Şimdi Ara

BMW 3 serisi (F30) (523. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
70.296
Cevap
511
Favori
4.414.383
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
36 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 521522523524525
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kucukprens54

    Arkadaşlar ışıklarda durunca "N" konumuna almalı mıyız?
    almamalıysak neden?
    almalıysak neden?
    herkes fikir, yorum ve bilgilerini paylaşabilir mi?

    bende buna benzer bi soru sormak istiyorum arkadaşlar 20 sn ve üzeri duraklamalarda düz yada hafif eğimli yollarda durduğumda araç stop ettiğinde sürekli frene basmak yerine P ye alıyorum bunda bi sakınca varmıdır sizce
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ec7kadir

    quote:

    Orijinalden alıntı: kucukprens54

    Arkadaşlar ışıklarda durunca "N" konumuna almalı mıyız?
    almamalıysak neden?
    almalıysak neden?
    herkes fikir, yorum ve bilgilerini paylaşabilir mi?

    bende buna benzer bi soru sormak istiyorum arkadaşlar 20 sn ve üzeri duraklamalarda düz yada hafif eğimli yollarda durduğumda araç stop ettiğinde sürekli frene basmak yerine P ye alıyorum bunda bi sakınca varmıdır sizce

    şanzımana yük biniyor o gibi durumlarda...

    o yüzden otomatik viteslerde önce el frenini çekip sonra P'ye alın derler hep...

    ben olsam yapmazdım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qqq1assi

    Arkadaşlar 3.20 d iç dış M paket estaril blue renginde 2013 8.000 km de araba buldum 160.000 tl fiyatı var ne yapmalıyım+ teknoloji paket???


    Bence de biraz pazarlık yapın, biz de kuzene araç aldık bu hafta teslim edecekler 3.20d,beyaz,M paket, technoplus, sunroof, 64000 Euro'dan aldık, sabit kur 2.55
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donanımcı Aras

    quote:

    Orijinalden alıntı: ec7kadir

    quote:

    Orijinalden alıntı: kucukprens54

    Arkadaşlar ışıklarda durunca "N" konumuna almalı mıyız?
    almamalıysak neden?
    almalıysak neden?
    herkes fikir, yorum ve bilgilerini paylaşabilir mi?

    bende buna benzer bi soru sormak istiyorum arkadaşlar 20 sn ve üzeri duraklamalarda düz yada hafif eğimli yollarda durduğumda araç stop ettiğinde sürekli frene basmak yerine P ye alıyorum bunda bi sakınca varmıdır sizce

    şanzımana yük biniyor o gibi durumlarda...

    o yüzden otomatik viteslerde önce el frenini çekip sonra P'ye alın derler hep...

    ben olsam yapmazdım...

    usta bende hep ışıklarda beklerken frene basmamak için P ye alıp bekliyodum çok teşekkürler bilgi için .. peki düz yollarda şanzımına bi yüklenme söz konusu olabilirmi acaba ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ec7kadir

    quote:

    Orijinalden alıntı: Donanımcı Aras

    quote:

    Orijinalden alıntı: ec7kadir

    quote:

    Orijinalden alıntı: kucukprens54

    Arkadaşlar ışıklarda durunca "N" konumuna almalı mıyız?
    almamalıysak neden?
    almalıysak neden?
    herkes fikir, yorum ve bilgilerini paylaşabilir mi?

    bende buna benzer bi soru sormak istiyorum arkadaşlar 20 sn ve üzeri duraklamalarda düz yada hafif eğimli yollarda durduğumda araç stop ettiğinde sürekli frene basmak yerine P ye alıyorum bunda bi sakınca varmıdır sizce

    şanzımana yük biniyor o gibi durumlarda...

    o yüzden otomatik viteslerde önce el frenini çekip sonra P'ye alın derler hep...

    ben olsam yapmazdım...

    usta bende hep ışıklarda beklerken frene basmamak için P ye alıp bekliyodum çok teşekkürler bilgi için .. peki düz yollarda şanzımına bi yüklenme söz konusu olabilirmi acaba ?

    düz yolda zannetmiyorum çünkü araç yokuş veya eğim gibi ağırlığa karşı şanzıman dişlileriyle birlikte direnç koyacak yerde değil...

    şöyle düşünün, eğimli bir yerde siz aracın arkasına geçip sırtınızı dayıyorsunuz ve araç size dayanarak duruyor. beliniz incinir hatta eğim yüksekse kırılır değil mi? bu da o hesap. elbette dişliler kökünden kopmaz ancak zaman içinde zarar verir...

    çok ufak eğimlerde sıkıntı yok ancak gözle görülür tümsek, yokuş ve eğimde sıkıntı büyük...

    dikkat ettiyseniz vites daha zor geçer P'den D'ye... bunun nedeni de dişlilerin sıkışması...

    bu yüzden önce el frenini çekip aracı balatalardan frenleyip ardından da şanzımanı kitlemek (P) gerek....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donanımcı Aras

    quote:

    Orijinalden alıntı: ec7kadir

    quote:

    Orijinalden alıntı: Donanımcı Aras

    quote:

    Orijinalden alıntı: ec7kadir

    quote:

    Orijinalden alıntı: kucukprens54

    Arkadaşlar ışıklarda durunca "N" konumuna almalı mıyız?
    almamalıysak neden?
    almalıysak neden?
    herkes fikir, yorum ve bilgilerini paylaşabilir mi?

    bende buna benzer bi soru sormak istiyorum arkadaşlar 20 sn ve üzeri duraklamalarda düz yada hafif eğimli yollarda durduğumda araç stop ettiğinde sürekli frene basmak yerine P ye alıyorum bunda bi sakınca varmıdır sizce

    şanzımana yük biniyor o gibi durumlarda...

    o yüzden otomatik viteslerde önce el frenini çekip sonra P'ye alın derler hep...

    ben olsam yapmazdım...

    usta bende hep ışıklarda beklerken frene basmamak için P ye alıp bekliyodum çok teşekkürler bilgi için .. peki düz yollarda şanzımına bi yüklenme söz konusu olabilirmi acaba ?

    düz yolda zannetmiyorum çünkü araç yokuş veya eğim gibi ağırlığa karşı şanzıman dişlileriyle birlikte direnç koyacak yerde değil...

    şöyle düşünün, eğimli bir yerde siz aracın arkasına geçip sırtınızı dayıyorsunuz ve araç size dayanarak duruyor. beliniz incinir hatta eğim yüksekse kırılır değil mi? bu da o hesap. elbette dişliler kökünden kopmaz ancak zaman içinde zarar verir...

    çok ufak eğimlerde sıkıntı yok ancak gözle görülür tümsek, yokuş ve eğimde sıkıntı büyük...

    dikkat ettiyseniz vites daha zor geçer P'den D'ye... bunun nedeni de dişlilerin sıkışması...

    bu yüzden önce el frenini çekip aracı balatalardan frenleyip ardından da şanzımanı kitlemek (P) gerek....



    çok açıklayıcı bi yazıydı teşekkür ederim zman ayırdığınız için...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: insomniacc

    quote:

    Orijinalden alıntı: SANDER71


    quote:

    Orijinalden alıntı: docwien

    Arkadaşlar 3.20 i ED aracım var...yanlız alırke cruise kontrol olanı alamadım malum 2.35 kurdan yararlanmak için...sonradan takılabiliyormu....bi arkadaş takılıyor demişti fakat ben adana Borusanı aradım şu an yapamıyoruz dediler...bilgisi olan varsa dönerse sevinirim

    Evet mert oto bostancı istanbulda takılıyor 15 dk bir işlem ve çok memnunum bendede 320 ied var ve şu an ortalama tüketim 6.2 curuise ile

    Nedir peki işlemin ücreti?
    takarken çok yeri kurcalıyorlar mı ve de orjinal gibi gözüküyor mu?
    şimdiden tesekkurler


    Orjinal zaten birebir bir orjinal, parça bmw kutulu yanlız direksiyonun göbeği soketlerinden çıkıyor ve tekrar takılıyor çok basit bir işlem fiyatı arayıp sorun ben sizi yanıltmayayım pazarlığa tabi 02165733985-86-87 ben çok memnunum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SANDER71


    quote:

    Orijinalden alıntı: insomniacc

    quote:

    Orijinalden alıntı: SANDER71


    quote:

    Orijinalden alıntı: docwien

    Arkadaşlar 3.20 i ED aracım var...yanlız alırke cruise kontrol olanı alamadım malum 2.35 kurdan yararlanmak için...sonradan takılabiliyormu....bi arkadaş takılıyor demişti fakat ben adana Borusanı aradım şu an yapamıyoruz dediler...bilgisi olan varsa dönerse sevinirim

    Evet mert oto bostancı istanbulda takılıyor 15 dk bir işlem ve çok memnunum bendede 320 ied var ve şu an ortalama tüketim 6.2 curuise ile

    Nedir peki işlemin ücreti?
    takarken çok yeri kurcalıyorlar mı ve de orjinal gibi gözüküyor mu?
    şimdiden tesekkurler


    Orjinal zaten birebir bir orjinal, parça bmw kutulu yanlız direksiyonun göbeği soketlerinden çıkıyor ve tekrar takılıyor çok basit bir işlem fiyatı arayıp sorun ben sizi yanıltmayayım pazarlığa tabi 02165733985-86-87 ben çok memnunum.

    Dışarda sonradan takılan hız sabitlemede de orjinali gibi fren fonksiyonu var mı acaba ?




  • fthtpr kullanıcısına yanıt
    Ben RaceChip ile kullanıyorum gayet memnunum, keşke araba 316i olsaydı belki deneme şansımız olurdu, bu arada Alman firması nasıl düşük fatura yapabiliyor o ilginç TUV yok demektir. Ama daha iyi olduğunu düşünürsem alırım bende, bir noktada Akü ye bağlanması ilginç bu işlerden anlayan bir arkadaş aracına herhangi bir şey taktığında aküden destek alıyorsan aracın orjinal amperinden fazla çeken eski teknoloji bir şey takıyorsun demişti bir forumda bunu da bir incelemek lazım;
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SANDER71


    quote:

    Orijinalden alıntı: insomniacc

    quote:

    Orijinalden alıntı: SANDER71


    quote:

    Orijinalden alıntı: docwien

    Arkadaşlar 3.20 i ED aracım var...yanlız alırke cruise kontrol olanı alamadım malum 2.35 kurdan yararlanmak için...sonradan takılabiliyormu....bi arkadaş takılıyor demişti fakat ben adana Borusanı aradım şu an yapamıyoruz dediler...bilgisi olan varsa dönerse sevinirim

    Evet mert oto bostancı istanbulda takılıyor 15 dk bir işlem ve çok memnunum bendede 320 ied var ve şu an ortalama tüketim 6.2 curuise ile

    Nedir peki işlemin ücreti?
    takarken çok yeri kurcalıyorlar mı ve de orjinal gibi gözüküyor mu?
    şimdiden tesekkurler


    Orjinal zaten birebir bir orjinal, parça bmw kutulu yanlız direksiyonun göbeği soketlerinden çıkıyor ve tekrar takılıyor çok basit bir işlem fiyatı arayıp sorun ben sizi yanıltmayayım pazarlığa tabi 02165733985-86-87 ben çok memnunum.

    acaba toplu yaptırsak indirim alır mıyız, sormak lazım. fiyatı uygun olursa ben de çok isterim taktırmayı.

    bu arada borusan servis, ileride direksiyon ile ilgili bir sorun çıkarsa, araca servis dışı müdahele edilmiş denilip garanti dışı kalabilir demişti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SANDER71


    quote:

    Orijinalden alıntı: insomniacc

    quote:

    Orijinalden alıntı: SANDER71


    quote:

    Orijinalden alıntı: docwien

    Arkadaşlar 3.20 i ED aracım var...yanlız alırke cruise kontrol olanı alamadım malum 2.35 kurdan yararlanmak için...sonradan takılabiliyormu....bi arkadaş takılıyor demişti fakat ben adana Borusanı aradım şu an yapamıyoruz dediler...bilgisi olan varsa dönerse sevinirim

    Evet mert oto bostancı istanbulda takılıyor 15 dk bir işlem ve çok memnunum bendede 320 ied var ve şu an ortalama tüketim 6.2 curuise ile

    Nedir peki işlemin ücreti?
    takarken çok yeri kurcalıyorlar mı ve de orjinal gibi gözüküyor mu?
    şimdiden tesekkurler


    Orjinal zaten birebir bir orjinal, parça bmw kutulu yanlız direksiyonun göbeği soketlerinden çıkıyor ve tekrar takılıyor çok basit bir işlem fiyatı arayıp sorun ben sizi yanıltmayayım pazarlığa tabi 02165733985-86-87 ben çok memnunum.

    Aracınızı güle güle kullanın.

    Acaba fotoğraf paylaşabilir mısınız?...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerenzo

    Ben RaceChip ile kullanıyorum gayet memnunum, keşke araba 316i olsaydı belki deneme şansımız olurdu, bu arada Alman firması nasıl düşük fatura yapabiliyor o ilginç TUV yok demektir. Ama daha iyi olduğunu düşünürsem alırım bende, bir noktada Akü ye bağlanması ilginç bu işlerden anlayan bir arkadaş aracına herhangi bir şey taktığında aküden destek alıyorsan aracın orjinal amperinden fazla çeken eski teknoloji bir şey takıyorsun demişti bir forumda bunu da bir incelemek lazım;

    Merhaba
    Race chip kaça mal oldu, degerler neler
    Garantı sıkıntısı var mı cevaplarsanız sevınrıım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerenzo

    Ben RaceChip ile kullanıyorum gayet memnunum, keşke araba 316i olsaydı belki deneme şansımız olurdu, bu arada Alman firması nasıl düşük fatura yapabiliyor o ilginç TUV yok demektir. Ama daha iyi olduğunu düşünürsem alırım bende, bir noktada Akü ye bağlanması ilginç bu işlerden anlayan bir arkadaş aracına herhangi bir şey taktığında aküden destek alıyorsan aracın orjinal amperinden fazla çeken eski teknoloji bir şey takıyorsun demişti bir forumda bunu da bir incelemek lazım;

    Yabancı bir siteden kelleners yaptıranlarla ilgili bilgi buldum. 116 ya yaptırmışlar ve çok memnunmuş dediklerine göre. Sayfalarca olduğu için şuanlık hepsini okumaya vaktim yok. Eğer ilgilenenler varsa okuyabilirler linkinide gönderdim. Ama görüşüne bakılırsa kelleners taktıranlar hep memnun şahsen benim kafama dahada yattı..


    http://www.bmw-sg.com/forums/bmw-1-series-owners/60135-kelleners-sport-5.html

    Re: Kelleners Sport

    It was through serendipity that I stumbled into J4C this afternoon right after I heard that zeromax had his KS installed. I only wanted to find out first hand how it really worked and to asess whether it was worth the $$.

    It also so happened that there was an extra unit there and after being assured how it worked, I decided to try it out.

    Installation
    It wasn't as straight forward as I had envisoned. They had to connect more than 10 recepticles within the engine bay to acquire data from various sensing points, then route these signals into the KS module before feeding them into the ECU. The KS module is properly and neatly sited within a cool corner of the engine bay. [Guess, they had learned very quickly from zeromax installation]. I reckon the installation took roughly between 30-45min.

    On the go
    Below 1500rpm, car felt no different from stock. However, that's where the similiarity ends.
    Once pass this mark, the car felt more urgent (in comfort mode) and sliding/zipping into gaps was no longer unnerving. In fact, it was assuring, confident inspiring yet uneventful. There was no fuss, no puff. Step on the throttle and you are ahead of pesky traffic.
    Accelerating in comfort mode feels blistering quick now. I see traffic disappearing in my rear view mirror now. In stock, they were still beside me.
    Oh yeah! seems engine braking is more natural and it retards the car like a good NA engine, so modulating the throttle feels even more direct and natural.

    OK, so comfort mode felt quite impressive.

    I then decided to try it in 'Sports' mode. Damn, car totally transformed.
    Immediately, exhaust sounds more masculine. The slightest input from your feet sends the car blistering forward yet still remaining composed.

    When you dial in around a bend, feels so much more fun and it was nice to go round pass pesky taxi where in the past I had to wait out till we hit the open road before passing the bugger.

    Sports mode in Manual is where the UDM tag holds so true.
    Engine revs so willingly to 6500rpm and all of a sudden that speck (car) in the distance is right in front of you in a jiffy.

    With the KS, circumventing traffic is a breeze now.

    Is it worth it?
    I think so. Getting the same performance figures as a 118 at almost 1/10 the price. Sure.
    Is it as fast as a stock 118? I don't know. To me, it doesn't really matter.

    For those on 118, I reckon this tune would turn your already fast car into a real monster.

    For those bros on 116 waiting for some other tune that writes the tune into the ECU, so that the max performance figures would be similiar to a max tuned 118, it might be worth waiting but you are missing all the fun right now with the KS. Furthemore, as the KS is a piggyback, it is non-intrusive. As such, all stock ECU parameter are untouched.
    As the module is not tag to any VIN, it can be resold into the secondary market and be transferred into another 116/118 in the future. So might not be such an expensive venture.

    Conclusion
    Needless to say, I'm very pleasantly impressed by the performance of this module and what it delivers. So those still sittiing on the fence, MTL. We don't really know when M performance would come out a tune for our F20.

    Thanks
    I'm in no way related or has any business dealing or coax by J4C to write a review.
    The above review is solely my own to give/help other F20 owners.
    I'm just honoured to be the 2nd person in Singapore to have it fitted on my ride.

    Meanwhile, I would like to thank snowdog for patiently and diligently answering all my queries prior to my decision to purchase the KS module today.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: egeliefe

    Yeni araçlarda gerek yok.

    hocam neden gerek yok :)
    frene bastığımız zaman kavrama ayırıyor mu ?
    ya ayırmıyorsa :)
    çünkü d den N'ye aldığım zaman ya da n den D' ye araç defransiyelden hafif kımıldıyor.
    o yuzden N ye almak daha mantıklı geliyor bana.

    ama kayma konusunda JN008 e hak veriyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kucukprens54 -- 3 Eylül 2013; 16:16:57 >
  • arkadaşlar aracımı alalı 1 ay oldu.. ortalama yılda 5 bin km yapan biri olarak ilk ayımda 850 km doldurmuş bulunuyorum ilk aracı çalıştırdığımda 12.000 bin olan bir sonraki servis bakımı bugun itibari ile 10.000 km düştü tecrübelerinizden faydalanarak sormak isteğim ise sizce bu 2.000 bin km düşüş vaktinden çabukmu geldi yoksa standart ortalama ile mi düştü aracımı çok sakin kullanıyorum ama agrasif kullandığım zamalarda oluyor yüzdelik vermem gerekirse %65 sakin %35 agresif bi tarzda kullandım cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: inanc0101

    quote:

    Orijinalden alıntı: SANDER71


    quote:

    Orijinalden alıntı: insomniacc

    quote:

    Orijinalden alıntı: SANDER71


    quote:

    Orijinalden alıntı: docwien

    Arkadaşlar 3.20 i ED aracım var...yanlız alırke cruise kontrol olanı alamadım malum 2.35 kurdan yararlanmak için...sonradan takılabiliyormu....bi arkadaş takılıyor demişti fakat ben adana Borusanı aradım şu an yapamıyoruz dediler...bilgisi olan varsa dönerse sevinirim

    Evet mert oto bostancı istanbulda takılıyor 15 dk bir işlem ve çok memnunum bendede 320 ied var ve şu an ortalama tüketim 6.2 curuise ile

    Nedir peki işlemin ücreti?
    takarken çok yeri kurcalıyorlar mı ve de orjinal gibi gözüküyor mu?
    şimdiden tesekkurler


    Orjinal zaten birebir bir orjinal, parça bmw kutulu yanlız direksiyonun göbeği soketlerinden çıkıyor ve tekrar takılıyor çok basit bir işlem fiyatı arayıp sorun ben sizi yanıltmayayım pazarlığa tabi 02165733985-86-87 ben çok memnunum.

    Dışarda sonradan takılan hız sabitlemede de orjinali gibi fren fonksiyonu var mı acaba ?

    Ben size tam olarak anlatamadım sanırım, ürün orjinal bmw ürünü tamıile orjinal tüm fonksiyonları orjinal daha nediyeyim bilemiyorum, orjinal çin değil yani :) bmw nin orjinal parçası.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sea_wolf


    quote:

    Orijinalden alıntı: SANDER71


    quote:

    Orijinalden alıntı: insomniacc

    quote:

    Orijinalden alıntı: SANDER71


    quote:

    Orijinalden alıntı: docwien

    Arkadaşlar 3.20 i ED aracım var...yanlız alırke cruise kontrol olanı alamadım malum 2.35 kurdan yararlanmak için...sonradan takılabiliyormu....bi arkadaş takılıyor demişti fakat ben adana Borusanı aradım şu an yapamıyoruz dediler...bilgisi olan varsa dönerse sevinirim

    Evet mert oto bostancı istanbulda takılıyor 15 dk bir işlem ve çok memnunum bendede 320 ied var ve şu an ortalama tüketim 6.2 curuise ile

    Nedir peki işlemin ücreti?
    takarken çok yeri kurcalıyorlar mı ve de orjinal gibi gözüküyor mu?
    şimdiden tesekkurler


    Orjinal zaten birebir bir orjinal, parça bmw kutulu yanlız direksiyonun göbeği soketlerinden çıkıyor ve tekrar takılıyor çok basit bir işlem fiyatı arayıp sorun ben sizi yanıltmayayım pazarlığa tabi 02165733985-86-87 ben çok memnunum.

    Aracınızı güle güle kullanın.

    Acaba fotoğraf paylaşabilir mısınız?...

    ...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ec7kadir

    arkadaşlar aracımı alalı 1 ay oldu.. ortalama yılda 5 bin km yapan biri olarak ilk ayımda 850 km doldurmuş bulunuyorum ilk aracı çalıştırdığımda 12.000 bin olan bir sonraki servis bakımı bugun itibari ile 10.000 km düştü tecrübelerinizden faydalanarak sormak isteğim ise sizce bu 2.000 bin km düşüş vaktinden çabukmu geldi yoksa standart ortalama ile mi düştü aracımı çok sakin kullanıyorum ama agrasif kullandığım zamalarda oluyor yüzdelik vermem gerekirse %65 sakin %35 agresif bi tarzda kullandım cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim...

    Erken düşüyor km
    Benım suan bakım sonrası 450km oldu
    12000den 11000e düştü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SANDER71 S kullanıcısına yanıt
    Şu anda tam olarak anlattınız. Teşekkür ederim. Orjinal parça olupta tam fonksiyonlu çalışmayabilir. Bu olası bir durum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alwaysfc


    quote:

    Orijinalden alıntı: ec7kadir

    arkadaşlar aracımı alalı 1 ay oldu.. ortalama yılda 5 bin km yapan biri olarak ilk ayımda 850 km doldurmuş bulunuyorum ilk aracı çalıştırdığımda 12.000 bin olan bir sonraki servis bakımı bugun itibari ile 10.000 km düştü tecrübelerinizden faydalanarak sormak isteğim ise sizce bu 2.000 bin km düşüş vaktinden çabukmu geldi yoksa standart ortalama ile mi düştü aracımı çok sakin kullanıyorum ama agrasif kullandığım zamalarda oluyor yüzdelik vermem gerekirse %65 sakin %35 agresif bi tarzda kullandım cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim...

    Erken düşüyor km
    Benım suan bakım sonrası 450km oldu
    12000den 11000e düştü

    aracı teslim alırken görevli km düşüşünün sürüş tarzıyla alakalı olduğunu söylemişti ama ben ona inanmaya başladım çünkü benimde ilk 400 de 1.000 km düştü 800 de 1.000 daha düştü ; heralde her 400 km bir 1.000 km düşücek




  • 
Sayfa: önceki 521522523524525
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.