Şimdi Ara

► AURIS FAN CLUB ◄ (216. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14.436
Cevap
104
Favori
1.265.928
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Giriş
Mesaj
  • Bosch'un ESP üzerine hazırlanan internet sayfasında ESP sisteminin sonradan takılamadığı yazıyordu. Neden takılamadığını ben de anlamıyorum
    _____________________________
    2009 Corolla 1.4 D-4D Elegant M/M VSC Siyah
  • ben de takılmıyor diye biliyorum
    _____________________________
    TODAY TOMORROW TOYOTA
  • renk renk renk


    20.000 e de az kaldı

    herkese kazasız-belasız sürüşler
    _____________________________
    TODAY TOMORROW TOYOTA




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erincar

    renk renk renk


    20.000 e de az kaldı

    herkese kazasız-belasız sürüşler


    Dostum, sen de olmasan resim falan göremiycez, valla sağolasın :)
    Aman nazar değmesin bu arada ...
    _____________________________
    Matematikçi, karanlık bir odada, orada olmayan siyah bir kediyi arayan kör bir insana benzer.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erincar

    renk renk renk

    20.000 e de az kaldı

    herkese kazasız-belasız sürüşler


    Az kalmış diyosun da ben arabayı 1 nisanda aldım, benim km yi seninkine eklersek 20000 oluyo:)
    Bu arada asıl cevap yazma sebebim sürücü emniyet kemeri uyarı ışığı acaba dizellerde veya elegantlarda da aynı yerde mi? Şimdi hiç aşağıya inip bakamıyacam merakım gitsin diye
    _____________________________




  • pisagor sağol dostum cümlemize fırsat buldukça yüklemeye çalışıyorum..

    uml, evet hepsinde aynı yerde benim göstergenin dizel eleganttan tek farkı dizellere cruse control takılamadığı için onlarda cruze ışığı yok. ( soldaki yeşil ışık )
    _____________________________
    TODAY TOMORROW TOYOTA
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erincar

    pisagor sağol dostum cümlemize fırsat buldukça yüklemeye çalışıyorum..

    uml, evet hepsinde aynı yerde benim göstergenin dizel eleganttan tek farkı dizellere cruse control takılamadığı için onlarda cruze ışığı yok. ( soldaki yeşil ışık )


    Cevap için teşekkürler ama eklemeyi unutmuşsun, göstergenin dizelden bi farkı da 6000 devir sonrası redline olması :)
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UML


    quote:

    Orijinalden alıntı: erincar

    pisagor sağol dostum cümlemize fırsat buldukça yüklemeye çalışıyorum..

    uml, evet hepsinde aynı yerde benim göstergenin dizel eleganttan tek farkı dizellere cruse control takılamadığı için onlarda cruze ışığı yok. ( soldaki yeşil ışık )


    Cevap için teşekkürler ama eklemeyi unutmuşsun, göstergenin dizelden bi farkı da 6000 devir sonrası redline olması :)

    doğru kafam ışıklara gitti sırf
    _____________________________
    TODAY TOMORROW TOYOTA




  • esp yada vsc adı her ne ise sadece virajlarda işe yarar gözü ile bakılmasından çok rahatsızım kendi adıma
    bir viraja en fazla kaç km ile girebilirsin aracına ne kadar güveniyorsun arkadaş yada lastik amortisör disk
    kampanana aracın sana bugün seni yolda savurmayacağım yada başka bunun gibi sözlermi veriyor
    her an her şey olabilir ankara istanbul arası 160-170 gider iken yola çıkabilecek bir köpek yada herneyse esp
    bir defada olsa hayat kurtarır işte o zaman 9-10 takla atmaktan kurtulduğunda vucudün hiç salgılamadığı kadar
    adrenalin salgıladığında ve her yerin titrer iken zaman geçip aklın başına geldiğinde akıllı adamım dersin ne iyi
    edip espli almışım şu aleti dersin içinden allah kimsenin başına versin iyi forumlar
    _____________________________
  • arkadaslar merhaba bende yenı katıldım aranıza:benım aracımıda eklersenız sevınırım 2009 model 1.4 dızel gri elegant teşekkürler
    _____________________________


    TODAY TOMORROW TOYOTA
  • selam arkadasım benım araba dızel 1.4 bastıgımda en son 200 gıttım daha sonrasında kesılme yaptı devırı sabıtledı
    _____________________________


    TODAY TOMORROW TOYOTA
  • quote:

    Orijinalden alıntı: el0307

    arkadaslar merhaba bende yenı katıldım aranıza:benım aracımıda eklersenız sevınırım 2009 model 1.4 dızel gri elegant teşekkürler


    Hoş geldiniz, hayırlı olsun...
    _____________________________
    Matematikçi, karanlık bir odada, orada olmayan siyah bir kediyi arayan kör bir insana benzer.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pis@gor


    quote:

    Orijinalden alıntı: E.TAH

    Arkadaşlar aurisin ne kadar arttığından bahsetmiştim elimde otohaber dergisinin 44. sayısı var başlı şuydu
    DEV KOMPAKT REKABETİ kasa değiştircek olan focus ve astra'nın en büyük rahipleri vardı listesde
    vw golf
    fiat bravo
    kia cee'd
    mazda 3
    peugeut 308
    seat leon
    subaru impreza
    hyundai i30
    renault megane hb
    honda civic hb
    ve Toyota AURİS
    Bu arabaların motor seçeneklerinden belirgin özelliklerinden ve son 9ay ki satışlarından bahsediliyordu. AURİS 3486 adetle birinci ,golf 3381 adetle ikinci,peu.308 3056 adet satışla üçüncü sıradaydı(YANİ HAKLIYMIŞIM)
    Ayrıca aurisin vsc nin standart olmamasının dezavantajından bahsediyodu ki bu çok önemli dezavantajtır



    Benim merat ettiğim bizim aracada takılırmı sonradan?




    Auris'in çok fazla yayıldığını ben de farkediyorum. İlk başlığımızı görseydiniz, nerdeyse forumda enayi yerine konuluyorduk. Yok efendim bu araç tipsiz, kim alır ki, bu araç tutmaz diyordu, bazı çok akıllılar! ...

    VSC'nin sonradan takılabileceğini sanmıyorum. Ama yakamoz54 arkadaşımız buna en iyi cevabı verir sanırım..


    Pisagor kardeşim teşekkürler

    VSC Toyotanın araçlarında kullandıgı viraj dengeleme sistemidir. İşin aslına gelindiginde ESP ile 1'1 aynıdır.
    Hatta kullanılan elektronik sistem ve pompalar Bosch markadır.

    Sistemin sonradan takılıp takılamayacagı geçmiş?
    Teorikte neden takılmasın ama pratikte bence HAYIR peki neden?

    İşe en ucuz parçalarla başlayacagım:
    Direksiyon sisteminde direksiyonun ne kadar çevrildigini ölçen bir sensör var. Fiyatını bilmiyorum.
    Aracın yaklaşık tam ortasında pendilum (yanal hız) sensörü var. Fiyatını bilmiyorum.
    Birde ABS pompası VSCli modellerde daha farklı oda 3 yıl önce VSCsiz modeli 8bin YTL felandı.
    Birde tüm tesisatı baglayan kablo tesisatı varki oda 3bin YTL civarı.

    Hepsini geçin arabayı bu kadar parçalayıp eski haline getirmekte ayrı bir tecrübe.

    Birde aklıma gelmişken makyajlı modelde versoda bulunan geri görüş kamerası opsiyonel olacak.
    _____________________________




  • merhabalar arkadaşlar,lcd ekran park sensörü taktırmayı düşünüyorum,sizce nasıldır kullanan arkadaşların fikirlerini almak istedim,sağ köşemi yoksa sol köşemi daha kullanışlı olur,birde geri geri yanaşırken arkada veya sağarka solarkada olan cisimleri ekranda gösteriyormu,aynı zamanda sesli uyarıda var diye biliyorum.
    teşekkürler.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozgur1907

    merhabalar arkadaşlar,lcd ekran park sensörü taktırmayı düşünüyorum,sizce nasıldır kullanan arkadaşların fikirlerini almak istedim,sağ köşemi yoksa sol köşemi daha kullanışlı olur,birde geri geri yanaşırken arkada veya sağarka solarkada olan cisimleri ekranda gösteriyormu,aynı zamanda sesli uyarıda var diye biliyorum.
    teşekkürler.

    selam, benimki sol köşede ve yerinden gayet memnunum. sağ arka ve sol arka için renklendirme var bende. diyelimki sağ arkada bir şey var yakınlığına göre sırasıyla yeşil,turuncu ve kırmızı yanıyor ekranın her iki köşesinde de mevcut bu renklendirme. sesli uyarı da var aynı zamanda metre olarak gösteriyor. fikir vermesi açısından foto da koyuyorum
    _____________________________
    TODAY TOMORROW TOYOTA




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ENGEREK

    esp yada vsc adı her ne ise sadece virajlarda işe yarar gözü ile bakılmasından çok rahatsızım kendi adıma
    bir viraja en fazla kaç km ile girebilirsin aracına ne kadar güveniyorsun arkadaş yada lastik amortisör disk
    kampanana aracın sana bugün seni yolda savurmayacağım yada başka bunun gibi sözlermi veriyor
    her an her şey olabilir ankara istanbul arası 160-170 gider iken yola çıkabilecek bir köpek yada herneyse esp
    bir defada olsa hayat kurtarır işte o zaman 9-10 takla atmaktan kurtulduğunda vucudün hiç salgılamadığı kadar
    adrenalin salgıladığında ve her yerin titrer iken zaman geçip aklın başına geldiğinde akıllı adamım dersin ne iyi
    edip espli almışım şu aleti dersin içinden allah kimsenin başına versin iyi forumlar


    +1

    Adı üstünde elektronik denge programı demişler, sistemin amacı aracın dengesini bozacak ani ağırlık transferlerini dengelemek.
    Eğer viraj için olsaydı adı da elektronik viraj programı gibi birşey olurdu herhalde
    _____________________________
    2009 Corolla 1.4 D-4D Elegant M/M VSC Siyah




  • rahan35, dostum bugün bir sürü siyah corolla gördüm çevre yolunda ve plakanı hatırlayamadığım için hepsine inceden korna çaldım gerçi baya yağmurluydu. tüm aurislere ve corollalara acaba forumdanmıdır gözüyle bakıyorum artık
    _____________________________
    TODAY TOMORROW TOYOTA
  • Park sensörü göstergesi dikiz aynası üzerinde daha iyi olur bence.
    Görüş alanında en ufak bir şey bile gözüme çok takılır, bu yüzden işyerimin bulunduğu bölge giriş pulunu bile yapıştırmıyorum
    _____________________________
    2009 Corolla 1.4 D-4D Elegant M/M VSC Siyah
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erincar

    rahan35, dostum bugün bir sürü siyah corolla gördüm çevre yolunda ve plakanı hatırlayamadığım için hepsine inceden korna çaldım gerçi baya yağmurluydu. tüm aurislere ve corollalara acaba forumdanmıdır gözüyle bakıyorum artık


    Bugün biraz mesaiye kaldığım için serbest bölgeden saat 18:50 sularında çıkıp Karşıyaka'ya geldim, eğer o saatlerdeyse denk gelmiş olabiliriz ama hiç korna duymadım Aracımın plakası AAS 16, senin plakan da aklımda zaten, görürsem mutlaka belli ederim
    _____________________________
    2009 Corolla 1.4 D-4D Elegant M/M VSC Siyah




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rahan35


    quote:

    Orijinalden alıntı: erincar

    rahan35, dostum bugün bir sürü siyah corolla gördüm çevre yolunda ve plakanı hatırlayamadığım için hepsine inceden korna çaldım gerçi baya yağmurluydu. tüm aurislere ve corollalara acaba forumdanmıdır gözüyle bakıyorum artık


    Bugün biraz mesaiye kaldığım için serbest bölgeden saat 18:50 sularında çıkıp Karşıyaka'ya geldim, eğer o saatlerdeyse denk gelmiş olabiliriz ama hiç korna duymadım Aracımın plakası AAS 16, senin plakan da aklımda zaten, görürsem mutlaka belli ederim

    yok, sabah 9 30 civarı uzun tünel çıkışı (bornova yönüne) birine çaldım bir de dönerken 17 civarı birine çaldım. artık plakaya bakıp çalarım
    _____________________________
    TODAY TOMORROW TOYOTA




  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.