN kullanan var mı? Bir sorum var.

    Telefondanmı bilgisayardanmı.
    Telefonu soruyorsan ben onun yerine Puffin diye bir tarayıcı kullanıyorum tüm yasaklı sitelere sorunsuz giriyor.Markette var.

    Hocam sizin telefon dukkaniniz falan mi var ? Nerdeyse her ust duzey akilli cihaz konusunda size rastliyorum , bir de samsunlu olmaniz dikkatimi cekti

    Hayır
    Dükkanım falan yok ben 66 yaşında tüm kötü alışkanlıkları bırakmış yazın balığa giden kışında uğraşacak bir şey bulamadığım için kendimi bu tür uğraşlara veren bir emekliyim.
    Bende sık telefon değiştirmek bir hastalık halini aldı ve arkadaşlarım benimle dalga heçmeye başladı.Başka masrafım yok ama yinede kredi kartlarını ödemekte zorlanmaya başladım
    Nokia N93 ile başlıyan telefon merakım 4-5 senedir devam ediyor,nerde ise bir araba parası bağlamışımdır ama ben hala motosikletle geziyorum.

    atakumda yaşamanın ayrıcalığını unutmuşsunuz

    gürol beye fazla güvenmeyin..2 ay önce bizim note 2 grubundaydı...2 ay sonrada one x veya note 3 konusunda görebilirsiniz... nede olsa teknoloji hastalığı....
    _____________________________
    David Coverdaleden Soldier of Fortuneyi indirip dinleyin..iyi gelecektir
    olmazsa neşet babadan..yalan dünyayı..dinleyin..aynı etkiyi yapıyor..
  • Ben de bir adet beyaz aldım turkcellden..Sharp ekran çıktı..Lumia 920yi satıcam elimdeki..w8'e alışamadım..
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elifednah



    Eklersen sevinirim listeye
    _____________________________
    Ne güzel sözdür ; Sanırım tanışıp, sevişip, ayrılacağız seninle..(Xperiaya Olan Aşkımdan Yazmadım !!!!!!!!!!!!!! :@)


    Xperia™ Z

  • benide ekleyin hocam

    _____________________________
  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.