Şimdi Ara

Survivor 2013 [Ana konu] | Hangi yarışmacıyı destekliyorsunuz? (140. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
11.885
Cevap
43
Favori
256.904
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
-2 oy

Survivor 2013 [Ana konu] | Hangi yarışmacıyı destekliyorsunuz?


(En Son Oy Tarihi: 6.06.2017)
Giriş
Mesaj
  • Daghan hakli bayakuruyemis serpti

    Gul gider tabi ters kose yapip erkeklerden biri gitmezse

    @Zooteknist_ haklisin murat konusunda eskisi gibi degil allahtan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RainKnight -- 7 Nisan 2013; 22:57:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • acun bişeyler açıklıcam demişdi ilerki haftalar gönüllülerin az kişi olmasıyla alakalı
    _____________________________

  • Gül gitmesinnnn
    _____________________________
  • olm kiz olsam cengize vermek icin evinin onunde yatardim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Ve bozok elenir...
    _____________________________
  • gidecek biri varsa oda fatmagüldür bu hafta fatmagülü elenmesse daha izlemiyecem bu survivoru
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Lion King~

    olm kiz olsam cengize vermek icin evinin onunde yatardim

    ahuhahahaha :D

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Duygu Bozoğu yazmalı.

    Bozok pisliğine oy atılacağını sanmıyorum.

    Fatmagül elenmez.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sir ALex

    acun bişeyler açıklıcam demişdi ilerki haftalar gönüllülerin az kişi olmasıyla alakalı

    Survivor izlensin diye soylemis olmasin sakinadaya sonradan biri gelmesi sacma bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • gül boş konuşma sen gitsen gönüllüler kazanabilir zaten.Git la artık yapıştın adaya.
    _____________________________
  • Gül : Ben polyanna'cılık oynamam 5 kişi olsakta kazanabiliriz.

    Sanki eleneceğini bilmiyor da polyanna oynamam diyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nfsworld -- 7 Nisan 2013; 22:59:27 >
  • Balik cok tatli :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • O baligi yemeyekiyamam ya rengarenk

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Balık çok tatlı
    _____________________________
  • ne ılgınc balıklar varmıs bu okyanusda
  • Artiste bak ya.İçi boş kütüğü kaldırıyor :D

    Şınav çek kendi ağırlığın ondan fazladır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nfsworld -- 7 Nisan 2013; 23:02:01 >
  • murat boş kütüğü kalırıp indiriyor :D :D
    _____________________________
  • Deniz akvaryum balıklarını yiyolar yaa yazık
    _____________________________

  • Muratta kendi sporunu yaziyor iste beyler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bozok mu Gül mü?Bence Gül.Yine bozok balık malık tutuyor adamların karnı doyuyor ama Gül hiçbir iş yapmıyor.Adada bomboş yaşıyor.Yemek ayağına geliyor zaten.Eee yarışlarda zaten sıfır,totosunu kaldıramıyor hanfendi.Bi Duygu'ya bak bi Gül'e.Gül gidince haftaya Bozok gider tamamdır.Ada birleşmesine geriye kalanlarla devam edilir.
    _____________________________
  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.