Şimdi Ara

Yeni Mazda 3 Sedan Testi (Otopark.com) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
231
Cevap
1
Favori
6.685
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mcuk

    quote:

    Orijinalden alıntı: newtonmeter

    Gider focus alırım

    Direksiyonunda Mute olmayan 6ayda bir bakıma giren (servisini bulabilirsen) bir araç

    Neden satılmadığı ortada

    Kesinlikle hocam direksiyon da mute olmayınca bir araç kesinlikle alınmamalı sonuna kadar katılıyorum size.

    Eyvallah

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sinansız testlerin tadı yok.

    Edit: Sinan dönmüş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spinattimyalnizliga -- 26 Mart 2015; 22:50:13 >
  • aşırı duygusal bir inceleme olmuş. demekki neymiş otopark ta olsa biryere kadar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracın dış tasarımı çok güzel. Kapı içleri çok kalitesiz görünüyor, o torpidoyu görünce şok oldum. Testte dipgaz ile bile giderken araçta performans adına birşey yok. Aracı bir tarafa alalım, kardeşim 6 ayda bir bakım zorunluluğu nedir. 3 yıl garanti boyunca 6 bakım için servise gideceğiz üstelik bu durum sadece Türkiye'ye özel. Türkiye distribitörü diyorki "kardeşim araba arıza yapmıyor biz ne yiyeceğiz 6 ayda bir gelin 500-600 liranızı alalım."
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Bende uzunca kullanmıştım, tek kelimeyle nefis bir otomobil. 1990lardan kalma, dünyada 2-3 ülke dışında hiçbiryerde esamesi okunmayan şu vergi sistemi olmasaydı bu arabanın 2.0 165hp skyactiv motorlu versiyonu rakiplerinin 1.4 Tsi 160hp 1.4 140-150hp civarı motorları ile benzer fiyatta olacaktı düşük emisyon değerleri ve tüketiminden dolayı. Şu 1.5 motorun aslında 100hp manuel dışında seçeneği olmayacaktı, (o da giriş seviye fiyatı ile avrupalı hb'lere rakip olsun diye, 1.2 tsi 90hp Golf, 1.0 100hp Focus vb), biz, yunanistan ve singapura motoru 120hp yapıp otomatik şanzımanla paketleyip zorladılar ancak sonuç bu, ciğeri belli motorun. Rakip markalar aynı vergi diliminde 40-50p fazla güç sunuyor resmen, Mazda'da ister 2.0lt motorlarını getirip kafa kafaya rekabet etmek ama adamların yapabileceği bişey yok. Neticede iki tane dökük devletin düzenine ayak uyduracaklar diye bütün motor gamını turbo yapacak halleri yok, mühendisler neyi teknik olarak daha makul görüyorlarsa o yoldan gidecekler elbette.

    Bu işin Mazda distribütörü ile de pek alakası yok açıkcası, vergi sistemi sebebiyle hazırladıkları rekabetçi motorları (2.2 dizel, 2.0 120-165hp benzin) ülkeye sokamadıkları sürece az satacaklar, az sattıklar sürece az araç bulundurup millete yok çekecekler, bayilik verilmeyecek, personele önem verilmeyecek, bu düzen böyle sürüp gidecek. Millet de Mazda'nın satıcısı kötü, yoksa iş yapar falan diye devam edip, sebebi buldu sanacak kendi kendine.

    Bu ülkede adam gibi kaliteli alternatif markalar, Mazda'lar, Lexus'lar, İnfiniti'ler, Acuralar görülecekse bu vergi sisteminin baştan yazılması şarttır, yoksa adamlar bir taraflarını da yırtsalar, dünyanın kampanyasını da yapsalar, satıcılarına spa masaj merkezi koyup arabayı evinin önünden alıp da bıraksalar, kimse yüz vermez. Baştan 2-0 geriden başlıyorlar çünkü vergi gazabı yüzünden.





    Kesinlikle. Lexus'u falan geçtim, yine bu vergi saçmalığı yüzünden halihazırda ülkemizde satış yapan markaların birçok modeli bile getirilmiyor.




  • Guzel test olmus her zamanki gibi..
    Yalniz baslarda dikkatinizi cekti mi, ne kadar fazla hafriyat kamyonu var sile yolunda, kimi yolun ortasina parketmis kimi birilerini solluyor.. Daha iki hafta once bu yolda bu adamlar yuzundan uc genc olmedi mi, neden hicbir onlem alinmadan aynen devam ediyorlar tehlike yaratmaya? Nerden besleniyorlar cok merak ediyorum..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mazda 3 çok güzel arabadır , lakin ;


    Araba 80 bini hakediyor ?
    Sınıfındaki tüm rakiplerinde geri görüş var bunda yok, sadece yok dedi geçti.
    Cam açma düğmelerinde aydınlatma yok ve basit plastik, hiç değinmedi bile.
    Koltuklardaki Sünger kalitesi rezalet.
    Kapı içleri sert plastik ve tüm bu maddelere rağmen süper kalite dendi, eleştiriye çok az yer verildi.
    Yakıt tüketimi derken 17lt lik ortalama olan fotoğrafları bir ben mi gördüm yoksa hayal miydi ?
    6 ayda bir bakımı eleştir adam gibi, bu ne ? Yolunacak tavuk arıyorlar. Arıza yapmıyor Diye 6 ayda bir aracı servise mi sokacağız ? Ben 2 yılda 1 tuv e sokarken söyleniyorum.

    Yalıtım ile alakalı Kısıma bişey diyemeyeceğim, kışlık lastik takılı ve düzgün olmayan asfaltta kullanılmış. Diğer araçlarla Eşit şartlarda test edilse konuşulabilir, ama videoda ses geldiği gerçek.

    Velhasılı kelam Hacılar ;

    Bu test ten sonra bu ekip gözümde bitmiştir.

    Objektif olmadıklarını ispat ettiler.

    Tek çıkınca böyle oluyor herhalde.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Araç sahibi olarak; Mazda3'ü kullanmayan kimsenin ağır eleştiri yapmaya gerek yok. Forumun sevilen sayılan testörü muharrem05 de test etti. Turbo araçlar gibi hızlanma hissi dedi. Göstergeler Ferrari gibi dedi. Bu arabanın Turbolu olmadığı belli 0-100'ü belli kalkarsın performansı eleştirirsin. Bazı gizli fanlar kendi araçları dışındakileri yok sayıyor. Araç zaten az satıyor ne bu çekememezlik. 5 ay oldu alalı bir gün bile pişman olmadım.
    Vw Jetta almaya gittim Xenon olsun ses sistemi olsun dedim 90bin fiyatı geçti. Mazda'nın hem tipi güzel hem de donanımlı. Her aracın eksisi vardır. Artıları görmeden fanboyluk yapanlar kendinizi komik duruma düşürmeyin.

    Yakıt bence normal otomatik bir araç için şehir içi 7-8lt. Dizel mi bu ne yakacak? Motor sesine laf edene gülüyorum aracın en büyük artılarından biri headers egzos sistemi. Devirlendikçe artan sesi dinleyin ve huzur bulun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ALPEREN A. -- 25 Mart 2015; 8:55:09 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben bu çocukların testlerini seviyorum bir tad hikaye var tarz var.Ama bir çizgi yok Bmw yi kesip superb yi yerin dibine sokup mazda 3 e övgü hayret verici.Mazda çok kaliteli araba olabilir ama koltuk süngerleri ortada olan ses yalıtımı faullü arabaya bu kadar pirim vermemek gerekirdi.Onlardan yinede yeni mondeo incelemesini bekliyorum benim hedefim o çünkü.
  • ALPEREN A. A kullanıcısına yanıt
    Hacı Aracın hayırlı olsun.
    Ben burada araba alınmaz demiyorum yanlış anlaşılmasın. Test yapan bir ekibin Taraflı olmasından bahsediyoruz... Yoksa Mazda 3 Çıktığı zaman direk gidip inceledim , kalite ve dizayn olarak sınıfındaki bir çok araçtan önde.
    Sen bana dememişsin ama en azından test yapan ekip ile alakalı yorumunu beklerim .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam test eden kişi de fark ettiği eksikleri söyledi. Sonda verdiği hakem örneği ve arabanın hissettirdikleri önemli. Ben de aynı fikirdeyim. Bazı araçlar sana her şeyi unutturur. O parçaların bir bütün halinde çalışması skyactiv teknolojisi oluyor. Araştırın adamlar yıllarca bunun üstünde çalışıp bu teknolojiyi sundu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ALPEREN A. -- 25 Mart 2015; 9:28:48 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok güzel bir test olmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadri.abi

    Mazda 3 çok güzel arabadır , lakin ;


    Araba 80 bini hakediyor ?
    Sınıfındaki tüm rakiplerinde geri görüş var bunda yok, sadece yok dedi geçti.
    Cam açma düğmelerinde aydınlatma yok ve basit plastik, hiç değinmedi bile.
    Koltuklardaki Sünger kalitesi rezalet.
    Kapı içleri sert plastik ve tüm bu maddelere rağmen süper kalite dendi, eleştiriye çok az yer verildi.
    Yakıt tüketimi derken 17lt lik ortalama olan fotoğrafları bir ben mi gördüm yoksa hayal miydi ?
    6 ayda bir bakımı eleştir adam gibi, bu ne ? Yolunacak tavuk arıyorlar. Arıza yapmıyor Diye 6 ayda bir aracı servise mi sokacağız ? Ben 2 yılda 1 tuv e sokarken söyleniyorum.

    Yalıtım ile alakalı Kısıma bişey diyemeyeceğim, kışlık lastik takılı ve düzgün olmayan asfaltta kullanılmış. Diğer araçlarla Eşit şartlarda test edilse konuşulabilir, ama videoda ses geldiği gerçek.

    Velhasılı kelam Hacılar ;

    Bu test ten sonra bu ekip gözümde bitmiştir.

    Objektif olmadıklarını ispat ettiler.

    Tek çıkınca böyle oluyor herhalde.




    Bu aracın reflex donanım ve manuel versiyonuna sahibim. Öncelikle söyleyim otomatik vitesli versiyonu test ettiğimde aracı almaktan vazgeçmiştim. Arada ciddi derecede fark var ve otomatik vitesin hızını da beğenmedim.
    Bu araç bu dolulukta rakiplerine de bakarak 75'i kesin hakediyor. 80'i hakedip etmemesi kullanıcı tercihleri. Bana göre sense donanımları lükse kaçıyor, gerek yok.
    Geri görüş kamerası rakiplerinin birkaçında standart. Bu araçta ek olarak 800 lira verip alınabiliyor. Bana göre pahalı. Rakiplerinin kaçında koltuk ısıtma var? Bazı donanımlar markadan markaya değişiyor. Takılmamak lazım.
    Cam açma düğmelerinin 3ünde aydınlatma yok ve basit plastik değil. Diğer markalar neyse bu da o.
    Koltuk kalitesi bana göre de kötü. Ama deforme olacağa benzemiyor ve o süngerlerin görünme nedeni de koltuk kumaşlarının çıkabiliyor olması.
    Ön kapı içleri yumuşak arka kapılar sert. Hatta benim aracım müzik dinlerken arka kapıdan ses geliyor. Kalitesiyle çok övülen golf'de de durum farklı değil.
    Benim yakıt tüketimim Ankara içi(bana göre şehiriçi sayılmaz ama ort hızım 29) 6.9-7.0. Bana göre aşırı bir az yakması yok. Ama dikkatli kullanıldığında gerçekten düşük. Örneğin düz yolda 6.vites 90 ile giderken araç 3.7 anlık tüketiyor ve sabit kalıyor.
    6 ayda bir bakım önceki mesajımda da yazdığım gibi anlaşılır bir durum değil. Yılda toplam 600-650 arası bir bakım faturası çıkartıyor. Para önemli olmasa da 6ayda bir servise gitmek zorunda kalmak da sıkıntı.

    Yalıtım hakkında ben birşey deyim. Araç yol sesi alıyor. Kıyaslamak amacıyla söylüyorum yanlış anlaşılmasın Civic kadar almıyor, Golf kadar da sessiz olamıyor. Ortalarda bir yerde. Rüzgar sesini de rüzgarlı havalarda 110dan sonra bile alıyor. Düzgün asfaltta güzel bir havada 160'a kadar çıkın kimse anlamayacaktır o hızda gittiğinizi.

    Motor çok sessiz ve titreşimsiz. 4000 devirden sonra sesi duyuluyor. Ama o devirde zaten motor sesini değil egzoz sesini dinliyorsunuz.

    Gelelim teste. Bu aracı ilk kullanan adam yadırgar. Çünkü direksiyona hafif dokunduğunuzda aracın yön değiştirmediği, gaza ilk dokunduğunda aracın hareket etmediği, direksiyonun ve ön konsolun koltuklarla birlikte insanı bu kadar sarmadığı, gaza basınca sadece motorun sesi duyulan araçları kullanmışlardır. Bu aracın derdi ben kaliteli olmalıyım değil, ben farklı hissettirmeliyim. Testte bazı noktalar çok abartılmış. Bence de ara. çok kaliteli değil. Zaten kalite düştüğü yerde And açıklama yapmış ve test gelmeden önce bunları diyeceğini düşünüyordum. Ama aracın sahip olduğu diğer özellikler size koltuk kalitesini veya bagaj kapağını unutturuyor.

    sadri.abi sakın size karşı birşey yazdığımı düşünmeyin. Yazdıklarınızın üzerine de bilgi vermek amacıyla sizi alıntıladım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    Aracın dış tasarımı çok güzel. Kapı içleri çok kalitesiz görünüyor, o torpidoyu görünce şok oldum. Testte dipgaz ile bile giderken araçta performans adına birşey yok. Aracı bir tarafa alalım, kardeşim 6 ayda bir bakım zorunluluğu nedir. 3 yıl garanti boyunca 6 bakım için servise gideceğiz üstelik bu durum sadece Türkiye'ye özel. Türkiye distribitörü diyorki "kardeşim araba arıza yapmıyor biz ne yiyeceğiz 6 ayda bir gelin 500-600 liranızı alalım."

    İyi güzel diyon da hocam bir mazda servisine telefon aç ilk 6 ay ikinci 12 ay vs. Bakımları nekadar diye sor? Vw nin bir seferde aldığını mazda iki bakımda alıyor vede bir kıyak daha yapmışlar her senenin mayıs ve kasım aylarında %25 indirim var bu indirimleri hizalarsan zaten 6 ayda her yaptırdığında da indirimli yaptırmış oluyorsun bence mazda yı bırakın sahip olmayı görmeden konuşuyorsunuz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eshotçu


    quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    Aracın dış tasarımı çok güzel. Kapı içleri çok kalitesiz görünüyor, o torpidoyu görünce şok oldum. Testte dipgaz ile bile giderken araçta performans adına birşey yok. Aracı bir tarafa alalım, kardeşim 6 ayda bir bakım zorunluluğu nedir. 3 yıl garanti boyunca 6 bakım için servise gideceğiz üstelik bu durum sadece Türkiye'ye özel. Türkiye distribitörü diyorki "kardeşim araba arıza yapmıyor biz ne yiyeceğiz 6 ayda bir gelin 500-600 liranızı alalım."

    İyi güzel diyon da hocam bir mazda servisine telefon aç ilk 6 ay ikinci 12 ay vs. Bakımları nekadar diye sor? Vw nin bir seferde aldığını mazda iki bakımda alıyor vede bir kıyak daha yapmışlar her senenin mayıs ve kasım aylarında %25 indirim var bu indirimleri hizalarsan zaten 6 ayda her yaptırdığında da indirimli yaptırmış oluyorsun bence mazda yı bırakın sahip olmayı görmeden konuşuyorsunuz

    Servisi her yerde yok.Alan adam 6 ayda bir yol tepip aracı servise mi götürecek?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    quote:

    Orijinalden alıntı: eshotçu


    quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    Aracın dış tasarımı çok güzel. Kapı içleri çok kalitesiz görünüyor, o torpidoyu görünce şok oldum. Testte dipgaz ile bile giderken araçta performans adına birşey yok. Aracı bir tarafa alalım, kardeşim 6 ayda bir bakım zorunluluğu nedir. 3 yıl garanti boyunca 6 bakım için servise gideceğiz üstelik bu durum sadece Türkiye'ye özel. Türkiye distribitörü diyorki "kardeşim araba arıza yapmıyor biz ne yiyeceğiz 6 ayda bir gelin 500-600 liranızı alalım."

    İyi güzel diyon da hocam bir mazda servisine telefon aç ilk 6 ay ikinci 12 ay vs. Bakımları nekadar diye sor? Vw nin bir seferde aldığını mazda iki bakımda alıyor vede bir kıyak daha yapmışlar her senenin mayıs ve kasım aylarında %25 indirim var bu indirimleri hizalarsan zaten 6 ayda her yaptırdığında da indirimli yaptırmış oluyorsun bence mazda yı bırakın sahip olmayı görmeden konuşuyorsunuz

    Servisi her yerde yok.Alan adam 6 ayda bir yol tepip aracı servise mi götürecek?

    Ant söylemiş zaten araç ülkemizde satamıyor satsa doğru orantılı servis ve bayiler artacaktır. Ben samimi söyleyim oturduğum ilde olmasaydı almazdım bu dezavantaj gerçekten. Bu konuda mazda türkiye nin bayi değil ama hiç olmazsa servis olayını birçok ilde acele çözmesi lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eshotçu


    quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    quote:

    Orijinalden alıntı: eshotçu


    quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    Aracın dış tasarımı çok güzel. Kapı içleri çok kalitesiz görünüyor, o torpidoyu görünce şok oldum. Testte dipgaz ile bile giderken araçta performans adına birşey yok. Aracı bir tarafa alalım, kardeşim 6 ayda bir bakım zorunluluğu nedir. 3 yıl garanti boyunca 6 bakım için servise gideceğiz üstelik bu durum sadece Türkiye'ye özel. Türkiye distribitörü diyorki "kardeşim araba arıza yapmıyor biz ne yiyeceğiz 6 ayda bir gelin 500-600 liranızı alalım."

    İyi güzel diyon da hocam bir mazda servisine telefon aç ilk 6 ay ikinci 12 ay vs. Bakımları nekadar diye sor? Vw nin bir seferde aldığını mazda iki bakımda alıyor vede bir kıyak daha yapmışlar her senenin mayıs ve kasım aylarında %25 indirim var bu indirimleri hizalarsan zaten 6 ayda her yaptırdığında da indirimli yaptırmış oluyorsun bence mazda yı bırakın sahip olmayı görmeden konuşuyorsunuz

    Servisi her yerde yok.Alan adam 6 ayda bir yol tepip aracı servise mi götürecek?

    Ant söylemiş zaten araç ülkemizde satamıyor satsa doğru orantılı servis ve bayiler artacaktır. Ben samimi söyleyim oturduğum ilde olmasaydı almazdım bu dezavantaj gerçekten. Bu konuda mazda türkiye nin bayi değil ama hiç olmazsa servis olayını birçok ilde acele çözmesi lazım.

    İşte burada servis konusunda karşıt yorum yapanların bunu deme sebebi esasen bu 6 ay zorunluluğu yüzünden servis yolu tutmak.Hemde şehir dışı yolculuk şeklinde.

    Bakım fiyatlarına takılan yok zaten.

    İşte bir aracın piyasa tarafından benimsenmesini etkileyen nedenlerden biri de bu.Yürütme maliyetleri ve bunların vakit kaybına yol açmaması.Her yerde yaygın ağ bulunması.

    Burada Mazda nın mantığı yanlış işte.İlk önce aracı satayım,satışlar artsın,sonra servisleri açarım.Yok öyle bir dünya.Servisin zaten hali hazırda olacak ki insanların tercihinde bir etken olsun.Bu kafayla zor satarlar araç

    Bizde Ekim 2014 te 0 araç arıyorduk.Mazda 3 ten şu sebeplerle vazgeçtik.

    1-Dizel satışı yok

    2-Servis heryerde yok(Bulunduğumuz şehirde var ama memlekete veya tatile gittiğimizde bir sıkıntı olsa ne olacak?)

    3-İkinci eli ölü,değer kaybı çok fazla

    4-Ayda 20-30 adet satış yapan firmada sıra olması

    Resmen şu haliyle Mazda isteyen alır,milleti çekmeye veya memnuniyet sağlamaya hiç uğraşamam diyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatal_hand

    quote:

    Orijinalden alıntı: sadri.abi

    Mazda 3 çok güzel arabadır , lakin ;


    Araba 80 bini hakediyor ?
    Sınıfındaki tüm rakiplerinde geri görüş var bunda yok, sadece yok dedi geçti.
    Cam açma düğmelerinde aydınlatma yok ve basit plastik, hiç değinmedi bile.
    Koltuklardaki Sünger kalitesi rezalet.
    Kapı içleri sert plastik ve tüm bu maddelere rağmen süper kalite dendi, eleştiriye çok az yer verildi.
    Yakıt tüketimi derken 17lt lik ortalama olan fotoğrafları bir ben mi gördüm yoksa hayal miydi ?
    6 ayda bir bakımı eleştir adam gibi, bu ne ? Yolunacak tavuk arıyorlar. Arıza yapmıyor Diye 6 ayda bir aracı servise mi sokacağız ? Ben 2 yılda 1 tuv e sokarken söyleniyorum.

    Yalıtım ile alakalı Kısıma bişey diyemeyeceğim, kışlık lastik takılı ve düzgün olmayan asfaltta kullanılmış. Diğer araçlarla Eşit şartlarda test edilse konuşulabilir, ama videoda ses geldiği gerçek.

    Velhasılı kelam Hacılar ;

    Bu test ten sonra bu ekip gözümde bitmiştir.

    Objektif olmadıklarını ispat ettiler.

    Tek çıkınca böyle oluyor herhalde.




    Bu aracın reflex donanım ve manuel versiyonuna sahibim. Öncelikle söyleyim otomatik vitesli versiyonu test ettiğimde aracı almaktan vazgeçmiştim. Arada ciddi derecede fark var ve otomatik vitesin hızını da beğenmedim.
    Bu araç bu dolulukta rakiplerine de bakarak 75'i kesin hakediyor. 80'i hakedip etmemesi kullanıcı tercihleri. Bana göre sense donanımları lükse kaçıyor, gerek yok.
    Geri görüş kamerası rakiplerinin birkaçında standart. Bu araçta ek olarak 800 lira verip alınabiliyor. Bana göre pahalı. Rakiplerinin kaçında koltuk ısıtma var? Bazı donanımlar markadan markaya değişiyor. Takılmamak lazım.
    Cam açma düğmelerinin 3ünde aydınlatma yok ve basit plastik değil. Diğer markalar neyse bu da o.
    Koltuk kalitesi bana göre de kötü. Ama deforme olacağa benzemiyor ve o süngerlerin görünme nedeni de koltuk kumaşlarının çıkabiliyor olması.
    Ön kapı içleri yumuşak arka kapılar sert. Hatta benim aracım müzik dinlerken arka kapıdan ses geliyor. Kalitesiyle çok övülen golf'de de durum farklı değil.
    Benim yakıt tüketimim Ankara içi(bana göre şehiriçi sayılmaz ama ort hızım 29) 6.9-7.0. Bana göre aşırı bir az yakması yok. Ama dikkatli kullanıldığında gerçekten düşük. Örneğin düz yolda 6.vites 90 ile giderken araç 3.7 anlık tüketiyor ve sabit kalıyor.
    6 ayda bir bakım önceki mesajımda da yazdığım gibi anlaşılır bir durum değil. Yılda toplam 600-650 arası bir bakım faturası çıkartıyor. Para önemli olmasa da 6ayda bir servise gitmek zorunda kalmak da sıkıntı.

    Yalıtım hakkında ben birşey deyim. Araç yol sesi alıyor. Kıyaslamak amacıyla söylüyorum yanlış anlaşılmasın Civic kadar almıyor, Golf kadar da sessiz olamıyor. Ortalarda bir yerde. Rüzgar sesini de rüzgarlı havalarda 110dan sonra bile alıyor. Düzgün asfaltta güzel bir havada 160'a kadar çıkın kimse anlamayacaktır o hızda gittiğinizi.

    Motor çok sessiz ve titreşimsiz. 4000 devirden sonra sesi duyuluyor. Ama o devirde zaten motor sesini değil egzoz sesini dinliyorsunuz.

    Gelelim teste. Bu aracı ilk kullanan adam yadırgar. Çünkü direksiyona hafif dokunduğunuzda aracın yön değiştirmediği, gaza ilk dokunduğunda aracın hareket etmediği, direksiyonun ve ön konsolun koltuklarla birlikte insanı bu kadar sarmadığı, gaza basınca sadece motorun sesi duyulan araçları kullanmışlardır. Bu aracın derdi ben kaliteli olmalıyım değil, ben farklı hissettirmeliyim. Testte bazı noktalar çok abartılmış. Bence de ara. çok kaliteli değil. Zaten kalite düştüğü yerde And açıklama yapmış ve test gelmeden önce bunları diyeceğini düşünüyordum. Ama aracın sahip olduğu diğer özellikler size koltuk kalitesini veya bagaj kapağını unutturuyor.

    sadri.abi sakın size karşı birşey yazdığımı düşünmeyin. Yazdıklarınızın üzerine de bilgi vermek amacıyla sizi alıntıladım.

    Teşekkür ederim,
    ben en çok teste kızdım. geri görüş kamerası vs benim için ahım şahım önemli değil. Tarafsız bir testte bunların es geçilmesine benim sözüm.
    Yoksa aracı beğeniyorum. LPG uyumlu olsa veya dizel otomatiği gelse muhtemelen ilk alacağım araç olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Mazda bayi ve servis ağını genişletip, periyodik bakımı yılda 1'e çekmedikce ülkemizde pek satış yapması mümkün değil. Ayrıca atmosferikte inat etmeyi bırakıp verimli turbo motorlar kullanması lazım.
  • Bu aracın 2.0 120hp lik olanı ile 1.5 120hp olanların yakıt tüketimi aynı kağıt üzerinde. Hatta gerçek kullanımda özellikle uzun yolda 2.0 olanı daha az yakar.

    1.5 motor bu aracın keyfini alıp götürüyor, idarelik bir araç yapıyor.
    2.0 120 hp 0 - 100 8.8sn, 5.1lt tüketim.
    1.5 120hp 0 - 100 10.4sn, 5.1lt tüketim.

    Emisyona dayalı bir vergimiz olsa ve aynı aracın 2.0'ını alabilsek ne güzel olurdu.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.