Şimdi Ara

METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN | PlayStation 4/Pro (2015) (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.571
Cevap
45
Favori
148.555
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sitede yeni bi resim gördüm gerçek ve fox engine karşılaştırmışlar bilin bakim hangisi gerçek hangisi fox engien demişler gölgelendirme ve ışık yansımasından rahatça ayırt ediliyo ama yinede güzel olmuş

    METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN | PlayStation 4/Pro (2015)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TacTical_TR -- 2 Mart 2012; 15:58:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TacTical_TR

    Sitede yeni bi resim gördüm gerçek ve fox engine karşılaştırmışlar bilin bakim hangisi gerçek hangisi fox engien demişler gölgelendirme ve ışık yansımasından rahatça ayırt ediliyo ama yinede güzel olmuş

    METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN | PlayStation 4/Pro (2015)



    Square Enix'in Yeni nesil konsollar icin uzun yillardir uzerinde calistigi "Luminous Engine"'e baya benziyor Fox engine.

    Luminous Engine de, Fox engine de muthis daha uzerinde cok calisilir. 3 gun sonrada 10 adet Xbox 360 gucunde Yeni nesil bir konsol ile Unreal Engin 4 yeni nesil oyun motorunu Epic games GDC 2012 konferansinda lisansini sattigi oyun yapimcilarina ilkdefa bu konferansda egitim semineri verecek ve yeni nesil ilk Unreal Engin 4 vidyosu internete sizarsa bizlerde ilk defa yeni nesil bir vidyo ile karsilasicaz.

    Not : Kojimanin haziran ayinda ilk aciklamasinda Fox engine oyun motorunu bir sonraki nesile adapte etmek icin ugras veriyoruz diyip multiplatfom oyunlarda cok basarili olucagini ve her platforma hitab ettigini soylemisdi bu acidan Fox engine su goturmez bir gercek illaki hepimizi bir sonraki nesilde fazlasiyla tatmin edicektir.

    Luminous Engine

    METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN | PlayStation 4/Pro (2015)
  • Luminous Engine

    METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN | PlayStation 4/Pro (2015)

    METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN | PlayStation 4/Pro (2015)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SiPAHi_ -- 2 Mart 2012; 16:56:22 >
  • çok başaralı olmuş
  • Herzaman soyluyorum her oyun sirketi kendi oyun yazilimini ,oyun motorunu yazmali ve her oyununda gelistirmeli, arge ile uzerine yatirimlarda bulunmali. Bu nesilde oldugu gibi bir kamyon oyun sirketi Unreal Engin 3 ile oyun motorunu secip kolaya kamamali. Bir sonraki nesilde ilk zamanlar Unreal Engin4 un bayagi bir talibi olucak zira simdiden lisans seminerleri basladi faka yeni nesil bir zaman sonra bir cok oyun sirketi artik ND gibi Kojima gibi, Square Enix gibi kendi oyun motorlarini uretip gelistirecek, buda ortaya bir birinden cok farkli renk tonlari, oyun ici dinamikler ve cok kaliteli oyunlar olarak geri donucek keza Fox engine de ayni sekilde.
  • FOX Engine'den Ekran Görüntüleri (Hangisi Gerçek?)

        FOX Engine, gerçek dünyada olduğu gibi cisimlerin ışıklandırmalarını fizik tabanlı hesaplayarak arttırılmış gerçekçilik sunuyor. Yukarıdaki resimde gerçek olan fotoğraflar soldakiler yani A sütunu. B'dekiler ise FOX Engine tarafından gerçek zamanlı yaratılmış sahneler. Oyun motorunun tüm bunları gerçek zamanlı olarak render'lamasında Lightmap'lerin kullanılmamış olması büyük rol oynuyor. Ayrıca aşağıdaki resimde bulunan at gibi hareketli cisimler de sahneye tam anlamıyla uyum sağlayabiliyor


    http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-FOX_Engineden_Ekran_Goruntuleri_Hangisi_Gercek-25187.htm

    METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN | PlayStation 4/Pro (2015)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SiPAHi_

    FOX Engine'den Ekran Görüntüleri (Hangisi Gerçek?)

        FOX Engine, gerçek dünyada olduğu gibi cisimlerin ışıklandırmalarını fizik tabanlı hesaplayarak arttırılmış gerçekçilik sunuyor. Yukarıdaki resimde gerçek olan fotoğraflar soldakiler yani A sütunu. B'dekiler ise FOX Engine tarafından gerçek zamanlı yaratılmış sahneler. Oyun motorunun tüm bunları gerçek zamanlı olarak render'lamasında Lightmap'lerin kullanılmamış olması büyük rol oynuyor. Ayrıca aşağıdaki resimde bulunan at gibi hareketli cisimler de sahneye tam anlamıyla uyum sağlayabiliyor


    http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-FOX_Engineden_Ekran_Goruntuleri_Hangisi_Gercek-25187.htm

    METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN | PlayStation 4/Pro (2015)


    Muthis.

    FOX Engine'den Ekran Görüntüleri (Hangisi Gerçek?)

      Metal Gear Solid 5'e güç verecek FOX Engine ile tasarlanmış çeşitli sahne görüntüleri paylaşıldı ve hangisinin gerçek olduğunu ayırmamız istendi. A ve B resimlerinden biri fotoğraf diğeri ise FOX Engine ama hangisi? A mı B mi?

     
    METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN | PlayStation 4/Pro (2015)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SiPAHi_

    FOX Engine'den Ekran Görüntüleri (Hangisi Gerçek?)

        FOX Engine, gerçek dünyada olduğu gibi cisimlerin ışıklandırmalarını fizik tabanlı hesaplayarak arttırılmış gerçekçilik sunuyor. Yukarıdaki resimde gerçek olan fotoğraflar soldakiler yani A sütunu. B'dekiler ise FOX Engine tarafından gerçek zamanlı yaratılmış sahneler. Oyun motorunun tüm bunları gerçek zamanlı olarak render'lamasında Lightmap'lerin kullanılmamış olması büyük rol oynuyor. Ayrıca aşağıdaki resimde bulunan at gibi hareketli cisimler de sahneye tam anlamıyla uyum sağlayabiliyor


    http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-FOX_Engineden_Ekran_Goruntuleri_Hangisi_Gercek-25187.htm

    METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN | PlayStation 4/Pro (2015)


    Asil bomba su yukaridaki masa sandalyelerin oldugu ofis odasindan

    ziyade burdaki diger resimde bulunan at gibi hareketli cisimler de

    sahneye tam anlamıyla uyum sağlayabiliyor asil olay budur, tek kelimeyle

    muhtesem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bigbooss

    quote:

    Orijinalden alıntı: YodaTheMaster


    Yoda hocam.


    Solidus ise yaratılan son klondur. Başka bir kadından doğmuştur. Bahsi geçen Big Boss klon 3'lemesinin sonuncusudur........peki hocam. bişe soracam bizim solid nasıl yeniyor bu herifi o daha iyi değilmi bizimkinden :) bir de solidus yaratılan son klon ölen 6 embriyo ile alakası yok değil mi ? niye yok ediliyor bu embriyolar? başka bir kadın kim o ? neden konuşmada senin baskın genleri alabilmen için 3 klon olmamız gerekiyordu diye neden söylüyor?


    Hocam ona bakarsan Darth Vader da Luke'tan güçlü bana göre ama Luke yeniyor onu. Ayrıca Solidus'u
    Solid yenmiyor, bizim ninja Raiden yeniyor kılıç dövüşünde. Onun da hikayesel bir açıklaması yok, baş kahraman elbet yenecek. Solidus'un iptal edilen 6 embryo ile alakası yok. Yok edilme sebeplerini bilmiyorum ama Patriots bu 6 klonu(embryo) iptal edip ikiz klon yaratmak istiyorlar. Sonuç Eva'dan doğma, Liquid ve Solid oluyor. Solidus'u doğuran taşıyıcı anne ise bilinmiyor. O konuşmaya gelince Liquid, kardeşinin(Solid'in) Big Boss'un askeri DNA'sıyla yaratıldığına kendinin ise Big Boss'un zayıf genlerinden yaratıldığına inanıyor ama bu öyle değil. Liquid'in genlerinde Big Boss'un askeri dehası, gücü vardır. Solid ise sanılanın aksine zayıf olandır. İşte Solid'in bu kadar başarılı olması zaten zayıf genlerle yaratılmışken Big Boss'u ve ikizi Liquid Snake'i yenmesinden kaynaklanıyor. Zaten baskın genleri Solidus almıştır zira yaratılan 3. klon Solidus'tur. Yani burda Liquid bunu söyledi bu doğrudur demek olmaz. Liquid'in dediğim gibi yanlış bildiği şeyler var.
  • Beyler, bu MGS serisinin tüm sinematiklerini ve-veya hikayesini, bölüm bölüm, sırasıyla görebilme şansımız var mı?
  • Kojima Debuts the Power of the Fox Engine, Asks “is it Real or is it Fox?

    http://playstationlifestyle.net/2012/03/02/kojima-debuts-the-power-of-the-fox-engine-asks-is-it-real-or-is-it-fox/
  • Yakinda bir vidyo gelir izler ve agzimizimizin sularini sileriz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SiPAHi_

    Yakinda bir vidyo gelir izler ve agzimizimizin sularini sileriz.

    Ağzımızdaki suların silinmeyecek kadar büyük boyuta ulaşacağını düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SiPAHi_


    quote:

    Orijinalden alıntı: YodaTheMaster

    quote:

    Orijinalden alıntı: SiPAHi_

    Soylenti oki MGS 5 2009-2010 dan buyana yapimdaymis.

    Kojima'nın bir işler çevirdiği aşikardı zaten. Kojima MGS'yi bıraksa da MGS Kojima'yı bırakmaz. Kurtlar Vadisi için Polat neyse MGS için Kojima o bundan sonra Onsuz olmaz.

    Evet haklisiniz bir ara su aciklamayi yapmisdi,

    "Öyle bir oyun yapacagimki eger basarisiz olursa oyun sektorunde bir daha asla olmuyacagim"

    Buna benzer birseydi. Bir cok oyun uzerinde calisiyor, direk mudahelede bulundugu MGS5 olsa gerek, Project Orge denilen oyun ise Kojima adina bir ilk, sinematik goruntuleri Project Orge de askiya alip oyunun Turunu Open World bir action oyun yapmis. Project Orge de 100 saat oynasak dahi oyunun anca % 60 lik % 70 lik bolumune ulasabilecekmisiz.

    Project Orge de 100 saat oynasak dahi oyunun anca % 60 lik % 70 lik bolumune ulasabilecekmisiz.

    Böyle bir şey mümkün mü?
  • METAL GEAR SOLID V: THE PHANTOM PAIN | PlayStation 4/Pro (2015)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZGSRĞL

    quote:

    Orijinalden alıntı: SiPAHi_


    quote:

    Orijinalden alıntı: YodaTheMaster

    quote:

    Orijinalden alıntı: SiPAHi_

    Soylenti oki MGS 5 2009-2010 dan buyana yapimdaymis.

    Kojima'nın bir işler çevirdiği aşikardı zaten. Kojima MGS'yi bıraksa da MGS Kojima'yı bırakmaz. Kurtlar Vadisi için Polat neyse MGS için Kojima o bundan sonra Onsuz olmaz.

    Evet haklisiniz bir ara su aciklamayi yapmisdi,

    "Öyle bir oyun yapacagimki eger basarisiz olursa oyun sektorunde bir daha asla olmuyacagim"

    Buna benzer birseydi. Bir cok oyun uzerinde calisiyor, direk mudahelede bulundugu MGS5 olsa gerek, Project Orge denilen oyun ise Kojima adina bir ilk, sinematik goruntuleri Project Orge de askiya alip oyunun Turunu Open World bir action oyun yapmis. Project Orge de 100 saat oynasak dahi oyunun anca % 60 lik % 70 lik bolumune ulasabilecekmisiz.

    Project Orge de 100 saat oynasak dahi oyunun anca % 60 lik % 70 lik bolumune ulasabilecekmisiz.

    Böyle bir şey mümkün mü?

    Öncelikle belirtmekte fayda var Kojimanin uzerinde calistigi Project Orge oyununun MGS 5 ile bir alakasi yok. Project orge Open World bir oyun haliyle bu mumkun.

    CNN'e konuşan Hideo Kojima, Project Ogre'nin çok geniş ve açık bir "kapı"ya sahip olacağını açıkladı. "Çok sinematik bir şey yapmaktansa, çok özgür bir şey [yapmayı planlıyorum]."Kojima'yı daha çok sinematik yapımlardan tanısak da, Project Ogre epey farklı olacak gibi görünüyor. Kojima, CNN ile yaptığı söyleşide "açık kapı"dan kastını biraz daha açtı: "Project Ogre, oyuncuların serbestçe dolaşıp keşiflerde bulunabileceği çok geniş bir dünyaya sahip olacak. "Oyunda 100 saat geçirildikten sonra dahi, karşımıza hâlâ yeni manzaralar ve yaşanmaya değer maceralar çıkacakmış .Kojima, oyunuyla ilgili ilk görseli geçen hafta yayınlamıştı. Oyunun geliştirildiği Fox motoru farklı platformlarda daha seri bir yapım süreci vaat ediyor.
    .
    http://oyungezer.com.tr/haberler/1-yeni-oyunlar/7749-kojima-project-ogre-acik-dunya-oyunu
  • Alın size stealth camo..

  • muhteşem görüntüler.yakında bütün oyunlar bu kalitede olur.en çok da mgsye yakışır.
  • GDC 2012 konferansi 9 unda bitiyor Kojimanin muhtesem yeni nesil icin hazirladigi oyun motorunu yine bu konferansda ilk kez sunacagi MGS serisiyle ki MGS 5 olasi bir ihtimal bir kac gune karsilasiriz insALLAH.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SiPAHi_

    GDC 2012 konferansi 9 unda bitiyor Kojimanin muhtesem yeni nesil icin hazirladigi oyun motorunu yine bu konferansda ilk kez sunacagi MGS serisiyle ki MGS 5 olasi bir ihtimal bir kac gune karsilasiriz insALLAH.

    E3>tokyo gameshow> gamescom ,Onlarin yandan yemişi gdc , abartmaya gerek yok,burdan oyun sevenlere pek ekmek cikmaz.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.