Şimdi Ara

Network teknisyenlerinden yardım, Yüksek LAG, santraldeki hurda router.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
530
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    Günün hangi saati olduğu farketmez, benim internetimde devamlı yüksek latecy sorunu var.
    Ben ekteki tracert görüntüsünü ttnete internet üzerinden arıza kaydı açarken dosya eki olarak eklemiştim ve benim bağlantımı 78.29 ip numaralı hurda routerdan yeni ve güçlü olanına transferini istemiştim.
    Az önce müşteri hizmetleri aradı, teknik ekipleri akk 8mbitten 3e düştüğünü söylemiş ama bu hız değil ping problemidir, sizin bilgisayarınız kaynaklı olabilir, bir bilgisayar teknik servisinden veya anlayan birisinden yardım istememi söyledi. Bilgisayar ve network teknisyeni olduğumu, bunu herhangi bir network teknisyenine göstermeleri halinde sorunun benim bilgisayarımda veya telefon hattımda olmadığını size söyleyeceklerdir dedim. Ama nasıl oluyorsa öyle bir imkanları, yapabilecek birşeyleri yokmuş.

    Herhalde bunlarda hiç bir sistem monitör olayı yok, cihazlarının durumundan da haberleri yok. Şimdi bu konuda deneyimli birisi varsa yardım rica ediyorum ben bunu bu insanlara nasıl izah edebilirim ki bunun 8 veya 3mbit olayı olmadığını, routerın veriyi geciktirerek ilettiğini. Ne söylemek ne yapmak gerekir ki benim internetimi doğru düzgün çalışan bir cihaza taşısınlar?
     Network teknisyenlerinden yardım, Yüksek LAG, santraldeki hurda router.







  • Ben sizin probleminizin teknik tarafını anladım ancak maalesef müşteri hizmetleri sizin söylediğiniz bu şeylerden gram anlamaz, onlara öğretilen şeyler modem aç kapa, dns ayarı, en sonda bilgisayarınızı formatlayın virüs girmiştir demek.

    Direk bağlı olduğunuz türk telekom müdürlüğüne dilekçe yazmanız lazım, şanslı iseniz dilekçeniz santral departmanında işleme alınır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: donanımcı123

    Ben sizin probleminizin teknik tarafını anladım ancak maalesef müşteri hizmetleri sizin söylediğiniz bu şeylerden gram anlamaz, onlara öğretilen şeyler modem aç kapa, dns ayarı, en sonda bilgisayarınızı formatlayın virüs girmiştir demek.

    Direk bağlı olduğunuz türk telekom müdürlüğüne dilekçe yazmanız lazım, şanslı iseniz dilekçeniz santral departmanında işleme alınır.

    Ttnet müşteri hizmetleri arkadaşın dediği gibi herşey ezber. Benim arkadaşım orada istanbul da çalışıyor. Kız bilgisayarı açmayı kapamayı bilmiyor ama teknik ekipte iş gördüğünü söylüyor. Sizin bunu anlatabileceğiniz bir yer yok. En azından ben öyle biliyorum :) Örneğin : Türknet müşteri hizmetleri yavaşlığın ekran kartından olabiliceğini söylemiş forumda konusu var. Yani ülkemizin hizmet kalitesi bu kadar siz dünyaları anlatsanızda en rütbelisinden en rütbesizine kadar hiç birine derdinizi anlatamazsınız. En azından ben anlatamadım santralde sorunun olduğu bilindiği halde hatta burdaki teknik ekip "Santraldeki en verimli hız 4mbps" dediği halde ve bu ilçenin nüfusu 20 bini geçik olduğu halde veee imza toplandığı halde bunu anlatıcak bi muhatap bulamadık bu şekılde kullanıyoruz.. Allah sabırlar versin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Müşteri hizmetlerine santralden birilerinin sizi aramasını istediğini söyleyin. Arıza kaydınıda bu şekilde açtırın.
    2. ihtimal ise Türk Telekom müdürlüğüne gidip ordan olayı detaylı anlatıp santral ile iletişime geçmelerini sağlamak.
    3. ihtimal telefonla ulaşmak zordur ama uğraşırsanız başarırsınız; türk telekom bilişim ağları ile görüşmek.
    Ulaşmayı becerirseniz sizden bu ekran görüntülerini maille göndermenizi isteyecekler network operasyon merkezine iletip sorununuzu gidereceklerdir.

    Sorununuz muhtemelen arada bir router'ın kapasite yetersizliği, route değişikliği ile birkaç dakikada çözebilirler.
  • Junkie1027a J kullanıcısına yanıt
    Merhaba.

    Müşteri hizmetlerinin bu konularda bilgisi yok, yani derdinizi bu yolla anlatamazsınız.
    Ben sizin sıkıntınızı anladım, ancak bu sorunu sadece müdürlüğe veya santrale başvurarak halledebilirsiniz.
    Ayrıca hurda router diye bir şey yok, türkiye genelindeki santrallerin tamamı digital bağlantıyı destekler nitelikte olup,
    ancak bağlı olduğunuz portta, bağlantı kutubunda bir sorun varsa bu durumla karşılaşabilirsiniz.
    Dediğim gibi, santrale veya müdürlüğe başvuru yapın, kesinlikle yardımcı olacaklardır.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.