Şimdi Ara

Alfa Romeo 2018 yılına kadar sekiz model çıkarmayı planladığını duyurdu. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
83
Cevap
1
Favori
1.784
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: replastone

    1.6 Mjet ile Multiair modülü ortak kullanımı deneniyor diye duymuştum. 160hp civarı güçlerden bahsediliyordu. Öyle bir motorla gelirse 2.0 multijete ülkemizde çok gerek kalmaz.

    Keza 2007 yapımı 1.9 190 hp dizel motor üretmiş firma gerek görürse 2.0 200+ hp dizel de yapabilir.

    kısa bir zaman önce 1.6 multijet motora multiair besleme teknolojisini uygulamayı planladıklarını okumuştum ama kaynağı hatırlamıyorum

    bu şekilde çift turbo desteği ile 1.6 mjet motor 160 hp yi görür tabiki

    reno da benzer bir teknik ile 160 hp 1.6 dci yi 2015 de seri üretime alacak

    ancak ben yeni gulia için 1.6 mjet motoru ilk etapta beklemiyorum .

    arkadan itiş 120 hp gulia üreteceklerini sanmam

    2.0 litre motorun da dediğiniz gibi 200hp ve üzerini euro 6 olarak görmesi ihtimal dahilinde




  • Eski modeller gibi fiyatları kazık olmasın artik.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..




    En küçük hacim ne olur bilgin var mı?

    1.4 turbo benzinli olur heralde
  • akifsari A kullanıcısına yanıt
    Umarım yoksa ülkemiz için pufffff....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    Umarım yoksa ülkemiz için pufffff....

    150-170 hp arası giriş benzinli motor bu tip araçlara gerekli.

    bmw 3 serisine rakip olmak istiyorsan bu motoru koymak zorundasın

    yoksa sadece bizde değil hiçbir yerde mücadele edemezsin
  • akifsari A kullanıcısına yanıt
    Ha birde bu motorlara otomatik şart...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..

    Ha birde bu motorlara otomatik şart...

    arkadan itişe uyarladılar mı bilemiyorum ama normal şartlarda 1.4 t ile çift kavrama tct gelmeli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ..NeyzeN..


    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    İnşallah bunlarda yine klasik Alfa sorunları çıkmaz

    Eline vites topuzunu alanları unutmuş degilim

    En azından biz elimize vites topuzu kapağı aldık hocam. Kucağımıza şanzımanı koyanların adı alman tankı, alfada plastik bir parça koptu mu adı fiat bozması




  • the.professor T kullanıcısına yanıt
    O konulara hiç girme hocam eline şanzıman alanlardan biride benim...

    Espri olsun diye yazdım
  • senin çek tankı eski nesil arkadaşım

    26. nesil dsg lerde sorun yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akifsari -- 27 Kasım 2014; 18:08:27 >
  • akifsari A kullanıcısına yanıt


    Halbuki 1 hafta önce kavrama değiştirdim...

    Neyse konu sapmasın
  • fca, büyük yatırımlar için çok ciddi bit bütçeye (40 küsür milyar dolarlardan bahsediliyor) ihtiyaç duymakta olduğundan Ferrari hisselerinin %90ını satacağını okudum bir yerlerde. sergio'nun açıklamalarına da bakılırsa mesele ciddi. (satıştan sonra 10-12 milyar dolar getiri elde edilecekmiş)

    Ferrari bu şekilde daha bağımsız hareket imkanına kavuşacak ve FCA daha çok piyasa markaları diyebileceğimiz markalara yoğunlaşcak Alfa için söz konusu yatırım planları ortada.
    şimdi geriş seviyesindeki hb, sedan coupe araçlar mevcut giuliettadaki motorlar seviyesinde motorlar ile gelecektir. arkadan itiş-çekiş e dönerse çok iyi olur. şansıman tct de devam edeceklerini tahmin ediyorum. amiral gemisi olacak giulia de sınıfı başından beri arkadan çekiş kınuşuluyor firemonttaki dizel gelebilir, multijet multiar kombinasyonu ile küçük hacimli ciddi bir güç ünitesine sahip dizel elde edilebilinirse daha küçük dizel de gelebilir. giulia için zf şanzımandan hasediliyordu. daha büyük hacimli giulialar için masrati nin geliştirdiği motorlar vs zf şanzıman küçük motorlular için fiatın geliştirdiği motorlar ve tct şanzıman gelebilir. yani benimkiler sadece varsayım herkesin dediği gibi Marcione tek bilgi resim sızdırmıyor. bakıp göreceğiz tek beklentim jaguar xe kadar iddialı olması.

    Roedstar mazda mx5 ile birlikte geliştiriliyor mazda gün yüzüne çıktı, alfanın roadstarı da yakında gün yüzüne çıkar fiye tahmin ediyorum.

    crossever sınıfında tgiuan sınıfında daha başarılı olacaklarını tahmin ediyorum daha üst segmentte ilk etapta tutunması zor. suv olarak masrati kubang jaguar cx17 sınıfında olacak sanırım tutunmak zor. crossever sınıfında fiat tabanlı motorlar tct şanzıman ile prestiği yerle bir etse de piyasada tutunur, suv sınıfıda maserati tabanlı motorlar ve zf şanzıman ile bir nebze daha prestijini muhafaza edebilir.

    çok fazla hulya kuruyoruz sanırım işkembe-i kübramızdan

    marcione bilgi resim sızdırmazsa hepimiz böyle düşler kuracağız sanırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202

    Ilginç notlar var.

    - Haziran'da gelecek model C sınıfı sedan (156 C sınıfı, 159 d sınıfı)
    - Tüm modeller ya arkadan itisli ya da 4 çeker olacak
    - Üretimler İtalya'da
    - Giulia 159'un yerine gelmeyecek, D ve E sınıfı arası bir model olacak (demekki fiyat uçuk olacak, yine hayal bizim için ;( )

    NASA'nın projelerinde bu kadar gizlilik yok, bir tane ipucu (görsel) verseler bari..


    Dostum 156 D sınıfıdır. Fiyatın uçuk olacağı konusuna katılıyorum. Tahminimce en düşük motor hacmi 2 lt olur. Hayal olur yani :)
  • Dj_Gençkan D kullanıcısına yanıt
    147 C sınıfı iken, neredeyse aynı iç mekan, aynı boyutlarla 156 benim gözümde C sınıfıdır
  • O ilk sayfadaki arabaysa ben de pancar motoruyum. O ne lan öyle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202

    147 C sınıfı iken, neredeyse aynı iç mekan, aynı boyutlarla 156 benim gözümde C sınıfıdır

    156 nın sınıfı c olsa ne olur d olsa ne olur

    konu d sınıfı 159 un yeni kasası

    159 un yeni kasası da taktir edersin ki yine d sınıfı olacak

    bmw 3 serisine rakip olmak için de bmw 3 serisi boyutlarında olacağı aşikar
  • akifsari A kullanıcısına yanıt
    Aynı şeyi söylemiyor muyuz? ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202

    Aynı şeyi söylemiyor muyuz? ;)

    Aynı şeyi söylüyoruz da boşver 156 yı diyorum
  • akifsari A kullanıcısına yanıt
    Ben Giu'yu da boşverdim artık. Eylül'e kadar yeni araç çıkmazsa tek yol 3.20 d olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kahraman202

    Ben Giu'yu da boşverdim artık. Eylül'e kadar yeni araç çıkmazsa tek yol 3.20 d olacak

    avrupa tanıtım haziran sonu

    ekim 2015 gelir
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.