Şimdi Ara

TR'nin En Büyük Amazon Rehberi [EFSANE KONU] (5053. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
11 Misafir - 11 Masaüstü
5 sn
260.707
Cevap
2.701
Favori
13.892.029
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
634 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 50515052505350545055
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • O kargo ücretini kaldırdıklarında ölücülerden, açlardan gönderimi açık tutacaklarını sanmıyorsunuz herhalde. Birkaç üründe kargo fazla çıkıyor, onlarda da kabulleneceğiz. İndirim dönemlerinde olan rezilliklerin kat kat fazlası yaşanır kargolar ücretsiz olursa.
  • Ben razı değilim. Çinde devlet ödüyor kargoyu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hala kargo pahalı diyorlar sanki yanı başında ki mahalleden kargoluyorlar ürünü.

    Kıtalar arası kargo yollanıyor 3 kargo şirketi elinden geçiyor ama kargo pahalı diyor.Sorsan kendi ülkesinde şehir dışına çıkmamıştır , çıktıysa sadece eğitim için çıkmıştır bırak kıtalar arası seyahat etmeyi.

    Aradaki uzaklık farkını kavrasa ve en basitinden yol / zaman / ulaşım giderini hesaplasan çıkan kargo ücretini öpüp başına koyacakken chat e girip "I eat onion and bread for month" yazıyorlar.

    Ama işte adamlarda ahlak var , sana dese ki bir ayda sadece ekmek ve soğan yiyorsan neden 200 dolarlık alışveriş yapıyorsun o zaman diye , cevap veremezsin.

    Suç bunlarda da değil , mesaj atıp benim yerine sipariş verirmisin , chat e ne yazmam ne gerekli kargo sıfırlatılması için diyenlere yardım edende , bazıları da google translate i kullanıyor .Onların da artık mesajlarına cevap vermiyorlardır zaten




  • bysecox kullanıcısına yanıt
    Translate ten cevirmedim hocam kalipmis ogrenmis olduk.

    Suratina direk çat diye kapatmalari en büyük alay zaten.

    Bu yeni bir olay 1 2 gündür bu şekilde.Bende daha önceden dediğim gibi.Baska bisi sorarken kendileri ikram olarak iade ettikleri oldu.

    Ama su bir kac gundur tutumlar kesinlikle değişti sizde zamanla anlarsınız.

    Benim olayim da iade falan degil zaten 5 10 dolarlik paralarin pesinde kosacak kadar dusmedim.Durumum da musait cok sukur.

    Mevzu bizim itibarımızın düşürülmesi, bu aç gözlüler yuzunden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ZaBeaT kullanıcısına yanıt
    Hacimle de alakalı. Orada da yazıyor. Weight and dimensional weight olarak geçiyor.Weight tek başına büyük çıkmıyor ama dimensional weight'ten dolayı kargo fiyatı artıyor. 1 ayakkabı için 13-18$ arası kargo ücreti çıkıyor.

    2 ayakkabı alınca koydukları kutu kare gibi iken 1 ayakkabı alınca dikdörtgen daha basık bir kutu ile geliyor. Haliyle kargo ücretini etkiliyor.
  • KURSAD. kullanıcısına yanıt
    Hocam hatayi kendimde ariyim dicem de 2. Siparisim daha bu ne iade istedim ne bisi.Ben kargo suresini sorarken adamlar kendi iade teklif etti.

    Ayni siparis icin son gorusmelerimde iade yapilacagi soylendi ama yapilmadi dediğimde.Artik TV dışında odeme sonrasi islem yapilmiyor.Oncekiler istisnaydi dedi temsilci.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzer maduriyeti bende ysşadım geçende.En son aldığım ürün daha kargoda iken 17dolar indirim oldu.hemen yazdım adamlara sonra banada benzerini söylediler.tvler haricinde böyle bir fark iadesi olmuyor diyor.tvdede listelerindeki mağzakarda senin amazondan aldığın fiyattan düşük satarlarsa o farkı alabiliyormuşsun.sonra dedim hani kısa süredeki farklarda iade ediyordunuz bu mu amazonun müşteri memnuniyeti diye.sonra yanlışlık oldu kusura bakmayın falan dediler.ödemeniz kısa sürede gerçekleşecektir dediler.bekle bekle gelmeyince tekrar yazdım adamın biri geldi diğer arkadaş yanlış söylemiş öyle bir uygulamamız yok dedi.lan dedim yaptığınız işede sizede...Hani adamların müşteri memnuniyetlerini suitimal etmek isteyen insanlar illa vardır ve kesinliklede olacaktır.bunun için adamına göre iş yapamazsın adam gibi politika belirle,sorunları gönül koyarak ya da direk şutlayarak değil durumu ankatarak açıkla.gene adam olmoyorsa gereğini yap.alinin velinin yüzünden faturayı herkese kesemezsin...bu yüzden artık sizde ona göre davranın abartılacak bir site değil...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ultraslan_34

    Aşağıdaki metin sonrası direk chat i kapatıp giden chatteki Amazon temsilcisi.İngilizcesi olmayanlar translate'ten çevirebilir.Gerçi bazı süper zekalar iade dilenirken İngilizceyi sökmüştür kesin !!! Bakın bu nasıl bir muamele arkadaşlar.İte muamele eder gibi mesaj atmaya başladı bu chatteki amazon görevlisi adamlar.

    Noldu o kibar anlayışlı amazon müşteri temsilcilerine? Noldu o müşteri memnuniyeti için çıldıran, daha siz demeden çözüm sunan insanlara ?

    Ben söyliyim mi nolduğunu . BURADAKİ BİR KAÇ TANE OLMAYAN, SAYILARI KENE SÜRÜSÜ GİBİ OLAN BU EMİCİ, SÖMÜRÜCÜ, ÖLÜCÜ, AÇLAR YÜZÜNDEN OLDU. BU AMAZON UN İYİ NİYETİ İSTİSMAR EDİLDİ.OLAY ÖYLE BİR BOYUT ALDI Kİ ADAMLAR TÜRK VATANDAŞLARINA KARŞI AŞIRI KATI VE UMURSAMAZ BİR TUTUM ALDI.

    2 GÜN ÖNCE SEN MÜSLÜMANSIN ALLAH'A EMANET DİYE CHAT'TE YAZAN ADAMLAR ŞİMDİ SÖZLERİNDE BİLE DURMAMAYA BAŞLADI. YİNE BU GÖRMEMİŞ KENE SÜRÜSÜ BİZİ REZİL ETTİLER, YİNE ÜLKEMİZİ REZİL ETTİLER.YAZIKLAR OLSUN BÖYLELERİNE. O ALDIKLARI ÜRÜNLER O İADELER KURUŞ KURUŞ ÇIKSIN KENDİLERİNDEN. UTANMAZ AÇ HERİFLER . BURADAKİ VE BU ÜLKEDEKİ ONLARCA KİŞİNİN HAKKINA TECAVÜZ ETMİŞ KENE SÜRÜLERİ . SİZLE AYNI ÜLKE VATANDAŞI OLMAKTAN UTANÇ DUYUYORUM !!!

    AMAZON YAKINDA TAMAMEN TÜRKİYE GÖNDERİMİNİ DURDURURSA HİÇ ŞAŞIRMAYIN !!!

    BU MESAJIMIN ÜZERİNE GOCUNAN VARSA GELSİN PM ATSIN HEMEN ŞU ANDA ! DAHA DA BİŞİ DEMİYORUM. ONLAR KENDİLERİNİ İYİ BİLİYORLAR.


    "I'm so sorry, but we can't offer any additional insight or action on this matter.
    We appreciate your business and hope to see you again soon." =====> YAPTIĞINIZ İŞİ TAKDİR EDİYORUZ DİYOR! ADAMLAR BİZLE ALAY EDİYOR ARTIK RESMEN !


    Temsilcinin mesajında hiçbir ayıp yok. Asıl ayıp olan sizin ettiğiniz hakaretler.




  • Firaristt F kullanıcısına yanıt
    Ürün açıklamalarında çoğunlukla "Shipping weight" kısmı geçiyor zaten. Bu ayakkabılar için de benim gördüğüm değerler genellikle 1-3 Pound arası değişiyor. Yani ödenmesi gereken tutar maksimum 11 dolar civarı olması lazım. 1-2 dolar için değil ama, yüksek fark çıkanları bu şekilde hesaplatıyorum ve onlar da düzeltiyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Whitfield

    quote:

    Orijinalden alıntı: Jrparazitretörn

    bu arada bişey sorucam benim kargo mayısın 3'ünde edison nj us'a gönderilmiş şuan mayıs 6 herhangi bir değişiklik göremiyorum kargoda ne zaman çıkar ki bu kargo new jerseyden tahmin eden veya aranızda bileniniz var mı

    Bildiğim kadarıyla Salı ve bir gün daha(Perşembe olabilir) kargoluyorlar. Salı olduğuna kesin eminim. Haftada iki gün gönderiyorlar.



    şimdi baktımda çıkmış hocam




  • Arkadaşlar Razer hammerhead dediğiniz ürün 2013 sonları, 2014 başlarında piyasaya girmiş bir ürün. 100$'la girmiş, bugün 30$ olması çok da komik bir durum değil. Kaldı ki market fiyatı 25$'ı bile görmüş.
    Yani demem o ki; orjinaldir. Çok sıcak bir fırsat değildir.
  • umbaba kullanıcısına yanıt
    Yani birde açıkcası benim gibi razer kraken pro kullananlar diğer razer kulaklıklarıyla fazla ilgilenmez, bu yeterli zaten
  • Crucial Ssd Bx200 240GB kargo dahil 194,90tl. Ssd almak isteyenler amazon haricinde bunu da değerlendirebilir iyi fiyat şuan için bence.

    https://www.mediamarkt.com.tr/webapp/wcs/stores/servlet/MultiChannelDisplayBasket?storeId=103452&langId=-14
  • ultraslan_34 kullanıcısına yanıt
    Senin üyelikle alakalı bir şeydir şuana kadar binlerce dolarlık alışverişim oldu ara ara chat'e bağlanır beğendiğim bazı ürünler ile ilgili politika değiştirip kargoyu açmalarını rica ederim tabii ki hemen açmıyorlar ama ilgili birime iletip onunla ilgili çalışma yapacaklarını söylüyorlar şuna kadar sonuca ulaştığım ürünler de oldu.Yani özetle henüz yeni olduğun için iplemiyor olabilirler örnek vermek gerekirse arkadaşın ilk siparişini verdiği hesabından konuştum chat ile,bahsettiğin iplemez ön yargılı tavır orada da hakimdi tabii bunların hepsi varsayım ve başımdan geçen tecrübeler.

    Edit:Şöyle bir mesajlarına baktım da chat ile de bu üslup ile konuşuyorsan eğer suratına kapatmaları son derece normal.Biz de chat'e yalvarıp yakarıp üç kuruş için yanlış yapanları desteklemiyoruz ama bu şekilde tepki vermeni de doğru bulmuyorum yapan kendine yapar,kaldı ki karşılığını da alıyor hesap kapatma uzaklaştırma olarak inan bana Amazon gibi bir şirket sırf bu şekilde davranan karakteri tam oturmamış arkadaşlar için ülkeye olan tavrını değiştirmez olaylara müşteri bazında bakar ticaretin ana kuralı budur kimse pire için yorgan yakmaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Unborn -- 6 Mayıs 2016; 14:51:19 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ultraslan_34 kullanıcısına yanıt
    Yav yeter sıkıldım senin mesajlarını okumaktan. Burası ağlama yeri değil. Demek ki yapmışsın bişe adamlar sana böyle davranıyor. Çok şikayetciysen mail at bana böyle böyle yaptılar diye

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Unborn kullanıcısına yanıt
    Hesabim yeni degil hocam 2. Siparişimi olusturdum.Onceden bana da normal konusuyorlardi fakat bir iki gündür farkli bir tutum var.

    Kardesimin ve arkadasima da baska kendi hesaplarından ürün aldık her konuda cok yardımcı oldular ilk sipariş olmasına rağmen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir ayakkabı alacağım günlük kullanım için Nike da 10 numara giyiyorum tavsiyesi olan olursa çok makbule geçer alıp memnun kalan kullanan arkadaşlardan tavsiye bekliyorum .uygun fiyatlı ürünlerden

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Çoğu insanımız yaptığı işi sadece kendi için yapıyor. Arkasından gelecek yeni müşterileri ya da temsil ettiği milletinin itibarını nerelere sürüklediğini hiç umursamadan sadece ve sadece kendi mutluluğu için bir çok değerini yok sayıyor. Bu sadece alışverişte değil, artık hayatımızın her saniyesinde böyle. Yeter ki ben mutlu olayım, gerisi beni ilgilendirmez dercesine. Bencillik son dönemlerde o kadar arttı ki herkes sözde kendine doğru gelen yeni doğrular/kurallar oluşturdu. Bu yeni doğruları/kuralları ahlaki değerler içerisinde değerlendirdiğimizde ne kadar vahim bir durumda oldukları aşikar. Durum böyle olunca yavaş yavaş bunun geri dönüşlerini amazon.com'dan da almaya başladık.

    Gelelim bu iade konusuna. Normalde amazon'un fiyat değişiminde müşterilerine sunduğu bir iade garantisi yok. Bu sadece ve sadece televizyonlarda geçerli. O yüzden üstelemenin bir anlamı yok. Çok üstelerseniz zaten siz chat başında onların yazmasını beklerken onlar sizin geçmiş konuşmalarınızı şöyle bir gözden geçiriyorlar. Bir konuda ısrarcı davrandığınızı onlarda anlayınca uyarınızın gelmesi kaçınılmaz.

    Amazon'un yaptığı iadeler olsun, hızlı kargoya çevirmeler olsun bunların hepsi nezaketen yapılan şeyler, incelik olsun diye. Durum böyle olunca iyilikleri suistimal edenler oldu. Çünkü karakteri bozuk çok insanımız var. Bende olsam bu kadar suistimalden sonra ne haliniz varsa görün derim. Bunun son noktası Türkiye'mize gönderimin kapatılması olacak.

    Ek olarak amazon beklenen teslimat süresini normal işleyişten daha uzun süreli hesaplayıp tarih veriyor. Bu tarihin geçmesi de sistemsel hatalar, kargonun kaybolması/hasar alması ya da ürün tedariğinin beklenenden çok uzun sürmesi durumunda gerçekleşiyor. Yani genel anlamda beklenen teslimat tarihinden 5-10 gün önce ürün elinize geçiyor. Yani teslimattan yana kimsenin sıkıntısı olmasın.




  • Arkadaşlar Razer Deathadder mouse ve Razer Goliathus mouse pad siparişi verdim toplam 83.22 dolara. Gümrük sorunları vb. olmaz dimi ürünler gelir?
  • 
Sayfa: önceki 50515052505350545055
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.