Şimdi Ara

CALL OF DUTY: GHOSTS [ANA KONU - Onslaught DLC] (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.108
Cevap
5
Favori
42.037
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 1234567...26...56
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yeni oyun beraberinde yeni bağlantı sorunlarıyla geliyor. Halo 4'ün bağlantı kalitesini bu adamların sunması bu kadar zor olmamalı. Artık doğru düzgün multiplayer modunu ne zaman oynayacağız, ben asıl bunu merak ediyorum.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NexeLGiuS

    quote:

    Orijinalden alıntı: Miex

    Ne derseniz diyin COD'un rakibi yoktur.

    Çöp de deseniz, BF3 ile kıyaslanmaz da deseniz COD yine rakipsiz olandır, esas Battlefield o çizginin dörtte birine dahi gelemez.

    Fakat adamlar o leş grafik motoruyla 3243214 tane oyun çıkardılar ister istemez bıkkınlık geldi yeter artık

    COD tarzı yani orta çaplı haritalarda,yüksek derecede aksiyon yaşatan ve olayların hızlı geçtiği oyunları (multiplayer modunu kastediyorum) her zaman çok sevmişimdir.Grafikler her ne kada kötü olursa olsun bir oyun eğlenceli olduktan sonra bence grafiklerin çok önemi yoktur.Ama sen de biliyorsundur ki COD'un her oyununda bağlantı sorunu yaşıyoruz.Hatta PS3 kullanıcıları daha da fazla bağlantı sorunları yaşıyor.

    Olayların oldukça hızla geliştiği ve bir adamı ortalama 3 mermiyle öldürdüğünüz bir oyunda yaklaşık 1sn kadar lag olması bizim karşımızdaki hedefi öldürme ihtimalimizi neredeyse yarıya indiriyor.Örnek olarak COD'un son oyunlarında hep bulundurduğu MP7 silahı saniyede en az 2 mermi atabilecek hıza sahip.Hal böyle olunca bu işten çok büyük bir kesim zevk almıyor.Bu da oyunu bizim senaryosu bitirilip çöpe atılacak hale getiriyor.

    Popüler olarak oynanılan hiç bir fps oyununda,hatta o kimsenin beğenmediği Homefront oyununda bile bu tarz bir bağlantı sorunuyla karşılaşmadım.

    Battlefield bunun dörtte biri etmez demişsin ama BF3'te de bu tarz sorunlar yok.Becerikli olan karşısındaki kişiyi vuruyor.Sen karşındaki kişiye karşı daha düşük koşullarda oyun oynamayı seviyorsan diyecek birşey yok tabi.

    Ben black ops 2 de kanser olma aşamasındayım bu aralar, nat type open fakat hiçbir şekilde oyun bulmuyor. Aramıyor bile maç, 0 games diyor hep.

    Arkadaş listemden join yapıyorum oyunlara ya da party halinde giriyoruz ancak öyle oynayabiliyorum.

    Dediğin konuda çok haklısın ben bu ping işine çok kafa yordum, özel en kaliteli kabloları döşettim pingi azaltmak için ama nafile.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Miex

    Ben black ops 2 de kanser olma aşamasındayım bu aralar, nat type open fakat hiçbir şekilde oyun bulmuyor. Aramıyor bile maç, 0 games diyor hep.

    Arkadaş listemden join yapıyorum oyunlara ya da party halinde giriyoruz ancak öyle oynayabiliyorum.

    Dediğin konuda çok haklısın ben bu ping işine çok kafa yordum, özel en kaliteli kabloları döşettim pingi azaltmak için ama nafile.

    Bizim yapabileceğimiz birşey yok hocam.Oyunun kendi multiplayer sistemi kötü.Her sene milyonlarca oyun satıyorlar ertesi sene 2 yeni harita,2 yeni silah,aynı grafik motoru,eskisinden daha kötü bağlantı kalitesi ile çıkardıkları şeyi yeni oyun diye önümüze atıyorlar.
    _____________________________



  • quote:

    Orijinalden alıntı: NexeLGiuS

    quote:

    Orijinalden alıntı: Miex

    Ben black ops 2 de kanser olma aşamasındayım bu aralar, nat type open fakat hiçbir şekilde oyun bulmuyor. Aramıyor bile maç, 0 games diyor hep.

    Arkadaş listemden join yapıyorum oyunlara ya da party halinde giriyoruz ancak öyle oynayabiliyorum.

    Dediğin konuda çok haklısın ben bu ping işine çok kafa yordum, özel en kaliteli kabloları döşettim pingi azaltmak için ama nafile.

    Bizim yapabileceğimiz birşey yok hocam.Oyunun kendi multiplayer sistemi kötü.Her sene milyonlarca oyun satıyorlar ertesi sene 2 yeni harita,2 yeni silah,aynı grafik motoru,eskisinden daha kötü bağlantı kalitesi ile çıkardıkları şeyi yeni oyun diye önümüze atıyorlar.

    O harita dediklerin de eminim yapımı 1 gün sürmüyordur. Her şey hazır zaten, varillerin şekli belli şemali belli, hop oraya iki tane varil, hop oraya bina koy. Buraya çim, şuraya ağaç. Binalar bile aynıydı oyunda COD4'teki Pipeline haritasındaki binanın aynısı vardı MW3'te. Foruma koymuşlardı hatta.
    _____________________________




  • Arkadaş başlığı değiştirmekten bir hal oldum yahu.

    Sledgehammer resmi sayfasında sneak peek olarak yayınlandı.


     CALL OF DUTY: GHOSTS [ANA KONU - Onslaught DLC]
    _____________________________

    Masaüstü; PCPartPicker
    LG OLED55CX | Samsung G8 OLED UW | Apple TV 4K 3rd Gen | DROP PC38X & Fiio FH3 & BTR3K
  • quote:

    Orijinalden alıntı: biohard35

    Şunun adını artık cod yapmasınlar beni bile soğuttular yemin ederim.



    Telefonuna bakmıyomusun bilader, mesaj atıyoruz? Ya da kontörün mü yok pis fakir. Senin takoz Lumia 920'n bozuk da olabilir tabi
    _____________________________
  • Oyun bulamamanizin nedeni arama ayarlarinin best te kalmis olmasi olabilir..find match kismina gelince x e basin ordaki ayari any yapin saniyesinde oyundasiniz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    DH FORUM 2008 Üyesi - Blood of Dawnwalker - Phantom Blade Zero - Re Veronica - Witcher 4 - Lords of the Fallen II - Onimusha: Way of the Sword
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eli Wallach

    quote:

    Orijinalden alıntı: biohard35

    Şunun adını artık cod yapmasınlar beni bile soğuttular yemin ederim.



    Telefonuna bakmıyomusun bilader, mesaj atıyoruz? Ya da kontörün mü yok pis fakir. Senin takoz Lumia 920'n bozuk da olabilir tabi

    Kitap okuyodum hacu telefon sessizdeydi titreşimde kapalıydı.Yoksa Lumia akar cöpfon'a benzemez



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Oberyn -- 5 Mart 2013; 7:48:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    aka Proteinbar Bro
    Face>(height>Body)>Status>(Location/propinquity)>(Personality/voice)>Money>everything else aka FBSLPM
    eye area>jaw line> (Teeth/bridge/philtrum)>skin>hair>skull size>everything else face




  • quote:

    Orijinalden alıntı: biohard35

    quote:

    Orijinalden alıntı: Eli Wallach

    quote:

    Orijinalden alıntı: biohard35

    Şunun adını artık cod yapmasınlar beni bile soğuttular yemin ederim.



    Telefonuna bakmıyomusun bilader, mesaj atıyoruz? Ya da kontörün mü yok pis fakir. Senin takoz Lumia 920'n bozuk da olabilir tabi

    Kitap okuyodum hacu telefon sessizdeydi titreşimde kapalıydı.Yoksa Lumia akar cöpfon'a benzemez

    Sen ayfona kurban ol la

    Herkes şikayet ediyor ama herkes oynuyor da, almayın, oynamayın. Adamlar da kendilerine çeki düzen vernek zorunda kalsın.
    _____________________________




  • Yeni nesil grafik motoruyla yeni nesil konsollara geliyor mu bu oyun acaba?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Normalde poster için fake derdim ama yukarıdaki aynı arkaplanı kullanan posteri Sledgehammer resmi sayfasında yayınladı.

    Eğer aşağıdaki poster doğru ise 2 ihtimal var.Birincisi yeni nesil için bir Call of Duty tanıtılacak ikincisi ise Black Ops ve Modern Warfare isimlerinden hariç yeni bir Call of Duty daha geliyor.

    Bekleyip göreceğiz ama ikinci ihtimal daha ağır basıyor zira Sledgehammer bir aralar zaten kendine ait bir Call of Duty geliştiriyordu sonra IW zor durumda kalınca MW3'e yardım etmişlerdi.


     CALL OF DUTY: GHOSTS [ANA KONU - Onslaught DLC]
    _____________________________

    Masaüstü; PCPartPicker
    LG OLED55CX | Samsung G8 OLED UW | Apple TV 4K 3rd Gen | DROP PC38X & Fiio FH3 & BTR3K




  • Ben fake olduğunu düşünüyorum ama bakalım.

    15.03.2013

    Söylenti: Modern Warfare 4 İçin Geri Sayım Başladı!


    www.unexpectedreveal.com

    Activision cephesinin yeni duyurusuyla ilgili ilginç bir site ortaya çıktı.

    UnExpectedReveal.com(Beklenmeyen Duyuru) adlı sitede başlayan geri sayım, 6 gün 16 saat sonra sona eriyor. Sitenin WhoIs kayıtlarına baktığımızda ise Infinity Ward adı karşımıza çıkıyor. Sitede yer alan geri sayım sayacının ve efektlerin Modern Warfare temasıyla oluşturulmuş olması da Call of Duty: Modern Warfare 4 fikirlerini aklımıza getiriyor.

    21 Mart'ta sona erecek sitenin sayfa kayıtlarında gösterilen anahtar kelimeleri arasında "Call of Duty, Activision, Modern Warfare, Teaser Trailer, Infinity Ward, Sledgehammer Games, Neversoft, 2013 March 21, Countdown, MW4" kelimeleri yer alıyor. Bahsi geçen siteye buradan ulaşabilirsiniz. Bakalım bu sitenin altından gerçekten de bir duyuru çıkacak mı?
    _____________________________

    Masaüstü; PCPartPicker
    LG OLED55CX | Samsung G8 OLED UW | Apple TV 4K 3rd Gen | DROP PC38X & Fiio FH3 & BTR3K




  • _____________________________

    Masaüstü; PCPartPicker
    LG OLED55CX | Samsung G8 OLED UW | Apple TV 4K 3rd Gen | DROP PC38X & Fiio FH3 & BTR3K
  • Official Call of Duty: Modern Warfare 4 - The Movie Reveal



     CALL OF DUTY: GHOSTS [ANA KONU - Onslaught DLC]


    New Call of Duty MW4 Poster Reveal Four Studios Working On It

    quote:

    We all know this was coming. Considering Activision released a new Call of Duty every year.

    Insomniafs Psycho_Warhead has spotted a new poster hinting incoming announcement/reveal for the next Call of Duty March 21st (Supposedly today). Not only that, the poster also revealed four studios are working on the next Call of Duty: Infinity Ward, Raven Software, Sledgehammer Games and Neversoft.

    Further noticed. The poster also indicates Activision will unveil more during PAX East or GDC.
    Apparently, a new live-action were revealed earlier today which seems to be a fan-made movie for Modern Warfare 4. The movie feature Ghost as the main character.


    Kaynak:
    http://playstationgang.com/new-call-of-duty-mw4-poster-reveal-four-studios-working-on-it/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SiPAHi_ -- 22 Mart 2013; 8:45:26 >
    _____________________________




  • Yeni Call of Duty'nin Posteri Sızdı!

    Call of Duty: Ghosts mu?



    Modern Warfare 4'ün gelişine dair ipuçları yayınlayan bir sitede gözüken poster, beraberinde pek çok dedikoduyu getirdi.

    Postere göre duyurusu 21 Mart tarihinde (yani dün) yapılacak olan yeni Call of Duty oyunu üzerinde gördüğünüz gibi 4 farklı yapımcı çalışıyor. Pek de sağlam olmayan dedikodulara göre yeni oyunun ana karakteri serinin sevilen ismi Ghost. Bir diğer dedikodu ise oyunun Call of Duty: Ghosts olarak adlandırılabileceği.

    Gelecekte geçecek oyun kıyamet senaryosu işleyebilirmiş. Oyun mekaniğine kayarak ateş etme mekaniğinin eklendiği de (Vanquish'de olduğu gibi) gelen haberler arasında.

    Dedikodular arasında en dikkat çekici detay ise oyunun sadece yeni nesil konsollar (PlayStation 4 ve yeni nesil Xbox) ve PC'ye geleceği yönünde ki bu pek inandırıcı gelmiyor. Zira mevcut nesile sahip oyuncu kitlesi göz önüne alındığında Activision bu nüfusu göz ardı etmeyecektir. Call of Duty 3'de olduğu gibi bir geçiş oyunu olması daha büyük bir olasılık.


    http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Yeni_Call_of_Dutynin_Posteri_Sizdi-36686.htm

    Yeni Call of Duty'nin Posterini bir önceki mesajımda siz oyun severlerle paylaştım...
    _____________________________




  • Yeni jenerasyonun Call of Duty'si belli oldu mu?

    İşte Infinity Ward'ın sızdırdıkları

    Infinity Ward bir süredir Call of Duty konusunda sessizdi, neyin peşinde olduklarını ise henüz kestirmek oldukça zordu gelen bir sızıntıya göre yeni Modern Warfare oyununun adı Modern Warfare 4 değil, Call of Duty: Ghosts.

    Modern Warfare serilerinden etkilenecek fakat gelecekte geçecek oyun, yapı olarak Black Ops 2'ye benzeyecek. Gelen bir söylentiye göre oyun gelecekte geçmesine rağmen, senaryosal sebepler yüzünden günümüzün silahlarını kullanacağız.

    Yeni jenerasyon için hazırlanan oyun aynı zamanda PC'yi ihmal etmeyecek. Yapımın duyurusunun 1 Mayıs'ta gelmesi bekleniyor.

    http://www.merlininkazani.com/Yeni_jenerasyonun_Call_of_Dutysi_belli_oldu_mu-haber-60167p1.html

     CALL OF DUTY: GHOSTS [ANA KONU - Onslaught DLC]
    _____________________________




  • COD 2' den bu yana multiplayer oynuyorum cok buyuk faniyim

    ama yeter artik be yeter yaterr Allah askina yeterrr

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


  • Modern Warfare 4 teaser bu video fake olabilirmi yoksa gerçekmi nedersiniz?
    Not: GDC 2013 konferansı dün başladı zira Activision GDC 2013 konferansında yeni nesil teknolojilerini açıklayacaklardı.Bekleyip görelim.




    quote:

    Is this the first Modern Warfare 4 teaser video?

    Call of Duty 2013, Call of Duty: Ghosts, Call of Duty: Modern Warfare 4, PC, PS3, Xbox 360


    A new video has been unearthed for Call of Duty: Modern Warfare 4.



    Take this with a massive grain of salt, but the production values on offer here are quite good. Earlier Call of Duty 2013 was rumoured to be called Call of Duty: Ghosts and we have a lot more information on that as well.

    This trailer shows Captain Price and his info being deleted and stuff like that. The sound effects seem to be recycled, but take a look at it below.

    Thanks to our reader Evol for sending in this video.


    Kaynak:
    http://www.gamechup.com/is-this-the-first-modern-warfare-4-teaser-video/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SiPAHi_ -- 26 Mart 2013; 13:53:48 >
    _____________________________




  • Fake hocam nisandan önce kimse resmi bir video ve resim beklemesin klasik takvimdir o seneki Call of Duty'nin 2.dlc si çıkmadan yeni oyun hakkında bilgi gelmez.

    _____________________________

    Masaüstü; PCPartPicker
    LG OLED55CX | Samsung G8 OLED UW | Apple TV 4K 3rd Gen | DROP PC38X & Fiio FH3 & BTR3K
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tinúviel

    Fake hocam nisandan önce kimse resmi bir video ve resim beklemesin klasik takvimdir o seneki Call of Duty'nin 2.dlc si çıkmadan yeni oyun hakkında bilgi gelmez.



    Doğrudur ağbiciğim, ozaman Activision'un GDC 2013 deki yeni nesil tech demosunu bekliyeceğiz 29 mart da GDC bitiyor.
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 1234567...26...56
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.