




YENİ RENAULT CLİO 6 | ANA KONU |






2026 Volkswagen T-roc | Ana Konu |
İŞTE YENİ VW T-ROC
📌Volkswagen, en çok satan modeli T-Roc'un ikinci neslini 2025 Münih Otomobil Fuarı (IAA) öncesinde tanıttı.
📌2017'den bu yana markanın ürün gamında önemli bir yer edinen ve satış rakamlarıyla Golf'e rakip olan kompakt SUV, yeni nesliyle sadece boyut olarak büyümekle kalmıyor, aynı zamanda teknoloji, konfor ve malzeme kalitesinde de çıtayı yükseltiyor.
📌Yeni T-Roc, makyajlı Golf'te kullanılan MQB evo platformu üzerine yükseliyor.
📌Bu sayede hibrit dahil olmak üzere çeşitli motor seçenekleri sunulacak.
📌Lansman itibarıyla 1.5 litrelik eTSI dört silindirli hafif hibrit motorun 114 beygir ve 148 beygir gücündeki versiyonları kullanılacak.
📌Dört tekerlekten çekişli 2.0 litrelik hafif hibrit motor seçeneği ise 2026 yılında ürün gamına eklenecek.
📌Yeni T-Roc, bir önceki nesle göre önemli ölçüde büyüdü. Uzunluğu 122 mm artarak 4.373 mm'ye ulaşırken, dingil mesafesine eklenen 28 mm ile iç hacim genişletildi.
📌Bu büyüme, özellikle arka koltuktaki yolcular için daha fazla bacak mesafesi sunuyor ve dört yetişkinin rahat bir şekilde yolculuk etmesine olanak tanıyor. 📌Bagaj hacmi de 20 litrelik artışla 465 litreye çıkarıldı.
📌Gelişmiş Teknoloji ve Konfor Odaklı Kokpit
Yeni T-Roc'un kabini, en son Passat ve Tiguan modellerinden ilham alınarak baştan tasarlandı. Gösterge panelinde, versiyona göre 10.2 inç veya 12.9 inç büyüklüğünde dokunmatik ekranlar yer alıyor.
📌Volkswagen'in en yeni MIB4 bilgi-eğlence sistemini kullanan bu ekranlar, ses ve iklim kontrolü için fiziksel kaydırıcılara da sahip.
📌Ayrıca, ChatGPT tabanlı IDA sesli asistanı ve 10 inçlik tamamen dijital gösterge paneli de teknolojik donanımlar arasında öne çıkıyor.


SONY PS STORE İADE SİSTEMİNİ GÜNCELLEDİ
PlayStation Store'da oyun iade etme sistemi artık aktif!
eskiden form doldurarak veya arama yolu ile iade işlemi yapılıyordu artık sistem değişti daha kolay hale getirildi
Uygulama veya web sitesi üzerinden hesap ayarları 'işlem geçmişi' sekmesinden satın aldıgınız oyunu seçtikten sonra iade talep et butonuna basıyorsunuz.
İçerik indirilmemiş veya içerik akışı yapılmamış olmalıdır.
Para iadesi talebi satın alma tarihinden itibaren 14 gün içinde yapılmalıdır.

TÜRKNET YENİ FİYAT DUYURDU 699,90 TL
2026 Titanic Escape Simulator | ANA KONU |
PlayStation, 2026'da piyasaya sürülecek 'Titanic Escape Simulator' oyununu duyurdu.
Oyuncular, 14 Nisan 1912 gecesi RMS Titanic’te bir kabinde uyanacak ve buzlu Atlantik sularında hayatta kalmak için mücadele edecek.
Oyun, gemi batarken oluşan gerçekçi fizik efektleri, sallanan avizeler, kayan mobilyalar, çürüyen metal sesleri ve geminin müzisyenlerinin son anlara kadar çalması gibi detaylarla atmosferi yoğun şekilde yaşatmayı hedefliyor.




hindistan psn den oyun aldım ön sipariş süresi bitmeden iade işlemi başlattım bana 2 3 iş günü içinde dönüş yapacağız dedi 10 gün oldu sonuç yok tekrar mail gönderdim
kontrol ettiğimde hesabım kalıcı askıya alınmış açılmayacakmış böyle bir mantık olabilir mi istedikleri bütün bilgileri onlara gönderdim adamlar keyfi hesap kapatıyor iade yapmıyor
bundan sonra ucuz diye hindistan dan oyun almayacağım aldıkları parada haram olsun
XBOX READY OR NOT HATALI FİYAT YETİŞEN ALIR

CAR X STREET | PS4 & PS5 ANA KONU | Türkçe Altyazılı |
CarX Street'in dinamik açık dünyasında sokak yarışçısı olmanın özgürlüğünü yaşayın. Meydan okumayı kabul edin ve Sunset City'nin efsanesi olun.
Otoyollarda ve şehir sokaklarında gerçekçi yarışların yanı sıra CarX Drift Racing 2'nin yapımcılarından en yüksek hızda drift yarışları.
CarX Teknolojisi otomobil davranışının tüm fiziğinin kilidini açan parça ayarını kullanarak hayallerinizdeki arabayı oluşturun.
Her köşeyi keşfedin - CarX Street'in devasa dünyası ve heyecan verici araba yarışları sizi coşturacak! Sopaları fethedin, en yüksek hıza

LEXUS ES 2026 | ANA KONU |
Es geçilemeyecek yeni Lexus ES, 2026'da Türkiye'de.




Lexus'un ilk isim plakalarından biriydi, 1989'da daha gösterişli orijinal LS400 ile hemen hemen aynı zamanda piyasaya sürüldü ve büyük orta boy sedan Amerika'nın her yerinde banliyö arka planlarında kaybolsa da, bunun büyük ölçüde yaygın olmasından kaynaklanıyor. Lexus her yıl bunlardan sağlıklı sayıda satıyor ve geçen yıl 40.000'den fazlası yeni garaj yolları buldu ve bu yedinci nesil ES'nin satışta olduğu altıncı yıldı.
Yakında yeni bir ES satışa çıkacak ve siz de ona bakıyorsunuz. Bu, geçen ay 2025 Şanghay Otomobil Fuarı'nda dünyanın diğer tarafında büyük çıkışını yapan 2026 Lexus ES, artık ABD'ye özgü detaylara sahip. ES sedanlarının sıkıcı olduğunu ve yaşlılar veya golfçüler tarafından satın alındığını düşünüyorsanız, o zaman yeni ES muhtemelen Rodney Dangerfield'ın Caddyshack'ten parlak kırmızı Rolls-Royce üstü açık arabası gibi country-club setinin arasına girecek gibi görünüyor .
Gerçekte ise her ES daha genç ve daha taze görünüyordu; 2019'da tanıtılan eski model, uzun, alçak profili ve dalgalı kıvrımlarıyla, 1990'ların ve 2000'lerin daha ağırbaşlı versiyonlarını unutturacak kadar şımarık, zaten ince bir şekilde seksi. Yani 2025 ES hala sessiz, sorunsuz çalışma için tasarlanmış bir izolasyon makinesi olsa bile, yaşlı insanlar (veya ES satın aldığını düşündüğünüz kişi) güvenilir, lüks ve gösterişten uzak çekici sedanlarda pazarı ele geçiremez, değil mi?
Bu bağlamda, yeni ES mevcut modelden o kadar da çılgın bir sapma değil; en azından stilistik olarak. Tam genişlikte arka lamba, keskin köşe elemanları ve sivri aydınlatma, 2023'ün LF-ZC konsept otomobilinden uyarlanmış olsa da, genel şekil Blade Runner'dan daha az ve daha çok, iyi, eski ES sedandan daha fazla. Genel olarak çekici göründüğünü düşünüyoruz, 2019-2025 ES'den biraz daha keskin, çok daha az ızgara ve alışmamız gerekebilecek yarışçı gövde yan şekillendirmesiyle. Ve sedanların son zamanlarda aldığı pazar yönü göz önüne alındığında -genellikle, herkesin bu günlerde istediği SUV'ları atlamayı haklı çıkarmak için daha sportif veya daha seksi bir his hedefliyorlar- ES'nin yeni görünümü sadece uygun değil, aynı zamanda akıllı görünüyor.
Hibrit veya Elektrikli, Seçiminizi Yapın
Lexus'un orta boy lüks sedanı için gerçek ayrılığı belirleyen şey, yeni gövdenin altında yatan şeydir. Bunun nedeni, Lexus'un tabiriyle, hem içten yanmalı motorlu hem de tamamen elektrikli varyantların bir gövdeyi paylaştığı, "çift platformlu araç" olarak tasarlanan ilk ana akım Lexus olmasıdır.
Bu konsept yeni değil; rakiplerden BMW, birkaç yıldır i4/4 Serisi Gran Coupe, i5/5 Serisi ve i7/7 serisi gibi çift amaçlı ICE/EV otomobiller satıyor; ancak bu Lexus için bir ilk ve üçüncü nesil RAV4'ten (Tesla destekli elektrikli bir düzen sunuyordu) bu yana birden fazla güç aktarma sistemi stili için tek bir platformu bir araya getiren ilk Toyota ürünü.
Ayrıntılar şimdilik belirsiz, ancak 2026 ES, eski ES'in TNGA-K platformunun ICE ve EV güç aktarma organlarına uyarlanmış daha yeni bir versiyonu gibi görünen bir şey üzerinde oturuyor. Lexus, yerini aldıkları araçlardan daha küçük yeni araçların çok azı olduğu için aracı büyüttü, ancak burada muhtemelen rekabetçi sürüş menzili sağlamak için ES'in tabanının altında yeterli pil için yer açmak için.
Dingil mesafesi 3,1 inçlik devasa bir artışla 116,1'e çıkarken, genel uzunluk 195,9 inçten LS'ye meydan okuyan 202,3'e fırlıyor. Genişlik de 2,1 inç artarken, kritik olarak ES'nin yüksekliği, hangi 2025 ve 2026 ES modellerini karşılaştırdığınıza bağlı olarak birkaç inç artıyor. Bu önemli çünkü günümüzün ES'si geniş arka koltuklu oldukça büyük bir araç olsa da, baş mesafesi aşırı cömert değil; ve bir arabanın tabanına piller eklediğinizde, bu taban yükselme eğiliminde oluyor ve tavan daha yüksek olmadığı sürece dikey kabin alanını daraltma potansiyeline sahip.
Bu nedenle Lexus'un mevcut ES'nin baş mesafesini koruyabildiği veya iyileştirebildiği konusunda iyimseriz (şirket "oturma pozisyonunun giriş ve çıkış kolaylığını artırmak için daha yükseğe ayarlandığını ve aynı zamanda geniş bir görüş alanı sağladığını" belirtiyor ve bunu neredeyse doğruluyor), aracı genel olarak daha yüksek hale getirerek. Benzer şekilde, en yeni ES'in bir destek tipi kurulumdan çok bağlantılı bir arka süspansiyona geçişi de kesinlikle paketleme esnekliği ve arka süspansiyonun profilini düşürmek içindir.
EV Kesinlikle Daha Güçlü Olacak
Tahrik biçimleri genişlerken, Lexus seçim konusunda çizgiyi korudu: Daha önce olduğu gibi, iki güç aktarma organından birini seçebilirsiniz, ancak artık her biri dört tekerlekten çekişli veya dört tekerlekten çekişsiz. Sadece bir gazlı V-6 veya hibrit dört silindirli motor yerine, 2026 ES alıcılara 2,5 litrelik dört silindirli hibrit ve tek veya çift motorlu tamamen elektrikli güç seçeneği sunuyor.
Öncekine benzer şekilde, hibritin adı ES350h (geçen yılki ES300h idi). Bagaj kapağında ES350h amblemini göremiyorsanız, hibrite baktığınızı gösteren iyi bir işaret, aksi takdirde pürüzsüz, gövde rengindeki burundaki ekstra ızgara açıklıklarıdır.
Bir kez daha 2,5 litrelik dört silindirli bir motora dayanıyor ve çift elektrik motoru yardımcı oluyor (biri motor/jeneratör, diğeri daha büyük bir elektrikli tahrik motoru); ancak bu sefer dört tekerlekten çekişle sunuluyor. Diğer modern Toyota ve Lexus hibritleri gibi, bu, arka aksta ayrı olarak monte edilmiş üçüncü bir elektrik motoru kullanılarak gerçekleştiriliyor ve talep üzerine dört tekerlekten çekiş ve lansmanlarda biraz genel güç artışı sağlıyor
Tamamen elektrikli 2026 Lexus ES, tamamen yumuşatılmış bir burun takıyor ve ES350e ve ES500e isimlerini taşıyacak, ilki tek motorlu önden çekişli ve ikincisi çift motorlu dört tekerlekten çekişli. Sağlanan güç rakamları çoğunlukla Toyota'nın yakın zamanda güncellenen bZ (eski adıyla bZ4X) elektrikli SUV'si için verilenlerle aynı: tek motorlu, önden çekişli ES350e için 221 bg ve çift motorlu, dört tekerlekten çekişli ES500e için 338 bg.
Hayal kırıklığı yaratan bir şekilde, bu rakamlar, 2026 için güncellenen bZ'nin lüks ikizi olan Lexus RZ elektrikli SUV'unun sunduğu performansın gerisinde kalıyor. Bu model, önden çekişli formda 224 beygir, çift motorlu formda 380 beygir ve çift motorlu F Sport versiyonunda 408 beygir güç üretiyor.
Meslek: HERŞEY BURADA
İlgi Alanları: herşey olabilir :)
PLAYSTATİON 5 PRO LG C1 OLED EXCLUSİVE GAMES ASLA ÖDÜN VERME |










Son Giriş: 26 dk. önce
Son Mesaj Zamanı: 4 gün
Mesaj Sayısı: 9.342
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 14.800
İkinci El Bölümü Mesajları: 98
Konularının görüntülenme sayısı: 3.253.768 (Bu ay: 72.492)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 9.181 (Bu hafta: 1)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Oyun

