Şimdi Ara

Skoda Bayi ilgisizliği (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
79
Cevap
1
Favori
1.662
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: El Shaarawy AC Milan

    Yakında seat bayi ilgisizliği diye konu açılır

    Açıyım mı ben ?
  • Anlaşılan herkes ilgiyi bayilerde arıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M@ritime

    Bana CSB gibi geldi.

    Gerçek bir olay anlatır gibi anlatmamışsız,sanki karalama kanpanyası gibi.

    Sus kardeşim sus
    arkadaşın skoda düşmanı olmadığını biliyoruz
    neden yalan söyleyip konu açsın
    Zaten bu forum dertleşmek tecrübe paylaşmak için var
    Sen hala lafını doğrultmaya çalışıyon

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence bu durum doyuma ulaşmayla ilgili gibi. Satacakları kadarını sattıktan sonra gelen müşteriye "zictiret" gözüyle bakılmasından başka bir şey değil. Bana göre kendilerine saygısızlık ve yaptıkları mesleğe ihanettir bu.
  • Aynı olay bana da oldu. Ama bunları markaya bağlamamak gerekli. İstanbul'daki Hyundai bayisi el üstünde tutarken Antalya'daki bayi ilgilenmedi bile. İnternetteki fiyatlarımız geçerlidir dedi, fiyat söyleme tenezzülünde bile bulunmadı. Antalya'da gittiğim Ford ve Volkswagen bayileri de isteksizdi. Ellerinde araba kalmamıştı ve tok satıcıydılar. Fakat İstanbul'daki Ford baya ilgilendi. Antalya'daki Opel ilgisiyle ve güler yüzüyle karşılarken, İstanbul'daki Opel baskı ve dayatma ile bir şey kabul ettirmek istercesine anlatıyordu. Skoda konusunda ise ilk gittiğim bayiye Fabia sordum. Adam sanki her kelimeye vergi verir gibi havaya ve etrafa bakarak ilgisizce konuştu. İndirim yapabilir misiniz diyorum, ya işte yeni araba 1000 TL belki olur belki olmaz. İkinci gidişimde test sürüşüne gittim. Test ettik ve başka kişiyle pazarlık için konuştum. Baya ilgilendi fakat bir iki gün düşünme payı istedim. Style paket, cam tavana karar verdim ve ertesi gün kaporayla gittim. Fakat o satış temsilcisi yoktu. Başkası karşıladı. İlgilenmenize gerek yok, arabayı kardeşime gösterip, kapora bırakacağım dedim. İlgilenen kişi arkada yemek yiyen bayana dün x bey ilgilenmiş, onun müşterisi, kapora vereceklermiş dedi. Yemekten kalktığı için trip attı. Acele etmeyin, ben beklerim dedim. Yok dedi sadece. Oturdu neydi yani ne alacaktınız dedi. Ya sabır çektim çünkü anladım. Araba alacaktık dedim Style paket der demez, Ya bilmem ne hanım söylemedi mi Style paket siparişi almayın diye falan başladı söylenmeye. Dün x beyle konuştuk dedim. Kapora bırakmaya geldik hatta. Ben kalkmaya niyetlendim girdiğimizde ilgilenen kişi x beyi ara bir sor bakalım falan dedi ama anladı bozulduğumu. Aradı, sordu. Bu gün zaten pazar kapora alamam muhasebe kapalı dedi. Yarın gelirsiniz x beye kaporayı verirsiniz dedi. Direk kalktım İyi günler dedim çıktım. Ama hata bende, ilk yanlışlarından sonra gitmeyecektim. Pazartesi oldu, Avek'e gönderdim kardeşimi. Şu fiyata cam tavan verirlerse bırak kaporayı dedim. Arkadaşıyla gitmişler. Volkswagen bölümündekiler hiç ilgilenmemiş ama Skoda bölümündeki arkadaş çok iyi ilgilenmiş. Test sürüşü yaptırmış. Muhabbet bile etmişler. Hatta DSG olsun olmasın diye kafam karışmıştı bir ara. Önce DSG dedik sonra tekrar düz vitese çevirmemde bile çok ilgilendi. Siz kapora bırakan kişinin ağabeyi misiniz, buyurun gelin, çayımızı için siz de test edin vs dedi. Bu bile insana güzel karşılama sunuyor. Akşam doğru diğer Skoda bayisindeki x bey aradı. Bu gün kapora bırakmaya gelecek misiniz dedi. Gelmeyeceğim dedim. Avek'ten alıp, kaporayı verdim. Sebebi ise dün geldiğimde bayanın yanlış tavrıdır. Ben sadece kapora bırakmaya geldim, ilgilenmesini bile istemedim dedim. X bey de herkes kendi satışından sorumludur vs. derken. Ben kaporamı verdim, siz olsaydınız keşke, sizden alırdım. Ama bunun tek sorumlusu o bayandır. Teşekkürler dedim, kapattım. Şimdi ben bu olayları markalara yıkamam. O sebeple siz de markaya yıkmayın, bayileri sorumlu tutun ve şikayetinizi ona göre yapın.

    Not: Kötü olay yaşadıklarımın ismini karalama yapıyor diye algılanmaması için vermedim.




  • erkmenson kullanıcısına yanıt
    Hepmi size denk geliyor bu olaylar ya
    Daha yeni dogus oto esenyurt skodaya gittim adamlar 10 numara ilgilendi ya
    Altur ayni sekilde avek ayni sekilde
    Hayret ettim ya

    Bu arada octavia corolladan iyi araba hemde baya iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***@rmour***

    Aynı olay bana da oldu. Ama bunları markaya bağlamamak gerekli. İstanbul'daki Hyundai bayisi el üstünde tutarken Antalya'daki bayi ilgilenmedi bile. İnternetteki fiyatlarımız geçerlidir dedi, fiyat söyleme tenezzülünde bile bulunmadı. Antalya'da gittiğim Ford ve Volkswagen bayileri de isteksizdi. Ellerinde araba kalmamıştı ve tok satıcıydılar. Fakat İstanbul'daki Ford baya ilgilendi. Antalya'daki Opel ilgisiyle ve güler yüzüyle karşılarken, İstanbul'daki Opel baskı ve dayatma ile bir şey kabul ettirmek istercesine anlatıyordu. Skoda konusunda ise ilk gittiğim bayiye Fabia sordum. Adam sanki her kelimeye vergi verir gibi havaya ve etrafa bakarak ilgisizce konuştu. İndirim yapabilir misiniz diyorum, ya işte yeni araba 1000 TL belki olur belki olmaz. İkinci gidişimde test sürüşüne gittim. Test ettik ve başka kişiyle pazarlık için konuştum. Baya ilgilendi fakat bir iki gün düşünme payı istedim. Style paket, cam tavana karar verdim ve ertesi gün kaporayla gittim. Fakat o satış temsilcisi yoktu. Başkası karşıladı. İlgilenmenize gerek yok, arabayı kardeşime gösterip, kapora bırakacağım dedim. İlgilenen kişi arkada yemek yiyen bayana dün x bey ilgilenmiş, onun müşterisi, kapora vereceklermiş dedi. Yemekten kalktığı için trip attı. Acele etmeyin, ben beklerim dedim. Yok dedi sadece. Oturdu neydi yani ne alacaktınız dedi. Ya sabır çektim çünkü anladım. Araba alacaktık dedim Style paket der demez, Ya bilmem ne hanım söylemedi mi Style paket siparişi almayın diye falan başladı söylenmeye. Dün x beyle konuştuk dedim. Kapora bırakmaya geldik hatta. Ben kalkmaya niyetlendim girdiğimizde ilgilenen kişi x beyi ara bir sor bakalım falan dedi ama anladı bozulduğumu. Aradı, sordu. Bu gün zaten pazar kapora alamam muhasebe kapalı dedi. Yarın gelirsiniz x beye kaporayı verirsiniz dedi. Direk kalktım İyi günler dedim çıktım. Ama hata bende, ilk yanlışlarından sonra gitmeyecektim. Pazartesi oldu, Avek'e gönderdim kardeşimi. Şu fiyata cam tavan verirlerse bırak kaporayı dedim. Arkadaşıyla gitmişler. Volkswagen bölümündekiler hiç ilgilenmemiş ama Skoda bölümündeki arkadaş çok iyi ilgilenmiş. Test sürüşü yaptırmış. Muhabbet bile etmişler. Hatta DSG olsun olmasın diye kafam karışmıştı bir ara. Önce DSG dedik sonra tekrar düz vitese çevirmemde bile çok ilgilendi. Siz kapora bırakan kişinin ağabeyi misiniz, buyurun gelin, çayımızı için siz de test edin vs dedi. Bu bile insana güzel karşılama sunuyor. Akşam doğru diğer Skoda bayisindeki x bey aradı. Bu gün kapora bırakmaya gelecek misiniz dedi. Gelmeyeceğim dedim. Avek'ten alıp, kaporayı verdim. Sebebi ise dün geldiğimde bayanın yanlış tavrıdır. Ben sadece kapora bırakmaya geldim, ilgilenmesini bile istemedim dedim. X bey de herkes kendi satışından sorumludur vs. derken. Ben kaporamı verdim, siz olsaydınız keşke, sizden alırdım. Ama bunun tek sorumlusu o bayandır. Teşekkürler dedim, kapattım. Şimdi ben bu olayları markalara yıkamam. O sebeple siz de markaya yıkmayın, bayileri sorumlu tutun ve şikayetinizi ona göre yapın.

    Not: Kötü olay yaşadıklarımın ismini karalama yapıyor diye algılanmaması için vermedim.

    Katılıyorum sana. Markanın pek ilgisi yok, keşke bayi adı verseydim daha özelleştirmiş olurdum ancak bulunduğum şehir ve konumum gereği bunu yapamam.

    @cihanair arkadaşım valla neden bilmiyorum ama öyle oluyor nedense :) prestijli bi arabayla gittik, yanımızda bayanlar da vardı, gerçekten alıcı tipimiz de var neden böyle oluyor anlamadım :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • otomobil satışlar 2015te %50 arttı

    http://www.haberci53.com/otomobil/otomobil-satislarinda-ilk-3-ayda-50-artis-h18468.html

    bu yüzden ilgi falan beklemeyin. yakında adam seçerler araba satmak için benden söylemesi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson


    quote:

    Orijinalden alıntı: M@ritime


    quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson


    quote:

    Orijinalden alıntı: M@ritime

    Bana CSB gibi geldi.

    Gerçek bir olay anlatır gibi anlatmamışsız,sanki karalama kanpanyası gibi.

    https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/3184648/skoda-servisleri-bilgisiz-ve-saygisiz
    https://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/3023037/skoda-servis-personel-ilgisizligi

    sadece öylesine şikayet ar a baktım müşteri temsilcilerinden memnun değil. Arkadaşım octavia yı önerdiğim 10 tane konu bulurum sana buraya kapak olur !!!

    Ben sizin önermeniz yada başka insanların şikayetlerinden bahsetmedim,

    Siz kendi olayınızı kestirip atmışsınız,gerçek bir olay yaşayan gibi değilsiniz.

    "İçeri girdim haziran da gelicek dediler araba güzeldi bastık gittik gibi anlatım olmaz"



    neden edebiyat kirliliği yapayım, kısa ve öz anlattım. Ayrıca ben aracı kötülemiyorum ki trolleyim , bayi gıcık. 2 tane satıcı kadın var, donuk suratlar, hiç bir dialog geçmedi aramızda... konuşmuyorlar.

    Bayi ismi de verin hocam bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Hepmi size denk geliyor bu olaylar ya
    Daha yeni dogus oto esenyurt skodaya gittim adamlar 10 numara ilgilendi ya
    Altur ayni sekilde avek ayni sekilde
    Hayret ettim ya

    Bu arada octavia corolladan iyi araba hemde baya iyi

    +1 Esenyurt doğustan daha memnun olmadan çıkan görmedim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Önce terbiyeni takın

    2.si ise adam hiçbirşekilde olayı anlatmamış,yazsın doğru dürüst o zaman.

    Maden burası bir forum,yarım yamalak bilgi paylaşılmaz.

    Son 1 haftada o kadar gereksiz doğuş oto nun müşteri memnuniyeti konusu açıldıki gına geldi.

    Düzgün birşekilde anlatılmadığı sürece,saçma sapan konu açmamak gerekiyor.

    Seviyeyi düşürmekten başka birşey değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • herkes showroom lardan şikayetçi bu günlerde.
  • satış temsilcisi, menfaati yoksa yaralı parmağa işemez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkmenson

    Yeni araç alacaklara forumda ve reel hayatta Octavia öneriyordum. Ancak bugünden sonra önermiyorum. Ve bugün bir araç almaktan vazgeçtik. Durumu Skoda müşteri hizmetlerine de bildireceğim.
    Bugün bi arkadaşımı corolla alacakken octavia almaya ikna ettim teoride ve araç bakmaya gittik. Yine her zamanki donuk suratlar, ne bir hoşgeldin , ne başka birşey, ne test aracı, ne bir bilgi verme, hiç oralı olmadılar. Heralde araç satmaya niyetiniz yok, elinizde de araç yok heralde, hiç satacak gibi durmuyorsunuz dedim : '' araçlarımız haziranda gelecek '' dedi üstüne de gene birşey demedi. çıkarken de uğurlamadılar, tek kelime yok.
    İnanın çok üzüldüm, octavia gibi bir araç benim gözümde yeni corolla'dan bir gömlek üstünken durumun bu hale gelmesine üzüldüm.

    Alacaksan japon alacaksın. Çünkü japonlar çok saygılı insanlar oluyorlar. Selam verirken bile karşındakinin önünde eğiliyorlar. Bayide satan adamda bu zihniyeti temsil ettiği için öyle egitiliyor. Bir japon firmasının yetkili satıcısını Türkiye merkezine şikayet ederseniz. işten bile atılabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Çok yakın bir durumu bugün Ford bayisinde (ümraniye-nuray) yaşadım.

    Burada uzun uzun yazıp canımı tekrar sıkmak istemiyorum. Kisaca söyleyim, hayatımın en saçma ve ilgisiz bayi deneyimini yaşadım. Yemin ederim gittiğime pişman oldum.

    Ben bayi sahibi olsam, danışmanların sacma sapan triplerinin 10'da 1'ine bile şahit olsam anında kapı dışarı ederim, kovarim işten.

    Eğer bütün Ford bayileri boyle ise Ford'un binek pazarındaki kaybının sebebi net şekilde bellidir. Bu adamlar ne Mondeo'yu satabilir, ne de başka birşeyi.

    Çıkarken danışmadan bayinin satış müdürünün de iletişim bilgilerini aldım, adama bir güzel döşeneceğim mail ile.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bunun ne skodayla , ne toyotoyla ne opelle nede başka bir markayla alakası var.. bu tamamen bizimle alakalı.. Toplumumuzla alakalı.. gitgide yozlaşan toplum, anlık çıkarlar dışında umursamayan bir toplum.. Elinde gücü olan bunu sonuna kadar kullanıp sömürmenin peşinde ve gerisi umrunda değil..

    bayilerde olan durumda böyle.. araba ayırtacağım zaman seat bayilerinin hepsini aradım, doğuş maslakla bile görüştüm. . bunun dışında reno bayisine , nissan bayisinede uğradım.. gezdiğim 5-6 bayiden sadece seat kayadibi ve doğuş maslak centerdaki ( sadece telefonda görüştüm 3 defa bana geri dönüş yaptılar, bütün fiyatları sıkılmadan anlattılar telefonda, aracın ne zaman gelebilceğini, dezavantajlarına kadar ) arkadaşlar ellerinde araç olmamasına rağmen gerçekten yardımcılardı..

    Toplum olarak öyle bir durumdayız ki işimize gelmeyen bize kar getirmeyecek hiçbirşeyi umursamaz olduk.. Asıl sebebi budur..




  • Aynı şey benim başıma Tekirdağ Skoda bayiisinde geldi. İki genç gittik skoda ya, kimse yanımıza bile gelmedi. Baktık araçlara çıktık.
  • Bu durum can sıkıcı, ama ben bu durumun bayiden bayiye değiştiğini düşünüyorum, misal bizim burdaki skoda bayisine bir gidiyorsun sonra yakandan düşmüyorlar, sürekli ara ara ara...
  • Her konuda markalar kötüleniyor ama sorun markada değil. Sorun bizim insanımızın karakterinde. Elemanın satacak aracı yok, yani gelen müşteriden menfaati yok. Şeyine sallamıyor bundan dolayı. Bu tamamen karakter meselesi.
  • Bana da haziran'da gelecek dediler.Test sürüşü yaptım ancak 53 bin kusur tl lik fabiadan 100 tl bile inmediler.50 ye de inseydi almazdım zaten.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.