Şimdi Ara

prins dönüşüm kiti hakkında (100. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: wildwachsend Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 5 Misafir - 6 Masaüstü
5 sn
6.820
Cevap
43
Favori
549.011
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9899100101102
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: recepotogaz

    Opel insignia 0 Km Prins Autogas Montaj Özsoy Mühendislik Lpg

     prins dönüşüm kiti hakkında



    thanks,
    you are fine too
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burhanyalçın

    Merhaba
    2008 model honda civic aracıma lpg taktırmayı düşünüyorum , tavsiyeleriniz nedir?


    Prins ve valf koruma sistemi olan "valve care" ile beraber ,

    www.prins-tr.com bayilerden fiyat alıp size en iyi hizmeti vereni tercih edebilirsiniz,

    probleminiz olursa bana ulaşabilirsiniz,

    saygılarımla,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aticus3

    Ben de dün beşyol oto sanayinde Ömer Usta ya prins sistemini taktırdım. Temiz ve seri işlem ve ilgi için teşekkürler. Bugün kısa kullanımım oldu. Bayrama uzun yola gideceğim. Esas testi o zaman yapmış olacağız. Bakalım prins memnun edek mi


    Sayın Atiscus,

    Prins 'i tercih ettiğiniz için teşekkürler,

    hassasiyetinizi anlayabildim,
    7/24 bana ulaşabilirsiniz 5337149412,

    saygılarımla,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: recepotogaz

    Opel insignia 0 Km Prins Autogas Montaj Özsoy Mühendislik Lpg

     prins dönüşüm kiti hakkında



    Eline sağlık Recep Usta yine kaliteli bir montaja imzanı atmışsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuktaşkesenprins


    quote:

    Orijinalden alıntı: recepotogaz

    Opel insignia 0 Km Prins Autogas Montaj Özsoy Mühendislik Lpg

     prins dönüşüm kiti hakkında



    thanks,
    you are fine too


    Thank Your for thinness




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratezcan


    quote:

    Orijinalden alıntı: recepotogaz

    Opel insignia 0 Km Prins Autogas Montaj Özsoy Mühendislik Lpg

     prins dönüşüm kiti hakkında



    Eline sağlık Recep Usta yine kaliteli bir montaja imzanı atmışsın.



    Teşekürler Abi İnceligin İçin

    ( Paramı Kaybederim Kalitemi Kaybetmem.)

    Kind regards...




  • Sayın Ustalar,
    Prins-VSI montajı yaptığınız, VW-Audi-Skoda grubu, TSI, FSI ve TFSI motorlu araçlar:
    LPG ile çalışırken bazı durumlarda (rölanti veya belli bir devirde) benzine geçiyor mu?
    YOKSA
    Diğer atmosferik-MPI (çok nokta enjeksiyonlu) motorlu araçlarda olduğu gibi sürekli LPG ile mi çalışıyor?
    Selam ve saygılarımla..
    İMZA:
    Kendi halinde bir Prins-VSI kullanıcısı ve hayranı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BRAVEHEART11 -- 23 Ağustos 2011; 9:02:39 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRAVEHEART11

    Sayın Ustalar,
    Prins-VSI montajı yaptığınız, VW-Audi-Skoda grubu, TSI, FSI ve TFSI motorlu araçlar:
    LPG ile çalışırken bazı durumlarda (rölanti veya belli bir devirde) benzine geçiyor mu?
    YOKSA
    Diğer atmosferik-MPI (çok nokta enjeksiyonlu) motorlu araçlarda olduğu gibi sürekli LPG ile mi çalışıyor?
    Selam ve saygılarımla..
    İMZA:
    Kendi halinde bir Prins-VSI kullanıcısı ve hayranı.


    Sayın Braveheart,


    Prins-VSI montajı yaptığınız, VW-Audi-Skoda grubu, TSI, FSI ve TFSI motorlu araçlar:
    LPG ile çalışırken bazı durumlarda (rölanti veya belli bir devirde) benzine geçiyor mu?

    sorusu Prins VSI DI sisteminin nasıl çalıştığını anlamak için güzel bir soru ,

    Prins VSI DI benzine geçiyor demeyelim,benzin ve lpg 'yi beraber kullanıyor diyelim,

    motor ısısnına denk mevcut Prins VSI sistemi gibi benzinde çalışır(36 derece gibi),

    Prins VSI DI ,motor sıcakken rolanti dahil (1000 devir altı )benzin ve lpg'yi beraber kullanır(%15 benzin ve %85 buhar fazında lpg ).
    bu şu demek aracın yakıt ihtiyacı %100 ise ,bunun %15 i benzinden %85 i LPG'den karşılanıyor.yani rölanti de de LPG kullanarak tasarrufunuzu artırıyor,

    Benim bildiğim birtek Prins böyle çalışıyor.

    Diğerleri ise 1000 devir veya civarının altında tamamen benzin ,ve belli yüksek devirlerin üstünde tamamen benzin kullanıyorlar...

    Tabiiki Şehir içi trafikte dur kalk çok olduğu için tasarruf oranları çok düşük kalıyor,

    ancak Prins 'te Ankarada'ki bir tüketicimizin(Passat 1.6 motor kodu BLF) sadece benzin kullandığı zamana göre ,

    Prins VSI DI dönüşümünden sonra,

    lpg ile benzin hesaba katılarak ölçtüğü tasarruf değerleri %33 civarı (benzin'de 420 kr civarı ,lpg+benzinde 280 kr civarı),

    (bazı markalrın yaptığı gibi sadece uzun yolda şu süratle gidersen şu oran olur değil)

    arayıp sorabilirsiniz,Hamdi Bey ( 05337192984),


    benim bildiğim ,FSI atmosforik çalışıyor,

    TSI ve TFSI motorlarda T harfi ,Turbo karşılığı anlamında ,Turbo olanlarda manifoltta eksta basınç var demektir,
    basınç demek ,ekstra güç demektir.

    örnek:
    1.6 fsi 115 HP,1.4 TSI 122 HP ,

    yani turbo düşük hacimli motorda ekstra güç artışı sağlar,

    FSI (direk enjeksiyonlu )olamayan atmosforik motorlarda ,

    yüksek devirler de dahil olmak üzere Prins %100 LPG kullanır,
    diğer bazı sistemler gibi benzin takviyesi yapıp ,düğmede sistem hala lpg'de çalışıyormuş gibi göstererek,

    kullanılan bu benzinin motor ısınana kadar kullanılan benzin olduğunu iddea etmez...


    saygılarımla,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuktaşkesenprins


    quote:

    Orijinalden alıntı: aticus3

    Ben de dün beşyol oto sanayinde Ömer Usta ya prins sistemini taktırdım. Temiz ve seri işlem ve ilgi için teşekkürler. Bugün kısa kullanımım oldu. Bayrama uzun yola gideceğim. Esas testi o zaman yapmış olacağız. Bakalım prins memnun edek mi


    Sayın Atiscus,

    Prins 'i tercih ettiğiniz için teşekkürler,

    hassasiyetinizi anlayabildim,
    7/24 bana ulaşabilirsiniz 5337149412,

    saygılarımla,




    Teşekkürler ufuk bey.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuktaşkesenprins


    quote:

    Orijinalden alıntı: BRAVEHEART11

    Sayın Ustalar,
    Prins-VSI montajı yaptığınız, VW-Audi-Skoda grubu, TSI, FSI ve TFSI motorlu araçlar:
    LPG ile çalışırken bazı durumlarda (rölanti veya belli bir devirde) benzine geçiyor mu?
    YOKSA
    Diğer atmosferik-MPI (çok nokta enjeksiyonlu) motorlu araçlarda olduğu gibi sürekli LPG ile mi çalışıyor?
    Selam ve saygılarımla..
    İMZA:
    Kendi halinde bir Prins-VSI kullanıcısı ve hayranı.


    Sayın Braveheart,


    Prins-VSI montajı yaptığınız, VW-Audi-Skoda grubu, TSI, FSI ve TFSI motorlu araçlar:
    LPG ile çalışırken bazı durumlarda (rölanti veya belli bir devirde) benzine geçiyor mu?

    sorusu Prins VSI DI sisteminin nasıl çalıştığını anlamak için güzel bir soru ,

    Prins VSI DI benzine geçiyor demeyelim,benzin ve lpg 'yi beraber kullanıyor diyelim,

    motor ısısnına denk mevcut Prins VSI sistemi gibi benzinde çalışır(36 derece gibi),

    Prins VSI DI ,motor sıcakken rolanti dahil (1000 devir altı )benzin ve lpg'yi beraber kullanır(%15 benzin ve %85 buhar fazında lpg ).
    bu şu demek aracın yakıt ihtiyacı %100 ise ,bunun %15 i benzinden %85 i LPG'den karşılanıyor.yani rölanti de de LPG kullanarak tasarrufunuzu artırıyor,

    Benim bildiğim birtek Prins böyle çalışıyor.

    Diğerleri ise 1000 devir veya civarının altında tamamen benzin ,ve belli yüksek devirlerin üstünde tamamen benzin kullanıyorlar...

    Tabiiki Şehir içi trafikte dur kalk çok olduğu için tasarruf oranları çok düşük kalıyor,

    ancak Prins 'te Ankarada'ki bir tüketicimizin(Passat 1.6 motor kodu BLF) sadece benzin kullandığı zamana göre ,

    Prins VSI DI dönüşümünden sonra,

    lpg ile benzin hesaba katılarak ölçtüğü tasarruf değerleri %33 civarı (benzin'de 420 kr civarı ,lpg+benzinde 280 kr civarı),

    (bazı markalrın yaptığı gibi sadece uzun yolda şu süratle gidersen şu oran olur değil)

    arayıp sorabilirsiniz,Hamdi Bey ( 05337192984),


    benim bildiğim ,FSI atmosforik çalışıyor,

    TSI ve TFSI motorlarda T harfi ,Turbo karşılığı anlamında ,Turbo olanlarda manifoltta eksta basınç var demektir,
    basınç demek ,ekstra güç demektir.

    örnek:
    1.6 fsi 115 HP,1.4 TSI 122 HP ,

    yani turbo düşük hacimli motorda ekstra güç artışı sağlar,

    FSI (direk enjeksiyonlu )olamayan atmosforik motorlarda ,

    yüksek devirler de dahil olmak üzere Prins %100 LPG kullanır,
    diğer bazı sistemler gibi benzin takviyesi yapıp ,düğmede sistem hala lpg'de çalışıyormuş gibi göstererek,

    kullanılan bu benzinin motor ısınana kadar kullanılan benzin olduğunu iddea etmez...


    saygılarımla,







    ayrıntılı açıklamanız için tebrik ederim ufuk bey.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alperbz -- 24 Ağustos 2011; 1:39:05 >




  • 4 gün önce prins taktırdım. Yukardaki mesajlarımda bahsetmiştim zaten. Dün sızdırmazlık raporu için gittiğim istasyonda şöyle bir durumla karşılaştım:
    Yaklaşık 1,5 saat felan (randevulu gittik sözde) oruç oruç öğle güneşinin altında bekleyip sabrımızı test ettikten sonra ( bu arada eskiden şu araç muayene işi neyse hani şöförler odalarının yaptığı aynı tas aynı hamam bu sefer lpg muayenesinde devam ediyor. muameleciler, ve uyanıklar diyeyim de burada hukuki sorun yaratacak cümleelr kurmayayım daha fazla, ne sıra ne randevuya gerek olmadan özel müşteri bölümüne alınıp 5 dakkada gönderiliyor hiçbirşeyine bakılmadan) benim kaputu açtıran mühendis epey bir süre sistemi bulmak için uğraştı sonunda ben yerini söyleyince ışık tutup gördü ama bu seferde ben bunu bu şekilde kontrol edemem git söktür görünür bir yere taktır demez mi. Kan beynime sıçradı oruçuz diye sabrımıza sığınıp kem küm felan ettik. Sonra daha tecrübeli biri yanaştı bu hondalarda genellikle öyle yapıyorlar arkaya takıyorlar dedi. Benim mühendiste iyide abi ben buradan nasıl kontrol edeceğim dedi böyle olmaz gitsin montajı değiştirtsin felan diye gevelemeye devam ediyor. Ben de adama kafayla uçmamak için kendimi zor tutuyorum
    Sonra dah daha tecrübeli biri yanaştı (Allah tarafından diyorum artık hızır gibi bitti yanımızda.) ne marka bu kit dedi. Prins dedim. Tmama dedi yeni kasa hondalarda genelde o bölgeye takıyorlar , prins ise sorun olmaz dedi. Elinde dedektör vardı al dedi dedektörle kontrol et sızıntı yoksa onayla geç dedi genç mühendise. O da hala tereddütlü aldı dedektörü epey uzun uzun kontrol etti. Onaylamamak için bahane arıyor. Sonra arkaya tankada baktı felan neyseki ikna oldu.
    Bugünde ruhsat işine gittik, yarın ruhsatı alıp muayeneye gidecez, sonra tekrar ruhsat işi var benim iş biraz uzun zira eski ruhsat problemli olduğu için yeni ruhsat çıkarmadan lpg li muayeneye sokamıyacağım ama yeni çıkacak ruhsat lpg işlenmiş olmayacak sanırım. muayeneye gidince bir de ordakiler kıllık çıkarmasın başıma. benim her işim biraz böyle zorlukla olurda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuktaşkesenprins

    quote:

    Orijinalden alıntı: BRAVEHEART11

    Sayın Ustalar,
    Prins-VSI montajı yaptığınız, VW-Audi-Skoda grubu, TSI, FSI ve TFSI motorlu araçlar:
    LPG ile çalışırken bazı durumlarda (rölanti veya belli bir devirde) benzine geçiyor mu?
    YOKSA
    Diğer atmosferik-MPI (çok nokta enjeksiyonlu) motorlu araçlarda olduğu gibi sürekli LPG ile mi çalışıyor?

    Sayın Braveheart,
    Prins VSI DI benzine geçiyor demeyelim,benzin ve lpg 'yi beraber kullanıyor diyelim,

    motor ısısnına denk mevcut Prins VSI sistemi gibi benzinde çalışır(36 derece gibi),

    Prins VSI DI ,motor sıcakken rolanti dahil (1000 devir altı )benzin ve lpg'yi beraber kullanır (%15 benzin ve %85 buhar fazında lpg ).
    yani rölanti de de LPG kullanarak tasarrufunuzu artırıyor,

    Benim bildiğim birtek Prins böyle çalışıyor.
    Diğerleri ise 1000 devir veya civarının altında tamamen benzin ve belli yüksek devirlerin üstünde tamamen benzin kullanıyorlar...


    Sayın Ufuk Bey,
    ÖNCELİKLE cevabınız için teşekkür ederim, ANCAK hala havada kalan bazı noktalar var.

    1- BEN sizin fotoğraflarını paylaştığınız FSI, TSI, TFSI motorlu araçlar için sormuştum. Siz "Prins-VSI DI"nın çalışma şeklini anlattığınıza göre, buradan siz "Prins-VSI DI montajı yapıyorsunuz" anlamı çıkıyor. Yani siz fotoğrafını paylaştığınız araçlarda standart VSI'dan daha farklı bir sistem mi uyguladınız?

    2- Peki Prins-VSI DI ile kastettiğiniz Prins "Direct Liquid Max" sistemi mi? Yani siz bu yeni sistemin montajını yapmaya başladınız mı?

    3- Rölanti ve 1000rpm altında benzin+LPG beraber kullanıyorsa bu devrin üstünde sadece LPG mi kullanıyor.

    4- 5000-6000rpm gibi yüksek devirlerde yine sadece benzin veya benzin+LPG kullanımına geçiyor mu?

    Prins-VSI DI sisteminde (SANIRIM) aracın kendi benzin enjektörlerini kullanılıyor.
    Bu durumda BELKİ yüksek devirlerde benzine geçme veya kullanılan benzin oranının artması gibi bir durum olabilir mi?
    Her Direct Enjeksiyonlu aracın kendi benzin enjektörü Keihin (Made in Japan) DEĞİL sonuçta



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BRAVEHEART11 -- 25 Ağustos 2011; 18:23:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BRAVEHEART11


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuktaşkesenprins

    quote:

    Orijinalden alıntı: BRAVEHEART11

    Sayın Ustalar,
    Prins-VSI montajı yaptığınız, VW-Audi-Skoda grubu, TSI, FSI ve TFSI motorlu araçlar:
    LPG ile çalışırken bazı durumlarda (rölanti veya belli bir devirde) benzine geçiyor mu?
    YOKSA
    Diğer atmosferik-MPI (çok nokta enjeksiyonlu) motorlu araçlarda olduğu gibi sürekli LPG ile mi çalışıyor?

    Sayın Braveheart,
    Prins VSI DI benzine geçiyor demeyelim,benzin ve lpg 'yi beraber kullanıyor diyelim,

    motor ısısnına denk mevcut Prins VSI sistemi gibi benzinde çalışır(36 derece gibi),

    Prins VSI DI ,motor sıcakken rolanti dahil (1000 devir altı )benzin ve lpg'yi beraber kullanır (%15 benzin ve %85 buhar fazında lpg ).
    yani rölanti de de LPG kullanarak tasarrufunuzu artırıyor,

    Benim bildiğim birtek Prins böyle çalışıyor.
    Diğerleri ise 1000 devir veya civarının altında tamamen benzin ve belli yüksek devirlerin üstünde tamamen benzin kullanıyorlar...


    Sayın Ufuk Bey,
    ÖNCELİKLE cevabınız için teşekkür ederim, ANCAK hala havada kalan bazı noktalar var.

    1- BEN sizin fotoğraflarını paylaştığınız FSI, TSI, TFSI motorlu araçlar için sormuştum. Siz "Prins-VSI DI"nın çalışma şeklini anlattığınıza göre, buradan siz "Prins-VSI DI montajı yapıyorsunuz" anlamı çıkıyor. Yani siz fotoğrafını paylaştığınız araçlarda standart VSI'dan daha farklı bir sistem mi uyguladınız?

    2- Peki Prins-VSI DI ile kastettiğiniz Prins "Direct Liquid Max" sistemi mi? Yani siz bu yeni sistemin montajını yapmaya başladınız mı?

    3- Rölanti ve 1000rpm altında benzin+LPG beraber kullanıyorsa bu devrin üstünde sadece LPG mi kullanıyor.

    4- 5000-6000rpm gibi yüksek devirlerde yine sadece benzin veya benzin+LPG kullanımına geçiyor mu?

    Prins-VSI DI sisteminde (SANIRIM) aracın kendi benzin enjektörlerini kullanılıyor.
    Bu durumda BELKİ yüksek devirlerde benzine geçme veya kullanılan benzin oranının artması gibi bir durum olabilir mi?
    Her Direct Enjeksiyonlu aracın kendi benzin enjektörü Keihin (Made in Japan) DEĞİL sonuçta



    Sayın Braveheart,

    1- Evet,doğrudur Prins VSI DI montajları,

    2-Prins VSI -DI "direct Liqui max " ile aynı değildir . Direct liqui max.(sıvı lpg sisteminin ) kısa adı DI değil DL 'dir.

    Prins VSI -DI , lpg enjektörleri(keihin) kullanır ve buhar fazındaki lpg ile benzini beraber kullanır.

    Prins direct liqui max (DL), lpg enjektörü kullanmaz ,aracın kendi benzin enjektörlerinden sıvı lpg verir.
    Araç soğuk çalıştırmada da lpg ile çalışır.
    Reglatör ısınmasına ihtiyacı yoktur ,çünkü LPG'yi buhara çevirmesine gerek yoktur ,LPG'nin direk sıvı halini kullanır.

    3-Prins VSI DI ,rölantide ve tüm devirlerde lpg ve benzini beraber kullanır,
    yeterince benzin kullanmazsanız ,benzin enjektörlerini zarar görmesine neden olabilirsiniz.
    bu yüzden Prins VSI DI ,TSI ,FSI ,TFSI motorlarda %100 LPG kullanmaz(%15 benzin , %85 lpg kullanır ; artı, eksi 1-2 puan değişebilir).

    ben Prins'in yüksek devirlerde ,benzin takviyesi yapmaya ihtiyacı olmadığını anlatabilmek için %100 lpg kullanma kavramını kullanmıştım.
    herhalde bazı bu işi iyi bildiğini iddea eden başka marka distribütörü olan arakadaşlar bu söylemi beyenip ,

    FSI ,TSI larda %100 lpg kullandıklarını kullandıklarını söylediler,bu da pekçok tüketicinin kafasını karıştırmıştır eminim,
    bence böyle bir strateji makro hata olur.Hele hele bu ayarı kendi kafasına göre yaparsa.(milyonlarca Arge yatırımı yaptığı söylenen üreticisine rağmen)

    her zaman en doğru olanı yapmaya çalışan Prins ve ekibi bu motorlarda gerekli test ve ayarları yapmıştır.Ve programları hazır olan bu kitler FSI,TSI araçlara takılır.yani Prins ustaları dahi bu programlarda oynama yapamaz !


    Şu nokta net anlaşılmalıdır ki ,

    Prins VSI 1 , (FSI ,TSI ... olmayan motorlara şimdiye kadar montajı yapılan sistemimiz),
    ve yeni olan Prins VSI 2, %100 lpg kullanır... sadece reglatör ısınana ve kontak açıp kapatmalarda kısa bir süre kadar benzin kullanır.Yüksek devirlerde lpg sistemi yetersiz kaldığında benzin takviyesi yapmaz ,çünkü yeterli lpg 'yi verebilir,tasarrufunuza katkı sağlar.

    Prins VSI DI : TSI ,FSI ,TFSI motorlarda %100 LPG kullanmaz (%15 benzin , %85 lpg kullanır ; artı, eksi 1-2 puan değişebilir)( tekrarlamam farklarının yan yana kıyaslanabilmesi için)

    Prins direct liqui max (DL) , lpg enjektörü kullanmaz ,motorun kendi benzin enjektörlerinden sıvı lpg verir.benzin kullanmaya ihtiyacı yoktur ,soğuk çalışmada da lpg ile çalışabilir.tüketici istediği süre lpg ile devam edebilir .isterse benzine geçebilir.


    4-Prins VSI DI ,5000-6000 devirde de benzin enjektörlerini yeterince soğutabilmek için benzin ve LPG'yi beraber kullanır.

    Prins VSI DI aracın kendi benzin enjektörünü kullanmıyor ama açılma miktarını yönetiyor,
    Yüksek devirlerde tamamen benine geçme Prins VSI DI 'da sözkonusu değil.

    ancak sıvı lpg sistemi olan Prins Direct Lİqui max (DL), benzin enjektörlerini kullanıyor.

    Dönüşüm için ,Direk enjeksiyonlu aracın benzin enjektörünün illa keihin olmasına gerek yok ,bunlar ARGE'de çözülüyor...

    Saygılarımla,



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ufuktaşkesenprins -- 26 Ağustos 2011; 2:38:56 >




  • quote:

    2-Prins VSI -DI "direct Liqui max " ile aynı değildir . Direct liqui max.(sıvı lpg sisteminin ) kısa adı DI değil DL 'dir.
    Prins VSI -DI , lpg enjektörleri(keihin) kullanır ve buhar fazındaki lpg ile benzini beraber kullanır.

    3-Prins VSI DI ,rölantide ve tüm devirlerde lpg ve benzini beraber kullanır,
    yeterince benzin kullanmazsanız ,benzin enjektörlerini zarar görmesine neden olabilirsiniz.
    bu yüzden Prins VSI DI ,TSI ,FSI ,TFSI motorlarda %100 LPG kullanmaz
    (%15 benzin , %85 lpg kullanır ; artı, eksi 1-2 puan değişebilir).

    Sayın Ufukbey,
    Şimdi çok daha açık ve anlaşılır oldu. Teşekkürler.
    SON bir soru Prins DI, DİZEL motorlara da uygulanabiliyor mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuktaşkesenprins


    quote:

    Orijinalden alıntı: BRAVEHEART11


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuktaşkesenprins

    quote:

    Orijinalden alıntı: BRAVEHEART11

    Sayın Ustalar,
    Prins-VSI montajı yaptığınız, VW-Audi-Skoda grubu, TSI, FSI ve TFSI motorlu araçlar:
    LPG ile çalışırken bazı durumlarda (rölanti veya belli bir devirde) benzine geçiyor mu?
    YOKSA
    Diğer atmosferik-MPI (çok nokta enjeksiyonlu) motorlu araçlarda olduğu gibi sürekli LPG ile mi çalışıyor?

    Sayın Braveheart,
    Prins VSI DI benzine geçiyor demeyelim,benzin ve lpg 'yi beraber kullanıyor diyelim,

    motor ısısnına denk mevcut Prins VSI sistemi gibi benzinde çalışır(36 derece gibi),

    Prins VSI DI ,motor sıcakken rolanti dahil (1000 devir altı )benzin ve lpg'yi beraber kullanır (%15 benzin ve %85 buhar fazında lpg ).
    yani rölanti de de LPG kullanarak tasarrufunuzu artırıyor,

    Benim bildiğim birtek Prins böyle çalışıyor.
    Diğerleri ise 1000 devir veya civarının altında tamamen benzin ve belli yüksek devirlerin üstünde tamamen benzin kullanıyorlar...


    Sayın Ufuk Bey,
    ÖNCELİKLE cevabınız için teşekkür ederim, ANCAK hala havada kalan bazı noktalar var.

    1- BEN sizin fotoğraflarını paylaştığınız FSI, TSI, TFSI motorlu araçlar için sormuştum. Siz "Prins-VSI DI"nın çalışma şeklini anlattığınıza göre, buradan siz "Prins-VSI DI montajı yapıyorsunuz" anlamı çıkıyor. Yani siz fotoğrafını paylaştığınız araçlarda standart VSI'dan daha farklı bir sistem mi uyguladınız?

    2- Peki Prins-VSI DI ile kastettiğiniz Prins "Direct Liquid Max" sistemi mi? Yani siz bu yeni sistemin montajını yapmaya başladınız mı?

    3- Rölanti ve 1000rpm altında benzin+LPG beraber kullanıyorsa bu devrin üstünde sadece LPG mi kullanıyor.

    4- 5000-6000rpm gibi yüksek devirlerde yine sadece benzin veya benzin+LPG kullanımına geçiyor mu?

    Prins-VSI DI sisteminde (SANIRIM) aracın kendi benzin enjektörlerini kullanılıyor.
    Bu durumda BELKİ yüksek devirlerde benzine geçme veya kullanılan benzin oranının artması gibi bir durum olabilir mi?
    Her Direct Enjeksiyonlu aracın kendi benzin enjektörü Keihin (Made in Japan) DEĞİL sonuçta



    Sayın Braveheart,

    1- Evet,doğrudur Prins VSI DI montajları,

    2-Prins VSI -DI "direct Liqui max " ile aynı değildir . Direct liqui max.(sıvı lpg sisteminin ) kısa adı DI değil DL 'dir.

    Prins VSI -DI , lpg enjektörleri(keihin) kullanır ve buhar fazındaki lpg ile benzini beraber kullanır.

    Prins direct liqui max (DL), lpg enjektörü kullanmaz ,aracın kendi benzin enjektörlerinden sıvı lpg verir.
    Araç soğuk çalıştırmada da lpg ile çalışır.
    Reglatör ısınmasına ihtiyacı yoktur ,çünkü LPG'yi buhara çevirmesine gerek yoktur ,LPG'nin direk sıvı halini kullanır.

    3-Prins VSI DI ,rölantide ve tüm devirlerde lpg ve benzini beraber kullanır,
    yeterince benzin kullanmazsanız ,benzin enjektörlerini zarar görmesine neden olabilirsiniz.
    bu yüzden Prins VSI DI ,TSI ,FSI ,TFSI motorlarda %100 LPG kullanmaz(%15 benzin , %85 lpg kullanır ; artı, eksi 1-2 puan değişebilir).

    ben Prins'in yüksek devirlerde ,benzin takviyesi yapmaya ihtiyacı olmadığını anlatabilmek için %100 lpg kullanma kavramını kullanmıştım.
    herhalde bazı bu işi iyi bildiğini iddea eden başka marka distribütörü olan arakadaşlar bu söylemi beyenip ,

    FSI ,TSI larda %100 lpg kullandıklarını kullandıklarını söylediler,bu da pekçok tüketicinin kafasını karıştırmıştır eminim,
    bence böyle bir strateji makro hata olur.Hele hele bu ayarı kendi kafasına göre yaparsa.(milyonlarca Arge yatırımı yaptığı söylenen üreticisine rağmen)

    her zaman en doğru olanı yapmaya çalışan Prins ve ekibi bu motorlarda gerekli test ve ayarları yapmıştır.Ve programları hazır olan bu kitler FSI,TSI araçlara takılır.yani Prins ustaları dahi bu programlarda oynama yapamaz !


    Şu nokta net anlaşılmalıdır ki ,

    Prins VSI 1 , (FSI ,TSI ... olmayan motorlara şimdiye kadar montajı yapılan sistemimiz),
    ve yeni olan Prins VSI 2, %100 lpg kullanır... sadece reglatör ısınana ve kontak açıp kapatmalarda kısa bir süre kadar benzin kullanır.Yüksek devirlerde lpg sistemi yetersiz kaldığında benzin takviyesi yapmaz ,çünkü yeterli lpg 'yi verebilir,tasarrufunuza katkı sağlar.

    Prins VSI DI : TSI ,FSI ,TFSI motorlarda %100 LPG kullanmaz (%15 benzin , %85 lpg kullanır ; artı, eksi 1-2 puan değişebilir)( tekrarlamam farklarının yan yana kıyaslanabilmesi için)

    Prins direct liqui max (DL) , lpg enjektörü kullanmaz ,motorun kendi benzin enjektörlerinden sıvı lpg verir.benzin kullanmaya ihtiyacı yoktur ,soğuk çalışmada da lpg ile çalışabilir.tüketici istediği süre lpg ile devam edebilir .isterse benzine geçebilir.


    4-Prins VSI DI ,5000-6000 devirde de benzin enjektörlerini yeterince soğutabilmek için benzin ve LPG'yi beraber kullanır.

    Prins VSI DI aracın kendi benzin enjektörünü kullanmıyor ama açılma miktarını yönetiyor,
    Yüksek devirlerde tamamen benine geçme Prins VSI DI 'da sözkonusu değil.

    ancak sıvı lpg sistemi olan Prins Direct Lİqui max (DL), benzin enjektörlerini kullanıyor.

    Dönüşüm için ,Direk enjeksiyonlu aracın benzin enjektörünün illa keihin olmasına gerek yok ,bunlar ARGE'de çözülüyor...

    Saygılarımla,






    Sayın ufuktaşkesenprins;az önce aracıma(vw tiguan 1.4 TSİ) prins taktırmak için Afyon bayisine telefon ettim,onlar tsi motorda ancak %10 tasaruf yapılıyor değmez dediler.bende vaz geçtim gibi.Gerçekten tasarruf oranı hangisi,TSİ ye lpg sorunsuz oluyor mu? bilgi verebilir misiniz




  • o kadar çok sistem varki prins silvirline, prins vsi, prins vsi di hnagisini kullanıcaz şaşırdım..
  • Acıklamalar Web Sayfamızda Vardır Ürünlerimizde Resimlerler ve Fiyatlar Acıklamaları Eklenmişdir. (www.lpgotogaz34.com)
  • recep ustam zaten sana bayramdan sonra gelip benim vectraya takıcam lpg kitini benim yiğende audi 1.8tfsi var onuda konuşalım uygun olursa onuda şu di sistemden yaparız..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oblomov03


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuktaşkesenprins


    quote:

    Orijinalden alıntı: BRAVEHEART11


    quote:

    Orijinalden alıntı: ufuktaşkesenprins

    quote:

    Orijinalden alıntı: BRAVEHEART11

    Sayın Ustalar,
    Prins-VSI montajı yaptığınız, VW-Audi-Skoda grubu, TSI, FSI ve TFSI motorlu araçlar:
    LPG ile çalışırken bazı durumlarda (rölanti veya belli bir devirde) benzine geçiyor mu?
    YOKSA
    Diğer atmosferik-MPI (çok nokta enjeksiyonlu) motorlu araçlarda olduğu gibi sürekli LPG ile mi çalışıyor?

    Sayın Braveheart,
    Prins VSI DI benzine geçiyor demeyelim,benzin ve lpg 'yi beraber kullanıyor diyelim,

    motor ısısnına denk mevcut Prins VSI sistemi gibi benzinde çalışır(36 derece gibi),

    Prins VSI DI ,motor sıcakken rolanti dahil (1000 devir altı )benzin ve lpg'yi beraber kullanır (%15 benzin ve %85 buhar fazında lpg ).
    yani rölanti de de LPG kullanarak tasarrufunuzu artırıyor,

    Benim bildiğim birtek Prins böyle çalışıyor.
    Diğerleri ise 1000 devir veya civarının altında tamamen benzin ve belli yüksek devirlerin üstünde tamamen benzin kullanıyorlar...


    Sayın Ufuk Bey,
    ÖNCELİKLE cevabınız için teşekkür ederim, ANCAK hala havada kalan bazı noktalar var.

    1- BEN sizin fotoğraflarını paylaştığınız FSI, TSI, TFSI motorlu araçlar için sormuştum. Siz "Prins-VSI DI"nın çalışma şeklini anlattığınıza göre, buradan siz "Prins-VSI DI montajı yapıyorsunuz" anlamı çıkıyor. Yani siz fotoğrafını paylaştığınız araçlarda standart VSI'dan daha farklı bir sistem mi uyguladınız?

    2- Peki Prins-VSI DI ile kastettiğiniz Prins "Direct Liquid Max" sistemi mi? Yani siz bu yeni sistemin montajını yapmaya başladınız mı?

    3- Rölanti ve 1000rpm altında benzin+LPG beraber kullanıyorsa bu devrin üstünde sadece LPG mi kullanıyor.

    4- 5000-6000rpm gibi yüksek devirlerde yine sadece benzin veya benzin+LPG kullanımına geçiyor mu?

    Prins-VSI DI sisteminde (SANIRIM) aracın kendi benzin enjektörlerini kullanılıyor.
    Bu durumda BELKİ yüksek devirlerde benzine geçme veya kullanılan benzin oranının artması gibi bir durum olabilir mi?
    Her Direct Enjeksiyonlu aracın kendi benzin enjektörü Keihin (Made in Japan) DEĞİL sonuçta



    Sayın Braveheart,

    1- Evet,doğrudur Prins VSI DI montajları,

    2-Prins VSI -DI "direct Liqui max " ile aynı değildir . Direct liqui max.(sıvı lpg sisteminin ) kısa adı DI değil DL 'dir.

    Prins VSI -DI , lpg enjektörleri(keihin) kullanır ve buhar fazındaki lpg ile benzini beraber kullanır.

    Prins direct liqui max (DL), lpg enjektörü kullanmaz ,aracın kendi benzin enjektörlerinden sıvı lpg verir.
    Araç soğuk çalıştırmada da lpg ile çalışır.
    Reglatör ısınmasına ihtiyacı yoktur ,çünkü LPG'yi buhara çevirmesine gerek yoktur ,LPG'nin direk sıvı halini kullanır.

    3-Prins VSI DI ,rölantide ve tüm devirlerde lpg ve benzini beraber kullanır,
    yeterince benzin kullanmazsanız ,benzin enjektörlerini zarar görmesine neden olabilirsiniz.
    bu yüzden Prins VSI DI ,TSI ,FSI ,TFSI motorlarda %100 LPG kullanmaz(%15 benzin , %85 lpg kullanır ; artı, eksi 1-2 puan değişebilir).

    ben Prins'in yüksek devirlerde ,benzin takviyesi yapmaya ihtiyacı olmadığını anlatabilmek için %100 lpg kullanma kavramını kullanmıştım.
    herhalde bazı bu işi iyi bildiğini iddea eden başka marka distribütörü olan arakadaşlar bu söylemi beyenip ,

    FSI ,TSI larda %100 lpg kullandıklarını kullandıklarını söylediler,bu da pekçok tüketicinin kafasını karıştırmıştır eminim,
    bence böyle bir strateji makro hata olur.Hele hele bu ayarı kendi kafasına göre yaparsa.(milyonlarca Arge yatırımı yaptığı söylenen üreticisine rağmen)

    her zaman en doğru olanı yapmaya çalışan Prins ve ekibi bu motorlarda gerekli test ve ayarları yapmıştır.Ve programları hazır olan bu kitler FSI,TSI araçlara takılır.yani Prins ustaları dahi bu programlarda oynama yapamaz !


    Şu nokta net anlaşılmalıdır ki ,

    Prins VSI 1 , (FSI ,TSI ... olmayan motorlara şimdiye kadar montajı yapılan sistemimiz),
    ve yeni olan Prins VSI 2, %100 lpg kullanır... sadece reglatör ısınana ve kontak açıp kapatmalarda kısa bir süre kadar benzin kullanır.Yüksek devirlerde lpg sistemi yetersiz kaldığında benzin takviyesi yapmaz ,çünkü yeterli lpg 'yi verebilir,tasarrufunuza katkı sağlar.

    Prins VSI DI : TSI ,FSI ,TFSI motorlarda %100 LPG kullanmaz (%15 benzin , %85 lpg kullanır ; artı, eksi 1-2 puan değişebilir)( tekrarlamam farklarının yan yana kıyaslanabilmesi için)

    Prins direct liqui max (DL) , lpg enjektörü kullanmaz ,motorun kendi benzin enjektörlerinden sıvı lpg verir.benzin kullanmaya ihtiyacı yoktur ,soğuk çalışmada da lpg ile çalışabilir.tüketici istediği süre lpg ile devam edebilir .isterse benzine geçebilir.


    4-Prins VSI DI ,5000-6000 devirde de benzin enjektörlerini yeterince soğutabilmek için benzin ve LPG'yi beraber kullanır.

    Prins VSI DI aracın kendi benzin enjektörünü kullanmıyor ama açılma miktarını yönetiyor,
    Yüksek devirlerde tamamen benine geçme Prins VSI DI 'da sözkonusu değil.

    ancak sıvı lpg sistemi olan Prins Direct Lİqui max (DL), benzin enjektörlerini kullanıyor.

    Dönüşüm için ,Direk enjeksiyonlu aracın benzin enjektörünün illa keihin olmasına gerek yok ,bunlar ARGE'de çözülüyor...

    Saygılarımla,






    Sayın ufuktaşkesenprins;az önce aracıma(vw tiguan 1.4 TSİ) prins taktırmak için Afyon bayisine telefon ettim,onlar tsi motorda ancak %10 tasaruf yapılıyor değmez dediler.bende vaz geçtim gibi.Gerçekten tasarruf oranı hangisi,TSİ ye lpg sorunsuz oluyor mu? bilgi verebilir misiniz


    Sayın Oblomov,

    Bidiğiniz gibi LPG dönüşümü yapan bayiler pek çok marka ,italyan ,polonya ,yerli ,kore menşeili kitler kullanmaktadırlar.Bu %10 bu kitlerde ise doğru olabilir,
    ancak Prins'te bu farklı ,ben de bu farkı izah etmeye çalışıyorum.Prins haricindeki kitlerde tasarruf'un %10 da kalması rölanti ve yüksek devirlerde tamamen benzin kullanmalarından.
    Prins ise her zaman,rölanti ve yüksek devirlerde LPG benzini beraber kullanıyor.

    Bence Gerçek tasarruf oranı bir kit'in yazılım satratejisi ve teknolojisine bağlıdır.
    Tabiiki lpg ve benzin fiyatlarına da...

    FSI ve TSI motorlara Prins sorunsuz oluyor ,ben hergün kullanıyorum(audi 3.2 FSI )
    Kullanan tüketiciler var ,birtanesini yukarda paylaşmıştım,daha fazlasını da paylaşabilirim,

    Saygılarımla,




  • Hergün Kullandığım FSI Araç

     prins dönüşüm kiti hakkında
  • 
Sayfa: önceki 9899100101102
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.