Şimdi Ara

Yeni Mazda 3 Sedan Testi (Otopark.com) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
232
Cevap
1
Favori
6.685
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ***Leopard*** kullanıcısına yanıt
    Ben madmax50 nin mesajına cevap olarak yazmıştım fiyat olayını. Ben de karşıyım sık gitmeye ama yapacak bir şey yok gülü seven dikenine katlanır, birde şu var bir çok mazda kullanıcısıda memnun sık bakım aralığından

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eshotçu

    Ben madmax50 nin mesajına cevap olarak yazmıştım fiyat olayını. Ben de karşıyım sık gitmeye ama yapacak bir şey yok gülü seven dikenine katlanır, birde şu var bir çok mazda kullanıcısıda memnun sık bakım aralığından

    Sık Bakım aralığından memnun olmak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eshotçu

    Ben madmax50 nin mesajına cevap olarak yazmıştım fiyat olayını. Ben de karşıyım sık gitmeye ama yapacak bir şey yok gülü seven dikenine katlanır, birde şu var bir çok mazda kullanıcısıda memnun sık bakım aralığından

    Sık bakım aralığından menun olmak mı?

    Sanırım memnun olanların gözünü fanboyluk kör etmiş

    Araba dediğimiz şey insanları taşıması için yapılmıştır.İnsanların onu sırtında taşıması için değil
  • Doğuş Fanları yine saldırmış konuda .

    6 Ayda bir bakıma git ne olacak ? Sanki her gün ajandası dolu da 3 yıl sonrasına anca boşu var . Yok direksiyon da Mute tuşu yokmuş yok şu bu yav elini 20 santim uzatamıyor musun ? Daha düne kadar hidrolik direksiyonun yoktu arabada .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheCaliph_

    Doğuş Fanları yine saldırmış konuda .

    6 Ayda bir bakıma git ne olacak ? Sanki her gün ajandası dolu da 3 yıl sonrasına anca boşu var . Yok direksiyon da Mute tuşu yokmuş yok şu bu yav elini 20 santim uzatamıyor musun ? Daha düne kadar hidrolik direksiyonun yoktu arabada .

    O kadar yaftacısınız ki

    Ben bu başlıkta en çok eksilenen adamım.Doğruları söylediğim için

    http://forum.donanimhaber.com/m_103938442/f_//tm.htm#103964121

    Bak bu konuda neler yazmışım.

    1-Mesajin bu

    Hocam 120 kolay kolay gecmem hiz ortalamam 90 100 km dedir hep

    araba surus konforu olarak ses yapmasin disarinin sesi iceri gelmesin istegim vardir en cok

    2006 focus ghia ile disarda ki sesi aynen duyuyordum 90 km hiz ile araba bagrmaya basliyordu

    onjn disinda surus boyunca keyf almaliyim rahat olmaliyim arabada

    focus cok hos ama icinde bi daraldim test surusunde o an vaz gecmistim focus dan

    maalesef jetta ile test surusu yapamdm ellerdine passat vardi onla ciktim arabaya bayildim :)

    2006 Focus taki gurultuden bize ne?2006 Focus alacagim vs 2006 Jetta diye bir konu olsa tamam da burda bunun isi ne?

    2-Her mesajinda marka algisi diyorsun.Bende sana Jetta al o zaman diyorum.Bunun nesini begenmedin?

    3-Ben hicbir markayi ovmedim,sunu alin illa da demedim.Ki bana kalirsa Golf ile Focus denktir.Jetta alttadir.Golf veya Focus alin mutlu olurum ama Jetta ya verilen paraya yazik

    4-Marka takintiligi icin acmadin mi?Her mesajinda Vw algisi,marka algisi diyen sen misin ben mi?

    Sana bir daha soyluyorum.Mesajlarindan ki sana Focus konusunda da cevap verdim daha once bircok kez,gercekten Jetta almalisin.Yoksa icinde kalacak.Marka durumu daha prestijli seviyede Turkiye de

    5-Jetta icin test surusune gidip Passat surmussun,Passat a hayran kalmissin Jetta almak istiyorsun.İlginc bir durum.

    Bi ara bende Polo yu surup Passat in kalitesini anlamaya calisacagim.İlginc bir yontem bu,denenmeli



    http://forum.donanimhaber.com/m_103295971/tm.htm

    Bu konuda Vag fanboylarıyla olan tartışmalarıma bakabilirsin

    Valla çok ilginçsiniz.Kotu bir şey yazan hemen doğuşcu oluyor

    Edit:Şu konuya da bak Vw fanboylarının şirket aracı Golf olamaz tezlerini çürütüyorum


    http://forum.donanimhaber.com/m_103592095//tm.htm#103615896



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ***Leopard*** -- 25 Mart 2015; 11:26:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    quote:

    Orijinalden alıntı: eshotçu

    Ben madmax50 nin mesajına cevap olarak yazmıştım fiyat olayını. Ben de karşıyım sık gitmeye ama yapacak bir şey yok gülü seven dikenine katlanır, birde şu var bir çok mazda kullanıcısıda memnun sık bakım aralığından

    Sık bakım aralığından menun olmak mı?

    Sanırım memnun olanların gözünü fanboyluk kör etmiş

    Araba dediğimiz şey insanları taşıması için yapılmıştır.İnsanların onu sırtında taşıması için değil

    Kardeşim sen arabaya bu gözle bak ben bakmıyorum ve ben arabamı seviyorum. Vede arabanın canı kanı olan yağını zamanından önce değiştiriyorum var mı seni geren başka bir şey ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu testte Sinan'da olsaydı gercekten Mazda 3 nedir anlatırdı. Biraz duygusal yaklaşmış ve arabanın eksi yönlerinden bahsetmemiş And. Yine de güzel bir test olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eshotçu


    quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    quote:

    Orijinalden alıntı: eshotçu

    Ben madmax50 nin mesajına cevap olarak yazmıştım fiyat olayını. Ben de karşıyım sık gitmeye ama yapacak bir şey yok gülü seven dikenine katlanır, birde şu var bir çok mazda kullanıcısıda memnun sık bakım aralığından

    Sık bakım aralığından menun olmak mı?

    Sanırım memnun olanların gözünü fanboyluk kör etmiş

    Araba dediğimiz şey insanları taşıması için yapılmıştır.İnsanların onu sırtında taşıması için değil

    Kardeşim sen arabaya bu gözle bak ben bakmıyorum ve ben arabamı seviyorum. Vede arabanın canı kanı olan yağını zamanından önce değiştiriyorum var mı seni geren başka bir şey ?



    Tamam

    Canım benim 6 ayda bir yağ özelliğini kaybetmez.Wankel motor mu bu?




  • Kim ne derse desin bu araç alınır, döşemeciye gidilir torpido içi gibi çıplak yerler ve koltuklar yarı deri alcantara kaplatılır ömürlük binilir.
  • 6 ayda sentetik yağ özelliğini kaybetmez, çok tozlu kurak yerde yaşamıyorsanız hava veya polen filtreniz de dolmaz. Balatalara, disklere hiçbirşey olmaz. Hele yeni araçtan bahsediyoruz ön takım elemanları, amortisörler de o kadar az km'de arıza çıkarmaz. Bujiler sıfırdan farksız olur. Hadi hava ve polen filtresi doldu diyelim 50 liraya iki filtreyi alıp takarsınız. Kalanı daha ömrünün başında, taze parçaları, yağı gereksiz yere değiştirip 400+ servis faturası ödemek nasıl bir güven duygusu veriyorsa artık insnlara. Üstelik yılda iki kere, üstelik ilk 3 yıl zorunlu. Valla sizi bilmem, cebimden gereksiz para savurunca güven duygusu hissetmiyorum ben. Mazdanın bu yaptığı tamamen ülkede araç satışı zaten az, bari servis aralığını kısa tutalım, bayiler para kazansın düşüncesinden başka bir şey değildir.
  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Dostum fanboyluk cidden akıllara zarar seviyede.Harbiden bu dezavantajlara birde kılıf uydurmuşlar,masraf etmek ve vakit kaybı nasıl hoşlarına gidiyorsa artık
  • Buradaki herkes , araba alınca düzgün şekilde servise gidiyor gibi davranıyor ya. Komedi.

    Şu yorumları yapan insanların servis kayıtlarını görmek isterdim. (cidden servise gidenleri hariç tutuyorum, servise uğramayıp burada servis edebiyatı yapanlara ise gülüyorum sadece)

    Mute tuşu yok diyerek arabayı almam diyenleri de şaka yapıyor olarak kabul ediyorum. Mantık sınırları çerçevesinde sadece bu olabiliyor çünkü.

    6 ayda bir servise gitmek yerine, dsg yüzünden mecburen servise gidenleri de unutmadık

    İyi olan şeye iyi deyin, ancak kötülemek için zorlayınca komik oluyorsunuz.

    Bana deyin ki performans vasat, kabulüm. İkinci eli zayıf deyin, sen en baştan arabanı satma niyetiyle almışken, arabanla aranda nasıl bağ kurabilirsin derim ama onu da bir nebze kabul ederim. Ancak kendi araçları otopark tarafından teste tabi tutulup, araçları bu kadar beğenilmeyen insanların burada kötülemek için bin dereden su getirmesinin tek tanımı var: Trajikomik.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    Buradaki herkes , araba alınca düzgün şekilde servise gidiyor gibi davranıyor ya. Komedi.

    Şu yorumları yapan insanların servis kayıtlarını görmek isterdim. (cidden servise gidenleri hariç tutuyorum, servise uğramayıp burada servis edebiyatı yapanlara ise gülüyorum sadece)

    Mute tuşu yok diyerek arabayı almam diyenleri de şaka yapıyor olarak kabul ediyorum. Mantık sınırları çerçevesinde sadece bu olabiliyor çünkü.

    6 ayda bir servise gitmek yerine, dsg yüzünden mecburen servise gidenleri de unutmadık

    İyi olan şeye iyi deyin, ancak kötülemek için zorlayınca komik oluyorsunuz.

    Bana deyin ki performans vasat, kabulüm. İkinci eli zayıf deyin, sen en baştan arabanı satma niyetiyle almışken, arabanla aranda nasıl bağ kurabilirsin derim ama onu da bir nebze kabul ederim. Ancak kendi araçları otopark tarafından teste tabi tutulup, araçları bu kadar beğenilmeyen insanların burada kötülemek için bin dereden su getirmesinin tek tanımı var: Trajikomik.

    Özellikle son paragrafa imzamı atarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ayrıca, burası Türkiye. Hem çok kaliteli, hem fiyatı uygun, hem ikinci eli çok iyi olan araç yok. Varsa söyleyin, alayım. Bizim milletin en çok tercih ettiği araçlar Renault, Fiat vs. Şu mazda 3 ü , onların yanına bile koymam kimse kusura bakmasın.

    Yani birader, yaşadığın ülkenin standartları belli. İlla ikinci el önemli diyorsan , gidip renault-fiat alacaksın, ancak kaliteden şikayet etmeyeceksin.
    Kalite önemli diyorsan, bu tarz arabaları alacaksın, ancak ikinci eli çok düşünmeyeceksin.
    İkisi de olsun diyorsan parayı basıp bmw, mercedes alacaksın.

    Şunu unutmayın. Mazda alınca, belki diğer araçlara oranla bir iki hafta sonra satarsınız. Ya da en kötü , biraz zararla galericiye verirsiniz .
    Ancak bir araç fabrika çıkışlı olarak kalitesizse, sonradan çevirmeniz çok zor.

    Ne yapacaksınız ? Bazı markalardaki ön konsoldaki oyuncak asker plastiğini komple söküp yenisini mi takacaksınız ? Süspansiyonların hepsini mi değiştireceksiniz ? Aracın aerodinamiğiyle oynayarak, ya da yalıtım yaparak içerisini huzurlu bir hale mi getireceksiniz ? Direksiyon sistemini komple mi değiştireceksiniz ? Aracın kaliteli olması için tüm bunları yapınca kaç para maliyet çıkacak ? Satarken arabayı modifiye ettiğin için zorlanmayacak mısın ? Astra'lar gibi 1300-1400 kg aracın, parçalarını değiştirip bu aracın ağırlığına mı düşüreceksiniz ?

    Kısacası, kalite sonradan alınabilen bir şey değil. Alırsın, ancak mantıklı olmaz. Ülkemiz şartlarında seçim yapmak zorundasın maalesef.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eshotçu


    quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    Aracın dış tasarımı çok güzel. Kapı içleri çok kalitesiz görünüyor, o torpidoyu görünce şok oldum. Testte dipgaz ile bile giderken araçta performans adına birşey yok. Aracı bir tarafa alalım, kardeşim 6 ayda bir bakım zorunluluğu nedir. 3 yıl garanti boyunca 6 bakım için servise gideceğiz üstelik bu durum sadece Türkiye'ye özel. Türkiye distribitörü diyorki "kardeşim araba arıza yapmıyor biz ne yiyeceğiz 6 ayda bir gelin 500-600 liranızı alalım."

    İyi güzel diyon da hocam bir mazda servisine telefon aç ilk 6 ay ikinci 12 ay vs. Bakımları nekadar diye sor? Vw nin bir seferde aldığını mazda iki bakımda alıyor vede bir kıyak daha yapmışlar her senenin mayıs ve kasım aylarında %25 indirim var bu indirimleri hizalarsan zaten 6 ayda her yaptırdığında da indirimli yaptırmış oluyorsun bence mazda yı bırakın sahip olmayı görmeden konuşuyorsunuz

    Mazda kullanmama gerek yok, mazda kullanıcı forumunda küçük bir arama ile bakımların servise göre 500-600 TL arasında değiştiğini görebilirsin. Bahsettiğiniz indirimle normal bir bakım ücretine düşüyor. Üstelik kullanıcılar rezalet servislerden şikayetçi.

    Ayrıca konu bakım fiyatı değil, 1000 lira isteseler de mazda böyle der kabul ederim ama sen dünyada böyle bir uygulama yapma gel Türkiye'yi yolunacak kaz olarak gör işte buna kızarım. Rica ederim fanatikliği bırakalım gerçekler karşısında adil olalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lord Sparhawk

    Mazda bayi ve servis ağını genişletip, periyodik bakımı yılda 1'e çekmedikce ülkemizde pek satış yapması mümkün değil. Ayrıca atmosferikte inat etmeyi bırakıp verimli turbo motorlar kullanması lazım.

    Verimliden kasıt nedir ? Turbolu araçlar, yük altında müthiş yakıt tüketirler.

    Mazdanın bu motorunun kompresyon oranı 14. Benzinli motorlarda verimin parametresi sıkıştırma oranı olduğundan, termik verimi en yüksek motordur diyebiliriz. Turbolu araçlarda vuruntu tehlikesi nedeniyle sıkıştırma oranı arttırmak çok zordur.

    Turbolu motorların volumetrik verimi daha yüksektir. Ancak halkımızın bildiğinin aksine, yakıt ekonomisinin bilimsel parametresi L/100 km DEĞİLDİR.

    Özgül yakıt sarfiyatının birimi g/ kW h tir. Bu parametre, sizin motorunuzun, 1 kw gücü, bir saat boyunca üretmek için kaç gram yakıt harcadığını tespit eder. Mesela çoğu kamyon , otomobillerden daha ekonomiktir yakıtta. Nasıl yani ??

    Kamyondan 100-150 kW güç istediğinizde 60 gram yakıt tüketiyorsa, sizin aracınız 100-150 kW güç istendiğinde 100 gram yakıt tüketiyor. Bu yüzden daha ekonomik. Büyük motorların, özgül yakıt sarfiyatı daha azdır. Bu nedenle aynı kasaya takılmış, daha büyük motor, aynı güç istendiğinde küçük motordan daha az yakar. Örneğin aynı kasada 1.6 civic şehir içi 10 litre yakıt tüketirken, 1.8 civic 9.5 litre tüketir. Kaynak : autodata.net / Civic VIII sedan.

    Yakıt konusunda L/100 km den bakarsanız aldanırsınız.

    Turbolu motorların bu anlamdaki durumu aldatmacadan ibarettir. Evet düşük devirlerde daha ekonomik olabilir. Fakat burada motordan kaç kW güç istediğiniz önemli. 1.2 turbo motor, bayıra geldiğinde daha çok yüklenecek ve daha fazla yakacaktır. Bu nedenle kullanıcılar 6 litre ortalama da görebilir, 12 litre de görebilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin
    Ancak kendi araçları otopark tarafından teste tabi tutulup, araçları bu kadar beğenilmeyen insanların burada kötülemek için bin dereden su getirmesinin tek tanımı var: Trajikomik.

    Son zamanlardaki en isabetli yorumlardan. Adam kendi arabası beğenilmeyince diğerlerine ifrit oluyor, saldırmaya başlıyor. İşin kötü yanı neden beğenilmediğinden de habersiz, kendi arabasının 2 tane düzgün test editörü tarafından 3-4 günde kendisinden daha iyi anlatıldığını görünce daha da delleniyor.

    Birde teknik verici tayfası bunlar. kağıt üzerindeki teknik verilere bakar, karne usülü toplama yapıp hangi arabanın mantıklı olduğu konusunda ahkam keserler. Sürüş keyfi diye bişey yoktur literatürlerinde, arabanın direksiyonuna, süspansiyonuna, mekanik sağlamlığına, işçiliğine para dökülmüş dökülmemiş umrunda değil, zaten anlayacak kapasite de yok. Bagaj dışardan mı yatıyor, hacim küçük mü, camlar da ışık varmı yok mu, ikinci el akar mı, şekil şemal yakar mı, az yakar çok kaçar mı al gitsin. Sonra dön başla başka ne araba varsa çamurlamaya.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alcohol06 -- 25 Mart 2015; 13:28:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin
    Ancak kendi araçları otopark tarafından teste tabi tutulup, araçları bu kadar beğenilmeyen insanların burada kötülemek için bin dereden su getirmesinin tek tanımı var: Trajikomik.

    Son zamanlardaki en isabetli yorumlardan. Adam kendi arabası beğenilmeyince diğerlerine ifrit oluyor, saldırmaya başlıyor. İşin kötü yanı neden beğenilmediğinden de habersiz, kendi arabasının 2 tane düzgün test editörü tarafından 3-4 günde kendisinden daha iyi anlatıldığını görünce daha da delleniyor.

    Birde teknik verici tayfası bunlar. kağıt üzerindeki teknik verilere bakar, karne usülü toplama yapıp hangi arabanın mantıklı olduğu konusunda ahkam keserler. Sürüş keyfi diye bişey yoktur literatürlerinde, arabanın direksiyonuna, süspansiyonuna, mekanik sağlamlığına, işçiliğine para dökülmüş dökülmemiş umrunda değil, zaten anlayacak kapasite de yok. Bagaj dışardan mı yatıyor, hacim küçük mü, camlar da ışık varmı yok mu, ikinci el akar mı, şekil şemal yakar mı, az yakar çok kaçar mı al gitsin. Sonra dön başla başka ne araba varsa çamurlamaya.

    Noktasına , virgülüne varıncaya kadar onaylıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin

    quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    quote:

    Orijinalden alıntı: msansertekin
    Ancak kendi araçları otopark tarafından teste tabi tutulup, araçları bu kadar beğenilmeyen insanların burada kötülemek için bin dereden su getirmesinin tek tanımı var: Trajikomik.

    Son zamanlardaki en isabetli yorumlardan. Adam kendi arabası beğenilmeyince diğerlerine ifrit oluyor, saldırmaya başlıyor. İşin kötü yanı neden beğenilmediğinden de habersiz, kendi arabasının 2 tane düzgün test editörü tarafından 3-4 günde kendisinden daha iyi anlatıldığını görünce daha da delleniyor.

    Birde teknik verici tayfası bunlar. kağıt üzerindeki teknik verilere bakar, karne usülü toplama yapıp hangi arabanın mantıklı olduğu konusunda ahkam keserler. Sürüş keyfi diye bişey yoktur literatürlerinde, arabanın direksiyonuna, süspansiyonuna, mekanik sağlamlığına, işçiliğine para dökülmüş dökülmemiş umrunda değil, zaten anlayacak kapasite de yok. Bagaj dışardan mı yatıyor, hacim küçük mü, camlar da ışık varmı yok mu, ikinci el akar mı, şekil şemal yakar mı, az yakar çok kaçar mı al gitsin. Sonra dön başla başka ne araba varsa çamurlamaya.

    Noktasına , virgülüne varıncaya kadar onaylıyorum

    Körler sağırlar birbirini ağırlar




  • Allahtan araba ayda 50-60 tane falan satıyor çok satsa kafayı yiyecek insanlar var
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.