Şimdi Ara

BMW 3 serisi (F30) (578. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
9 Misafir (1 Mobil) - 8 Masaüstü1 Mobil
5 sn
70.298
Cevap
511
Favori
4.415.317
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
37 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 576577578579580
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: egeliefe

    Cumartesi Kosifler'de M paket tanıtım ve kampanya-yarışma vs. vardı.

    Ben gidemedim.

    Giden oldu mu?

    Haberim yoktu ne yaptılar acaba
    Kampanya da ne vardı ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar. herkese merhaba umarım yakında bende bir bmw sahibi olacağım
    kafamda model ile ilgili birkaç soru var umarım yardımcı olursunuz
    320ied ve 520 ied ile test sürüşü yaptım ve 5 biraz ağır kalıyor gibi geldi
    320ied kırmızı melburne+sportline+tecnoplus+cruise control 128tl
    320d gri+sportline+tecnoplus+sunroof 136 TL (2. el 10binde kaputta boya var çizilme nediyle)
    520i premium+ cruise control 140tl
    2 yetişkin bir çocuklu aileyiz. uzun yolda bizi üzmeyecek yokuşta bastğımda kaçacak bir araç istiyorum.
    sizce hangisi daha mantıklı. dizel 100 binde 12 bin lira daha avantajlı ama 1.6 da vergide 5 yılda 7.5 bin lira daha uygun.
    520 3 gibi atak gelmedi bana . yardımcı olursanız memnun olurum
  • Yurt dışında yay takanlar mevcut, hatta bende takacağım 3,5cmlik. Min 2cm indirir ki buda bana yeter. A4 sline dan sonra sport modu bile yumuşak geldiği için yay takma ihtiyacı hissediyorum.
  • dbcr kullanıcısına yanıt
    3 ay evvel aldım sportlıne 118.300 tl..16 jant standart hala..seri kullanmayı seviyorsan jantı değil lastiği genişlet üstündeki 205 goodyear lastikler pek yola yapışmıyor daha cok konfor ve yakıt tuketimine yonelik ben değiştirmedim virajlarda bazen sıkıntı oluyor ama olsun.. değişim istiyorsan 245 e kadar yolu var (116i m paket 245 .16 kullanıyor) başka birşey yapmanda gerekmez zaten ..indirim olacağını sanmıyorum aksine artacak..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xed

    quote:

    Orijinalden alıntı: espada1


    Guzel aciklamalar buna mukabil bir sorum olacak.Sizce on gordugunuz teoriyi yani ureticinin belirledigi limitin disina cikildiginda aciga cikabilecek patinaj sorunu agirlik eklenmeden ecu ile cozulemezmi ? Illa agirlik eklemek gereklimidir baski kuvvetini arttirmak icin ?

    mutlaka çözülür. patinajı azaltmak/engellemek malum dtc vb. sistemlerle mümkün ancak bunlar gücü dizginleme mantığıyla çalışıyorlar. biz bu senaryoda çekişi dizginlemeye değil arttırmaya çalışıyoruz. bu tip sistemlerin devreye daha geç girmesi için çabalamak durumundayız. yani bu sistemlerle baskıyı arttırmak pek mümkün değil diye düşünüyorum.

    adaptif süspansiyon konusunu hatırlatmış arkadaşlar. kesinlikle haklılar, büyük bir avantaj. onlar da aslında dolaylı olarak bu baskıyı yükselten sistemler ancak düz gidişte değil tabi biliyorsunuz. bunlar ihtiyaç durumunda süspansiyonu sertleştirerek salınımı azaltıyor. düz gidişte daha sert süspansiyonun yol şartları kötü değilse ek bir faydası yok.

    bir de ağırlık konusu bizim senaryomuzda geçerli olan basit mantık aslında. teoride ağırlık merkeziyle oynayarak da avantaj sağlamak mümkün (ortadan motorlu araçlar gibi). ama bunlar malum üretim aşamasıyla ilgili.

    Cunku benim bildigim ozellikle full custom yapilmis ecu larda aciga cikan gucun patinaj eylemi gerceklesmesine musade etmeden aktaran yani hatayi insana birakmadan ecu uzerinden yapan ve aracin ok gibi firlamasina saglayan yazilimlarda mevcut.Ozellikle drag yarisi yapanlarin olmazsa olmazidir.Gerci dediginiz gibi bunu yapmanin en iyi yollari donanimdan gecer onlarida yeterince acik ve net bir sekilde detaylandirmissiniz.Cevap icin tesekkurler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi espada1 -- 30 Eylül 2013; 15:09:19 >




  • dryildiz D kullanıcısına yanıt
    bmw kullanacaksan dizelle ne işin var..320 ile 520 arasındaki fark 520 doğal olarak daha konforludur ama performans istiyorsan 320 tabiki..üstelik oyle aman aman bir konfor farkıda yok..dizellerde anlık ivmelenme hosunuza gidebilir ama devamı yoktur soluğu kesilir bilhassa yokuşlarda uzulebilirsiniz..yakıt ise ben 8.1 litre yakıyorum ..136 .000 tl dizele vereceğinize o para ile sıfır 320 ed alınır keyifle binilir sportline alırsanız keyfine doyum olmaz..bide anlamdığım şu var hem performans isteriz hemde dizel isteriz..bana bir tane dizel performanslı araç soylermisiniz..320 ed ...bütcen müsaitse 328..sabrın varsa 428..
  • ehazneci E kullanıcısına yanıt
    fazla geniş lastik kullanmayın virajlarda ani kopma yaşarsınız eğer esp yi kapatıyorsanız direksiyonda sadecene olacakları izlersiniz..geniş lastik yolu çok iyi tutuyor ben viraja istediğim hızla gireyim diye bir şey söz konusu değil aracın biraz sınırlı kayma yapması lazım..3 kasada (bence) kullanılacak en iyi olcü 225 55 17 dir..heleki yağmur larda geldi 205 e düşmenizi tavsiye ederim..kazasız kullanmanız dileği ile
  • alwaysfc kullanıcısına yanıt
    Büyük bir merakla DYNO bekliyorum, hatta uygun olursa benim araçla bir denemek isterim, bu arada Borusan ACS ilişkisi nedir, şimdi Allah Korusun sizin araca bir şey olsa garanti devam mı ediyor; ben hiç sanmıyorum öyle birşey, bu adamların sattığı kit m performance diye geçiyor, acs ile bildiğimiz eski nesil Alman tuner ı ; yani garanti işi nasıl oluyor anlamadım, selamlar
  • espada1 kullanıcısına yanıt
    Arkadaşlar bence bu konuda boşuna tartışma yaşanıyor.www.realoem.com a girin motorlar bire bir aynı parça kodlarından bakın görürsünüz. Ama önemli olan BMW gibi bir firmanın 34 HP yi 8 bin tl ye vermesi, bu dünyada bu bedavadır. Dolayısıyla iki seçimde doğrudur bence...
  • omerenzo O kullanıcısına yanıt
    garanti devam etmiyor. Eğer bir sorun yasarsanız ve bunun acs den kaynaklı oldugu ispatlanır ve borusan ücret ödemeniz gerektiğini söylerse, devreye acs giriyor ve bütün tutarı acs ödüyor.

    Elimde tüm maddeleri yazılmış, oldukça kapsamlı bir kasko poliçesi var ACS'nin. rakamın bu kadar yüksek olmasının sebebi de bu kasko bedeli zaten.
  • omerenzo O kullanıcısına yanıt
    dyno yapmayı düşünmüyorum. hem fazldan 300 tl falan harcamak istemiyorum 1 dynoya, hemde dyno ölçümü uzmanlık isteyen bir iş, havalandırması vs, her dyno da farklı sonuc cıkıyor. Tr'de iyi bir dyno yok sanırım. Ve gercek anlamda bir sonuc elde etmek icin birden cok kez dyno yapmak lazım araca. Gerek görmüyorum açıkcası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkurt2002

    quote:

    Orijinalden alıntı: alwaysfc


    quote:

    Orijinalden alıntı: kkurt2002


    quote:

    Orijinalden alıntı: _Gamemaster_

    Arkadaslar 3.16i M paket nekadara geliyor? aynı sekılde 3.20d ? Borusana fırsat bulup gıdemedım Mavi gercekten arabada cok guzel druyor

    Daha yeni yazmıştım birkez daha yazayım dün arkadaşım 316i m paket estoril blue için 127 bin TL fiyat aldı...

    Kosiflerde 126bin tl vardı 1 adet

    Sabah konuştum arkadaşımla, Kosiflere gitmiş ama bayide duran araç değil dedi... Ona 131 bin istemişler bunun alacağı araç gümrükte şuan ve pazartesi çıktığı anda elinde olacak parayı yatıracak hemen...
    Ama fiyat 126 bin değildi 127.400 TL küsüratıyla... 400 TL yi bile indirtemediler satış danışmanı birisinin akrabası çıktı elinden geleni yaptı söylediğine göre... Bu arada bir araç varmış 320d siyah M paket birisi sipariş vermiş ve alamamış daha sonra 222 bin TL imiş fiyatı 200 bin TL ye bırakırız demiş arkadaşa... Ama araçta yok yok 222 bin TL deki donanımları düşünün... Sonuçta Pazartesi gümrükten çıkarsa 127.400 TL ye elinde kısmet artık...

    Merhaba,

    Arkadaşınız alabildi mi aracını merak ettim?




  • Nekadar saçma sapan bir tartışma...
    Daha önce acs ye motorlar aynımı diye sormadılarki kişi kendi kullanım şartlarına göre 316 alıp modifiyemi edeyim yoksa 320 ied mi alayım dedi acs de 320 ied al dedi burda acs motorlar farklı demedi kimsede motorlar farklı demiyor kıyaslanan sonradan arabayı modifiyemi edelim yada hali hazırda motoru ve diğer aksamları modifiye edilmiş orjinal bmw imalatı araçmı alalım dır bukadar basit, iki şıkkında kullanıcıya ve zevke göre avantaj ve dezavantajları var hepsi bu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerenzo

    Arkadaşlar bence bu konuda boşuna tartışma yaşanıyor.www.realoem.com a girin motorlar bire bir aynı parça kodlarından bakın görürsünüz. Ama önemli olan BMW gibi bir firmanın 34 HP yi 8 bin tl ye vermesi, bu dünyada bu bedavadır. Dolayısıyla iki seçimde doğrudur bence...

    omerenzo zaten kimsenin gorusune saygisizlik etmedik lakin gorusumuze saygi duymadilar bende kollari sivadim.Yoksa gecmis mesajlar orda.Ed icin yazdigim olumlu seylerde orda..Haaa ben daha mantikli oldugu icin 316 alirim dedim kimseyide zerre alakadar etmez.Neden diye soranlar oldu acikladim.Model bagimlisi olanlar farkli yorumladi,olmayanlar farkli yorumladi,ordan alakasi olmayan biri girdi teknik bilgiden uzak biri cikti,yok iste ed icin soyle yazma boyle cizme vs derken buralara kadar geldi.Tekrar yazayim standart bi ed ye o kadar para verecegime acs stickerli nispeten daha dolu bi 316 ya binerim cebimede gene nispeten para birakirim biter gider.204 hp buyuktur 170 hp.Daha baska bi izahi yok bunun.Gel gelelim ben daha buyuk hacimli motor seviyorum o yuzden gittim 320i aldim.Cok sukur param var.Kafam atsa gider 320d de alir agzina kadarda doldururum ama tercih sebebi iste.Mantikla fiyat arasinda benim profile uyan 328 ile 320i di Herkes gibi bende kafam atarsa ecu ile 328 ayarina getiririm paramda cebimde kalir dedim ve 320i yi alip ciktim.Cokta memnunum..Bayramda bi aksilik olmazsa Tr de olacagim.Forumdan bir kac arkadasla kalkis gidis seklinde videolar eklemeyi planliyorum.Yapabilirsek ne ala..Bakalim hayirlisi.




  • mesaj atarken konu ile iligili mesaj atınız. rezil gibi ifadeler kullanmayınız. ayrıca yönetim ile ilgili sorunlarınızı burada dile getirmeniz de yasak. forumda bununla ilgili bölüm var. şikayetiniz varsa oraya konu açarsınız. bundan sonraki mesajlarınızda tahrik, ima vs. olursa silinecektir.

    şahsi anlaşmazlığınız varsa özel mesaj yoluyla kurallar dahilinde haberleşin. konuyu takip eden diğer üyeler bu durumdan şikayetçi. özel mesaj yoluyla iletişim kurarsanız konu amacından çıkmamış olur.
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SANDER71

    Nekadar saçma sapan bir tartışma...
    Daha önce acs ye motorlar aynımı diye sormadılarki kişi kendi kullanım şartlarına göre 316 alıp modifiyemi edeyim yoksa 320 ied mi alayım dedi acs de 320 ied al dedi burda acs motorlar farklı demedi kimsede motorlar farklı demiyor kıyaslanan sonradan arabayı modifiyemi edelim yada hali hazırda motoru ve diğer aksamları modifiye edilmiş orjinal bmw imalatı araçmı alalım dır bukadar basit, iki şıkkında kullanıcıya ve zevke göre avantaj ve dezavantajları var hepsi bu.

    Diyosunuz...188. sayfaya bi goz atin.Yada durun zahmet etmeyin ben koyayim mesajin kopyasini buraya..

    316i ve 320i ed arasında süregelen anlamsız tartışmalarımızı AC Schnitzer'e sorarak anlamlandırmak istedim. Yanıt aşağıddır:

    It would be nice for our company to offer you the performance kit for the 316i but I would prefer the 320i ED because it's the better car and not the same engine!

    Bazı arkadaşlarımız BMW'ye de iki aracı sormuştu ancak yanıt gelmedi sanırım. O zamana kadar belki bu bir nebze aramızdaki tartışmaları sonlandırır ve araç alacaklara ışık tutar.

    Ayni motormu diye sorulmasa heralde not the same engine(ayni motor degil) diye cevap alinmazdi degilmi?! Dahasi acs nin hatali bilgi vermis olabilecegi gercegini goz ardi ederek bana surekli asli astari olmayan yazilar yazilmasi bunlarda sacma sapan degil aslinda cok dogru olan seyler degilmi ?!....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Xed

    teşekkür ederim, en güzeline sahip olursunuz dilerim. bu arada "büyük bir hatanın eşiğindesiniz" cümlesi haddini aşmasın, lütfen yanlış anlamayın. siz tabi ki dilediğiniz ürünü seçer ve kullanırsınız. benim saygı duymaktan başka yapabileceğim bir şey yoktur. buradan hatanın büyüklüğünden kastım sahip olmak istediğiniz özellik için bir bedel ödemeniz ve buna rağmen eskisinden kötü sonuç almanızdır. güvenliğin de azalacağı düşünülürse 3 ayrı dezavantaj ortaya çıkmaktadır. hata bu şekilde büyür.

    kayma konusu hem teknik hem de tecrübe ile sabit bir konu. bazı arkadaşlar da belirtmiş ilk adımı, yani genişleyen tabanda sürtünmenin artmasını ancak çoğu kişi bir konuyu atlar bununla alakalı. konu sadece sürtünmeyi arttırmak değil aynı zamanda baskıyı da arttırabilmektir ki aracın ağırlığını arttırmadan bu mümkün değil. yani mevcut şartlarınızda lastikleriniz genişlerse araç daha fazla alana basar ama daha fazla/kuvvetli basmaz. basit matematikle, daha fazla cm2'ye bassa da, cm2 başına düşen ağırlık azalacaktır çünkü tabanı genişlettiniz. bu da size virajlarda ya da kalkışlarda patinaja düşen araç olarak geri dönecektir.

    yenilenen lastiklerle ilk başta kullanıcı bunu farketmez. çok daha iyi olduğunu düşünür. ancak kilometre yaptıkça yani lastik yıprandıkça bu durum açığa çıkar. yıpranma deyince fazla da değil beşbin km olunca gezmeye başlarsınız iyice.

    sadece iki durumda aynı araç daha iyi yol tutar. birincisi drenajlı yani pütürlü asfaltta ki bunlar genelde şehir dışı yollardır. bu asfaltın özelliği lastiğe saplanmasıdır, tabi belli oranda. daha fazla alana saplanma olacağından yol tutuş artar. bunu mesela bir tatile giderken belli bir açıdaki viraja normalden daha hızlı girebildiğinizde farkedersiniz. ikincisi ise ani frende. çünkü ani frende ağırlık merkezi öne doğru hızla kayar. bu da ön lastiklerdeki ağırlığı normalin üstünde yükselttiğinden lastik direnci artar ve normalden daha iyi durabilirsiniz.

    yazdıklarımdan dar lastik daha iyi yol tutar anlamı çıkmasın. bunun optimum noktası vardır. üretici bunu bilir. bu optimum noktanın altında da yol tutuş azalır, üstünde de. kimi durumda orijinalinden daha geniş lastik daha iyi yol tutar, kimi durumda daha ince. ama genel duruma yani %80'e bakacak olursak, üreticinin hesabını optimum kullanmak durumundayız.

    Tartışma yaratmak için ekleme yapmıyorum , yanlış anlaşılmasın
    Sürtünme kuvveti alana da bağlı değildir..
    Sürtünme katsayısı ve basınç/yüzeyin tepki kuvveti ( burada doğrudan araç ağırlığı etki ediyor basınç/yüzeyin tepki kuvvetine ) hem statik hem de kinetik olarak sürtünme kuvvetini belirler..

    http://www.biltek.tubitak.gov.tr/merak_ettikleriniz/index.php?kategori_id=4&soru_id=4423
    http://tr.wikipedia.org/wiki/S%C3%BCrt%C3%BCnme_kuvveti

    Lastiklerin taban yüzeyinin genişlemesinin elbette artı yönde etkisi vardır ama bunu basit sürtünme prensipleri ile açıklayabilmemiz çok güç
    Aklıma gelen ilk katkısı aks aralığının artması ve dolayısıyla virajlarda yana yatmanın (misalen merkezkaç kuvveti ve araç ağırlığının dönme noktası olarak kabul edeceğimiz tekerlek dış noktasından moment hesabı ( kuvvetin döndürme etkisi ) yapıldığında genişleyen aks aralığı az da olsa fayda sağlıyor )
    Ve bu düşünceyle lastiklerin yana yatma/burulma yani denge kaybetme durumuna da olumlu etki yapabiliyor sanırım
    Vs vs.. Haydi hepbirlikte beyin fırtınası yapalım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: corail

    quote:

    Orijinalden alıntı: Xed

    teşekkür ederim, en güzeline sahip olursunuz dilerim. bu arada "büyük bir hatanın eşiğindesiniz" cümlesi haddini aşmasın, lütfen yanlış anlamayın. siz tabi ki dilediğiniz ürünü seçer ve kullanırsınız. benim saygı duymaktan başka yapabileceğim bir şey yoktur. buradan hatanın büyüklüğünden kastım sahip olmak istediğiniz özellik için bir bedel ödemeniz ve buna rağmen eskisinden kötü sonuç almanızdır. güvenliğin de azalacağı düşünülürse 3 ayrı dezavantaj ortaya çıkmaktadır. hata bu şekilde büyür.

    kayma konusu hem teknik hem de tecrübe ile sabit bir konu. bazı arkadaşlar da belirtmiş ilk adımı, yani genişleyen tabanda sürtünmenin artmasını ancak çoğu kişi bir konuyu atlar bununla alakalı. konu sadece sürtünmeyi arttırmak değil aynı zamanda baskıyı da arttırabilmektir ki aracın ağırlığını arttırmadan bu mümkün değil. yani mevcut şartlarınızda lastikleriniz genişlerse araç daha fazla alana basar ama daha fazla/kuvvetli basmaz. basit matematikle, daha fazla cm2'ye bassa da, cm2 başına düşen ağırlık azalacaktır çünkü tabanı genişlettiniz. bu da size virajlarda ya da kalkışlarda patinaja düşen araç olarak geri dönecektir.

    yenilenen lastiklerle ilk başta kullanıcı bunu farketmez. çok daha iyi olduğunu düşünür. ancak kilometre yaptıkça yani lastik yıprandıkça bu durum açığa çıkar. yıpranma deyince fazla da değil beşbin km olunca gezmeye başlarsınız iyice.

    sadece iki durumda aynı araç daha iyi yol tutar. birincisi drenajlı yani pütürlü asfaltta ki bunlar genelde şehir dışı yollardır. bu asfaltın özelliği lastiğe saplanmasıdır, tabi belli oranda. daha fazla alana saplanma olacağından yol tutuş artar. bunu mesela bir tatile giderken belli bir açıdaki viraja normalden daha hızlı girebildiğinizde farkedersiniz. ikincisi ise ani frende. çünkü ani frende ağırlık merkezi öne doğru hızla kayar. bu da ön lastiklerdeki ağırlığı normalin üstünde yükselttiğinden lastik direnci artar ve normalden daha iyi durabilirsiniz.

    yazdıklarımdan dar lastik daha iyi yol tutar anlamı çıkmasın. bunun optimum noktası vardır. üretici bunu bilir. bu optimum noktanın altında da yol tutuş azalır, üstünde de. kimi durumda orijinalinden daha geniş lastik daha iyi yol tutar, kimi durumda daha ince. ama genel duruma yani %80'e bakacak olursak, üreticinin hesabını optimum kullanmak durumundayız.

    Tartışma yaratmak için ekleme yapmıyorum , yanlış anlaşılmasın
    Sürtünme kuvveti alana da bağlı değildir..
    Sürtünme katsayısı ve basınç/yüzeyin tepki kuvveti ( burada doğrudan araç ağırlığı etki ediyor basınç/yüzeyin tepki kuvvetine ) hem statik hem de kinetik olarak sürtünme kuvvetini belirler..

    http://www.biltek.tubitak.gov.tr/merak_ettikleriniz/index.php?kategori_id=4&soru_id=4423
    http://tr.wikipedia.org/wiki/S%C3%BCrt%C3%BCnme_kuvveti

    Lastiklerin taban yüzeyinin genişlemesinin elbette artı yönde etkisi vardır ama bunu basit sürtünme prensipleri ile açıklayabilmemiz çok güç
    Aklıma gelen ilk katkısı aks aralığının artması ve dolayısıyla virajlarda yana yatmanın (misalen merkezkaç kuvveti ve araç ağırlığının dönme noktası olarak kabul edeceğimiz tekerlek dış noktasından moment hesabı ( kuvvetin döndürme etkisi ) yapıldığında genişleyen aks aralığı az da olsa fayda sağlıyor )
    Ve bu düşünceyle lastiklerin yana yatma/burulma yani denge kaybetme durumuna da olumlu etki yapabiliyor sanırım
    Vs vs.. Haydi hepbirlikte beyin fırtınası yapalım

    dostum bu konuyu "sürtünme katsayısı" şeklinde başlatan biri olarak, geçen seneki konuşmamızdan yola çıkmıştım...

    Xed benim yazdıklarıma güzel ekleme yapmış hatta bazı noktalarda fikir ayrılığına düşmüş fizik kuralları gereği ancak nihai olarak ben hala geniş tabanlı lastiklerin yol tutuşuna + patinajı azaltacağına inanmaktayım...

    Tabiki yere temas yüzeyi azaldıkça (aslında daraldıkça) aracın ağırlığı o ebatta yere daha sıkı basıyor kütle olarak ancak gerek yarış otomobilleri gerek audi, mercedes, bentley, ferrari, porsche olsun hepsi beygir gücü arttıkça geniş tabanlı lastiklere yöneliyor... ve senin de dediğin gibi aks aralığı daraldığı için merkez kaç kuvveti lastik yanağına daha az yük bindiriyor... zaten o yüzden lastik tabanı arttıkça yanak o oranda inceliyor...

    Buarada beyin fırtınası yapalım tabiki gereksiz tartışmalardan daha iyi en azından okuyanlar fikir sahibi oluyor, yanlış bilenler de kendisine doğru bilgiyi edinebiliyor...




  • Arkadaslar 320d acs taktırmak istesem nasıl nerden getirebilirim.deneyen arkadaslar yakkıtta ne kadar bir artış gözlemlediniz acaba ? son olarak yazılımdan bir haber varmı aralıktan beri bekliyorum gelemedi sıkıldım artık acs box taktırıcam uygun gelirse.
  • http://www.ac-schnitzer.org ac schnitzer in Turkiye sitesi.. Onlar ile iletisime geciyorsunuz, onlar almanyadan 3 gun icerisinde getiriyorlar.

    Almanya versiyonuna bakarsaniz daha detayli bilgi alabilirsiniz. Bu arada Bmw nin M performans kiti de var 320d icin, orjinal olarak taktirabilceginiz..

    ACS konusunuda da 316i gibi bir fark beklemeynin, 316i de %50 beygir artisi olurken, 320d fark %18... Tabii sadece peak beygirlerden bahsediyorum.. Alt devirlerdeki artisin da faydasi cok oluyor.. Almanya sitesine bakin, detay bilgi edinebilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 576577578579580
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.