Şimdi Ara

Samsung Galaxy Note 4 Hesap Makinesi Konuşma Sesi Kapatma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
2.355
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar öncelikle merhaba.Telefonumda 1 aydır bulunan ve bir türlü çözemediğim fakat az önce çözüme kavuşturduğum hesap makinesinin tuşlarına basınca çıkan konuşma sesini kapatma yolunu sizlere paylaşacağım.
    Öncelikle şunu söyleyeyim bu sorunla Note 4 cihazında genelde Greenify programını yükleyince karşılaşılıyor.Çözümü Greenify programını kaldırmak.Bu programı kaldırdığınızda telefonunuzda bulunan hesap makinesinin tuşlarına bastığınızda çıkan konuşma sesi kapanacaktır.
    Fakat ben kendi telefonuma Greenify programını hiç yüklemedim.Hiç yüklemediğim halde bu sorunu yaşadım.Ne yaptıysam hesap makinesinin konuşma sesini bir türlü kapatamadım.Fakat az önce Greenify programını yükleyip sonra kaldırmayı denedim.Ve hesap makinesinin sesi kapandı.Bu sorunu yaşayıp çözüm bulamayacak arkadaşlar elbet olacaktır.Faydalanmanız dileğiyle.İyi Forumlar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • olmadı hocam.. 2 kere kurup kaldırdım. ama nafile..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bebahce

    olmadı hocam.. 2 kere kurup kaldırdım. ama nafile..

    Ben sorunun çözümünü bu şekilde buldum.Birde şöyle deneyin.Telefonu kapatıp açın.Ardından Greenify programını tekrar indirin.Açın .Sonra program açıkken hesap makinesine girip birkaç işlem yapın.Ardından uygulama yöneticisine girip greenify programını veri sil yapıp kaldırın.Ardından telefonu yeniden başlatın.Birde böyle deneyin bakalım..Sonucu bildirirsiniz..

    Edit : İmla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sh00t3r_DoguKan -- 25 Kasım 2014; 21:06:56 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sh00t3r_DoguKan

    quote:

    Orijinalden alıntı: bebahce

    olmadı hocam.. 2 kere kurup kaldırdım. ama nafile..

    Ben sorunun çözümünü bu şekilde buldum.Birde şöyle deneyin.Telefonu kapatıp açın.Ardından Greenify programını tekrar indirin.Açın .Sonra program açıkken hesap makinesine girip birkaç işlem yapın.Ardından uygulama yöneticisine girip greenify programını veri sil yapıp kaldırın.Ardından telefonu yeniden başlatın.Birde böyle deneyin bakalım..Sonucu bildirirsiniz..

    Edit : İmla.

    malesef yine hüsran.. servisten bi arasınlar bakalım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bebahce

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sh00t3r_DoguKan

    quote:

    Orijinalden alıntı: bebahce

    olmadı hocam.. 2 kere kurup kaldırdım. ama nafile..

    Ben sorunun çözümünü bu şekilde buldum.Birde şöyle deneyin.Telefonu kapatıp açın.Ardından Greenify programını tekrar indirin.Açın .Sonra program açıkken hesap makinesine girip birkaç işlem yapın.Ardından uygulama yöneticisine girip greenify programını veri sil yapıp kaldırın.Ardından telefonu yeniden başlatın.Birde böyle deneyin bakalım..Sonucu bildirirsiniz..

    Edit : İmla.

    malesef yine hüsran.. servisten bi arasınlar bakalım..

    Gerçekten bunu yapmanıza rağmen çözülmemesi ilginç.Eğer çözüme kavuşturursanız buradada belirtirsiniz..




  • tamam hocam.
  • Note 4 nasil eskiden hangi tel kullaniyodunuz hosunuza giden yanlari ne? Bende alma planlari yapıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bu 3.part indirmiş olduğunu uygulamalardan kaynaklı bir sorun. Cihazda böyle bir özellik bulunmamaktadır. Greenify Uygulamasıda bu özelliği ( sorunu) oluşuran uygulamalardan birtanesi. Çözümü çok basit;

    Ayarlar>Kişileştirme>Erişilebilirlik>Hizmetler..

    Hizmetler içerisinde bulunan uygulamaları ister kaldırın, istersenizde hizmetler bölümünden kapalı duruma getirin. Ben cihazımdaki problemi böyle çözdüm isterseniz bu şekildede deneyebilirsiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cesmigiryan

    Arkadaşlar bu 3.part indirmiş olduğunu uygulamalardan kaynaklı bir sorun. Cihazda böyle bir özellik bulunmamaktadır. Greenify Uygulamasıda bu özelliği ( sorunu) oluşuran uygulamalardan birtanesi. Çözümü çok basit;

    Ayarlar>Kişileştirme>Erişilebilirlik>Hizmetler..

    Hizmetler içerisinde bulunan uygulamaları ister kaldırın, istersenizde hizmetler bölümünden kapalı duruma getirin. Ben cihazımdaki problemi böyle çözdüm isterseniz bu şekildede deneyebilirsiniz

    Telefonumda sorun varken bahsettiğiniz ayarı kontrol etmiştim .Hizmetler kapalı ve yüklenmiş servis yok yazıyordu.Buna rağmende bu ses sorun vardı.Benimde çözümüm yukarıda anlattığım gibi.Bahsettiğiniz metod bende işe yaramamıştı.Ama paylaşım için teşekkürler.Birisi olmazsa diğeri olabilir demekki.Sorunu yaşayıp çözemeyen arkadaşların bahsettiğiniz yöntemide denemesinde fayda var.Teşekkürler paylaşım için..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dediğniz ayarların hepsini denedim olmadı, ayrıca dün samsung uzaktan bağlantı yaptı uygulamalardan veriyi sil yaptı olmadı. en son indirdiğiniz uygulamalrı kontrol edin dedi ve kapattı. ben de sinirlendim fabrika ayarlarına döndüm baştan başladım ama hala okuyor.. değişen bişey yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bebahce

    dediğniz ayarların hepsini denedim olmadı, ayrıca dün samsung uzaktan bağlantı yaptı uygulamalardan veriyi sil yaptı olmadı. en son indirdiğiniz uygulamalrı kontrol edin dedi ve kapattı. ben de sinirlendim fabrika ayarlarına döndüm baştan başladım ama hala okuyor.. değişen bişey yok.

    Gerçekten garip.Yapılabilecek çoğu şey yapıldı.Sorununuzun yazılımsal olma ihtimali yüksek.Yeniden yazılım atılacak serviste.Eğer yok servise vermem diyorsanız Android L ile bu sorun kalmayacaktır.Bu arada bugün bir güncelleştirme geldi.Güncelleştirmeyi yapıp söylediğimiz işlemleri tekrar deneyin bakalım..Belki düzelebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sh00t3r_DoguKan


    quote:

    Orijinalden alıntı: bebahce

    dediğniz ayarların hepsini denedim olmadı, ayrıca dün samsung uzaktan bağlantı yaptı uygulamalardan veriyi sil yaptı olmadı. en son indirdiğiniz uygulamalrı kontrol edin dedi ve kapattı. ben de sinirlendim fabrika ayarlarına döndüm baştan başladım ama hala okuyor.. değişen bişey yok.

    Gerçekten garip.Yapılabilecek çoğu şey yapıldı.Sorununuzun yazılımsal olma ihtimali yüksek.Yeniden yazılım atılacak serviste.Eğer yok servise vermem diyorsanız Android L ile bu sorun kalmayacaktır.Bu arada bugün bir güncelleştirme geldi.Güncelleştirmeyi yapıp söylediğimiz işlemleri tekrar deneyin bakalım..Belki düzelebilir.

    yeni güncellemeden sonra düzeldi hocam. teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bebahce

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sh00t3r_DoguKan


    quote:

    Orijinalden alıntı: bebahce

    dediğniz ayarların hepsini denedim olmadı, ayrıca dün samsung uzaktan bağlantı yaptı uygulamalardan veriyi sil yaptı olmadı. en son indirdiğiniz uygulamalrı kontrol edin dedi ve kapattı. ben de sinirlendim fabrika ayarlarına döndüm baştan başladım ama hala okuyor.. değişen bişey yok.

    Gerçekten garip.Yapılabilecek çoğu şey yapıldı.Sorununuzun yazılımsal olma ihtimali yüksek.Yeniden yazılım atılacak serviste.Eğer yok servise vermem diyorsanız Android L ile bu sorun kalmayacaktır.Bu arada bugün bir güncelleştirme geldi.Güncelleştirmeyi yapıp söylediğimiz işlemleri tekrar deneyin bakalım..Belki düzelebilir.

    yeni güncellemeden sonra düzeldi hocam. teşekkürler.

    Rica ederim.Yardımcı olabildiğime sevindim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.