Şimdi Ara

*** DH SUZUKİ SX4 KULLANICILARI KULÜBÜ *** (120. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
18.742
Cevap
84
Favori
685.535
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 118119120121122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: captainzed

    quote:

    Orijinalden alıntı: maestro35


    aklıma takılan bir konu var..

    Dün Ruhsatı şöyle bir yokladım... Trafik sigortası, kasko sigortası birde 6 aylık bandrol makbuzu var.. ama gaz emisyon ölçümü yok !!

    sıfır arabalarda ilk muayeneye kadar egzos muayene si istenmiyor degilmi ??

    arabamın ilk vize tarihi Mayıs 2014.. o tarihe kadar egzos ölçtürme zorunluluğum yok gibime geliyor.. öylemi ?? emin değilim...

    ben her yıl egzos muayenesi yaptırmaya alışmış bir vatandaşım... kafamı kurcalıyor !!

    benim araç 2010 model ve egzoz muayenesini daha bu yıl vizesi ile beraber yaptırdım. ilk vizeye kadar egzoz muayenesinden muafsınız sonrasında da vizeyle beraber 2 senede 1.


    Teşekkürler...




  • çok geçmiş olsun fırat bey İşallah ilk ve son kazanız olur.
  • Arkadaslar merhaba, arabayi ilk alirken necvox diye bir gps multimedia sistemiyle almistim ama surekli atlamalar vs yaptigi icin orjinal teyp e geri donus yapmak istiyorum. Orjinal teyp satis fiyatini bilen var mi? Bir de kendim montaj yapabilir miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar herkese merhaba benim araç 2013 nisanda aldım gl at modeli gaz pedalı çok hassas nazik davranalım derken bacağım kasılıyor boy 1.90 gaz pedalı aşağı iner mi acaba bilginiz varmı sevinirim.
  • Bu hafta sonu da klasik Terkos yolculuğumuzu yaptık. Araba dolu halde gidiş dönüş 150 km. Klima hep açık. Hız 90 - 110 arası. Tüketim ortalaması 5.5 oldu. Bildiğiniz gibi klima kapalı ve daha özenli kullanımlarımda 5.0'a kadar rahatlıkla düşüyordum. Eski ford fiestamın bagajına sığdıramadığım bir masa vardı. Bu sefer sx4'ün bagajına bakalım sığacak mı dedim. Fiesta'nın bagaj hacmi fabrika verilerine göre 320 litre civarı bizim sx4 lerin ise 270 litre. Sonuç: Bagajın üzerindeki kapağı çıkartınca oldukça büyük bir yükleme alanı oluştu ve fiestama girmemekte direnen masa sx4'e rahatlıkla girdi. Bagaj kapağı çıkartıldığında sx4 lerin bagaj hacmi 350 - 400 litreyi buluyor sanırım. Bu fark aracın yüksek olması sayesinde oluşuyor. Ben o masayı 500 litrelik bagaj hacmi olan hiç bir seden araca sokamazdım. Çünkü sedanların bagajı bavul bagajı, yük bagajı değil...Kayınbiraderde yeni kasa ford focus dizel var. Sordum şehir dışı 90 - 100 km.de tüketimin ne oluyor diye. 5.0 litre oluyormuş. Bir depoyla 900 km.yapıyorum diyor. O değerlere zaten ben benzinli tam otomatik aracımla neredeyse ulaşıyorum dedim. Dizel araç aslında benzinliye göre öyle aman aman bir tasarruf sağlamıyor. Tasarruf en fazla LPG ile oluyor görünüyor...İyi geceler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fourseason

    Bu hafta sonu da klasik Terkos yolculuğumuzu yaptık. Araba dolu halde gidiş dönüş 150 km. Klima hep açık. Hız 90 - 110 arası. Tüketim ortalaması 5.5 oldu. Bildiğiniz gibi klima kapalı ve daha özenli kullanımlarımda 5.0'a kadar rahatlıkla düşüyordum. Eski ford fiestamın bagajına sığdıramadığım bir masa vardı. Bu sefer sx4'ün bagajına bakalım sığacak mı dedim. Fiesta'nın bagaj hacmi fabrika verilerine göre 320 litre civarı bizim sx4 lerin ise 270 litre. Sonuç: Bagajın üzerindeki kapağı çıkartınca oldukça büyük bir yükleme alanı oluştu ve fiestama girmemekte direnen masa sx4'e rahatlıkla girdi. Bagaj kapağı çıkartıldığında sx4 lerin bagaj hacmi 350 - 400 litreyi buluyor sanırım. Bu fark aracın yüksek olması sayesinde oluşuyor. Ben o masayı 500 litrelik bagaj hacmi olan hiç bir seden araca sokamazdım. Çünkü sedanların bagajı bavul bagajı, yük bagajı değil...Kayınbiraderde yeni kasa ford focus dizel var. Sordum şehir dışı 90 - 100 km.de tüketimin ne oluyor diye. 5.0 litre oluyormuş. Bir depoyla 900 km.yapıyorum diyor. O değerlere zaten ben benzinli tam otomatik aracımla neredeyse ulaşıyorum dedim. Dizel araç aslında benzinliye göre öyle aman aman bir tasarruf sağlamıyor. Tasarruf en fazla LPG ile oluyor görünüyor...İyi geceler.

    Bende katılıyorum dediklerine kesinlikle uyumlu bir araca uygulanan lpg daha ekonomik dizelin bakım maliyetlerinden bahsetmeye gerek yok ve kaldı ki dizelde artık pahalı 4.35 bu araçlara konulacak olan dizel 4 liraya olan dizeli koyarsan ne kadar masraf çıkarır başına belirsiz.

    Arkadaşlar bugün bir sx4 inceledim alıcı olarak ikinci el atiker tüp mevcut üzerinde brc olsa hiç düşünmezdim ama atiker olunca bir kez daha düşündüm. Bu araca atiker kit uygulatan varmı ? 1 senenin üzerinde kullanan varsa problem yaşadımı merak ettim ?




  • Benim aracım 2009 model otomatik SX4.
    Pek kullanmıyorum aracımı, işim olmadıkça hiç direksiyona geçmiyorum. Son 8-9 gündür hiç kullanmamıştım, 2 gece önce benzin almaya çıktım gece 01:00 civarında, gittim benzin aldım biraz da dolaştım ve toplamda 10 km kadar yol yaptım, bi arkadaşımı gördüm ve arabayı boşa alarak arkadaşla sohbet etmeye başladık 2-3 dakika falan, sohbet esnasında aracımın fanı çalışmaya başladı, yaklaşık 15 saniye kadar sonra durdu ve sonra yine 10 saniye kadar çalışıp durdu fan. Göstergeye baktım, sıcaklık değeri normaldeydi ama fan çalıştı yine de, üstelik gece hava da sıcak değilken fanın böyle çalışması normal mi arkadaşlar?
    (Not: Arabalardan nerdeyse hiç anlamam.)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SoyuT

    Benim aracım 2009 model otomatik SX4.
    Pek kullanmıyorum aracımı, işim olmadıkça hiç direksiyona geçmiyorum. Son 8-9 gündür hiç kullanmamıştım, 2 gece önce benzin almaya çıktım gece 01:00 civarında, gittim benzin aldım biraz da dolaştım ve toplamda 10 km kadar yol yaptım, bi arkadaşımı gördüm ve arabayı boşa alarak arkadaşla sohbet etmeye başladık 2-3 dakika falan, sohbet esnasında aracımın fanı çalışmaya başladı, yaklaşık 15 saniye kadar sonra durdu ve sonra yine 10 saniye kadar çalışıp durdu fan. Göstergeye baktım, sıcaklık değeri normaldeydi ama fan çalıştı yine de, üstelik gece hava da sıcak değilken fanın böyle çalışması normal mi arkadaşlar?
    (Not: Arabalardan nerdeyse hiç anlamam.)

    Gayet normal hiç şüphen olmasın asıl fan açmazsa problem olur yeni araçlarda fan müşiri oldukça verimli çalışıyor eskiden neydi öyle broadway şahin alan bide bagaja 1 damacana su alıyordu içiniz rahat olsun üstadım;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coğrafyacı_59

    quote:

    Orijinalden alıntı: SoyuT

    Benim aracım 2009 model otomatik SX4.
    Pek kullanmıyorum aracımı, işim olmadıkça hiç direksiyona geçmiyorum. Son 8-9 gündür hiç kullanmamıştım, 2 gece önce benzin almaya çıktım gece 01:00 civarında, gittim benzin aldım biraz da dolaştım ve toplamda 10 km kadar yol yaptım, bi arkadaşımı gördüm ve arabayı boşa alarak arkadaşla sohbet etmeye başladık 2-3 dakika falan, sohbet esnasında aracımın fanı çalışmaya başladı, yaklaşık 15 saniye kadar sonra durdu ve sonra yine 10 saniye kadar çalışıp durdu fan. Göstergeye baktım, sıcaklık değeri normaldeydi ama fan çalıştı yine de, üstelik gece hava da sıcak değilken fanın böyle çalışması normal mi arkadaşlar?
    (Not: Arabalardan nerdeyse hiç anlamam.)

    Gayet normal hiç şüphen olmasın asıl fan açmazsa problem olur yeni araçlarda fan müşiri oldukça verimli çalışıyor eskiden neydi öyle broadway şahin alan bide bagaja 1 damacana su alıyordu içiniz rahat olsun üstadım;)

    Teşekkür ederim cevabınız için, hiç anlamadığım için sorma gereği duydum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tedirgin011

    çok geçmiş olsun fırat bey İşallah ilk ve son kazanız olur.


    Allah razı olsun,
  • 80 bin kmde bugün muayeneye girdim, motor numarası ve far ayarı dışında bir sıkıntı çıkmadı ,onlarda hafif kusur sayıldı , çocuk arabanın motor nosunu bulamadı, muayeneye girerken farı 4 seviyesine getirin, yoksa far ışığı az gözüküyor, aklınızda bulunsun.
  • herkese merhaba,
    otomatik araçla kurs veren bir kurs merkezi bulamadım, görüştüğüm yerler manuel araçla eğitim verdiklerini söylüyorlar.
    abi'nin biri : "hocam siz manuel araçla öğrenin sonrası otomatikte zorluk yaşamazsınız" dedi. işin doğrusu mantıklı geldi, yarın bir gün ehliyetler değişecek hadi bakalım ehliyet sınavına derseler ...değil mi?

    bu arada ehliyet sınavında değişiklik var: motor-ilk yardım-trafik testleri tek testte birleştirilmiş 60 soru var, ek olarak direksiyon sınavı 30 dakika ya çıkarılmış olup 20 maddeyi eksiksiz doğruca tamamlayamayanlar ehliyet sınavından başarısız kabul edilecekmiş...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sekoya81

    80 bin kmde bugün muayeneye girdim, motor numarası ve far ayarı dışında bir sıkıntı çıkmadı ,onlarda hafif kusur sayıldı , çocuk arabanın motor nosunu bulamadı, muayeneye girerken farı 4 seviyesine getirin, yoksa far ışığı az gözüküyor, aklınızda bulunsun.

    4 e getirirsen çok önüne bakar farlar... normalde yüksüz halde far ayarı 0 da binmelisiniz. yüke göre 2-3-4 değişeblir. herhangi bir oto elektirikçiye giderek 0 konumunda ayar yaptırın 10-20 liraya yaparlar herhalde. benim de muayenede kısa farlar düşük ve sağ farın yönü sapık diye yazdı kusura ben de yaptırmadım daha ayarı. motor numarasını bir müddet aradı ama kusur olarak yazmadı demek ki benimkisini bulmuş...
  • şöför koltugunun hemen altında döşeme içinden çıkıp emniyet kemer yuvasına giren bi soketli kablo var.Bugün araca yeni aldğım paspasları sererken gördüm.Soketi çıkartınca emniyet kemerini takmadığın zamanlarda sürekli öten dit dit dit uyarı sesi kesildi.Mahalle içi kullanımlarda cansıkıntısı bi sesti benim için.Soketi geri takmayı düşünmüyorum.Dit dit uyarı sesi kesilmiş oldu.Bence güzel oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tedirgin011

    şöför koltugunun hemen altında döşeme içinden çıkıp emniyet kemer yuvasına giren bi soketli kablo var.Bugün araca yeni aldğım paspasları sererken gördüm.Soketi çıkartınca emniyet kemerini takmadığın zamanlarda sürekli öten dit dit dit uyarı sesi kesildi.Mahalle içi kullanımlarda cansıkıntısı bi sesti benim için.Soketi geri takmayı düşünmüyorum.Dit dit uyarı sesi kesilmiş oldu.Bence güzel oldu.


    Emniyet kemeri güvenligimiz için gereklidir... Şöför koltuguna oturdugumuzda ilk yapacagımız iş emniyet kemerini takmaktır.. bence bunu alışkanlık haline getirmelisiniz ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maestro35

    quote:

    Orijinalden alıntı: tedirgin011

    şöför koltugunun hemen altında döşeme içinden çıkıp emniyet kemer yuvasına giren bi soketli kablo var.Bugün araca yeni aldğım paspasları sererken gördüm.Soketi çıkartınca emniyet kemerini takmadığın zamanlarda sürekli öten dit dit dit uyarı sesi kesildi.Mahalle içi kullanımlarda cansıkıntısı bi sesti benim için.Soketi geri takmayı düşünmüyorum.Dit dit uyarı sesi kesilmiş oldu.Bence güzel oldu.


    Emniyet kemeri güvenligimiz için gereklidir... Şöför koltuguna oturdugumuzda ilk yapacagımız iş emniyet kemerini takmaktır.. bence bunu alışkanlık haline getirmelisiniz ...





  • quote:

    Orijinalden alıntı: coğrafyacı_59

    quote:

    Orijinalden alıntı: maestro35

    quote:

    Orijinalden alıntı: tedirgin011

    şöför koltugunun hemen altında döşeme içinden çıkıp emniyet kemer yuvasına giren bi soketli kablo var.Bugün araca yeni aldğım paspasları sererken gördüm.Soketi çıkartınca emniyet kemerini takmadığın zamanlarda sürekli öten dit dit dit uyarı sesi kesildi.Mahalle içi kullanımlarda cansıkıntısı bi sesti benim için.Soketi geri takmayı düşünmüyorum.Dit dit uyarı sesi kesilmiş oldu.Bence güzel oldu.


    Emniyet kemeri güvenligimiz için gereklidir... Şöför koltuguna oturdugumuzda ilk yapacagımız iş emniyet kemerini takmaktır.. bence bunu alışkanlık haline getirmelisiniz ...







  • fourseason F kullanıcısına yanıt
    geçen cuma günkü kazada emniyet kemeri takılı olmasaydı.... içinde bulunduğum araç peugeot 206 bize arkadan çarpan araç ford transit (aslında iveco yazılıydı), ya kemer takılı olmasaydı...
  • kemer tabiki takmamız lazım.Mesajım sanırım yalnış anlaşılmış biraz.16 yıllık şöförüm daha kırmızı ısık cezası bile yemiş deilim.Kurallara uyan bir sürücüyüm.Kemer ikazı için hepimiz biliriz kemeri koltuk arkasından takıp hiç kullanmayan ya da kemer yuvasına kemer demir soketini alıp orda tutan insanların sayısı bi hayli fazla.Kemer takmak için de o dit dit ikazını duymaya gerek oldugunu düşünmüyorum.Günlük 3 4 defa mahalle içinde biyerlere gidip gelmem icab ediyo.Mahalle içinde kemer takma ihtiyacı duymuyorum ve takmıyorum.Zaten hızım 15 20 km yi geçmiyor.Ve dit dit ikaz bana sinir bozucu geliyor.Onun haricinde tabiki kemerimizi takalım Trafik kurallarına uyalım,uymayanları uyaralım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maestro35

    quote:

    Orijinalden alıntı: tedirgin011

    şöför koltugunun hemen altında döşeme içinden çıkıp emniyet kemer yuvasına giren bi soketli kablo var.Bugün araca yeni aldğım paspasları sererken gördüm.Soketi çıkartınca emniyet kemerini takmadığın zamanlarda sürekli öten dit dit dit uyarı sesi kesildi.Mahalle içi kullanımlarda cansıkıntısı bi sesti benim için.Soketi geri takmayı düşünmüyorum.Dit dit uyarı sesi kesilmiş oldu.Bence güzel oldu.


    Emniyet kemeri güvenligimiz için gereklidir... Şöför koltuguna oturdugumuzda ilk yapacagımız iş emniyet kemerini takmaktır.. bence bunu alışkanlık haline getirmelisiniz ...

    Hocam yaşınız kaç bilmiyorum, güzel uyarınız ve tavsiyeniz için çok teşekkür ederim.16 yıldır araç kullanıyorum.Ben zaten emniyet kemerimi takmadan trafiğe çıkmam.Benim mesajda bahsettiğim konu emniyet kemeri kullanılmaması ile alakalı deil uyarı sesi ile ilgilidir.Emniyet kemerini takmak için o uyarı sesine ihtiyacı olan bi sürücü deilim.Tabiki aracımızı çalıştırınca ilk işimiz kemerimizi takmak olmalı.




  • 
Sayfa: önceki 118119120121122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.