Şimdi Ara

Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU] (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
787
Cevap
13
Favori
37.958
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çok mizahi yazmışlar ya kendimi Uykusuz okuyormuş gibi hissettim.
  • Bu oyunun Türkçe olma ihtimali sizce yüzde kaç arkadaşlar?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chaos7

    Bu oyunun Türkçe olma ihtimali sizce yüzde kaç arkadaşlar?

    Böyle bir şey var ama pek ilgi görmedi başlarda ama 4. en çok oy alan dil. 23 Studios eylemlerine devam ediyor :)

    http://forums.obsidian.net/topic/60664-translations/page__st__460


    quote:

    Orijinalden alıntı: venomtrk

    Gökhan'ın (Gokyabgu) Project Eternity için attığı mesaj.

    "Hi, I'm working as a project manager at 23 Studios, Turkey's leading game localization studio. RPGs are my obsession as a gamer and my specialty as an interpreter. My last RPG project was The Witcher 2 (apart from several MMORPGs). Knowing that Obsidian is working on a RPG in the veins of legendary IE games is a dream that comes true for me, and I definitely want to work on the Turkish localization if Obsidian will decide to localize the game into Turkish. I can easily say you can't find more professional and experienced localization company in Turkey than us.

    Gökhan Hali Düzgün
    Project Manager at 23 Studios"



    Fallout 1 & 2, Fallout New Vegas, Icewind Dale 1 & 2, Arcanum, Planescape Torment, Kotor 2, Neverwinter Nights 2 gibi efsane oyunların yapımcısı Obsidian'ın yeni oyunu Project Eternity için bir dil desteği anketi açıldı.

    Oyun sever arkadaşlar. Oylama devam ediyor. Eğer bu oyunun Türkçe olmasını istiyorsanız ankette Turkish oyu verin ve yapımcıların ilgisini çekelim. The Witcher 2 Assassins of Kings, Hitman Absolution ve birçok oyun çevirisinde deneyimli bir ekip olarak bizler de oyunu Türkçe yapmak için girişimlerde bulunalım.

    http://forums.obsidian.net/topic/60664-translations/




  • Kesinlikle takipteyim. :)
  • yılbaşı tatili öncesi güzel bir update geldi, 2-3 hafta bilgi gelmez artık en ufak bile :)

    http://www.kickstarter.com/projects/obsidian/project-eternity/posts/371907?ref=activity

    -Oyunu 2560x1440 çözünürlükte yapacaklar oyunu, multi monitor dışında bütün çözünürlüklerde oynanabilecek gibi.

    -Karakterler İE oyunları gibi bir "hacme" sahip olacak, ona göre hareket edip, dövüşecekler, birbirlerinin içinden geçiş olmayacak. Uzun silahlar daha uzaktan saldırabilecek v.b. İE oyunları ile aynı olacak bu sistemler.

    -Slashing (kesici silahlar) en yüksek hasarı veren silahlar olacak ama zırha karşı güçsüz olacak, piercing (delici) silahlar daha az hasar verecek ama belli bir armor(zırh) miktarını gözardı edecek ve blunt(ezici) silahlar en az hasarı verirken armoru neredeyse yok sayacaklar. Ağır zırhlı elemanlara taş ve sopayla , hafif zırhlılara hançer, ok, mızrakla ve zırhsızlara kılıç,balta gibi silahlarla saldırmak mantıklı olacak. Zırh değeri yükseldikçe yüksek hasar absorbe edecek karakterler.

    -Ekranı Uİ ile doldurmak istemedikleini söyluyor. Minimalist yaklaşacaklarmış. Envanteri 3e bölmüşler, bir bölümde kullandığımız ve hemen kullanabileceğimiz ekipmanlarımız bulunuyor, bunları savaşta kullanabiliyoruz(silah değiştirmek gibi) diğeri önemli eşyların ve yeni bulduğumuz incelemek istediğimiz ekipmanların bulunduğu bir torba savaş sırasında buradaki hiç birşey kullanılamıyor. Sonuncuda çer çöpün, satmak istediğiniz, kullanmayacağınız eşyaların bulunduğu bir "kasa". Buralarda boşluklar olduğu sürece eşyaları istediğiniz çantaya koyabileceksiniz diyorlar sadece kasaya koyduklarınızı geri almak için ev,kamp gibi mekanlara dönmek gerekecek.
    Sabitlenmemiş her şeyi lootlayabileceksiniz diyor. Maceracı ruha saygı

    -ve 4 çekirdek sınıfın ilk seviyesi ile bilgi veriyor.

    Savaşçı: Saldırı hızını yavaşlatan ama defansını yükselten bir moda girebiliyor(defender), savaş sırasında kısa bir süre için gücünü geri kazanabiliyor(surge) ve yakın dövüş silahlarıyla isabet oranı daha yüksek (Melee Accuracy)

    Ruhban: 1. seviye büyülerden istediğini seçerek ama belli bir sayıda yapabiliyor BG sorcerer gibin. tekrar geri kazanmak için dinlenmesi gerekli. Daha yüksek seviye büyüler kazandıkça düşük seviye büyüler için dinlenmek gerekmiyor ama savaş başına belli bir limitleri oluyor gene.
    Belli bir alandaki herkesin gücünü orta bir kuvvetle doldurabiliyor(Recovery) ve yakınındaki müttefiklerine vurma şansı katabiliyor(Sacred Circle) etrafta biri yoksa kendini etki ediyor bu güç sadece.

    Hırkız: Kısa mesafe zıplayışı yaparak düşmanlardan 3 saniyeliğine uzaklaşabiliyor ve bu 3 saniye hedef alınamıyor direkt olarak fireballu yiyebilir gene :) (Escape) Karşı tarafın saldırısı için kendisini hazırlayıp saldırıdan çok az hasar alıyor ve hasardan sonra düşmanın arkasına yuvarlanıp kuvvetli bir vuruş çıkarıyor. Bu yolu kapatan düşmanların arkasına geçmek için kullanıllabilrmiş. (Reversal ) Ve klasik "backstab" dbaşka bir işle meşgul ya da kendini koruyamayacak düşmanın arkasından yüksek hasar çıkarabiliyor (Sneak Attack) Kısa bir mesafesi var demişler herhalde yay gibi menzilli silahlarda işe yarayacak 3rd vari.

    Büyücü: 1. seviye büyülerin işleyişi Ruhbanlarınki gibi ama ileri seviye güçlü büyüler için parşomen veya büyü kitabı (grimoire) gerekecek.
    Asa, değnek gibi büyücü silahları kullanınca hedefin etrafındakilerede ufak bir alan hasarı verebilecek(Blast) ve ilk seviyeden itibaren Familiar çağırabilecek. Familiarlar etraflarındaki grup üyelerine defansif bonuslar sağlarken düşmanında defansını azaltacaklar ve büyücünün yaptığı büyüler için hedef olabilecekler( normalde kendi etrafına etki edecek bir büyü Familiarın etrafını eki edecek gibi) ama çok zayıf ve kırılgan olacaklar ve ölünce büyücü hasar alacak dinlenene kadarda çağıramayacak tekrar.


    -Bunlar sadece başlangıç rolleri tabi, ilerledikçe karakterleri istediğimiz yönlere çekebileceğiz alacağmız yetenekler ile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 19 Aralık 2012; 11:11:46 >




  • Arkadaşlar yeni güncelleme yok mu?. Varsa Türkçe'ye çevirirseniz minnettar kalırız.
  • Bu hafta veya önümüzdeki hafta gelir adam gibi bir güncelleme. Geçen günlerde ufak bir tane gelmişti, sadece "tatilden döndük, bizi takip etmeye devam edin." diyen. Yabancıların yılbaşı tatili baya bir uzun. :)


    Artık yavaşlar bence güncelleme gelme hızı, ayda 1 tane gelir taş çatlasa.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 15 Ocak 2013; 12:01:14 >
  • Yeni güncelleme geldi, sınıflar hakkında basit bilgiler ve dövüş sistemi hakkında temel bilgiler var,

    http://forums.obsidian.net/topic/63207-update-39-non-core-classes-cooldowns-attack-resolution-damage-vs-armor-and-a-tileset/

    -Barbarlar Wild Sprint (çılgın depar!) ile savaş alanında uzun mesafeleri hızla geçip hedeflerine varacaklar hem de dışarıdan gelen tehlikelere(tuzaklara) aldırmadan.
    -Paladinlerin çok kısıtlı iyileştirme yetenekleri var fakat staminası bitip bayılan bir grup elemanını savaşta kaldırma yetenekleri var hem de staminası neredeyse dolu olarak.
    -Rangerların hayvan yoldaşları ile arasında bağ çok kuvvetli ve bundan dolayı hayvan ile stamina/HP yi paylaşıyorlar, bu kimi zaman iyi kimi zaman da kötü olacak.
    -Druidler naturel ve supernaturel hayvan formlarına dönüşebilecekler.
    -Monklar aldıkları hasarın bir kısmını absorbe edip, Wounds adı verilen bir kaynaklarına çevirecekler. Bu "wounds"u ruh tabanlı yetenekleri güçlendirmek için kullanabilecekler.
    -Chanterlar oyuna bir kaç mısra ile başlayacaklar, bunları değişik varyasyonlarda kullanıp farklı farklı şarkılar çıkaracaklar ortaya. Mesela Aefyllath Ues Mith Fyr grup üyelerinin silahlarının alev almasını sağlayacak.
    Cipherların gücü yoğunlaşacak seviye atladıkça. En düşük saldırıları olan "Mind Jab" başta rahatsızlık verirken ileri de ağır hasar verecek. (3rd edition Warlock vari)

    Sınıflar genel olarak D&D deki gibi olacak. Silah kullananlar daha çok pasif yeteneklerle donanırken, büyüyle uğraşanlar daha çok aktif yeteneğe/auralara sahip olacaklar. Ama bunu değiştirebiliyoruz seviye atladıkça bir büyücü için hep pasif yetenekler alabiliriz veya tamamen aktif yeteneklere sahip savaşçı yetiştirebiliriz.


    Yeteneklerin tekrar kullanma olayı(cooldown) iki şekilde olacak. Bazı yetenekler bir dövüş sırasında belli miktarda kullanılabilecek ve o miktara ulaşınca, o dövüş için kitlenecek. Bazılarıda sadece belli sayıda olacak ve dinlenmeden geri kazanamayacağız ama istediğim zaman kullanabileceğiz.


    Saldırı ve Defans:


    4 adet defans türü olacak oyunda; deflection (yakın ve menzilli silahlara karşı), fortitude (beden direnci zehir ve hastalıklara karşı), refleksler( alan etkili olaylara karşı) ve mental(zihinsel her türlü saldırı)
    1 den 100 e kadar saldırı zarı olacak gene ve gelen sayıya(düşman defansını düşerek) göre etkileri olacak.


    01-05 = Miss -ıska
    06-50 = Graze -sıyırma
    51-95 = Hit -vuruş
    96-100 = Critical Hit -kritik vuruş


    Iska adı üzerinde, sıyırmalarda normal hasarın/sürenin sadece %50si olacak, vuruş tam hasar/süre ve kritik vuruşta normal hasar/sürenin %150si olacak. Dengeli bir dövüş çoğunluk sıyırma ve vuruşlarlardan oluşacak.


    Hasar vs. zırh:


    Daha öcenki updatelerde söyledikleri silah hasarı olayından vazgeçmişler.(kağıt üzerinde hoşken oyunda güzel olmamış.) Üç çeşit zırh olacak hafif, orta ve ağır diye ve silah hasarları da bunlara ya iyi hasar verecek ya da kötü (%50 az)



    Bu da work in progress :)


     Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siberarmi -- 23 Ocak 2013; 9:44:49 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Yeni güncelleme geldi, sınıflar hakkında basit bilgiler ve dövüş sistemi hakkında temel bilgiler var,

    http://forums.obsidian.net/topic/63207-update-39-non-core-classes-cooldowns-attack-resolution-damage-vs-armor-and-a-tileset/

    -Barbarlar Wild Sprint (çılgın depar!) ile savaş alanında uzun mesafeleri hızla geçip hedeflerine varacaklar hem de dışarıdan gelen tehlikelere(tuzaklara) aldırmadan.
    -Paladinlerin çok kısıtlı iyileştirme yetenekleri var fakat staminası bitip bayılan bir grup elemanını savaşta kaldırma yetenekleri var hem de staminası neredeyse dolu olarak.
    -Rangerların hayvan yoldaşları ile arasında bağ çok kuvvetli ve bundan dolayı hayvan ile stamina/HP yi paylaşıyorlar, bu kimi zaman iyi kimi zaman da kötü olacak.
    -Druidler naturel ve supernaturel hayvan formlarına dönüşebilecekler.
    -Monklar aldıkları hasarın bir kısmını absorbe edip, Wounds adı verilen bir kaynaklarına çevirecekler. Bu "wounds"u ruh tabanlı yetenekleri güçlendirmek için kullanabilecekler.
    -Chanterlar oyuna bir kaç mısra ile başlayacaklar, bunları değişik varyasyonlarda kullanıp farklı farklı şarkılar çıkaracaklar ortaya. Mesela Aefyllath Ues Mith Fyr grup üyelerinin silahlarının alev almasını sağlayacak.
    Cipherların gücü yoğunlaşacak seviye atladıkça. En düşük saldırıları olan "Mind Jab" başta rahatsızlık verirken ileri de ağır hasar verecek. (3rd edition Warlock vari)

    Sınıflar genel olarak D&D deki gibi olacak. Silah kullananlar daha çok pasif yeteneklerle donanırken, büyüyle uğraşanlar daha çok aktif yeteneğe/auralara sahip olacaklar. Ama bunu değiştirebiliyoruz seviye atladıkça bir büyücü için hep pasif yetenekler alabiliriz veya tamamen aktif yeteneklere sahip savaşçı yetiştirebiliriz.


    Yeteneklerin tekrar kullanma olayı(cooldown) iki şekilde olacak. Bazı yetenekler bir dövüş sırasında belli miktarda kullanılabilecek ve o miktara ulaşınca, o dövüş için kitlenecek. Bazılarıda sadece belli sayıda olacak ve dinlenmeden geri kazanamayacağız ama istediğim zaman kullanabileceğiz.


    Saldırı ve Defans:


    4 adet defans türü olacak oyunda; deflection (yakın ve menzilli silahlara karşı), fortitude (beden direnci zehir ve hastalıklara karşı), refleksler( alan etkili olaylara karşı) ve mental(zihinsel her türlü saldırı)
    1 den 100 e kadar saldırı zarı olacak gene ve gelen sayıya(düşman defansını düşerek) göre etkileri olacak.


    01-05 = Miss -ıska
    06-50 = Graze -sıyırma
    51-95 = Hit -vuruş
    96-100 = Critical Hit -kritik vuruş


    Iska adı üzerinde, sıyırmalarda normal hasarın/sürenin sadece %50si olacak, vuruş tam hasar/süre ve kritik vuruşta normal hasar/sürenin %150si olacak. Dengeli bir dövüş çoğunluk sıyırma ve vuruşlarlardan oluşacak.


    Hasar vs. zırh:


    Daha öcenki updatelerde söyledikleri silah hasarı olayından vazgeçmişler.(kağıt üzerinde hoşken oyunda güzel olmamış.) Üç çeşit zırh olacak hafif, orta ve ağır diye ve silah hasarları da bunlara ya iyi hasar verecek ya da kötü (%50 az)



    Bu da work in progress :)


     Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]


    bu oyunun sadece pc ye mi gelecek?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akabeyss

    quote:

    Orijinalden alıntı: siberarmi

    Yeni güncelleme geldi, sınıflar hakkında basit bilgiler ve dövüş sistemi hakkında temel bilgiler var,

    http://forums.obsidian.net/topic/63207-update-39-non-core-classes-cooldowns-attack-resolution-damage-vs-armor-and-a-tileset/

    -Barbarlar Wild Sprint (çılgın depar!) ile savaş alanında uzun mesafeleri hızla geçip hedeflerine varacaklar hem de dışarıdan gelen tehlikelere(tuzaklara) aldırmadan.
    -Paladinlerin çok kısıtlı iyileştirme yetenekleri var fakat staminası bitip bayılan bir grup elemanını savaşta kaldırma yetenekleri var hem de staminası neredeyse dolu olarak.
    -Rangerların hayvan yoldaşları ile arasında bağ çok kuvvetli ve bundan dolayı hayvan ile stamina/HP yi paylaşıyorlar, bu kimi zaman iyi kimi zaman da kötü olacak.
    -Druidler naturel ve supernaturel hayvan formlarına dönüşebilecekler.
    -Monklar aldıkları hasarın bir kısmını absorbe edip, Wounds adı verilen bir kaynaklarına çevirecekler. Bu "wounds"u ruh tabanlı yetenekleri güçlendirmek için kullanabilecekler.
    -Chanterlar oyuna bir kaç mısra ile başlayacaklar, bunları değişik varyasyonlarda kullanıp farklı farklı şarkılar çıkaracaklar ortaya. Mesela Aefyllath Ues Mith Fyr grup üyelerinin silahlarının alev almasını sağlayacak.
    Cipherların gücü yoğunlaşacak seviye atladıkça. En düşük saldırıları olan "Mind Jab" başta rahatsızlık verirken ileri de ağır hasar verecek. (3rd edition Warlock vari)

    Sınıflar genel olarak D&D deki gibi olacak. Silah kullananlar daha çok pasif yeteneklerle donanırken, büyüyle uğraşanlar daha çok aktif yeteneğe/auralara sahip olacaklar. Ama bunu değiştirebiliyoruz seviye atladıkça bir büyücü için hep pasif yetenekler alabiliriz veya tamamen aktif yeteneklere sahip savaşçı yetiştirebiliriz.


    Yeteneklerin tekrar kullanma olayı(cooldown) iki şekilde olacak. Bazı yetenekler bir dövüş sırasında belli miktarda kullanılabilecek ve o miktara ulaşınca, o dövüş için kitlenecek. Bazılarıda sadece belli sayıda olacak ve dinlenmeden geri kazanamayacağız ama istediğim zaman kullanabileceğiz.


    Saldırı ve Defans:


    4 adet defans türü olacak oyunda; deflection (yakın ve menzilli silahlara karşı), fortitude (beden direnci zehir ve hastalıklara karşı), refleksler( alan etkili olaylara karşı) ve mental(zihinsel her türlü saldırı)
    1 den 100 e kadar saldırı zarı olacak gene ve gelen sayıya(düşman defansını düşerek) göre etkileri olacak.


    01-05 = Miss -ıska
    06-50 = Graze -sıyırma
    51-95 = Hit -vuruş
    96-100 = Critical Hit -kritik vuruş


    Iska adı üzerinde, sıyırmalarda normal hasarın/sürenin sadece %50si olacak, vuruş tam hasar/süre ve kritik vuruşta normal hasar/sürenin %150si olacak. Dengeli bir dövüş çoğunluk sıyırma ve vuruşlarlardan oluşacak.


    Hasar vs. zırh:


    Daha öcenki updatelerde söyledikleri silah hasarı olayından vazgeçmişler.(kağıt üzerinde hoşken oyunda güzel olmamış.) Üç çeşit zırh olacak hafif, orta ve ağır diye ve silah hasarları da bunlara ya iyi hasar verecek ya da kötü (%50 az)



    Bu da work in progress :)


     Pillars of Eternity (2015) [ANA KONU]


    bu oyunun sadece pc ye mi gelecek?

    Sadece PC.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • son resim cgi sanırım , oyun içi olmaması lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mactotherack

    son resim cgi sanırım , oyun içi olmaması lazım

    Oyun içi görüntü, ama daha çok erken bir build. Sol üstteki hep göreceğimiz ekran büyük olan bütün zindanı gösteriyor bize, oyun içi o kadar zoomour olmaz bence.
    Dövüş mekaniklerini deniyorlar sadece şu an.
  • oyun çıktı mı? mmorpg mi bu yoksa rpg mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rusty Ryan

    oyun çıktı mı? mmorpg mi bu yoksa rpg mi?

    Çıkmadı 2014 gibi çıkacak büyük ihtimal daha yapım aşamasında. Türü ise RPG.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M.İ


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rusty Ryan

    oyun çıktı mı? mmorpg mi bu yoksa rpg mi?

    Çıkmadı 2014 gibi çıkacak büyük ihtimal daha yapım aşamasında. Türü ise RPG.

    cevabın için teşekkürler hocam .skyrim benzeri oyunlar için tavsiye yapar mısın acaba :) .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rusty Ryan

    quote:

    Orijinalden alıntı: M.İ


    quote:

    Orijinalden alıntı: Rusty Ryan

    oyun çıktı mı? mmorpg mi bu yoksa rpg mi?

    Çıkmadı 2014 gibi çıkacak büyük ihtimal daha yapım aşamasında. Türü ise RPG.

    cevabın için teşekkürler hocam .skyrim benzeri oyunlar için tavsiye yapar mısın acaba :) .

    Rica ederim. Morrowind var ama büyük ihtimal oynamışındır. Divinity 2 var skyrim tarzı serbestlik var. Risen var türkçe yamasıda var. Dragon age var ama taktik ağırlıklı. Divinity 2 yi tavsiye ederim ingilizcen iyise. Aklıma bunlar geldi daha gelirse mesaj atarım sana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Gas Powered Games'de Kickstarter'a el atmış Wildman: An "Evolutionary" Action RPG diye oyun yapıcaklar yardıma muhtaçlar.
  • Siberarmi emek verip bizi bilgilendirdiğin teşekkürler. Sayende oyunla ilgili bilgileniyoruz.
  • Rica ederim :) Elimizden geldiğince bir şeyler yapıyoruz işte.
  • Baldur's gate ve İcewind Dale gibi tablo resimler kullanılarak mı yapacaklar acaba mekanları?
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.