Şimdi Ara

2013 SONY X9005A 4K & X850A 4K & W905A & W805A & W655A 3D LED TV MODELLERİ (11. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.870
Cevap
56
Favori
514.146
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Giriş
Mesaj
  • 65HX950 gelecek mi? Bir de SONY'nin Türkiye'ye gelmeyen 70" bir modeli var. KDL 70R550A. Bunun özellikleri ve gelme ihtimali hakkında bilgisi olan var mı?
    _____________________________
    Mega 180cm hareketli parabol çanak anten 24
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sami Ertaga

    65HX950 gelecek mi? Bir de SONY'nin Türkiye'ye gelmeyen 70" bir modeli var. KDL 70R550A. Bunun özellikleri ve gelme ihtimali hakkında bilgisi olan var mı?

    Hx950 muamma. Gelip gelmecegi bellisiz.

    R serisi , giriş seviyesi modeldir.


    _____________________________




  • 47w805



    PANEL

    Sony
    Color: Black (W805) / Silver (W807)

    panel from LGDisplay
    KDL-55W805: LC550EUF-FFP2-00
    KDL-47W805: LC470EUF-FFP2-00
    KDL-42W805: LC420EUF-FFP2-00


    w900

    www.reviews.lcdtvbuyingguide.com
    TV Reviews: 4K, LED, HDTV, OLED by Experts 2018/2019
    http://www.reviews.lcdtvbuyingguide.com/sony-lcd-tv/sony-kdl55w900a.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 666azazel -- 7 Mayıs 2013; 20:47:51 >
    _____________________________




  • 46W905 in fiyat aralığı için öngörülen rakamlar hangi düzeyde arkadaşlar? Teşekkürler.
    _____________________________
  • açılış fiyatı 4600
    _____________________________
  • www.bilyonershop.com
    404 Error - Page Not Found
    http://www.bilyonershop.com/ProductDetail.aspx?PID=1521

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf Miroğlu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sami Ertaga

    65HX950 gelecek mi? Bir de SONY'nin Türkiye'ye gelmeyen 70" bir modeli var. KDL 70R550A. Bunun özellikleri ve gelme ihtimali hakkında bilgisi olan var mı?

    Hx950 muamma. Gelip gelmecegi bellisiz.

    R serisi , giriş seviyesi modeldir.


    http://store.sony.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10551&storeId=10151&langId=-1&productId=8198552921666567151#specifications

    Ekran boyutuna göre fiyatının düşüklüğünden şüphelenmiştim zaten. Peki 65HX920 ve 65HX950 arasında kayda değer bir fark var mı? Beklemeye değer mi?
    _____________________________
    Mega 180cm hareketli parabol çanak anten 24




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sami Ertaga

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf Miroğlu

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sami Ertaga

    65HX950 gelecek mi? Bir de SONY'nin Türkiye'ye gelmeyen 70" bir modeli var. KDL 70R550A. Bunun özellikleri ve gelme ihtimali hakkında bilgisi olan var mı?

    Hx950 muamma. Gelip gelmecegi bellisiz.

    R serisi , giriş seviyesi modeldir.


    http://store.sony.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?catalogId=10551&storeId=10151&langId=-1&productId=8198552921666567151#specifications

    Ekran boyutuna göre fiyatının düşüklüğünden şüphelenmiştim zaten. Peki 65HX920 ve 65HX950 arasında kayda değer bir fark var mı? Beklemeye değer mi?

    gelmeden 1 yıllık tv oldu hx950. zaten gene gelmiyecek gibi boşverin gitsin.

    gelsede , amerikadaki avrupadaki bakarsın açılıp kapanan kutuları toplar getirirler riske girilmez.

    ayrıca 2013 serisi tv lerin dizaynı güzel olmasa da menüler güzel olmuş , medya player özelliklerini de eksiksiz koymuşlar , tüm tunerler de mevcut . (dvb/s2 dvb/t2 )
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: foxyfox

    Sony Gittikçe Saçmalamaya Başladı Bu Nasıl Kötü Bir Tasarımdır Yahu Sonra Milyarlarca Dolar Zarar Ettik Diye Açıklama Yaparlar....Laptop Olsun Notebook Olsun Hepsi Aynı Böyle Rezil Tasarımlar Sony Gün Geçtikçe Kendi Sonunu Hazırlıyor....

    sony vaiolar dünyanın en iyi tasarımına ve donanım olarak ve vindows la en uyumlu çalışan bilgisayarlarıdır sen kesin samsung fanısın geliyorsunuz bu forumda sony i kötülüyorsunuz tv nin tasarımıda gerçekten iyi modern görünüme sahip daha nasıl yapıcaklar tv yi samsung es7000 serisi ve es8000 serisinin tuvalet aynasına benzer tasarımını çok beğeniyorsun da bunu neden beğenmedin artı sony bravia 2013 modeller fiat olarakta bu sene bayağı bir iddalı fiyatları uygun
    _____________________________
    kdl46 ex720 MHC-RV555D : Mini Hi-Fi System pioneer dvix player vaio SVE1513Y1E/SI ps3 oyun konsolu
  • 2013 modelleri çok beğendim sony nin hx850 amiral gemisinde bulunan xreality pro (görüntü işleme motoru) artık sony nin orta sınıf tvlerindede var zaten sonynin upscale özelliği çok meşhurdur sony tvleride özel kılan özeliklerden biridir std yayını neredeyse hd yayın kalitesine yaklaştırıyor görüntü konusunda sony nin eline su dökücek markada tanımıyorum şahsen ....2013 model bravialarda Triluminos ile daha canlı, gerçekçi renkler görüntüler Sony'ye özel olan Triluminos ekran renkleri, özellikle kırmızı, yeşil ve mavileri daha gerçekçi görüntüler ve cilt tonlarını daha doğallaştırır
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuna günendi

    2013 modelleri çok beğendim sony nin hx850 amiral gemisinde bulunan xreality pro (görüntü işleme motoru) artık sony nin orta sınıf tvlerindede var zaten sonynin upscale özelliği çok meşhurdur sony tvleride özel kılan özeliklerden biridir std yayını neredeyse hd yayın kalitesine yaklaştırıyor görüntü konusunda sony nin eline su dökücek markada tanımıyorum şahsen ....2013 model bravialarda Triluminos ile daha canlı, gerçekçi renkler görüntüler Sony'ye özel olan Triluminos ekran renkleri, özellikle kırmızı, yeşil ve mavileri daha gerçekçi görüntüler ve cilt tonlarını daha doğallaştırır

    +1
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 666azazel

    açılış fiyatı 4600

    Teşekkürler pusuya yatalım bakalım.
    _____________________________
  • Bu Triluminos teknolojisini keske w805 icin de kullansaydi Sony.. fiyat olarak gecen seneye göre düsük olacak görünüyor
    _____________________________
  • Birtane sony shopa uğradım W905in gelecek ayın ortasında geleceğini söyledi eleman.
    _____________________________
    55w905
    PSN:Forevergundi
    PS4
    BDP-150
    VSX-322
    Xperia Z
    Ipad Air
  • W905 için yorumlar oldukça iyi gözüküyor
    _____________________________
  • Görüntü kalitesi istiyorsan SONY hocam..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ati39 -- 9 Mayıs 2013; 9:45:55 >
    _____________________________
  • 55w905 de fiyat beni aşar dostum :)
    _____________________________
  • Fiyat konusunda haklısın hocam..Bu sene biraz insaflılar sanki ..Görecez bakalım..
    _____________________________
  • Arkadaşlar 805 serisi çok mu kötü ???
    _____________________________
  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.